audi a4 kaip isvalyti vairo stiprintuvo sistema visa

Sukūrė Vartotojas 2015-02-02
2015-02-02 18:59
sveiki kaip geriau ir kokybiskiau isvalyti vairo stiprintuvo sistema ? automobilis audi a4 2, 6l benzinas :)
2015-02-02 19:11
o kuo ji uztersta?
2015-02-02 19:12
greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01
2015-02-02 19:12 rašė:greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
2015-02-02 20:04
2015-02-02 19:12 rašė:greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01 rašė:na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
tepalas juodas, kai siurblio viduje baigia sudilt plokštelės. Su laiku sušilus tepalui pradės mažėt slėgis ir tuščiom apsūkom dirbant varikliui vairas taps sunkus.
Siurblį pakeist juokai, bet iš kolonėlės tą marmalą išplaut labai sudėtinga, nors ir 5 kartus tepalą sistemoje keisi. To marmalo visvien liks kolonėlėje sočiai. Išbandytas reikalas
2015-02-02 20:10
2015-02-02 19:12 rašė:greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01 rašė:na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
pas mane kai duodi gazo lengviau pradeda suktis vairas ryt reiks ziuret to siurblio isiardyt gal o namu salygom iseitu susitvarkyti ?
2015-02-02 20:13
2015-02-02 19:12 rašė:greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01 rašė:na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
2015-02-02 20:10 rašė:pas mane kai duodi gazo lengviau pradeda suktis vairas ryt reiks ziuret to siurblio isiardyt gal o namu salygom iseitu susitvarkyti ?
tai jau iš karto aišku, kad slėgis nepastovus, o siurblio nesusitvarkysi, nes jis keičiamas kitu. Yra kas juos restauruoja, bet ne namų sąlygom
(2803 / +3)
2015-02-02 20:21
man a4 panasiai buvo, isemes siurbli isardziau, naujesnes laidos spizinis, tai ivore buvo bangom isgrauzta, o ir ploksteles padile, ir stiptu ivoriu jau nebuvo ant kuriu uzsideda, teko srotini pirkt uz 140lt, namie isardziau, kaip naujas buvo, nesvarbu, kad senesnes laidos
2015-02-02 20:25
2015-02-02 20:21 algis rašė:man a4 panasiai buvo, isemes siurbli isardziau, naujesnes laidos spizinis, tai ivore buvo bangom isgrauzta, o ir ploksteles padile, ir stiptu ivoriu jau nebuvo ant kuriu uzsideda, teko srotini pirkt uz 140lt, namie isardziau, kaip naujas buvo, nesvarbu, kad senesnes laidos
jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
(2803 / +3)
2015-02-02 20:34
2015-02-02 20:21 algis rašė:man a4 panasiai buvo, isemes siurbli isardziau, naujesnes laidos spizinis, tai ivore buvo bangom isgrauzta, o ir ploksteles padile, ir stiptu ivoriu jau nebuvo ant kuriu uzsideda, teko srotini pirkt uz 140lt, namie isardziau, kaip naujas buvo, nesvarbu, kad senesnes laidos
2015-02-02 20:25 rašė:jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
nu taip, tik to gale guoliukas rimtesnis, o šrotinio mažas adatinis, toks kaip ir mažiau kantrus atrodo
2015-02-02 21:07
2015-02-02 20:21 algis rašė:man a4 panasiai buvo, isemes siurbli isardziau, naujesnes laidos spizinis, tai ivore buvo bangom isgrauzta, o ir ploksteles padile, ir stiptu ivoriu jau nebuvo ant kuriu uzsideda, teko srotini pirkt uz 140lt, namie isardziau, kaip naujas buvo, nesvarbu, kad senesnes laidos
2015-02-02 20:25 rašė:jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
2015-02-02 20:34 algis rašė:nu taip, tik to gale guoliukas rimtesnis, o šrotinio mažas adatinis, toks kaip ir mažiau kantrus atrodo
o cia jie vienodi ir 1, 8l variklio toks pat siurblys tiktu ?
(2803 / +3)
2015-02-02 21:25
2015-02-02 20:25 rašė:jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
2015-02-02 20:34 algis rašė:nu taip, tik to gale guoliukas rimtesnis, o šrotinio mažas adatinis, toks kaip ir mažiau kantrus atrodo
2015-02-02 21:07 rašė:o cia jie vienodi ir 1, 8l variklio toks pat siurblys tiktu ?
šito pasakyt negaliu, bet kaip man reikejo šlangos nuo jo i kolonkę (mano 1, 9tdi) tai nuo benzino netiko, siaip ne taip grazino pinigus, bet nezn. nuo kokio motoro eme, bet netiko, tik nusiemes siurbli turi ieskot pagal jį
2015-02-02 21:37
2015-02-02 20:21 algis rašė:man a4 panasiai buvo, isemes siurbli isardziau, naujesnes laidos spizinis, tai ivore buvo bangom isgrauzta, o ir ploksteles padile, ir stiptu ivoriu jau nebuvo ant kuriu uzsideda, teko srotini pirkt uz 140lt, namie isardziau, kaip naujas buvo, nesvarbu, kad senesnes laidos
2015-02-02 20:25 rašė:jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
2015-02-02 20:34 algis rašė:nu taip, tik to gale guoliukas rimtesnis, o šrotinio mažas adatinis, toks kaip ir mažiau kantrus atrodo
pavyzdžiui tikrai žinau, kad A4 B5 1, 9TDI ir tarkim 1, 8 benzo 92 kw siurbliai vairo stiprintuvo vienodi, o jei netinka tepalo paėmimo šlangos vamzdelio kampas, tai tas vamzdelis siurblyje nesunkiai pasisuka į reikiamą padėtį, ko kai kurie nežino ir sako, kad netiks siurblys
2015-02-02 21:39
šiaip siurbliai skiriasi tik ašies flenšo išnešimu kur sukasi škyvas jei tarkim juos skirtingų modelių.
Passat B5, Audi A4 siurbliukai vienodi, o pavyzdžiui golfo ar šarano jau nebetiks ašies flenšo išnešimas, nors korpusai ir identiški
(2803 / +3)
2015-02-02 21:49
šiaip nedarašiau, jos ilgis gan trumpesnis ir štucerio su vamzdeliu kampas ne toks buvo

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku