UZSIDEGA ESP

Создал Пользователь 2017-10-05
2017-10-05 22:11
Sveiki kas gali buti uzsidega ESP lempute ir varykli pristabdo isjungiu degima vel viskas gerai kokius tris kilometus paskui vel uzsidega
2017-10-06 09:19
Žiūrint koks konkrečiai aparatas, kartais užsidegęs 1 simbolis gali turėti daug reikšmių, galim perspėti apie iš pirmo žvilgsnio nesusijusius dalykus.Gal vakumas, streikuoja ar dar kas.Jeigu tarkime MB ar Audi, BMW tai turi būti MANUAL'E aprašytos visos įmanomos lampčkų reikšmės, jų-tų reikšmių-tikrai ne viena ir ne dvi
2017-10-06 16:59
2017-10-06 09:19 писал: Žiūrint koks konkrečiai aparatas, kartais užsidegęs 1 simbolis gali turėti daug reikšmių, galim perspėti apie iš pirmo žvilgsnio nesusijusius dalykus.Gal vakumas, streikuoja ar dar kas.Jeigu tarkime MB ar Audi, BMW tai turi būti MANUAL'E aprašytos visos įmanomos lampčkų reikšmės, jų-tų reikšmių-tikrai ne viena ir ne dvi :lol:
vw sharan 2001 m 1.9 l 85 kw vot sita lempute uzsidega ir pristabdo varykli bet nezymei vaziuoti galima bet nemalonei jauciasi kad ne taip dirba.
2017-10-06 19:33
Jei turi knygutę, na vartotojo žinyną VW Sharan būtent to modelio , ten turi būti tiksliai parašytos visos reikšmės kas nutiko kai užsidega ESP.Tai pirmiausiai viskas kas susiję su stabdžiais, gal būt netgi vaakumas arba tiksliai būūna varlytė po pedalu, galbūt kompas mato kad gal išvis prapult stabdžiai dėl pvz blogo vaakumo ir numeta apsukas automatiškai.Pas man buvo panaši situacija su Phaetonu 3.6, ilgai neradau net per komus diagnostikas, bet visgi vaakumo ompa buvo kalta.irgi priglušdavo motoras po staigaus rovimo iš vietos ir stabdiai beveik dingdavo ir degė ESP, o kompas mesdavo !WARNING BREAK SYSTEM SERVICE!, tipo stabdžių servisas, bet jokie ten stabdžiai o vakumas durniavo....čia dar nieko , o pavyzdžiui su Volvo XC panašus bajeris buvo, tai blemba kol prisikapstėm iki esmės...ten variklio pagalvės susijusios su vaakumu, ir dvi nuduso
7655 / 0
2017-10-07 09:28
2017-10-06 19:33 писал: Jei turi knygutę, na vartotojo žinyną VW Sharan būtent to modelio , ten turi būti tiksliai parašytos visos reikšmės kas nutiko kai užsidega ESP.Tai pirmiausiai viskas kas susiję su stabdžiais, gal būt netgi vaakumas arba tiksliai būūna varlytė po pedalu, galbūt kompas mato kad gal išvis prapult stabdžiai dėl pvz blogo vaakumo ir numeta apsukas automatiškai.Pas man buvo panaši situacija su Phaetonu 3.6, ilgai neradau net per komus diagnostikas, bet visgi vaakumo ompa buvo kalta.irgi priglušdavo motoras po staigaus rovimo iš vietos ir stabdiai beveik dingdavo ir degė ESP, o kompas mesdavo !WARNING BREAK SYSTEM SERVICE!, tipo stabdžių servisas, bet jokie ten stabdžiai o vakumas durniavo....čia dar nieko , o pavyzdžiui su Volvo XC panašus bajeris buvo, tai blemba kol prisikapstėm iki esmės...ten variklio pagalvės susijusios su vaakumu, ir dvi nuduso:smilewink:
jokiose "knygelese" nieko neskuba rasineti.Turejau kazkada omega b, tai net salono filtro keitimas parasyta kreiptis i servisaIr ne tik tas vienas punktas.Reikia nuskaityti klaidos koda ir tureti kodo aprasyma.Ir tai nera jokios garantijos, kad pavyks viska susitvarkyt lengvai ir greitai.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-10-07 13:51
Konkrečiau MB, Audi manualuose aiškiai išvardinta, matyt pačiam neteko susidurti.O aš mačiau savo akikmis ir pasinaudojau šia infromacija.A8 ir A6 3, 0TDI quattro manuale tikrai mačiau šią info, beje, teko versti iš italų kalbos.Be abejo, tai tik preliminari info, tačiau paprastai populiariai paaiškinta jog kiekviena ikonytė turi daug reikšmių+po kelias tas reikšmes išvardinta.O kad jungtis prie diagn.kompo tai ir arkliui aišku .Čia tik tam atvejui kad žmogui nervus nuramint pakeliui į servisą.Gal būna ne visų klasių manualuose ir ne visoms rinkoms, bet kad būna tokia info tai faktas mačiau ne kartą.

Papasakom maumai geriau ar čia dvimasis smagratis ar vienmasis?
Žr foto

Ваше послание