audi a4 kaip isvalyti vairo stiprintuvo sistema visa

Создал Пользователь 2015-02-02
2015-02-02 18:59
sveiki kaip geriau ir kokybiskiau isvalyti vairo stiprintuvo sistema ? automobilis audi a4 2, 6l benzinas :)
2015-02-02 19:11
o kuo ji uztersta?
2015-02-02 19:12
greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01
2015-02-02 19:12 писал: greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
2015-02-02 20:04
2015-02-02 19:12 писал: greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01 писал: na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
tepalas juodas, kai siurblio viduje baigia sudilt plokštelės. Su laiku sušilus tepalui pradės mažėt slėgis ir tuščiom apsūkom dirbant varikliui vairas taps sunkus.
Siurblį pakeist juokai, bet iš kolonėlės tą marmalą išplaut labai sudėtinga, nors ir 5 kartus tepalą sistemoje keisi. To marmalo visvien liks kolonėlėje sočiai. Išbandytas reikalas
2015-02-02 20:10
2015-02-02 19:12 писал: greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01 писал: na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
pas mane kai duodi gazo lengviau pradeda suktis vairas ryt reiks ziuret to siurblio isiardyt gal o namu salygom iseitu susitvarkyti ?
2015-02-02 20:13
2015-02-02 19:12 писал: greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01 писал: na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
2015-02-02 20:10 писал: pas mane kai duodi gazo lengviau pradeda suktis vairas ryt reiks ziuret to siurblio isiardyt gal o namu salygom iseitu susitvarkyti ?
tai jau iš karto aišku, kad slėgis nepastovus, o siurblio nesusitvarkysi, nes jis keičiamas kitu. Yra kas juos restauruoja, bet ne namų sąlygom
2015-02-02 20:25
писал: ..
jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
2015-02-02 21:07
писал: ..
2015-02-02 20:25 писал: jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
писал: ..
o cia jie vienodi ir 1, 8l variklio toks pat siurblys tiktu ?
2015-02-02 21:37
писал: ..
2015-02-02 20:25 писал: jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
писал: ..
pavyzdžiui tikrai žinau, kad A4 B5 1, 9TDI ir tarkim 1, 8 benzo 92 kw siurbliai vairo stiprintuvo vienodi, o jei netinka tepalo paėmimo šlangos vamzdelio kampas, tai tas vamzdelis siurblyje nesunkiai pasisuka į reikiamą padėtį, ko kai kurie nežino ir sako, kad netiks siurblys
2015-02-02 21:39
šiaip siurbliai skiriasi tik ašies flenšo išnešimu kur sukasi škyvas jei tarkim juos skirtingų modelių.
Passat B5, Audi A4 siurbliukai vienodi, o pavyzdžiui golfo ar šarano jau nebetiks ašies flenšo išnešimas, nors korpusai ir identiški

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами