ferrari f360 replica

Sukūrė Vartotojas 2013-05-12
2013-05-12 14:43
taigi turiu donara siam projektui pezo 406 coupe 3.0 taigi nuo ko pradeti projektui galvoju skirti apie 20k. gal parekomenduosit kas rimtai uzsima body kitu . kaip su salonu ir kitom medziagom
ps nesamoniu nerasinekit nepatingesiu istrynt
2013-05-12 14:43
2013-05-12 14:44
2013-05-12 14:43 rašė:
2013-05-12 14:45
ps geltona tikra ferrari raudona pezo 406
2013-05-12 14:57
va pigiauses variantas, as irgi pasidarysiu is saviskes vectros ferari
2013-05-12 14:59
2013-05-12 14:57 rašė: va pigiauses variantas, as irgi pasidarysiu is saviskes vectros ferari :drink:
2013-05-12 15:07
2013-05-12 14:57 rašė: va pigiauses variantas, as irgi pasidarysiu is saviskes vectros ferari :drink:
2013-05-12 14:59 rašė: :lol::lol::lol::thumbup:
http://www.autotiuningas.com/blog/2009/12/08/automobilio-perdarymas-stiklo-pluosto-ir-polisterines-dervos-pagalba/
2013-05-12 15:18
2013-05-12 14:57 rašė: va pigiauses variantas, as irgi pasidarysiu is saviskes vectros ferari :drink:
2013-05-12 14:59 rašė: :lol::lol::lol::thumbup:
2013-05-12 15:07 rašė: http://www.autotiuningas.com/blog/2009/12/08/automobilio-perdarymas-stiklo-pluosto-ir-polisterines-dervos-pagalba/
jau geriau lipdukas ne makrofleksas, tu rimtai manai kad tau tiek litu uzteks ? jei pats darysi gal, tik nepamirsk kad 7000 tau suvalgys ratai ir dazymas, as tavo vietoje lengva tiuninga daryciau, na tarkim pegzo tegu ir lieka - buferius keiti , ratus dedi, na kokiu chamelionu dazai, duris pakelemas, salona apvelki,
2013-05-12 15:39
2013-05-12 14:59 rašė: :lol::lol::lol::thumbup:
2013-05-12 15:07 rašė: http://www.autotiuningas.com/blog/2009/12/08/automobilio-perdarymas-stiklo-pluosto-ir-polisterines-dervos-pagalba/
2013-05-12 15:18 rašė: jau geriau lipdukas ne makrofleksas, :smoke: tu rimtai manai kad tau tiek litu uzteks ? jei pats darysi gal, tik nepamirsk kad 7000 tau suvalgys ratai ir dazymas, as tavo vietoje lengva tiuninga daryciau, na tarkim pegzo tegu ir lieka - buferius keiti , ratus dedi, na kokiu chamelionu dazai, duris pakelemas, salona apvelki,
ratus galima uz 1000 nu 2000 gerus nupirkt ir lipdukus uzmest
2013-05-12 15:40
2013-05-12 15:07 rašė: http://www.autotiuningas.com/blog/2009/12/08/automobilio-perdarymas-stiklo-pluosto-ir-polisterines-dervos-pagalba/
2013-05-12 15:18 rašė: jau geriau lipdukas ne makrofleksas, :smoke: tu rimtai manai kad tau tiek litu uzteks ? jei pats darysi gal, tik nepamirsk kad 7000 tau suvalgys ratai ir dazymas, as tavo vietoje lengva tiuninga daryciau, na tarkim pegzo tegu ir lieka - buferius keiti , ratus dedi, na kokiu chamelionu dazai, duris pakelemas, salona apvelki,
2013-05-12 15:39 rašė: ratus galima uz 1000 nu 2000 gerus nupirkt ir lipdukus uzmest
ir prisigalvoja zmones.. uz tokia suma jau galima paimt masina kuri bent panasiai y ferrari eitu, ir butu naudingiau negu is sito pezo kazka lipdyt.
2013-05-12 15:41
O kaip variklis ? :D 1.8 dieselis paliks?
2013-05-12 15:44
2013-05-12 14:59 rašė: :lol::lol::lol::thumbup:
2013-05-12 15:07 rašė: http://www.autotiuningas.com/blog/2009/12/08/automobilio-perdarymas-stiklo-pluosto-ir-polisterines-dervos-pagalba/
2013-05-12 15:18 rašė: jau geriau lipdukas ne makrofleksas, :smoke: tu rimtai manai kad tau tiek litu uzteks ? jei pats darysi gal, tik nepamirsk kad 7000 tau suvalgys ratai ir dazymas, as tavo vietoje lengva tiuninga daryciau, na tarkim pegzo tegu ir lieka - buferius keiti , ratus dedi, na kokiu chamelionu dazai, duris pakelemas, salona apvelki,
kysa kiek suprantu tu esi uk ten pas jus daro pezam body kitus va puslapis http://www.extreme-sportscars.com/360/extras.html
2013-05-12 15:46
2013-05-12 15:41 rašė: O kaip variklis ? :D 1.8 dieselis paliks?
pezo 406 pats geriausias variantas nes jo kebulas identiskas f306 be to pezo variklio 3.0 v6 146 kw per akis
o kas neturit ka protingo pasakyt geriau patylekit
2013-05-12 15:47
2013-05-12 15:41 rašė: O kaip variklis ? :D 1.8 dieselis paliks?
2013-05-12 15:46 rašė: pezo 406 pats geriausias variantas nes jo kebulas identiskas f306 be to pezo variklio 3.0 v6 146 kw per akis
o kas neturit ka protingo pasakyt geriau patylekit
http://www.extreme-sportscars.com/360/extras.html
2013-05-12 15:53
2013-05-12 15:41 rašė: O kaip variklis ? :D 1.8 dieselis paliks?
Ne, ne dieselis.Pils sportini mixa:aviacini zibala su "auskine".Pavasaris, viskas normaliai.Bet susigalvok tu man kad ta ferrari kazkuo ypatinga, tokia pati masoveke kaip tik brangesne o del dizaino kuris graciskesnis irgi galima ginctis.Patys gamintojai ju neisparduoda nes balvonu jas perkanciu neranda tai kisa i visokias loterijas.SU jomis ir Audi R vien pacukai vazineja aukstesnio pragyvenimo lygio salyse.Neisskirtinis auto.Man asmeniskai tiek sitas, tiek kai kurios kitos Ferrariu neispudingai vaziuoja ir atrodo.Palyginus Fisker Karma ir sita F360 Karma tikro isskirtinio dizaino daug pigesne o sita kai varle raudona ir vaziuoja Karma duag minksciau.
2013-05-12 16:05
2013-05-12 15:07 rašė: http://www.autotiuningas.com/blog/2009/12/08/automobilio-perdarymas-stiklo-pluosto-ir-polisterines-dervos-pagalba/
2013-05-12 15:18 rašė: jau geriau lipdukas ne makrofleksas, :smoke: tu rimtai manai kad tau tiek litu uzteks ? jei pats darysi gal, tik nepamirsk kad 7000 tau suvalgys ratai ir dazymas, as tavo vietoje lengva tiuninga daryciau, na tarkim pegzo tegu ir lieka - buferius keiti , ratus dedi, na kokiu chamelionu dazai, duris pakelemas, salona apvelki,
2013-05-12 15:44 rašė: kysa kiek suprantu tu esi uk ten pas jus daro pezam body kitus va puslapis http://www.extreme-sportscars.com/360/extras.html
na kaina normaliai 3500 svaru, tada gal ir itilpsi i sita suma, tik nesuprantu, ko tu nori, ferari, pigios kopijos, pasirodyti ? kaip sakiau, pasidaryk pezo normalu uz situs pinigus, nors atrodys normaliai ir vienetinis,
2013-05-12 16:13
Geriau už tuos 20k nuvažiuok papoilsiauk , arba nusipirk koki nama , ar soda :)bus žymiai geriau.
2013-05-12 16:16
2013-05-12 15:41 rašė: O kaip variklis ? :D 1.8 dieselis paliks?
2013-05-12 15:46 rašė: pezo 406 pats geriausias variantas nes jo kebulas identiskas f306 be to pezo variklio 3.0 v6 146 kw per akis
o kas neturit ka protingo pasakyt geriau patylekit
nu nu ferraris su 3ltr motoru :D :D :D :D garsas tikrai nustebins visus :D
3586 / 0
2013-05-12 16:17
2013-05-12 14:43 rašė:
2013-05-12 14:44 rašė:
turbut vasaros saule paveike jau tave?
2013-05-12 16:21
nu jo
2013-05-12 16:22
2013-05-12 16:21 rašė: nu jo
panašus i ferrariaus
2013-05-12 16:22
o bagazinej tipo imitacija ferrari variklio
2013-05-12 16:23
2013-05-12 16:22 rašė: o bagazinej tipo imitacija ferrari variklio :lol:
2013-05-12 16:23
2013-05-12 16:21 rašė: nu jo
2013-05-12 16:22 rašė: panašus i ferrariaus :lol:
stabdziu diskai irgi gan ydomiai atrodo , ir kazi nuo tokiu rastafkiu vaziuokle kiek laikys
2013-05-12 16:26
šiais laikais nenustebinsi su tuo ferrariu. Jei nori daryt project'a nusipirk koki sena automobili, ir ji atrestouruok , uždėk gerus bbs'us ir drop'a uždėk. va tada kažka nustebinsi.
2013-05-12 17:44
geriau jau nerasykit tinginiai :) jauciu cia apskritai puse rasanciu nusimano tik tiek kaip led'us uzsidet ir mage su bosu pasijunkt. visa kita servise. jeigu nors kiek susidurete su automobiliu stylingu, tiuningu, restauravimu, suprastumet apskritai bet kokio projekto sekmes ir kokybes rezultas priklauso nuo biudzeto. Jei zmogus turetu ne 20k, o 200k tai ir pirktu ta ferrari, bet neturi. ir manau cia puse is jusu noretu nors kazka savo auto pasidaryt, bet tik svaigti mokat, nes realiai suprantant kad pasidaryt kokybiskai beleka, kad ir tuos pacius ratus gerus uszsidet bbs ir t.t. kainuoja ne viena tukstanti lt. http://lamborghinireplica.com/Members/KensCountach.htm irgi replica. bet kazkodel nieks nepizdavoja, nes cia sio projekto biudzetas yra tiesiog vau. speju 100k drasiai. tai pirmiausia temos autorius dar labai protingai padare - parase biudzeta 20k. reiskias nepasidarys kad ir kaip noretu nuo 0. o ims kazkoki tai pigu donora. pirmiausia tai pries bet ka darant susirask detales kuriu nepasigaminsi, lempas groteles visokias ir t.t., tik jas turint imanoma pradeti daryti darbus.
2013-05-12 17:54
2013-05-12 17:44 rašė: geriau jau nerasykit tinginiai :) jauciu cia apskritai puse rasanciu nusimano tik tiek kaip led'us uzsidet ir mage su bosu pasijunkt. visa kita servise. jeigu nors kiek susidurete su automobiliu stylingu, tiuningu, restauravimu, suprastumet apskritai bet kokio projekto sekmes ir kokybes rezultas priklauso nuo biudzeto. Jei zmogus turetu ne 20k, o 200k tai ir pirktu ta ferrari, bet neturi. ir manau cia puse is jusu noretu nors kazka savo auto pasidaryt, bet tik svaigti mokat, nes realiai suprantant kad pasidaryt kokybiskai beleka, kad ir tuos pacius ratus gerus uszsidet bbs ir t.t. kainuoja ne viena tukstanti lt. http://lamborghinireplica.com/Members/KensCountach.htm irgi replica. bet kazkodel nieks nepizdavoja, nes cia sio projekto biudzetas yra tiesiog vau. speju 100k drasiai. tai pirmiausia temos autorius dar labai protingai padare - parase biudzeta 20k. reiskias nepasidarys kad ir kaip noretu nuo 0. o ims kazkoki tai pigu donora. pirmiausia tai pries bet ka darant susirask detales kuriu nepasigaminsi, lempas groteles visokias ir t.t., tik jas turint imanoma pradeti daryti darbus.
2013-05-12 18:04
Mazoka 20k. tikrai, esu susidures nes pats gaminausi bodykitus sau 3 skirtingom masinom.. Neuzteks, bet gerai pradziai pats tas kad pamatyti kas gausis, paskui visalaik rasi galimybe dasideti litu, arba mesti viska ir pereiti prie saskiu. Kietas projektas nusimato tau "f430", as siaip visalaik uz projektus, bet pamastyk dar ar verta veltis i tai, metu dvieju neuzteks iki galutinio rezultato..

Cia panasiai kaip is mr2 daro ferrari, is celicos- supra, pasirodo ir is pezo ferraris iseina..
2013-05-12 18:12
Koks tolkas gamintis tą ferarį jūs man pasakykit? :D Ir techninei apžiūrai baigusis ką darysit, mesit lauk mašiną?
2013-05-12 18:13
2013-05-12 18:12 rašė: Koks tolkas gamintis tą ferarį jūs man pasakykit? :D Ir techninei apžiūrai baigusis ką darysit, mesit lauk mašiną?
ekspertize moli ir bus savadarbis auto;)
2013-05-12 18:18
2013-05-12 18:12 rašė: Koks tolkas gamintis tą ferarį jūs man pasakykit? :D Ir techninei apžiūrai baigusis ką darysit, mesit lauk mašiną?
2013-05-12 18:13 rašė: ekspertize moli ir bus savadarbis auto;)
o zinai moli , kad dabar gali prireginti tik vienetini , o ne kopija,
2013-05-12 18:19
2013-05-12 18:12 rašė: Koks tolkas gamintis tą ferarį jūs man pasakykit? :D Ir techninei apžiūrai baigusis ką darysit, mesit lauk mašiną?
2013-05-12 18:13 rašė: ekspertize moli ir bus savadarbis auto;)
2013-05-12 18:18 rašė: o zinai moli , kad dabar gali prireginti tik vienetini , o ne kopija,
o zinai moli kad lt daro savo , pamokek kur reik ir bus ekspertize
2013-05-12 18:21
2013-05-12 18:13 rašė: ekspertize moli ir bus savadarbis auto;)
2013-05-12 18:18 rašė: o zinai moli , kad dabar gali prireginti tik vienetini , o ne kopija,
2013-05-12 18:19 rašė: o zinai moli kad lt daro savo , pamokek kur reik ir bus ekspertize:lol:
na moli paaiskink kodel dabar su automobilio priekabam savadarbem problemos ?
2013-05-12 18:24
2013-05-12 18:12 rašė: Koks tolkas gamintis tą ferarį jūs man pasakykit? :D Ir techninei apžiūrai baigusis ką darysit, mesit lauk mašiną?
Tolkas toks kad viskas jau tai ka matome kasdien gatvese yra atsibode, nesinori tureti eilinio tautovezio, bent jau savaitgalini bolida turet norisi..

Pasibaigus tech apziurai ka daryt? Nera problemu, tik pinigu turek ir pazystamu ir viskas, realiai net nedaug ten tu simtu tereikia kad popierius susitvarkyti..
2013-05-12 18:24
2013-05-12 18:18 rašė: o zinai moli , kad dabar gali prireginti tik vienetini , o ne kopija,
2013-05-12 18:19 rašė: o zinai moli kad lt daro savo , pamokek kur reik ir bus ekspertize:lol:
2013-05-12 18:21 rašė: na moli paaiskink kodel dabar su automobilio priekabam savadarbem problemos ? :lol:
na moli su tokiom nesusiduriu tad neydomu , tu ir aiskink;)
2013-05-12 18:27
atmink , tu darai ne nuo nulio ir ne is bet ko , o baze stovi pezo 406 su kebulo numeriu ir dokumentais , priekaba kitas reikalas , ,, o kodel savadarbius traktorius kaip registravo taip registruoja ,
2013-05-12 18:32
Bet gaminant replica vistiek gausi isigyt faras ferrario, kitaip neiseis, cia pagrindines detales, is kuriu masina identifikuos praeiviai, aisq dar bamperius, risotke..

Dar klausimas ar su makruha darysi, ar virinsi skardas, ar puse to puse kito?..
2013-05-12 18:40
Kam darytis? Del saves. Jei turi tam potrauki kdl ne. Kitas zvejybai sukisa 30k su valtim ir t.t. kitas keliauja kitas nardymui ir t.t. hobis paprasciausiai. Nereik pavydet ir but cinikais. As manau su tech neturetu kilt problemu. Kebulas variklis bei vaziuokle ir kiti mechaniniai mazgai lieka vietoj. O del daliu faru ir t.t. nepamirskit tokio dalyko kaip aftermarketo. Nes jei pirkt naudotas dalis tai jauciu ta lempa kainuotu kaip visas projektas
2013-05-12 18:40
Kazkada maciau cia autogide pardavinejo is 88m scirocco daryta delorean replica, nedadaryta aisku, pritruko entuziazmo, bet mintis irgi buvo gera..
2013-05-12 18:41
2013-05-12 18:40 rašė: Kam darytis? Del saves. Jei turi tam potrauki kdl ne. Kitas zvejybai sukisa 30k su valtim ir t.t. kitas keliauja kitas nardymui ir t.t. hobis paprasciausiai. Nereik pavydet ir but cinikais. As manau su tech neturetu kilt problemu. Kebulas variklis bei vaziuokle ir kiti mechaniniai mazgai lieka vietoj. O del daliu faru ir t.t. nepamirskit tokio dalyko kaip aftermarketo. Nes jei pirkt naudotas dalis tai jauciu ta lempa kainuotu kaip visas projektas
2013-05-12 18:45
Ir virinti manau butu pigiau tik neaisku ar lengviau. Cia jau nuo ranku priklauso. Net nzn realiai kur daugiau pyslios. Ar su plausu ar su skarda. Kiekviena turi savu pliusu ir minusu. Plausas gerokai brangiau. Tektu pjaustyti formas kas manau palengvintu darba bet jeigu kreivai kur ka padarytum taisyti gerokai sunkiau nei metala pervirinti.
2013-05-12 18:49
2013-05-12 18:45 rašė: Ir virinti manau butu pigiau tik neaisku ar lengviau. Cia jau nuo ranku priklauso. Net nzn realiai kur daugiau pyslios. Ar su plausu ar su skarda. Kiekviena turi savu pliusu ir minusu. Plausas gerokai brangiau. Tektu pjaustyti formas kas manau palengvintu darba bet jeigu kreivai kur ka padarytum taisyti gerokai sunkiau nei metala pervirinti.
Teisingai, virinti pigiau..
2013-05-12 18:51
2013-05-12 18:45 rašė: Ir virinti manau butu pigiau tik neaisku ar lengviau. Cia jau nuo ranku priklauso. Net nzn realiai kur daugiau pyslios. Ar su plausu ar su skarda. Kiekviena turi savu pliusu ir minusu. Plausas gerokai brangiau. Tektu pjaustyti formas kas manau palengvintu darba bet jeigu kreivai kur ka padarytum taisyti gerokai sunkiau nei metala pervirinti.
kiek ejo suprast taj autorius pirks gatavas nulipintas dalis , ,, seip nelabai ydomus projaktas , aisku gausis kazkas ydomaus , bet parduot bus sunku ir neatgausi pinigu sukistu , bet darosi sau , , ,, ,, seip toks projaktas pradziai , tikrai atkreips praeiviu demesi labiau ir pigiau kainuos
2013-05-12 18:52
2013-05-12 18:45 rašė: Ir virinti manau butu pigiau tik neaisku ar lengviau. Cia jau nuo ranku priklauso. Net nzn realiai kur daugiau pyslios. Ar su plausu ar su skarda. Kiekviena turi savu pliusu ir minusu. Plausas gerokai brangiau. Tektu pjaustyti formas kas manau palengvintu darba bet jeigu kreivai kur ka padarytum taisyti gerokai sunkiau nei metala pervirinti.
2013-05-12 18:49 rašė: Teisingai, virinti pigiau..
bet svoris didesnis bus , juk ir senas kebulas lieka
2013-05-12 18:55
Kiek ten to svorio max 200-250kg. Gi ne sijas virintum o skarda. Kai reikia isvezioti girtus giminaicius po baliaus daugiau svorio butu nei ten privirintum tiek skardos.
2013-05-12 19:08
2013-05-12 18:55 rašė: Kiek ten to svorio max 200-250kg. Gi ne sijas virintum o skarda. Kai reikia isvezioti girtus giminaicius po baliaus daugiau svorio butu nei ten privirintum tiek skardos.
del tech nemanau kad kils problemu daukantas ar keli padaro savo . faras galvoju kazka panasaus ieskot i ferario nuo kitos markes pvz mitshiubichi fto ar bandyt gariunuose kazka ieskot ten turek valiutos tai ir tanka nusipirksi buferius ir tt reiktu bandyt gamint o ne pirktis , ratu , vairu ir zenkliuku su ferario logotipu tikrai pilna pirkt , salona manau musu auksarankiai siuvejai be problemu pasiutu . del biudzeto tai neapsiriboju 20k tam reikalui galiu ir daugiau isleist aisku ir kad kokybe butu
2013-05-12 19:21
temos autoriau, o tu rimtai jau ketini daryti ar tik galvoji ir neaisku darysi ar ne?
2013-05-12 19:24
2013-05-12 18:55 rašė: Kiek ten to svorio max 200-250kg. Gi ne sijas virintum o skarda. Kai reikia isvezioti girtus giminaicius po baliaus daugiau svorio butu nei ten privirintum tiek skardos.
2013-05-12 19:08 rašė: del tech nemanau kad kils problemu:thumbup: daukantas ar keli padaro savo . faras galvoju kazka panasaus ieskot i ferario nuo kitos markes pvz mitshiubichi fto ar bandyt gariunuose kazka ieskot ten turek valiutos tai ir tanka nusipirksi buferius ir tt reiktu bandyt gamint o ne pirktis , ratu , vairu ir zenkliuku su ferario logotipu tikrai pilna pirkt , salona manau musu auksarankiai siuvejai be problemu pasiutu . del biudzeto tai neapsiriboju 20k tam reikalui galiu ir daugiau isleist aisku ir kad kokybe butu:thumbup:
http://www.extreme-sportscars.com/360/kits.html
va kainos viso sito reikalo
2013-05-12 19:25
ir gal pasirodysiu kvailas, bet ar pasiteisina makrufa ant kebulo? As kazkaip galvoju kad kur atsiremsi ir nuleks viskas lauk, kazkaip nepatikimai atrodo, juk tai ne metalas ar skarda o putos kur rankom lauzyt gali
2013-05-12 19:25
2013-05-12 19:21 rašė: temos autoriau, o tu rimtai jau ketini daryti ar tik galvoji ir neaisku darysi ar ne?
taip rimtai tik dar neapsisprendziu ar is pezo ar is tojotos mr2

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti