1,8T 110kw, ar 2,6 110kw ?

Sukūrė Vartotojas 2013-05-09
2013-05-09 17:00
Sveiki kolegos. Iškilo man toks klausimas. Kuris iš šių variklių geresnis ? Kalbu apie B5. Vienintelis dalykas žinomas apie 2, 6 tai, kad jis turi plastmasinį kolektorių ir visos žinios. Taigi kuris geresnis traukos atžvilgiu ? Eksploatacija ir patvarumu ?
P.S. Nesakykite tai, jog bėgčiau nuo 2, 6 ar dar kažką panašaus. Norisi savame gyvenime išbandyti kažką daugiau...
2013-05-09 17:07
2013-05-09 17:00 rašė:Sveiki kolegos. Iškilo man toks klausimas. Kuris iš šių variklių geresnis ? Kalbu apie B5. Vienintelis dalykas žinomas apie 2, 6 tai, kad jis turi plastmasinį kolektorių ir visos žinios. Taigi kuris geresnis traukos atžvilgiu ? Eksploatacija ir patvarumu ?
P.S. Nesakykite tai, jog bėgčiau nuo 2, 6 ar dar kažką panašaus. Norisi savame gyvenime išbandyti kažką daugiau...
tai ar 2.6 buvo ant b5? gal 2.8?
2013-05-09 17:23
Tikrai taip. Buvo. Tiesa, galbūt Jūs turite omenyje Passat, o aš kalbu apie Audi B5.
2013-05-22 14:56
Tai kurį variklį rinktis ? 1, 8T 110kw, 2, 6 110kw ar 2, 5TDI 110kw ? Niekaip neapsisprendžiu... Kiek esu važiavęs, traukos atžvilgiu manau geriausiai traukia 1, 8T, arba tiesiog bandžiau gyviausią variklį.. Pasimetęs esu, nes visi servizai sako imti 1, 8 paprastą, ne TURBO. Nuo pastarųjų trijų sakė bėgti...
(1776 / +3)
2013-05-22 15:05
2013-05-22 14:56 rašė:Tai kurį variklį rinktis ? 1, 8T 110kw, 2, 6 110kw ar 2, 5TDI 110kw ? Niekaip neapsisprendžiu... Kiek esu važiavęs, traukos atžvilgiu manau geriausiai traukia 1, 8T, arba tiesiog bandžiau gyviausią variklį.. Pasimetęs esu, nes visi servizai sako imti 1, 8 paprastą, ne TURBO. Nuo pastarųjų trijų sakė bėgti...
as imciau 2, 8, ir komplektacija geresne ir truputi galingesnis
2013-05-22 15:13
2013-05-22 14:56 rašė:Tai kurį variklį rinktis ? 1, 8T 110kw, 2, 6 110kw ar 2, 5TDI 110kw ? Niekaip neapsisprendžiu... Kiek esu važiavęs, traukos atžvilgiu manau geriausiai traukia 1, 8T, arba tiesiog bandžiau gyviausią variklį.. Pasimetęs esu, nes visi servizai sako imti 1, 8 paprastą, ne TURBO. Nuo pastarųjų trijų sakė bėgti...
Asmenine kazkieno nuomone negali buti ojektyvi ir atspindeti tikroves.Tai tera kazkieno 1 nuomone.132kw 2, 5TDI su mechanu butu super, jei dar A4 kebulas isvis aketa.Aisku, dirzu keitimas kainuos iki 2000 litu bet likusi laika vaziiosi su vejeliu ir taupiai.Nekreip demsio i tuos proto pisuoklius servisus, daugelis ju net nezino kur nupirkti 8 itempejus tam 2, 5TDI ir kaip tie dirzai keiciami uz tai ir knisa prota.As irgi galvoju imti Skoda Octavia 2005-10 bet senam 2001m kebule su 1, 8T tik neapsisprendziu ar verta uz 15500 litu:).Idealios bukles universalas.Vazineju pats su isskirtiniu galingiausiu Passatu W8(2 VR varikliai vienam bloke) 4, 0L 4x4 ir neturiu bedu, nors vaziuokle toj masinoj hibridine A8 ir Phaeton, variklis retas kaip Bugatti konstrukcija visi kurie siulo keitimus man kraupsta kas bus kas bus jei suges bbd.varikly grandine pagal autodata 700.000km atlaikanti jau 300.000km nuvaziavo tik stabziu diskus keiciau ir tarpines.Pagalvok logiskai kas tam 1, 8T tada gali atsitikt?Turba uz 400 litu atsirestauruos jei jau pareis.Viskas.Taciau vaziuoja dvigubai smagiau uz paprasta 1, 8.Ir dar gali pacipuot, su ismetimu paziaisti.
2013-05-22 15:21
2013-05-22 14:56 rašė:Tai kurį variklį rinktis ? 1, 8T 110kw, 2, 6 110kw ar 2, 5TDI 110kw ? Niekaip neapsisprendžiu... Kiek esu važiavęs, traukos atžvilgiu manau geriausiai traukia 1, 8T, arba tiesiog bandžiau gyviausią variklį.. Pasimetęs esu, nes visi servizai sako imti 1, 8 paprastą, ne TURBO. Nuo pastarųjų trijų sakė bėgti...
2013-05-22 15:13 rašė:Asmenine kazkieno nuomone negali buti ojektyvi ir atspindeti tikroves.Tai tera kazkieno 1 nuomone.132kw 2, 5TDI su mechanu butu super, jei dar A4 kebulas isvis aketa.Aisku, dirzu keitimas kainuos iki 2000 litu bet likusi laika vaziiosi su vejeliu ir taupiai.Nekreip demsio i tuos proto pisuoklius servisus, daugelis ju net nezino kur nupirkti 8 itempejus tam 2, 5TDI ir kaip tie dirzai keiciami uz tai ir knisa prota.As irgi galvoju imti Skoda Octavia 2005-10 bet senam 2001m kebule su 1, 8T tik neapsisprendziu ar verta uz 15500 litu:).Idealios bukles universalas.Vazineju pats su isskirtiniu galingiausiu Passatu W8(2 VR varikliai vienam bloke) 4, 0L 4x4 ir neturiu bedu, nors vaziuokle toj masinoj hibridine A8 ir Phaeton, variklis retas kaip Bugatti konstrukcija visi kurie siulo keitimus man kraupsta kas bus kas bus jei suges bbd.varikly grandine pagal autodata 700.000km atlaikanti jau 300.000km nuvaziavo tik stabziu diskus keiciau ir tarpines.Pagalvok logiskai kas tam 1, 8T tada gali atsitikt?Turba uz 400 litu atsirestauruos jei jau pareis.Viskas.Taciau vaziuoja dvigubai smagiau uz paprasta 1, 8.Ir dar gali pacipuot, su ismetimu paziaisti.
Kiekvienoj temoj tu savo ta pissata kisi, gal jau uzteks girtis koki "iskirtini" turi auto... O temos autoriui tai siulyciau arba 1.8T arba patikima 1.9tdi varikli.
(1776 / +3)
2013-05-22 15:22
2013-05-22 14:56 rašė:Tai kurį variklį rinktis ? 1, 8T 110kw, 2, 6 110kw ar 2, 5TDI 110kw ? Niekaip neapsisprendžiu... Kiek esu važiavęs, traukos atžvilgiu manau geriausiai traukia 1, 8T, arba tiesiog bandžiau gyviausią variklį.. Pasimetęs esu, nes visi servizai sako imti 1, 8 paprastą, ne TURBO. Nuo pastarųjų trijų sakė bėgti...
2013-05-22 15:13 rašė:Asmenine kazkieno nuomone negali buti ojektyvi ir atspindeti tikroves.Tai tera kazkieno 1 nuomone.132kw 2, 5TDI su mechanu butu super, jei dar A4 kebulas isvis aketa.Aisku, dirzu keitimas kainuos iki 2000 litu bet likusi laika vaziiosi su vejeliu ir taupiai.Nekreip demsio i tuos proto pisuoklius servisus, daugelis ju net nezino kur nupirkti 8 itempejus tam 2, 5TDI ir kaip tie dirzai keiciami uz tai ir knisa prota.As irgi galvoju imti Skoda Octavia 2005-10 bet senam 2001m kebule su 1, 8T tik neapsisprendziu ar verta uz 15500 litu:).Idealios bukles universalas.Vazineju pats su isskirtiniu galingiausiu Passatu W8(2 VR varikliai vienam bloke) 4, 0L 4x4 ir neturiu bedu, nors vaziuokle toj masinoj hibridine A8 ir Phaeton, variklis retas kaip Bugatti konstrukcija visi kurie siulo keitimus man kraupsta kas bus kas bus jei suges bbd.varikly grandine pagal autodata 700.000km atlaikanti jau 300.000km nuvaziavo tik stabziu diskus keiciau ir tarpines.Pagalvok logiskai kas tam 1, 8T tada gali atsitikt?Turba uz 400 litu atsirestauruos jei jau pareis.Viskas.Taciau vaziuoja dvigubai smagiau uz paprasta 1, 8.Ir dar gali pacipuot, su ismetimu paziaisti.
nuo kuriu laiku ant a4 ejo tdi 132kw?
2013-05-22 15:25
2013-05-22 14:56 rašė:Tai kurį variklį rinktis ? 1, 8T 110kw, 2, 6 110kw ar 2, 5TDI 110kw ? Niekaip neapsisprendžiu... Kiek esu važiavęs, traukos atžvilgiu manau geriausiai traukia 1, 8T, arba tiesiog bandžiau gyviausią variklį.. Pasimetęs esu, nes visi servizai sako imti 1, 8 paprastą, ne TURBO. Nuo pastarųjų trijų sakė bėgti...
2013-05-22 15:13 rašė:Asmenine kazkieno nuomone negali buti ojektyvi ir atspindeti tikroves.Tai tera kazkieno 1 nuomone.132kw 2, 5TDI su mechanu butu super, jei dar A4 kebulas isvis aketa.Aisku, dirzu keitimas kainuos iki 2000 litu bet likusi laika vaziiosi su vejeliu ir taupiai.Nekreip demsio i tuos proto pisuoklius servisus, daugelis ju net nezino kur nupirkti 8 itempejus tam 2, 5TDI ir kaip tie dirzai keiciami uz tai ir knisa prota.As irgi galvoju imti Skoda Octavia 2005-10 bet senam 2001m kebule su 1, 8T tik neapsisprendziu ar verta uz 15500 litu:).Idealios bukles universalas.Vazineju pats su isskirtiniu galingiausiu Passatu W8(2 VR varikliai vienam bloke) 4, 0L 4x4 ir neturiu bedu, nors vaziuokle toj masinoj hibridine A8 ir Phaeton, variklis retas kaip Bugatti konstrukcija visi kurie siulo keitimus man kraupsta kas bus kas bus jei suges bbd.varikly grandine pagal autodata 700.000km atlaikanti jau 300.000km nuvaziavo tik stabziu diskus keiciau ir tarpines.Pagalvok logiskai kas tam 1, 8T tada gali atsitikt?Turba uz 400 litu atsirestauruos jei jau pareis.Viskas.Taciau vaziuoja dvigubai smagiau uz paprasta 1, 8.Ir dar gali pacipuot, su ismetimu paziaisti.
2013-05-22 15:22 wagen rašė:nuo kuriu laiku ant a4 ejo tdi 132kw?
nuo 2003m
(1776 / +3)
2013-05-22 15:27
2013-05-22 15:13 rašė:Asmenine kazkieno nuomone negali buti ojektyvi ir atspindeti tikroves.Tai tera kazkieno 1 nuomone.132kw 2, 5TDI su mechanu butu super, jei dar A4 kebulas isvis aketa.Aisku, dirzu keitimas kainuos iki 2000 litu bet likusi laika vaziiosi su vejeliu ir taupiai.Nekreip demsio i tuos proto pisuoklius servisus, daugelis ju net nezino kur nupirkti 8 itempejus tam 2, 5TDI ir kaip tie dirzai keiciami uz tai ir knisa prota.As irgi galvoju imti Skoda Octavia 2005-10 bet senam 2001m kebule su 1, 8T tik neapsisprendziu ar verta uz 15500 litu:).Idealios bukles universalas.Vazineju pats su isskirtiniu galingiausiu Passatu W8(2 VR varikliai vienam bloke) 4, 0L 4x4 ir neturiu bedu, nors vaziuokle toj masinoj hibridine A8 ir Phaeton, variklis retas kaip Bugatti konstrukcija visi kurie siulo keitimus man kraupsta kas bus kas bus jei suges bbd.varikly grandine pagal autodata 700.000km atlaikanti jau 300.000km nuvaziavo tik stabziu diskus keiciau ir tarpines.Pagalvok logiskai kas tam 1, 8T tada gali atsitikt?Turba uz 400 litu atsirestauruos jei jau pareis.Viskas.Taciau vaziuoja dvigubai smagiau uz paprasta 1, 8.Ir dar gali pacipuot, su ismetimu paziaisti.
2013-05-22 15:22 wagen rašė:nuo kuriu laiku ant a4 ejo tdi 132kw?
2013-05-22 15:25 rašė:nuo 2003m
kalba eina apie b5, o tu jau b6 kysi
2013-05-22 15:31
2013-05-22 14:56 rašė:Tai kurį variklį rinktis ? 1, 8T 110kw, 2, 6 110kw ar 2, 5TDI 110kw ? Niekaip neapsisprendžiu... Kiek esu važiavęs, traukos atžvilgiu manau geriausiai traukia 1, 8T, arba tiesiog bandžiau gyviausią variklį.. Pasimetęs esu, nes visi servizai sako imti 1, 8 paprastą, ne TURBO. Nuo pastarųjų trijų sakė bėgti...
2013-05-22 15:13 rašė:Asmenine kazkieno nuomone negali buti ojektyvi ir atspindeti tikroves.Tai tera kazkieno 1 nuomone.132kw 2, 5TDI su mechanu butu super, jei dar A4 kebulas isvis aketa.Aisku, dirzu keitimas kainuos iki 2000 litu bet likusi laika vaziiosi su vejeliu ir taupiai.Nekreip demsio i tuos proto pisuoklius servisus, daugelis ju net nezino kur nupirkti 8 itempejus tam 2, 5TDI ir kaip tie dirzai keiciami uz tai ir knisa prota.As irgi galvoju imti Skoda Octavia 2005-10 bet senam 2001m kebule su 1, 8T tik neapsisprendziu ar verta uz 15500 litu:).Idealios bukles universalas.Vazineju pats su isskirtiniu galingiausiu Passatu W8(2 VR varikliai vienam bloke) 4, 0L 4x4 ir neturiu bedu, nors vaziuokle toj masinoj hibridine A8 ir Phaeton, variklis retas kaip Bugatti konstrukcija visi kurie siulo keitimus man kraupsta kas bus kas bus jei suges bbd.varikly grandine pagal autodata 700.000km atlaikanti jau 300.000km nuvaziavo tik stabziu diskus keiciau ir tarpines.Pagalvok logiskai kas tam 1, 8T tada gali atsitikt?Turba uz 400 litu atsirestauruos jei jau pareis.Viskas.Taciau vaziuoja dvigubai smagiau uz paprasta 1, 8.Ir dar gali pacipuot, su ismetimu paziaisti.
2013-05-22 15:21 rašė:Kiekvienoj temoj tu savo ta pissata kisi, gal jau uzteks girtis koki "iskirtini" turi auto... O temos autoriui tai siulyciau arba 1.8T arba patikima 1.9tdi varikli.
labai tave nervuoja , nepavydek, nesigiriu tik pavyzdi pateikiu kad nereikia bijoti.As jau per senas girtis zmogau.O 1, 9 tai prie ko cia?Buduliu lavonas kiekvienoj temoj kisamas, apie ji neklause autorius.
2013-05-22 15:34
2013-05-22 15:22 wagen rašė:nuo kuriu laiku ant a4 ejo tdi 132kw?
2013-05-22 15:25 rašė:nuo 2003m
2013-05-22 15:27 wagen rašė:kalba eina apie b5, o tu jau b6 kysi:thumbdown:
ir dar quattro kyyyyšu nes niekur kalba neina lietuvių kalboj nėr tokio išsireiškimo.Yra apie kanors kalbama a ni reč idYjOOOt arba kalba sukama link, nusukinėjama kuria nors linkme.
(1776 / +3)
2013-05-22 15:40
2013-05-22 15:25 rašė:nuo 2003m
2013-05-22 15:27 wagen rašė:kalba eina apie b5, o tu jau b6 kysi:thumbdown:
2013-05-22 15:34 rašė:ir dar quattro kyyyyšu nes niekur kalba neina lietuvių kalboj nėr tokio išsireiškimo.Yra apie kanors kalbama a ni reč idYjOOOt arba kalba sukama link, nusukinėjama kuria nors linkme.
jei pats nezinai, tai gal nemokink, gerai?radai ka mokyt, studijavau kalbos kultura
2013-05-22 15:41
wagen - Na nežinau, nenoriu aš to 2, 8. Jau nebe dvidešimt metų, kad lakstyčiau, nebereikia lėktuvo.
qvatriskis - Tarkim nusiperku tą TDY ir ką tada, jei joks servizas nenorės man tvarkyti variklio, kai nutiks kokia rimtesnė problema ? Apsiimsit Jūs?
Juokas juokais, bet esu matęs pora kartų, kai tiesiog , ,nusiplauna" meistrai nuo to variklio ir ima kitas auto tvarkyti.
dieselis - Aš taip pat tokį daiktą turėdamas girčiausi, nes tai tikrai ne eilinė mašina ir gatvėje, ypač Lietuvoje ne dažnai tokią auto sutiksi. :)

Ir taip, kalba eina TIK APIE AUDI A4 B5. Asmeniškai man, B6 nėra graži. Nebent universalas. Bet neįperku.
2013-05-22 15:42
Vyrai prašau, nekakokit.
(1776 / +3)
2013-05-22 15:49
2013-05-22 15:41 rašė:wagen - Na nežinau, nenoriu aš to 2, 8. Jau nebe dvidešimt metų, kad lakstyčiau, nebereikia lėktuvo. :lol:
qvatriskis - Tarkim nusiperku tą TDY ir ką tada, jei joks servizas nenorės man tvarkyti variklio, kai nutiks kokia rimtesnė problema ? Apsiimsit Jūs? :lol:
Juokas juokais, bet esu matęs pora kartų, kai tiesiog , ,nusiplauna" meistrai nuo to variklio ir ima kitas auto tvarkyti. :smartass:
dieselis - Aš taip pat tokį daiktą turėdamas girčiausi, nes tai tikrai ne eilinė mašina ir gatvėje, ypač Lietuvoje ne dažnai tokią auto sutiksi. :)

Ir taip, kalba eina TIK APIE AUDI A4 B5. Asmeniškai man, B6 nėra graži. Nebent universalas. Bet neįperku.
tam 2, 8 iki lektuvo dar labai toli, apie s4 gi nekalbam...o jei turet galingesne masina, tai nereiskia kad skraidyt butina...pas mane a8 4, 2, tiesiog zinau kad yra didelis galios rezervas
2013-05-22 15:52
2013-05-22 15:41 rašė:wagen - Na nežinau, nenoriu aš to 2, 8. Jau nebe dvidešimt metų, kad lakstyčiau, nebereikia lėktuvo. :lol:
qvatriskis - Tarkim nusiperku tą TDY ir ką tada, jei joks servizas nenorės man tvarkyti variklio, kai nutiks kokia rimtesnė problema ? Apsiimsit Jūs? :lol:
Juokas juokais, bet esu matęs pora kartų, kai tiesiog , ,nusiplauna" meistrai nuo to variklio ir ima kitas auto tvarkyti. :smartass:
dieselis - Aš taip pat tokį daiktą turėdamas girčiausi, nes tai tikrai ne eilinė mašina ir gatvėje, ypač Lietuvoje ne dažnai tokią auto sutiksi. :)

Ir taip, kalba eina TIK APIE AUDI A4 B5. Asmeniškai man, B6 nėra graži. Nebent universalas. Bet neįperku.
2013-05-22 15:49 wagen rašė:tam 2, 8 iki lektuvo dar labai toli, apie s4 gi nekalbam...o jei turet galingesne masina, tai nereiskia kad skraidyt butina...pas mane a8 4, 2, tiesiog zinau kad yra didelis galios rezervas
A8 daiktas
2, 8 varikliu vasarą užmiestyje įmanoma ysipaišyti į 10litrų ? Žinoma benzino. Dujos nelabai domina. Nebent ateityje..
2013-05-22 15:55
O Audi A8 2, 8L ar ne per silpnas tas variklis tam kėbului ?
2013-05-22 15:56
2013-05-22 15:41 rašė:wagen - Na nežinau, nenoriu aš to 2, 8. Jau nebe dvidešimt metų, kad lakstyčiau, nebereikia lėktuvo. :lol:
qvatriskis - Tarkim nusiperku tą TDY ir ką tada, jei joks servizas nenorės man tvarkyti variklio, kai nutiks kokia rimtesnė problema ? Apsiimsit Jūs? :lol:
Juokas juokais, bet esu matęs pora kartų, kai tiesiog , ,nusiplauna" meistrai nuo to variklio ir ima kitas auto tvarkyti. :smartass:
dieselis - Aš taip pat tokį daiktą turėdamas girčiausi, nes tai tikrai ne eilinė mašina ir gatvėje, ypač Lietuvoje ne dažnai tokią auto sutiksi. :)

Ir taip, kalba eina TIK APIE AUDI A4 B5. Asmeniškai man, B6 nėra graži. Nebent universalas. Bet neįperku.
2013-05-22 15:49 wagen rašė:tam 2, 8 iki lektuvo dar labai toli, apie s4 gi nekalbam...o jei turet galingesne masina, tai nereiskia kad skraidyt butina...pas mane a8 4, 2, tiesiog zinau kad yra didelis galios rezervas
2013-05-22 15:52 rašė:A8 daiktas :thumbup::thumbup:
2, 8 varikliu vasarą užmiestyje įmanoma ysipaišyti į 10litrų ? Žinoma benzino. Dujos nelabai domina. Nebent ateityje..
a4 imanoma ir i 8l
2013-05-22 15:58
2013-05-22 15:49 wagen rašė:tam 2, 8 iki lektuvo dar labai toli, apie s4 gi nekalbam...o jei turet galingesne masina, tai nereiskia kad skraidyt butina...pas mane a8 4, 2, tiesiog zinau kad yra didelis galios rezervas
2013-05-22 15:52 rašė:A8 daiktas :thumbup::thumbup:
2, 8 varikliu vasarą užmiestyje įmanoma ysipaišyti į 10litrų ? Žinoma benzino. Dujos nelabai domina. Nebent ateityje..
2013-05-22 15:56 rašė:a4 imanoma ir i 8l
Aišku didesniame mieste suvalgys ir kokius 12-13 litriukų...
2013-05-22 16:00
2013-05-22 15:52 rašė:A8 daiktas :thumbup::thumbup:
2, 8 varikliu vasarą užmiestyje įmanoma ysipaišyti į 10litrų ? Žinoma benzino. Dujos nelabai domina. Nebent ateityje..
2013-05-22 15:56 rašė:a4 imanoma ir i 8l
2013-05-22 15:58 rašė:Aišku didesniame mieste suvalgys ir kokius 12-13 litriukų... :lol:
drasiai
2013-05-22 16:01
2013-05-22 15:56 rašė:a4 imanoma ir i 8l
2013-05-22 15:58 rašė:Aišku didesniame mieste suvalgys ir kokius 12-13 litriukų... :lol:
2013-05-22 16:00 rašė:drasiai
Tiems kas vairuoja 1, 9 TDI 66kw čia didžiausia bausmė būtų.

Na, o kalbant apie A8 - ar įmanoma rasti tvarkingą už maždaug Devynis tūkstančius litų ?
2013-05-22 16:04
2013-05-22 15:58 rašė:Aišku didesniame mieste suvalgys ir kokius 12-13 litriukų... :lol:
2013-05-22 16:00 rašė:drasiai
2013-05-22 16:01 rašė:Tiems kas vairuoja 1, 9 TDI 66kw čia didžiausia bausmė būtų. :lol:

Na, o kalbant apie A8 - ar įmanoma rasti tvarkingą už maždaug Devynis tūkstančius litų ?
skelbimus pazek ir bus daugmaz aisku.
2013-05-22 16:05
2013-05-22 16:00 rašė:drasiai
2013-05-22 16:01 rašė:Tiems kas vairuoja 1, 9 TDI 66kw čia didžiausia bausmė būtų. :lol:

Na, o kalbant apie A8 - ar įmanoma rasti tvarkingą už maždaug Devynis tūkstančius litų ?
2013-05-22 16:04 rašė:skelbimus pazek ir bus daugmaz aisku.
Beprasmiška manau.
(1776 / +3)
2013-05-22 16:10
2013-05-22 15:58 rašė:Aišku didesniame mieste suvalgys ir kokius 12-13 litriukų... :lol:
2013-05-22 16:00 rašė:drasiai
2013-05-22 16:01 rašė:Tiems kas vairuoja 1, 9 TDI 66kw čia didžiausia bausmė būtų. :lol:

Na, o kalbant apie A8 - ar įmanoma rasti tvarkingą už maždaug Devynis tūkstančius litų ?
manau imanoma, bet jei neskubesi, nes pasitaiko kad skubiai parduoda ir kaina labai jau nuleidzia...keli pazistami turejo 2, 8 a8, tai nesiskunde trauka, nora as tai net nesvarsciau tokio varianto, tik 4, 2...siaip su webasto netaip jau baisu butu ir 4, 2, nes ant salto daug ima....kai man daviklis buvo parejes, nejunge duju, tai siek tiek su benzu pavazinejau, tai vidurkis 11 buvo
2013-05-22 16:13
2013-05-22 16:00 rašė:drasiai
2013-05-22 16:01 rašė:Tiems kas vairuoja 1, 9 TDI 66kw čia didžiausia bausmė būtų. :lol:

Na, o kalbant apie A8 - ar įmanoma rasti tvarkingą už maždaug Devynis tūkstančius litų ?
2013-05-22 16:10 wagen rašė:manau imanoma, bet jei neskubesi, nes pasitaiko kad skubiai parduoda ir kaina labai jau nuleidzia...keli pazistami turejo 2, 8 a8, tai nesiskunde trauka, nora as tai net nesvarsciau tokio varianto, tik 4, 2...siaip su webasto netaip jau baisu butu ir 4, 2, nes ant salto daug ima....kai man daviklis buvo parejes, nejunge duju, tai siek tiek su benzu pavazinejau, tai vidurkis 11 buvo
Vidurkis 11, tai čia tikrai nėra daug.. Nėra taip baisu, kaip aš galvojau...
Aš anksčiau svarsčiau apie A8 2, 8, bet pažįstamas taip pat turėjo, teko važiuoti savaitgalį į sodybą su priekaba pilna žvyro, tai pasirodė, kad iš vietos vos važiuoja.. Manau tokiai karvei tikrai per mažai galios iš to 2, 8 variklio. O 3, 7, apie jį kažką papasakoti galite?
2013-05-22 16:17
2013-05-22 16:01 rašė:Tiems kas vairuoja 1, 9 TDI 66kw čia didžiausia bausmė būtų. :lol:

Na, o kalbant apie A8 - ar įmanoma rasti tvarkingą už maždaug Devynis tūkstančius litų ?
2013-05-22 16:10 wagen rašė:manau imanoma, bet jei neskubesi, nes pasitaiko kad skubiai parduoda ir kaina labai jau nuleidzia...keli pazistami turejo 2, 8 a8, tai nesiskunde trauka, nora as tai net nesvarsciau tokio varianto, tik 4, 2...siaip su webasto netaip jau baisu butu ir 4, 2, nes ant salto daug ima....kai man daviklis buvo parejes, nejunge duju, tai siek tiek su benzu pavazinejau, tai vidurkis 11 buvo
2013-05-22 16:13 rašė:Vidurkis 11, tai čia tikrai nėra daug.. Nėra taip baisu, kaip aš galvojau...
Aš anksčiau svarsčiau apie A8 2, 8, bet pažįstamas taip pat turėjo, teko važiuoti savaitgalį į sodybą su priekaba pilna žvyro, tai pasirodė, kad iš vietos vos važiuoja.. Manau tokiai karvei tikrai per mažai galios iš to 2, 8 variklio. O 3, 7, apie jį kažką papasakoti galite? :beer:
http://www.autogidas.lt/audi-a8-d2-sedanas-1994-0124901612.html
Atrodo tvarkinga ir kaina dar ne kanda, bet tas variklis.. Na nežinau.. Tas A8 kėbulas man taip patinka.
2013-05-22 16:19
2013-05-22 16:01 rašė:Tiems kas vairuoja 1, 9 TDI 66kw čia didžiausia bausmė būtų. :lol:

Na, o kalbant apie A8 - ar įmanoma rasti tvarkingą už maždaug Devynis tūkstančius litų ?
2013-05-22 16:10 wagen rašė:manau imanoma, bet jei neskubesi, nes pasitaiko kad skubiai parduoda ir kaina labai jau nuleidzia...keli pazistami turejo 2, 8 a8, tai nesiskunde trauka, nora as tai net nesvarsciau tokio varianto, tik 4, 2...siaip su webasto netaip jau baisu butu ir 4, 2, nes ant salto daug ima....kai man daviklis buvo parejes, nejunge duju, tai siek tiek su benzu pavazinejau, tai vidurkis 11 buvo
2013-05-22 16:13 rašė:Vidurkis 11, tai čia tikrai nėra daug.. Nėra taip baisu, kaip aš galvojau...
Aš anksčiau svarsčiau apie A8 2, 8, bet pažįstamas taip pat turėjo, teko važiuoti savaitgalį į sodybą su priekaba pilna žvyro, tai pasirodė, kad iš vietos vos važiuoja.. Manau tokiai karvei tikrai per mažai galios iš to 2, 8 variklio. O 3, 7, apie jį kažką papasakoti galite? :beer:
Nerizikuociau pirkti dyzelio(brangaus)arba jei taip atsitiks, LT greit gali neapsimoket isviso vazineti dyzeliu arba ju reginti, bet gali neapsimoket net LV reginti.Va dabar kip tik EuroKomisare atvyko del ekologijos atrasyti p...ei musu valdziasliuzams.Turiu rysiu strukturose, girdejau ruosia idiegt LT Eurosajungos privaloma direktyva-dyzeliniams auto ivesti ekologini tarsos mokesti, kai kur EU jau yra, kazkur apie 2500 litu i metus.Musu valdziasliuziai juk labai megsta pasirodyt kaip jie dirba ir myli ES.Arba kartais isviso kaip pamiseliai priima istatymus.Pvzeme, pyst ir uzdraude dujinius pistoletus.
(1776 / +3)
2013-05-22 16:21
2013-05-22 16:10 wagen rašė:manau imanoma, bet jei neskubesi, nes pasitaiko kad skubiai parduoda ir kaina labai jau nuleidzia...keli pazistami turejo 2, 8 a8, tai nesiskunde trauka, nora as tai net nesvarsciau tokio varianto, tik 4, 2...siaip su webasto netaip jau baisu butu ir 4, 2, nes ant salto daug ima....kai man daviklis buvo parejes, nejunge duju, tai siek tiek su benzu pavazinejau, tai vidurkis 11 buvo
2013-05-22 16:13 rašė:Vidurkis 11, tai čia tikrai nėra daug.. Nėra taip baisu, kaip aš galvojau...
Aš anksčiau svarsčiau apie A8 2, 8, bet pažįstamas taip pat turėjo, teko važiuoti savaitgalį į sodybą su priekaba pilna žvyro, tai pasirodė, kad iš vietos vos važiuoja.. Manau tokiai karvei tikrai per mažai galios iš to 2, 8 variklio. O 3, 7, apie jį kažką papasakoti galite? :beer:
2013-05-22 16:17 rašė:http://www.autogidas.lt/audi-a8-d2-sedanas-1994-0124901612.html
Atrodo tvarkinga ir kaina dar ne kanda, bet tas variklis.. Na nežinau.. Tas A8 kėbulas man taip patinka. :lol:
pravaziuot reiketu paciam, na jei 2, 8, tai tik mechanine deze....o apie 3, 7 tai nezinau nusileidzia viskuo 4, 2 o sanaudos tokios pat, ir turi tuos pacius 8 cilindrus, tai aptarnavimas nei kiek ne pigesnis
2013-05-22 16:22
2013-05-22 16:10 wagen rašė:manau imanoma, bet jei neskubesi, nes pasitaiko kad skubiai parduoda ir kaina labai jau nuleidzia...keli pazistami turejo 2, 8 a8, tai nesiskunde trauka, nora as tai net nesvarsciau tokio varianto, tik 4, 2...siaip su webasto netaip jau baisu butu ir 4, 2, nes ant salto daug ima....kai man daviklis buvo parejes, nejunge duju, tai siek tiek su benzu pavazinejau, tai vidurkis 11 buvo
2013-05-22 16:13 rašė:Vidurkis 11, tai čia tikrai nėra daug.. Nėra taip baisu, kaip aš galvojau...
Aš anksčiau svarsčiau apie A8 2, 8, bet pažįstamas taip pat turėjo, teko važiuoti savaitgalį į sodybą su priekaba pilna žvyro, tai pasirodė, kad iš vietos vos važiuoja.. Manau tokiai karvei tikrai per mažai galios iš to 2, 8 variklio. O 3, 7, apie jį kažką papasakoti galite? :beer:
2013-05-22 16:19 rašė:Nerizikuociau pirkti dyzelio(brangaus)arba jei taip atsitiks, LT greit gali neapsimoket isviso vazineti dyzeliu arba ju reginti, bet gali neapsimoket net LV reginti.Va dabar kip tik EuroKomisare atvyko del ekologijos atrasyti p...ei musu valdziasliuzams.Turiu rysiu strukturose, girdejau ruosia idiegt LT Eurosajungos privaloma direktyva-dyzeliniams auto ivesti ekologini tarsos mokesti, kai kur EU jau yra, kazkur apie 2500 litu i metus.Musu valdziasliuziai juk labai megsta pasirodyt kaip jie dirba ir myli ES.Arba kartais isviso kaip pamiseliai priima istatymus.Pvzeme, pyst ir uzdraude dujinius pistoletus.
Aš apie dyzelio pirkimą net nekalbėjau. 3, 7 yra benzininis variklis. 2, 5 ir 3, 3 - dyzelinis.
(1776 / +3)
2013-05-22 16:23
2013-05-22 16:10 wagen rašė:manau imanoma, bet jei neskubesi, nes pasitaiko kad skubiai parduoda ir kaina labai jau nuleidzia...keli pazistami turejo 2, 8 a8, tai nesiskunde trauka, nora as tai net nesvarsciau tokio varianto, tik 4, 2...siaip su webasto netaip jau baisu butu ir 4, 2, nes ant salto daug ima....kai man daviklis buvo parejes, nejunge duju, tai siek tiek su benzu pavazinejau, tai vidurkis 11 buvo
2013-05-22 16:13 rašė:Vidurkis 11, tai čia tikrai nėra daug.. Nėra taip baisu, kaip aš galvojau...
Aš anksčiau svarsčiau apie A8 2, 8, bet pažįstamas taip pat turėjo, teko važiuoti savaitgalį į sodybą su priekaba pilna žvyro, tai pasirodė, kad iš vietos vos važiuoja.. Manau tokiai karvei tikrai per mažai galios iš to 2, 8 variklio. O 3, 7, apie jį kažką papasakoti galite? :beer:
2013-05-22 16:19 rašė:Nerizikuociau pirkti dyzelio(brangaus)arba jei taip atsitiks, LT greit gali neapsimoket isviso vazineti dyzeliu arba ju reginti, bet gali neapsimoket net LV reginti.Va dabar kip tik EuroKomisare atvyko del ekologijos atrasyti p...ei musu valdziasliuzams.Turiu rysiu strukturose, girdejau ruosia idiegt LT Eurosajungos privaloma direktyva-dyzeliniams auto ivesti ekologini tarsos mokesti, kai kur EU jau yra, kazkur apie 2500 litu i metus.Musu valdziasliuziai juk labai megsta pasirodyt kaip jie dirba ir myli ES.Arba kartais isviso kaip pamiseliai priima istatymus.Pvzeme, pyst ir uzdraude dujinius pistoletus.
jei nepastebejai, tai cia kalbame vien apie benzininius
2013-05-22 16:24
2013-05-22 16:13 rašė:Vidurkis 11, tai čia tikrai nėra daug.. Nėra taip baisu, kaip aš galvojau...
Aš anksčiau svarsčiau apie A8 2, 8, bet pažįstamas taip pat turėjo, teko važiuoti savaitgalį į sodybą su priekaba pilna žvyro, tai pasirodė, kad iš vietos vos važiuoja.. Manau tokiai karvei tikrai per mažai galios iš to 2, 8 variklio. O 3, 7, apie jį kažką papasakoti galite? :beer:
2013-05-22 16:17 rašė:http://www.autogidas.lt/audi-a8-d2-sedanas-1994-0124901612.html
Atrodo tvarkinga ir kaina dar ne kanda, bet tas variklis.. Na nežinau.. Tas A8 kėbulas man taip patinka. :lol:
2013-05-22 16:21 wagen rašė:pravaziuot reiketu paciam, na jei 2, 8, tai tik mechanine deze....o apie 3, 7 tai nezinau nusileidzia viskuo 4, 2 o sanaudos tokios pat, ir turi tuos pacius 8 cilindrus, tai aptarnavimas nei kiek ne pigesnis
Yra man kažkas sakęs taip pat kaip ir Jūs dabar - Jei 2, 8 - tik mechaniką!
Na, ta Audi nuo manęs kažkur per 30kilometrų yra, gražią dieną galima palėkti iki jos ir pratestuoti.
(1776 / +3)
2013-05-22 16:29
2013-05-22 16:17 rašė:http://www.autogidas.lt/audi-a8-d2-sedanas-1994-0124901612.html
Atrodo tvarkinga ir kaina dar ne kanda, bet tas variklis.. Na nežinau.. Tas A8 kėbulas man taip patinka. :lol:
2013-05-22 16:21 wagen rašė:pravaziuot reiketu paciam, na jei 2, 8, tai tik mechanine deze....o apie 3, 7 tai nezinau nusileidzia viskuo 4, 2 o sanaudos tokios pat, ir turi tuos pacius 8 cilindrus, tai aptarnavimas nei kiek ne pigesnis
2013-05-22 16:24 rašė:Yra man kažkas sakęs taip pat kaip ir Jūs dabar - Jei 2, 8 - tik mechaniką!
Na, ta Audi nuo manęs kažkur per 30kilometrų yra, gražią dieną galima palėkti iki jos ir pratestuoti. :lol:
jei yra galimybe, tai bent iki 170 paziurek kaip eina, jei traukos trukumo nepastebesi, tai motoras gyvas....prisimenu pas drauga buvo pasatas(1, 8 79kw)tai ant pabaigos jau 1, 2 pavara dumai is po ratu, bet po 100 darosi tokia buka....nors is pradziu ejo graziai iki 180
2013-05-22 16:31
2013-05-22 16:21 wagen rašė:pravaziuot reiketu paciam, na jei 2, 8, tai tik mechanine deze....o apie 3, 7 tai nezinau nusileidzia viskuo 4, 2 o sanaudos tokios pat, ir turi tuos pacius 8 cilindrus, tai aptarnavimas nei kiek ne pigesnis
2013-05-22 16:24 rašė:Yra man kažkas sakęs taip pat kaip ir Jūs dabar - Jei 2, 8 - tik mechaniką!
Na, ta Audi nuo manęs kažkur per 30kilometrų yra, gražią dieną galima palėkti iki jos ir pratestuoti. :lol:
2013-05-22 16:29 wagen rašė:jei yra galimybe, tai bent iki 170 paziurek kaip eina, jei traukos trukumo nepastebesi, tai motoras gyvas....prisimenu pas drauga buvo pasatas(1, 8 79kw)tai ant pabaigos jau 1, 2 pavara dumai is po ratu, bet po 100 darosi tokia buka....nors is pradziu ejo graziai iki 180
Ačiū už patarimus. Smagu, kad dar ne visi išsidirbinėja ir galima sulaukti pagalbos.
Su žvyru kai važiavau autostrada, tai 150 važiavau, bet kažkaip ir stabilumo ten trūko...
2013-05-22 16:44
2013-05-22 16:24 rašė:Yra man kažkas sakęs taip pat kaip ir Jūs dabar - Jei 2, 8 - tik mechaniką!
Na, ta Audi nuo manęs kažkur per 30kilometrų yra, gražią dieną galima palėkti iki jos ir pratestuoti. :lol:
2013-05-22 16:29 wagen rašė:jei yra galimybe, tai bent iki 170 paziurek kaip eina, jei traukos trukumo nepastebesi, tai motoras gyvas....prisimenu pas drauga buvo pasatas(1, 8 79kw)tai ant pabaigos jau 1, 2 pavara dumai is po ratu, bet po 100 darosi tokia buka....nors is pradziu ejo graziai iki 180
2013-05-22 16:31 rašė:Ačiū už patarimus. Smagu, kad dar ne visi išsidirbinėja ir galima sulaukti pagalbos.
Su žvyru kai važiavau autostrada, tai 150 važiavau, bet kažkaip ir stabilumo ten trūko... :lol:
4, 2L vidurkis apie 15L.Mieste apie 21L.(Kalbu apie kvatrine, kiek prisimenu, 4, 2 tik tokia ir buvo gaminama.)2, 8 simboliskai maziau keleta L
2013-05-22 16:44
tai ko noret su zvyro priekaba, kiek svorio ten, plius asis dar viena prisideda galima sakyt visai nepriklausoma nuo automobilio, turi drasos su zvyro priekaba 150 lekti ^^
2013-05-22 16:51
2013-05-22 16:44 rašė:tai ko noret su zvyro priekaba, kiek svorio ten, plius asis dar viena prisideda galima sakyt visai nepriklausoma nuo automobilio, turi drasos su zvyro priekaba 150 lekti ^^
Pacukas su glf'u ir klevu praskrido, vijausi pažiūrėt kiek, bet nepavijau.
21 Mieste ? Kažkaip nesinori tikėti....
2013-05-22 16:52
Gal kam nors pravers , esu aptikes buda patikrint galines "granatas"kvatruskei, kaip ti su A8 3, 3 2001m buvo.Su priekinem ir tap aisku kad turi trasket sukant o vidines jei turi laisvumo staigiai uzgazavus jauciasi, cia nieko baisaus vaziuot galima.O galines norint "isgirsti"reikia gerokai leist prasisukt ratams ant slapios zoles ar sniego ir labai aiskiai girdisi tratejimas.Tai irgi ne tragedija, bet kaina numusti padetu.
2013-05-22 16:53
2013-05-22 16:44 rašė:tai ko noret su zvyro priekaba, kiek svorio ten, plius asis dar viena prisideda galima sakyt visai nepriklausoma nuo automobilio, turi drasos su zvyro priekaba 150 lekti ^^
2013-05-22 16:51 rašė:Pacukas su glf'u ir klevu praskrido, vijausi pažiūrėt kiek, bet nepavijau. :lol:
21 Mieste ? Kažkaip nesinori tikėti.... :shocking::shocking::shocking:
Nusipirksi ir pamatysi.Yra ir dyzeliu apsirijeliu, vz Land Crusier 100 4, 2 TD ir HJ80 irgi panasiai ryja dyzelio.
2013-05-22 16:58
2013-05-22 16:44 rašė:tai ko noret su zvyro priekaba, kiek svorio ten, plius asis dar viena prisideda galima sakyt visai nepriklausoma nuo automobilio, turi drasos su zvyro priekaba 150 lekti ^^
2013-05-22 16:51 rašė:Pacukas su glf'u ir klevu praskrido, vijausi pažiūrėt kiek, bet nepavijau. :lol:
21 Mieste ? Kažkaip nesinori tikėti.... :shocking::shocking::shocking:
2013-05-22 16:53 rašė:Nusipirksi ir pamatysi.Yra ir dyzeliu apsirijeliu, vz Land Crusier 100 4, 2 TD ir HJ80 irgi panasiai ryja dyzelio.
Kad ir ką bepirkčiau, tai bus arba A4 B5, arba A8. Ir ne dyzelis...
(1776 / +3)
2013-05-22 17:08
2013-05-22 16:29 wagen rašė:jei yra galimybe, tai bent iki 170 paziurek kaip eina, jei traukos trukumo nepastebesi, tai motoras gyvas....prisimenu pas drauga buvo pasatas(1, 8 79kw)tai ant pabaigos jau 1, 2 pavara dumai is po ratu, bet po 100 darosi tokia buka....nors is pradziu ejo graziai iki 180
2013-05-22 16:31 rašė:Ačiū už patarimus. Smagu, kad dar ne visi išsidirbinėja ir galima sulaukti pagalbos.
Su žvyru kai važiavau autostrada, tai 150 važiavau, bet kažkaip ir stabilumo ten trūko... :lol:
2013-05-22 16:44 rašė:4, 2L vidurkis apie 15L.Mieste apie 21L.(Kalbu apie kvatrine, kiek prisimenu, 4, 2 tik tokia ir buvo gaminama.)2, 8 simboliskai maziau keleta L
vidurkis priklauso nuo to, kiek km mieste vaziuoji, o ypac kamsciuose praleidi....tie 21 tai grynai kamsciuose
2013-05-24 16:33
2013-05-22 16:31 rašė:Ačiū už patarimus. Smagu, kad dar ne visi išsidirbinėja ir galima sulaukti pagalbos.
Su žvyru kai važiavau autostrada, tai 150 važiavau, bet kažkaip ir stabilumo ten trūko... :lol:
2013-05-22 16:44 rašė:4, 2L vidurkis apie 15L.Mieste apie 21L.(Kalbu apie kvatrine, kiek prisimenu, 4, 2 tik tokia ir buvo gaminama.)2, 8 simboliskai maziau keleta L
2013-05-22 17:08 wagen rašė:vidurkis priklauso nuo to, kiek km mieste vaziuoji, o ypac kamsciuose praleidi....tie 21 tai grynai kamsciuose
Šiandiena teko apžiūrėti vieną A - aštuntą. Tiesa ne tą, kur planavau. Šitą užrodė pažįstamas, su kuriuo vykome į Šiaulius. Taip pat 2, 8-142kw, benzinas, mechanika. 1997 gimimo.Ką galiu aš apie ją pasakyti... Važiavome už miesto, net nežinau kur.. Ir davė pabandyti kaip ji bėgėjasi..Daugiau 167km/h neparodė GPS'as per tris kartus.. O spidometras rodė ir visus 175Km/h. Tiesa, maždaug nuo 130-140 Km/h labai lėtai pradėjo bėgėtis, variklis pradėjo nežmoniškai kaukti ir vos traukti..
(1776 / +3)
2013-05-24 17:09
2013-05-22 16:44 rašė:4, 2L vidurkis apie 15L.Mieste apie 21L.(Kalbu apie kvatrine, kiek prisimenu, 4, 2 tik tokia ir buvo gaminama.)2, 8 simboliskai maziau keleta L
2013-05-22 17:08 wagen rašė:vidurkis priklauso nuo to, kiek km mieste vaziuoji, o ypac kamsciuose praleidi....tie 21 tai grynai kamsciuose
2013-05-24 16:33 rašė:Šiandiena teko apžiūrėti vieną A - aštuntą. Tiesa ne tą, kur planavau. Šitą užrodė pažįstamas, su kuriuo vykome į Šiaulius. Taip pat 2, 8-142kw, benzinas, mechanika. 1997 gimimo.Ką galiu aš apie ją pasakyti... Važiavome už miesto, net nežinau kur.. Ir davė pabandyti kaip ji bėgėjasi..Daugiau 167km/h neparodė GPS'as per tris kartus.. O spidometras rodė ir visus 175Km/h. Tiesa, maždaug nuo 130-140 Km/h labai lėtai pradėjo bėgėtis, variklis pradėjo nežmoniškai kaukti ir vos traukti.. :lol:
pravaziavai su 2, 8, o dabar prie progos 4, 2 paziurek, tik del kuro sanaudu ziurek kad 5 pavaros butu
2013-05-24 17:13
2013-05-22 17:08 wagen rašė:vidurkis priklauso nuo to, kiek km mieste vaziuoji, o ypac kamsciuose praleidi....tie 21 tai grynai kamsciuose
2013-05-24 16:33 rašė:Šiandiena teko apžiūrėti vieną A - aštuntą. Tiesa ne tą, kur planavau. Šitą užrodė pažįstamas, su kuriuo vykome į Šiaulius. Taip pat 2, 8-142kw, benzinas, mechanika. 1997 gimimo.Ką galiu aš apie ją pasakyti... Važiavome už miesto, net nežinau kur.. Ir davė pabandyti kaip ji bėgėjasi..Daugiau 167km/h neparodė GPS'as per tris kartus.. O spidometras rodė ir visus 175Km/h. Tiesa, maždaug nuo 130-140 Km/h labai lėtai pradėjo bėgėtis, variklis pradėjo nežmoniškai kaukti ir vos traukti.. :lol:
2013-05-24 17:09 wagen rašė:pravaziavai su 2, 8, o dabar prie progos 4, 2 paziurek, tik del kuro sanaudu ziurek kad 5 pavaros butu
Turėsiu omenyje!
O kiek matau, penkių pavarų pradėjo eiti tik nuo 97-ųjų ?
(1776 / +3)
2013-05-24 17:19
2013-05-24 16:33 rašė:Šiandiena teko apžiūrėti vieną A - aštuntą. Tiesa ne tą, kur planavau. Šitą užrodė pažįstamas, su kuriuo vykome į Šiaulius. Taip pat 2, 8-142kw, benzinas, mechanika. 1997 gimimo.Ką galiu aš apie ją pasakyti... Važiavome už miesto, net nežinau kur.. Ir davė pabandyti kaip ji bėgėjasi..Daugiau 167km/h neparodė GPS'as per tris kartus.. O spidometras rodė ir visus 175Km/h. Tiesa, maždaug nuo 130-140 Km/h labai lėtai pradėjo bėgėtis, variklis pradėjo nežmoniškai kaukti ir vos traukti.. :lol:
2013-05-24 17:09 wagen rašė:pravaziavai su 2, 8, o dabar prie progos 4, 2 paziurek, tik del kuro sanaudu ziurek kad 5 pavaros butu
2013-05-24 17:13 rašė:Turėsiu omenyje!:thumbup:
O kiek matau, penkių pavarų pradėjo eiti tik nuo 97-ųjų ?
ant senesniu retas variantas, pas mane 96 bet su 5 pavarom, skirtumas toks kas prie 3000 apsuku su 4 pavarom greitis 140, o su 5 pavarom - 170
2013-05-24 17:22
2013-05-24 17:09 wagen rašė:pravaziavai su 2, 8, o dabar prie progos 4, 2 paziurek, tik del kuro sanaudu ziurek kad 5 pavaros butu
2013-05-24 17:13 rašė:Turėsiu omenyje!:thumbup:
O kiek matau, penkių pavarų pradėjo eiti tik nuo 97-ųjų ?
2013-05-24 17:19 wagen rašė:ant senesniu retas variantas, pas mane 96 bet su 5 pavarom, skirtumas toks kas prie 3000 apsuku su 4 pavarom greitis 140, o su 5 pavarom - 170
Na aišku.
O tame lavone, 4000 apsukų, penkta pavara, greitis - 130km/h.
Kur pas mane 1, 8 4000-145Km/h...
2013-06-08 16:01
2013-05-22 17:08 wagen rašė:vidurkis priklauso nuo to, kiek km mieste vaziuoji, o ypac kamsciuose praleidi....tie 21 tai grynai kamsciuose
2013-05-24 16:33 rašė:Šiandiena teko apžiūrėti vieną A - aštuntą. Tiesa ne tą, kur planavau. Šitą užrodė pažįstamas, su kuriuo vykome į Šiaulius. Taip pat 2, 8-142kw, benzinas, mechanika. 1997 gimimo.Ką galiu aš apie ją pasakyti... Važiavome už miesto, net nežinau kur.. Ir davė pabandyti kaip ji bėgėjasi..Daugiau 167km/h neparodė GPS'as per tris kartus.. O spidometras rodė ir visus 175Km/h. Tiesa, maždaug nuo 130-140 Km/h labai lėtai pradėjo bėgėtis, variklis pradėjo nežmoniškai kaukti ir vos traukti.. :lol:
2013-05-24 17:09 wagen rašė:pravaziavai su 2, 8, o dabar prie progos 4, 2 paziurek, tik del kuro sanaudu ziurek kad 5 pavaros butu
Sveiki dar kartelį. Vakar teko bandyti 4, 2 A8 220kw. Atrodo gyva, tvarkinga ir puiki auto. Trauka Komfortas Išvaizda

Variklis traukia fantastiškai, pagal GPS'ą 209km/h važiuota (spidometras rodė 215Km/h), tačiau čia dar ne viskas..
Klausimas - Kuo skiriasi V8 4, 2 220kw ir V8 4, 2 228kw ?
2013-06-08 16:37
tuo ir skiriasi, autodata turi?paziurek...
2013-06-08 16:40
2013-06-08 16:37 rašė:tuo ir skiriasi, autodata turi?paziurek...
Neturiu.

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku