Christian von Koenigsegg sukurti automobiliai niekada nepasižymėjo kuro ekonomija ir panašiais niekais, tačiau šiandien pristatytas Koenigsegg Quant  yra visiškai kitoks. Vietoj to, kad deginti benziną tam, kad pagaminti žvėrišką kiekį AG, jis ramiai ir tyliai įsukinėja elektos variklius. Du elektros varikliai, tenkantys po vieną kiekvienam galiniam ratui suteikia aparatui su neištarimu pavadinimu, 512 AG ir 715 Nm sukimo momentą, kuris užtikrins įsibėgėjimą iki 100 per 5.2s maksimalus greitis – 275 km/h. Pravažiuojamas atstumas su vienu įkrovimu – 500 km. Baterijas galima pakrauti per 20min. Kompanija skelbia, kad bus naudojamos specialios baterijos, kurias galima įkrauti neribotą kartų skaičių.

 

Koenigsegg kuriant modelį talkinusi kompanija NLV Solar AG, beje sukūrusi energijos kaupimo sistemą, automobilio stoge, bei ant variklio gaubto įrengė saulės baterijas, kurių energijos „Turėtu užtekti automobilio magnetolai ar kondicionieriui“

 

Būsima modelio kaina – nežinoma, kaip, beje ir gamybos pradžios data.

Beje, kaip puikiai matosi iš šio pavyzdžio ne visada galima tikėti automobilių gamintojų skleidžiamais gandais. Ypač prieš parodas ;)