Vartotojo (75)
Поиск на форуме
Посланий | Ответов | Автор | |
---|---|---|---|
reikia akumuliatorscikas tel nr
reikia vartotojo akumuliatorscikas tel nr
|
10 |
tyskevic..
10-08-16 |
|
Del vartotojo vardo
Ar imanoma pasikeisti vartotojo varda, netycia isivedziau su klaida
|
3 |
12-03-20 |
|
Kas kiek km reikia keisti 307 2004m dyzelio pavaru dezes tepalus?
prie ko dyzel? manual ar automat? atsiverti vartotojo knyga ir zinai
|
3 |
16-09-27 |
|
kur zarachas??????
Susimaisei kysa? Atrasei is savo vartotojo kysa ir staigiai istryniai juokdariai.
|
286 |
13-04-23 |
|
c5
Labas, gal kas turi parduoti ar paskolinti c5 2003m vartotojo vadovą.Būčiau dėkingas.862040533Panevežys
|
2 |
16-01-05 |
|
Chevrolet Corvette Lietuvoje
Kiek pagal vartotojo vadovą vartojo kuro tavo 1939m. BMW? Gal tinklapy oficialiam raso? šiaip įdomu...
|
15 |
14-04-22 |
|
Del vartotojo vardo
Taip įmanoma, atsiuskite seną vartotojo vardą ir naują į kurį reikia pakeisti, [email protected] el.paštu.
|
3 |
12-03-20 |
|
KLAUSIMAS MODERATORIAMS?:)
Žinutes galime pašalinti mes, norint išsiregistruoti parašykite į [email protected], vartotojo vardą ir priežastį, kurį norite išregistruoti
|
6 |
10-06-04 |
|
kaip istrinti vartotoja
Turiu ir as ta pati klausima.Man uztektu pakeisti vartotojo varda, bet kaip suprantu ir tai nera numatyta.
|
4 |
11-05-09 |
|
vartotojo vadovas PDF
Sveiki. Galt turite LT ar ENG vartotojo vadovą PDF formate? Nusiprkau naują seną Q auto, domiuosi kaip kas. Ačiū
|
1 |
21-12-22 |
|
kaip istrinti acc?
Sveiki, Norėdami ištrinti ACC parašykite į [email protected] savo vartotojo vardą ir kokiu tikslu norite jį pašalinti. p.s. laišką siūskite iš to pašto, kuris nurodytas registruojantis
|
2 |
11-04-18 |
|
Apie sankaba
Vien tik sio vartotojo vardas "hellmade" isvertus pagamintas pragaro viska pasako kaip zmogus i viska ziuri , todel maziau velnias pats gerk ir nereikes sankabos keist del durnumo
|
62 |
12-02-07 |
|
Patarkite kokius tepalus naudoti.
As i 2002 m. Honda civic pylu mobil 5w40. Bet siaip pagal instrukcija galima ir 10w40. Patarciau ziureti i vartotojo aptarnavimo zinyna - kokius ten rekomenduoja - tokius ir pilk
|
10 |
11-12-19 |
|
del skelbimo redagavimo,
Laba diena,
Jūsų turėtas redagavimo kodas, tampa slaptažodžiu, o telefono numeris nurodytas skelbime tampa "vartotojo vardu". Žiūrėkite į prisegtą paveiksliuką (paspauskite ant paveiksliuko ir jis padidės) |
2 |
12-12-04 |
|
AUDI A3 radijo atkodavimas
Sveiki, ijungus radija raso "SAFE" mode. Pasidomejau, kad norint atblokuoti radija reikia kodo, kuris buna audi vartotojo knygeleje, taciau jis isplestas. Kokie dar yra budai radijo atblokavimui? Gal tas kodas dar kur nors buna parasytas?
|
4 |
14-11-25 |
|
neperleidzia auto nes turi anstoliu
O vartotojo teises cia nieko padet negaletu? Juk jeigu yra pasirasyta pirkimo/pardavimo sutartis. (CIa siaip klausimas, ne pasiulymas). Tik isivaizduoju, jeigu pirk/pard sutartyje nurodete mazesne suma nei is tikriju buvo sumoketa tai geriausiu atveju tik ja ir atgausit.
|
4 |
13-07-30 |
|
del cipavimo
duok asilui pluga jis vistiek nezinos kaip art.... Cia jau ne cipavimo problemos o neismanelio vartotojo. Isidejau cipa tai dabar dievas minu ir pavaras be sankabos jungiu.... Daugiau problemu kyla automatinems dezems, nors ir joms rezervas galios yra paliktas labai didelis, su protu niekad neuzdrosi.
|
4 |
11-08-25 |
|
NISSAN 2002 2.2 93KW NEUZSIKURIA NESUKA NET STARTERIS DEGA SPYDE LEMPUTE
Ar esi kloune kada mates šio nissano vartotojo knygelę? Būtent ten ir yra parašyta, kad sukeitus akumuliatoriaus klėmas grąžinami gamyklos nustatymai. Šią procedūrą net profilaktiškai reikia atlikti keičiant variklio alyvą. Nissan inžinieriai taip sugalvojo, bet autogido klounams atrodo kitaip-loja savo ir žmones klaidina.
|
13 |
17-03-10 |
|
Ka reiskia uzsidegusi lempute ford focus 2012metu
Variklio kompiuterį reikia grąžinti į gamyklinius nustatymus, dažnokai pasitaikanti problema. Netgi ford vartotojo knygelėje apie tai rašo-jei turi gali pasiskaityti. O sprendimas paprastas labai, reikia akumulaitoriaus laidus +- suekisti vietomis bei įjungti degima 5-10s. Paskui viską grąžinti kaip buvo ir klaidos vėl apie kokius metus nebebus.
|
2 |
24-01-17 |
|
Bmw 525tds
Burtininkai suvaikeje , avigalviai issitraukite is masinos bardacioko EKSPLOATACIJOS VADOVA(ne servisu knygele o vartotojo zinyna, knygute, kuri turi buti betkuriame tvarkingame auto).Tai va, cituoju is ORIGINALIOS BMW 525TDS 105kw knygeles vookieciu kalba isleista BMW GAMYKLOS.Minimumas mieste 11, 8l-100km dyzelio.Ir eikt blaivytis greiciau pasaku neseke.Apsisviekit savo pimpiu baku nematave ir nereiks kvakseti nesamoniu.
|
16 |
11-02-20 |
|
Padekit mb e300 99 metai
Nu ir klounų čia prisirinko-megane03, saulinskas, krien. Ar esat klounai kada matę šio merso vartotojo knygelę? Būtent ten ir yra parašyta, kad sukeitus akumuliatoriaus klėmas grąžinami gamyklos nustatymai. Šią procedūrą net profilaktiškai reikia atlikti keičiant variklio alyvą. Mercedes inžinieriai taip sugalvojo, bet autogido klounams atrodo kitaip-loja savo ir žmones klaidina. Autorius manau protingas žmogus ir į vaikigalių kliedesius dėmesio nekreips.
|
10 |
15-08-02 |
|
Ekonomiskiausias auto
Komjaunuoliai nusprendė gyventi geriau už BMW, sumaniau už MB, pergudravo Audi...ir kas gavosidar po stopkę ir dar mažiau imabolševikai prisižiūrėję savo putkovizijų įtiki, kad jų dyklos ima mažiau nei būdamos naujos, jie viską žino geriau už kuriančius technologijas ir organizuojančius gamybą, nes jie PAMATAVO ir nutarė gyventi GERIAU kaip lenino anūkai!.Įdomu kiek proletarjatų priperdė į jawistas ir wagen audi, kad neliko net elementaraus eksploatuotojo žinyno?Audi anot ivanų"ŠIAIPSAU"spausdina žinynus, kuriuose surašytos realios, didesnės kaip taisyklė už "kaprizines" sąnaudos, nes jie "žino geriau"ir gali pasigirti prie bumbelio...........Baltiems žmonėms siūlome priešnuodį kai proletarjatas pradeda kliedėti apie savo pirdyklos sąnaudasAUGINKITE IŠ DVIEJŲ MAŽŲ MAŽIAUSIAI.Arba žiūrėkite gamintojo portaluose, bei kiekviename tvarkingame auto esančiame vartotojo vadove-knygutėje.Kol kas nė vienas proletarjatas nepateikė NĖ VIENO FAKTO išskyrus savo tendencingus "išmatavimus"kaip JAM GERAI ima.Ar pradės kalbėti faktais?Niekuomet, nes jie nė nematė ir nebežino kaip atrodo ELEMENTARUS vartotojo VADOVAS EKSPLOATUOTOJO ŽINYNAS.Jei kuris ir turi, tai paslėpęs laiko ir naktimis verkia patyliukais į pagalvę , jie niekada tiesos nedrįs pasakyt.
|
126 |
14-04-11 |
|
Demesio! bukite budrus
DĖMESIO! Gavome autogidas.lt vartotojo perspėjimą. Vartotojas pasakoja: Žmogus radęs skelbimus apie parduodamas transporto priemones rašo SMS: „Sveiki jei dar turite automobilį ar sutiktumėte parduoti išsimokėtinai, pradinis inašas apie 10% vėliau kas mėnesį po 300lt, čia be notaro, surašytume sutartis 2vnt. “Tai apgaulė, didelė tikimybė, kad sudarinėja negaliojančias sutartis, tai automobilį tiesiog padovanojate. Taip pat Jis užsiima ir pardavinėjimu: „Parduodu Toyota Yaris 2002m. Jei susidomėjot ir norit pirkti, tai parašykit sms, ar pirma pervesit sioki toki uzstata pries paziurint masina.“ Užstatas pervedamas, o automobilio ir nepamatysite. Būkite atsargūs
|
89 |
10-03-04 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
Sveiki, nutiko ginčas tarp manęs, vartotojo, ir serviso - paslaugų tiekėjo. Pristatėme automobilį į servisą su vieną problemą (mašinos dūmingumas). Serviso darbuotojai konstatavo remontą variklio galvos, radiatoriaus keitimas ir dar porą smulkių darbų, kurie kainavo apie 1000€. Po kelių dienų servisas paprašė atsiimti mašiną ir sumokėti už paslaugą. Taip ir padarėme. Tačiau išvažiavus iš serviso mašinoje visiškai dingo trauka. Grįžus, serviso darbuotojai teigė, kad sulūžo kitos su remontu nesusietos detalės. Kitaip sakant, darbuototojai neigia ką nors padarę sulūžusioms dalims ir net nesiruošia jų imtis pataisyti. Dabar teiksime prašymą dėl nekokybiškai atliktų darbų. Klausimas: ar imanoma susigrąžinti sumokėtus pinigus už netinkamas paslaugas? Ar servisas privalo pataisyti visas kitas, naujai atsiradusias problemas savo sąskaita?
|
16 |
15-02-24 |
|
Parduodu automobilini konverteri kuris padaro is 24V i 220V tik uz 100lt!
Automobiliniai 12-24V DC/AC įtampos keitiklis (inverteriai) Pakeicia-konvertuoja automobilio akumuliatoriaus 12V arba 24V nuolatinę srovę į 220V kintama srove tiekiame iš automobilio 12V AR 24V lizdo ar tiesiog akumuliotoriu gnybtų. IMPORTUOTI IS GAMINTOJO-zema kaina, su 12 men.garantija ! •Elektros įtampos keitiklis jungiamas į 12 arba 24V lizda •12/24V DC (nuolatinės srovės) įtampa paverčia į 220V AC (kintama srove) •Su aušinimo ventiliatoriumi •Tvirtas aliuminio lydinio korpusas •Su akumuliatoriaus žnyplėmis (naudojamos nuo 200W prietaiso maitinimui) •Su automobilių maitinimo adapteriu-kištuku (naudojama iki 200W prietaiso maitinimui) •Automatinė apsauga nuo perkrovos •Informavimo funkcija apie senkanti maitimo šaltinį •Neribojamas-nelimituotas beperstojimo konverterio veikimo laikas •vartotojo vadovas •Garantija 12 mėn.
|
8 |
13-02-07 |
|
Bėdos dėl užvedimo
1. Variklio kompresija. Tik nereikia maišyt kompresijos su suspaudimo laipsniu, kurį galima rast bet kokiame kataloge ar vartotojo žinyne. 2. Starterio sukimo momentas - kuo lėčiau sukamas variklis, tuo startas sunkesnis. 3. Kuro sistemos sandarumas - bet koks kuro nusėdimas ar oro siurbimas, bei kuro lašėjimas visada apsunkins dyzelio startą. 4. Velenų tiksli padėtis ir degimo kampas - labai svarbus dalykas. 5. Slėgis kuro sistemoje. Taip pat kuro praeinamumas (filtrai, grubaus valymo sietukai, vamzdynas) 6. Kuro purkštukų tvarkingas veikimas 7. Elektros sistema kaip užvedimo spynelės kontaktai, kuro uždarymo vožtuvai, rėlės. Jei prie variklio nagų nekišai o iki toliai viskas buvo TIKRAI gerai su juo atkreipk dėmesį į 3, 5 ir 7 punktus.
|
14 |
15-04-13 |
|
Pirda - Nemokami motoroleriu skelbimai
Sveiki noriu pristatyti visiškai naują projektą, kuriame galėsite pardavinėti savo atliekamas ar šeip nereikalingas motociklo detales.
Tinkalalpio kategorijos kuriose galėsite pateikti dalis: Apdailos dalys Elektronika Gr. dėžės dalys Išmetimo dalys Kuro padavimo sistemos Lempos, apšvietimas Rėmas Stabdžių dalys Variklio dalys Važiuoklės dalys Visas motoroleris Norint pateikti detalę nebūtina registruotis taip sutaupysite nemažai laiko, Skelbimas nuo įdėjimo datos galios 2-4 savaites, toliau bus peržiūrimas ir pranesemas administracijos. Prieš dedant skelbimą būtina perskaityti taisykles: http://www.pirda.ipp.lt/taisykles.php . Norit išimti skelbimą prašome susisiekti su administracija per skype arba elektroniniu paštu su skelbimo adresu ir administracija į pašalins... Tinkalalpio adresas: www.pirda.ipp.lt Planuojami atnaujinimai: Sutvarkyti pilnai sistemą Sutvarkyti nuotraukų pateikima Padaryti vartotojo valdymo panele kad galima būtų pačiam ištrinti skelbimus. Atnaujinti išvaizda. |
2 |
12-03-27 |
|
UZSIDEGA ESP
Jei turi knygutę, na vartotojo žinyną VW Sharan būtent to modelio , ten turi būti tiksliai parašytos visos reikšmės kas nutiko kai užsidega ESP.Tai pirmiausiai viskas kas susiję su stabdžiais, gal būt netgi vaakumas arba tiksliai būūna varlytė po pedalu, galbūt kompas mato kad gal išvis prapult stabdžiai dėl pvz blogo vaakumo ir numeta apsukas automatiškai.Pas man buvo panaši situacija su Phaetonu 3.6, ilgai neradau net per komus diagnostikas, bet visgi vaakumo ompa buvo kalta.irgi priglušdavo motoras po staigaus rovimo iš vietos ir stabdiai beveik dingdavo ir degė ESP, o kompas mesdavo !WARNING BREAK SYSTEM SERVICE!, tipo stabdžių servisas, bet jokie ten stabdžiai o vakumas durniavo....čia dar nieko , o pavyzdžiui su Volvo XC panašus bajeris buvo, tai blemba kol prisikapstėm iki esmės...ten variklio pagalvės susijusios su vaakumu, ir dvi nuduso
|
6 |
17-10-05 |
|
Elektronikos projektavimas, programavimas, automatikos sprendimai
Individualūs elektronikos įrenginių projektavimo, įterptinių sistemų programavimo ir automatikos (mechatronikos) sprendimai. Profesionalių elektronikos ir mechanikos inžinierių komanda, turinti ilgametę patirtį gamybinėse įmonėse, pasiruošusi padėti visais inžineriniais ir konsultaciniais klausimais. Mūsų teikiamos paslaugos: * Individualūs, nestandartiniai (ir standartiniai) automatizavimo sprendimai (nuo projektavimo iki surinkimo) * Schemų sudarymas (elektronikos sistemų projektavimas pagal Kliento poreikius) * Spausdintinio montažo plokščių (PCB) trasavimas * Įterptinių sistemų, mikrovaldiklių programavimas * Linux, Windows OS vartotojo sąsajų, mobiliųjų iOS, Android aplikacijų kūrimas * Prototipų gamyba (PCB užsakymas, smulkiaserijinis plokščių surinkimas, nedidelių gabaritų korpusų gamyba 3D spausdinimo technologija) * Gamybos procesų skaitmenizavimas * Pramoninių elektroninių įtaisų (maitinimo blokų (PSU), dažnio keitiklių (VFD), įvairios architektūros valdiklių, prievadų išplėtimo modulių (I/O) ir kt.) remontas. Dėl platesnės informacijos teirautis MB "ELSKAIFA": * El. Paštu: [email protected] * Mob. Tel. +370 620 13020 (skambučiai, SMS žinutės). Kreiptis galima savaitgaliais ir ne darbo valandomis. * Sek mus Facebook: www.facebook.com/elskaifa * Interneto svetainė: www.elskaifa.lt
|
1 |
22-03-28 |
|
Diagnostikos iraga
MaxiScan MS509 OBD 2/EOBD skeneris palaiko visus devynis OBD II bandymo režimus OBD II atitinkančių transporto priemonių, leidžiančių technikai tiksliai diagnozuoti sudėtingas problemas. Tai ergonomiškas skenavimo priemonė, tačiau sudėtingas dar paprasta naudoti, todėl jūsų automobilis svetainė patirtis daug maloniau! - Darbai ant visų 1996 ir vėliau OBD2 atitiktis JAV, Europos ir Azijos transporto priemonės - Lengvai lemia "Check Engine Light" priežastį - Nuskaito bendrinis (P0, P2, P3, ir U0) ir specialius gamintojo (P1, P3, ir U1) kodai - Rodo gyventi O2 daviklis bandymų duomenis - Atmintis / baterija atsargine off-transporto priemonės duomenų apžvalga ir analizė - Nuskaito transporto priemonėse esančių informacijos (TPIN, CID ir KPN) - Palaiko CAN (Controller Area Network) ir visas kitas einamąsias OBD2 protokolus - Built-in OBD2 DTC peržvalgos bibliotekoje - Programinė įranga naujovinami internetu - Spausdina duomenis per kompiuterį - Specialiai sukurtas DIYers ir automobilių savininkų - Paketas apima: - 1 * MS590 kodų skaitytuvas - 1 * OBD II kabelis - 1 * USB kabelis - 1 * cd - 1 * vartotojo vadovas - 1 * Krepšys
|
9 |
13-04-09 |
|
Golf nesikuria
dyzelio sėkmingas startas būna kai visi punktai būna tvarkoje:
1. Variklio kompresija. Tik nereikia maišyt kompresijos su suspaudimo laipsniu, kurį galima rast bet kokiame kataloge ar vartotojo žinyne. 2. Starterio sūkimo momentas - kuo lėčiau sukamas variklis, tuo startas sunkesnis. 3. Kuro sistemos sandarumas - bet koks kuro nusėdimas ar oro siurbimas bei kuro lašėjimas visada apsunkins dyzelio startą. 4. Velenų tiksli padėtis ir degimo kampas - labai svarbus dalykas. 5. Slėgis kuro sistemoje. Taip pat kuro praeinamumas (filtrai, grubaus valymo sietukai, vamzdynas), kuro klampumas ir kuro sudėtis. 6. Šaltu metu pakaitinimo žvakių būklė ir jų veikimas, nors tavo senasis TD ir vasarą nesikurs, jei neveiks pakaitinimo žvakės 7. Kuro purkštukų tvarkingas veikimas 8. Kuro dozavimas starto metu (tai priklauso nuo 2, 3, 5, 7 punktų) 9. Išmetimo sistema (kaip pavyzdys užsikišęs katalizatorius) ir isiurbimo sistema (kaip pavyzdys užsikimšęs oro filtras) 10. Elektros sistema kaip užvedimo spynelės kontaktai, kuro uždarymo vožtuvai, rėlės. |
6 |
14-04-11 |
|
Diagniostika
MaxiScan MS509 OBD 2/EOBD skeneris palaiko visus devynis OBD II bandymo režimus OBD II atitinkančių transporto priemonių, leidžiančių technikai tiksliai diagnozuoti sudėtingas problemas. Tai ergonomiškas skenavimo priemonė, tačiau sudėtingas dar paprasta naudoti, todėl jūsų automobilis svetainė patirtis daug maloniau! - Darbai ant visų 1996 ir vėliau OBD2 atitiktis JAV, Europos ir Azijos transporto priemonės - Lengvai lemia "Check Engine Light" priežastį - Nuskaito bendrinis (P0, P2, P3, ir U0) ir specialius gamintojo (P1, P3, ir U1) kodai - Rodo gyventi O2 daviklis bandymų duomenis - Atmintis / baterija atsargine off-transporto priemonės duomenų apžvalga ir analizė - Nuskaito transporto priemonėse esančių informacijos (TPIN, CID ir KPN) - Palaiko CAN (Controller Area Network) ir visas kitas einamąsias OBD2 protokolus - Built-in OBD2 DTC peržvalgos bibliotekoje - Programinė įranga naujovinami internetu - Spausdina duomenis per kompiuterį - Specialiai sukurtas DIYers ir automobilių savininkų - Paketas apima: - 1 * MS590 kodų skaitytuvas - 1 * OBD II kabelis - 1 * USB kabelis - 1 * cd - 1 * vartotojo vadovas - 1 * Krepšys
|
7 |
13-04-10 |
|
ieskau subo
Kodel subai su vidiniu stiprintuvu sudas? Todel, kad pirma konkreciai buna per maza deze, del vartotojo, nes juk kuo mazesne deze, tuo yra labiau viliojami pirkejai. Antras dalykas, silpnas stiprekas, nes tai irgi kainuoja.
Turiu pats pavyzdi. Pazystamas nusipirko suba vibe ale 1600w ir 550rms su vidiniu stipreku, orginalas visas. Mano bassx 300rms su 360rms monobloku. Tai kai isedau pas ji sakau parodyk kaip groja, tai nx, atrodo kad to subo isvis nera, vos groja. Atsisedo pas mane ir parodziau kaip mano groja, tai nustebintas liko. Laido storio tau uzteks 16-20kv mm. Sau pries savaite pirkaus 20kv mm 1metra, tai mokejau lyg 12lt. Cia normali kaina apie 10-12lt uz 1m. O apie bosmana kaip ir sakiau, tik ale grazus, daugiau nieko is jo nera, cia tas pats kaip kokia xpoint pele ar pan vos ne Mano bassx irgi labai pigus, bet ne kaina viska sprendzia. Buvau nuvares pas prof. montuotoja kur dirba su aparatura, irgi pritare kad subas tikrai neblogas ir atgroja savo kaina visus 100%, nes vardo nera, nereikia uz varda moketi. Kitur sumoki uz varda, o grot nieko negroji, permokeji Viska pasako ir jautrumas, mano bassx 91db |
42 |
12-05-07 |
|
Del vartotojo vardo
sveiki..kad nekurti nauju temu..norejau pasiteirauti, gal tiesiog pasiulyma duoti toki, gal butu galima padaryti tokia paslauga forume auto gido, kad butu galima uzdeti ignoravima kazkokio tai zmogaus adresatui?? tarkim koks ZMOGUS..nikas yra..as ji "uzblokuoju" ir nebematau ka jis raso forume, dalyvauja diskucijose ir tt..cia grynai asmeniskai ji uzblokuoji, nebematai jo pasisakymu ir tt..kiti dalyviai ji mato, viskas tvarkoje, jis gali bendrauti ir tt..ar nebutu galima padaryti toki dalyka a?? nes cia jau pradeda nusibosti...patikekit, yra cia tokiu veikeju, rasineja pievas, raso bile rasyt, nesamoniu kruvas..ateini, atrodytu zmogus praso pagalbos, bet va negali daeiti iki jo komentaru, nes dar reik romanus perskaityt kazkokio tai zmogelio su jo ismastymais kol surandi ka rase temos autorius...o va butu tokia funkcija, tai ta zmogeli uzblokuoji..matytai tik tai ka temos autorius raso..tikrai manau toks dalykas daug kam cia padetu..ne4s dabar tik rietenos vyksta forume ir tt, ir jei uzduodi klausima koki, pirma turi klelis puslapius nesamoniu perskaityt kol gausi atsakyma i savo klausima...nes yra cia tokiu kur SVARBU BILE KIR RASYT IR BILE KA KAD TIK BUCIAU DEMESIO CENTRE...administracija, prasau, pagalvokit apie tokia funkcija..manau dauguma cia esanciu forumo dalyviu pritartu siulomai idejai...nu reik gi kazkada tvarka ivesti ar taip ir laikysit vaiku darzeli...
|
3 |
12-03-20 |
|
AFERISTAS!!!!
Taip ir turi buti parduodamas masinos, negi malonu butu pirkt jei parasytu visi taip kaip as kad buvau ne kart parases ir poto autopliuse mano akaunta uzblokuja isviso.Buvau parases pirkejai eikit povelniu masinos parduoti nenoriu normali bukle bet as tik keiciu nepardavineju.Malonu butu jeigi visi tokie skelbimai atsivertus butu?Kelis kart adminai skambino bande gydyti, sakau koks jums skirtumas as moku pinigus uz skelbima ka noriu ta darau noriu keiciu ir nepardavineju , o kai noresiu-pardavinesiu.Tai pora kart nesusikalbejom isviso uzbenine buvo, tipo baisiausiai pazeidiziau vartotojo taisykles.Lietuviu nepagydoma yda visur visada kaltinti kita ikimgyvo kaulo atsibodo.Kaip ir noras visur matyti tik blogi.Ka padarysi, kaip sakoma nera vaistu nuo depresijos.Jei kam idomu tai Vokietijoje ir Svedijoje kai kuriuose autocentruose (oficialiuose atstovu centruose)prie visiskai nauju masinu po 100k euro salia stovi senukai po 500 euru ir dar su oficialia GARANTIJA.Reikia gebr zmones ir ivairias nuomones bet niekada negalima daryti tokiu nesaminkiu kaip aparaturos ilupinejimas damkratu zapaskiu islupimas, nes pats perpardavejas sugadina save, supuva is vidaus ir visiem laikam tokiame lygyje istringa, visi zmones jo pradeda vengti, pasklinda kalbos, todel normalus smulkus verslininkai labai rupinasi savo ivaizdziu ir siaip vengia grabais uzsiimti.Pavyzdziui ten kur dabar esu komadiruotas ir dirbu tame mieste per 300 autoturgeliu(aikslteliu)is ju bent 40 uzsiima tiek nauju masinu prekyba tiek visiskai senu ir pigiu.Konkurencija ziauri.Todel galima rimtai pasidereti.Gerbiamas kiekvienas pirkejas, kai jis ateina, vadibininkas su kitu gali nelkalbeti visa diena nors tu salia stovesi ir murksi
|
89 |
13-10-04 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
gryzkim prie temos del egr. jei egr vale, tai tu pirma pavazinek, dazna masina po egr valymo netraukia, tol kol neuzsinesa lengvu suodziu ir gerai neprisimusa voztuvelis...
|
16 |
15-02-24 |
|
Naujas vartotojo pririšimas prie bluetooth
Sveiki, Nusipirkau passatą B6, prie laisvos rankų įrangos yra susietas senas vartotojas, jo nepavyksta ištrinti. Kaip man pririšti savo naują vartotoją? Telefonas androidinis. Atrodo viskas paprasta, suvedžiau kodą, kuris pasirodė ekrane, bet po to meta tik errorą, ir niekaip mano naujų duomenų nepririša. Bandžiau viską, ieškojau internete informacijos, bet nieko. Kur galiu kreiptis, kas tokią problemą sutvarkytų?
|
1 |
19-03-12 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
cia ne servisas o gadinimo istaiga.. prieko cia dumingumas ir radijatorius ? nebent intercooleris
|
16 |
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
gan ziauri situacija kad betaisant sugenda kita (-os) dalys. Asmeniskai is savo patirties nieko neirodysit. Ka reikejo tuo metu ta jie pakeite. O siaip reiketu ne "autoservizo" ieskotis, o zmogaus kuris automobiliuose labai gerai nusimano. Galiu duoti tokiu zmoniu kontaktus jei reikes.
|
16 |
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
Be to dar truputy tesiant tema apie mano patirti, pasakysiu kad ta servisa rekomendavo kolega kuriame jis ne karta tvarke. Siaip ptiekaistu dideliu del pacio defekto nustatymo ir darbo greitumo atlikimo neturiu, taciau blogai tai kad jie neprisuke tai ka turejo prisukti po to savi teisybes nepripazino ir butu ieskoje bedu visai kitame masinos gale. Gerai kad pats suprantu ir kas karta kai varau i servisa (bet tik isskirtiniais atvejais kai neturiu tam tikru irankiu ir laiko) visada tenka aiskinti ka konkreciai pakeisti. Temos autoriui palinkesiu sekmes ieskant teisybes. Pradzioj siulau issiaiskinti del ko netraukia ir tik po to paaiskejus kad tai susije butent su remonto metu nuimtom detalem, kelti pretenzijas ir statyti servisa ant ausu.
|
16 |
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
ydomiai cia kur ta klaida padare jie, manau kazko galbut nedajunge.o tai galva kam eme, tarpine parejo?
|
16 |
assas
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
tik nesuprantu vieno jusu rato pazystamu nera kas dirba servisa ar aplamai garaze taiso automobilius kad atsiranda tokiu problemu?susiraskite normalius meistrus pries pirkdami automobili as jau nepamenu kada buvau servise varau pas tokius zmones kurie turi namuose ysirenge gana modernius garazus su keltuvais padoriais yrankiais ir nepriklauso kokiu tai metu auto butu beto nera pasake kad tokios auto netvarkysiu ir panasiai priklausomai nuo kainos ir gedimo santykio.tai susiraskite tokius meistrus miegosite be nervu
|
16 |
assas
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
manau vln tikrai yra geru meistru tik reikia juos rasti o ir normalu kad pas gerus meistrus visur yra eiles nemazos, ypac pas elektrikus.seniau ir lysdavau y matorus dabar tam nebera laiko o smulkmenas pasiknaisioju taipat pats bet prie rimtu defektu nelendu duodu uzdirbti tam kas turi geras salygas tam ir dirba uztikrintai.beto jei butum turejes rimta meistra tai pasiskambini traliukui ir nuveza y vieta tikrai daug nekainuos ir patogu, geriau jau palaukti pas gera meistra eileje sutvarkytu auto negu duoti bet kam tvarkyti.
|
16 |
assas
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
Dumino, nes išbėgo antifrizas, pakilo temperatūra ir išsilydė purkštukų taip vadinamos čerkutės (opel 1, 7 cdti). Problema buvo EGR'e tačiau jie sako, kad kai nuiminėjo, jį išvalė (beabejo priskaičiavo už valymą 30€), nors nuimant galvą, jį vis tiek nuimti reikėjo. Sistema klaidu nemėto, bet mašinos trauka žymiai mažesnė
|
16 |
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
as kai pats anksciau masinas sau tvarkydavau labai , viskas matosi brokas visoks nedasukimas nedaverzimas apibraizoma kas nors 100 proc visur. dabar darau servise bent 70 procentu darbu tai tragedija . nuo visiskos tragedijos kai masina gana nepigeme su personalu servise, padave nesurinkta ta prasme keite sankaba ir viskas buvo tik pirstais uzsukta stabdziu kaladeles aukstinkojom ir tt sakiu varstus tik ikiso net nesuko nuplesta pagalve visiskas jovalas paduotas o kaina pakele dvigubai ir neisrase cekio cia vievio autocentro profisionalai. pasake tavo vaziuokle reik tvarkyt isvaziavau ir pabirau keli net gryzt velniu duot nebuvo galimybes , teko vietoj viska susukt net isreklamuotas boch"atstovu servisas klaipedoj nesugebejo mersui bako siublio be incidentu pakeist pripyliau pilna benzo baka ir viskas pasipyle ant kelio, nes virs siurblio sriegio dar koki 15 ltr eina virsun kuro. irtt tyngiu vardint . jai gerai padaro tai vistiek kokius purvasaugius turi persivarzyt saibas susidet irtt galetu but servisai kokiem nesuprantantiem ar nesitepantiems su sukiu- detaliu pervarzymas ir patikrinimas po remonto ..
|
16 |
naudinga..
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
tai problema su turba ar egr?o del ko dumyjo sake tas servisas?
|
16 |
assas
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
Vilniuje nera geru servisu. Servisu daug bet, kad jie sarintu kazka giliau tai sunku surasti. Konkreciai mano atveju automobilis prie darbo uzgeso ir vsio. Pradzioj galvojau kad el. dalis sugedo, zinau gera elektrika, taciau pas ji uzimta buvo savaite i prieki, todel teko skubiai ieskoti autoserviso kurie taiso butent elektronika, savaite negalejau laukti, nes automobilis buvo reikalingas. Bet paaiskejo, kad siurblio el. dalis gera, gedimas kazkoks mechaninis, todel reikalingas siurblys. Po Vilniu nesinorejo tampyti tos masinos, kadangi neturejau tam noro ir laiko. Todel teko palikti pas juos, kad pakeistu pati siurbli. Geriausia is viso darytis remontus paciam tada nekils jokiu klausimu. Butent ta as ir darau, taciau kartais tenka pasinaudoti serviso paslaugom.
|
16 |
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
Viskas prikauso nuo to koks ten servisas yra ar ten masina buvo kazkaip fiksuojama kaip prijimta remontui ar ne labai daug priklauso nuo oficialumo kaip jie ten tas auto forimina pas save .
|
16 |
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
Pradzioj pasiklausk del ko dumijo ir kodel dabar netraukia. Galbut blogai surinko, arba kazko nepajunge. Reikia konkrecius faktus zinoti ka kodel netraukia ir tada jau galesi teikti skunda. Papasakosiu kaip man pries 3 men panasiai buvo. Keite dyzeliui siurbli ir pasiemes masina nuvaziavau tik apie 1 km ir vienas cilindras nustojo dirbti, dar pavaziavus masina uzgeso. Atsidarius kapota pamaciau kad iki galo neprisuko vieno kuro vamzdelio ir jis atsisuko ir visas kuras ant variklio apibego, taip istustino visa kuro filtra ir variklis uzgeso. Susukus viska atgal masina dirbo bet uzsidege chekas ir dingo trauka. Grizau pas juos sakau blogai susukot vamzdelius del to kuras ant viso variklio isbego ir uzgesau, o po to ir chekas uzsidege. As jiem sakau turbina neisijungia ir meta turbinos valdymo elekktromagnetinio solenoido klaida. Jis nesudirba ir turbina neveikia. Tie sako mes ne prie ko cia sutapimas kad sugedo. Pasijunge kompa, pamate patys klaida kuria as ir pats jau zinojau. Sakau jei jis blogas sukeiskime vietomis su EGR solenoidu. Sukeite sako ir jis blogas. Ir taip jie nuo saves visa atsakomybe stume. Pamates kad nieko neiseis su jais gincytis, pats manuale el.schema susiradau ir pradejau ziureti laidus. O problema buvo ta, kad jie kai dejo siurbli (tai buvo 2, 2 Opel variklis, pas ji kompiuteris ant siurblio virsaus), jungdami fiske prie kompiuterio uzlenke viena kontakta, kuriuo eina signalas butent i turbinos valdymo elektromagnetini solenoida, del to kontaktas tik truputi lietesi su fiskes kontaktu. Kai man bevaziuojant atsisuko tas vamzdelis visas kuras kaip tik ant siurblio ir kompiuterio apibego. Fiske visa dyz. kure paskendo ir gavosi taip kad fiskeje tarp tu kontaktu pateko dyz kuras , kuris yra dialektrikas. Automatiskai signalas is siurblio neateidavo iki turbinos. Kontaktus atlenkus ir isvalius fiske, masinoj is karo visos klaidos dingo i ratsigavo kaip nauja. Tai va, siulau ir tau pradzioj issiaiskink aks pas tave yr anegerai ir tada jau turesi argumentu skundui. Is patirties zinau kad su servsiais sunku pakovot.
|
16 |
15-02-24 |
|
Ginčas tarp serviso ir vartotojo
Gavau kvito (samatos) kopiją. Kur surašyti visi darbai. Beabejo už automobilio trauką atsako turbina ir EGR vožtuvas. Ardant variklio galva, buvo nuimtos ir šitos dalys. Beabejo pasak darbuotoju niekas nieko nedarė - pati mašina lužo.. Ir dabar netraukia
|
16 |
15-02-24 |