Пользователь
2015-02-24 22:51
Sveiki, nutiko ginčas tarp manęs, vartotojo, ir serviso - paslaugų tiekėjo.
Pristatėme automobilį į servisą su vieną problemą (mašinos dūmingumas). Serviso darbuotojai konstatavo remontą variklio galvos, radiatoriaus keitimas ir dar porą smulkių darbų, kurie kainavo apie 1000€. Po kelių dienų servisas paprašė atsiimti mašiną ir sumokėti už paslaugą. Taip ir padarėme. Tačiau išvažiavus iš serviso mašinoje visiškai dingo trauka. Grįžus, serviso darbuotojai teigė, kad sulūžo kitos su remontu nesusietos detalės. Kitaip sakant, darbuototojai neigia ką nors padarę sulūžusioms dalims ir net nesiruošia jų imtis pataisyti.
Dabar teiksime prašymą dėl nekokybiškai atliktų darbų. Klausimas: ar imanoma susigrąžinti sumokėtus pinigus už netinkamas paslaugas? Ar servisas privalo pataisyti visas kitas, naujai atsiradusias problemas savo sąskaita?
Pristatėme automobilį į servisą su vieną problemą (mašinos dūmingumas). Serviso darbuotojai konstatavo remontą variklio galvos, radiatoriaus keitimas ir dar porą smulkių darbų, kurie kainavo apie 1000€. Po kelių dienų servisas paprašė atsiimti mašiną ir sumokėti už paslaugą. Taip ir padarėme. Tačiau išvažiavus iš serviso mašinoje visiškai dingo trauka. Grįžus, serviso darbuotojai teigė, kad sulūžo kitos su remontu nesusietos detalės. Kitaip sakant, darbuototojai neigia ką nors padarę sulūžusioms dalims ir net nesiruošia jų imtis pataisyti.
Dabar teiksime prašymą dėl nekokybiškai atliktų darbų. Klausimas: ar imanoma susigrąžinti sumokėtus pinigus už netinkamas paslaugas? Ar servisas privalo pataisyti visas kitas, naujai atsiradusias problemas savo sąskaita?
Пользователь
2015-02-24 22:53
Viskas prikauso nuo to koks ten servisas yra ar ten masina buvo kazkaip fiksuojama kaip prijimta remontui ar ne labai daug priklauso nuo oficialumo kaip jie ten tas auto forimina pas save .
Пользователь
2015-02-24 22:58
Gavau kvito (samatos) kopiją. Kur surašyti visi darbai. Beabejo už automobilio trauką atsako turbina ir EGR vožtuvas. Ardant variklio galva, buvo nuimtos ir šitos dalys. Beabejo pasak darbuotoju niekas nieko nedarė - pati mašina lužo.. Ir dabar netraukia
assas
3586 / 0
2015-02-24 23:02
2015-02-24
22:58 писал:
Gavau kvito (samatos) kopiją. Kur surašyti visi darbai. Beabejo už automobilio trauką atsako turbina ir EGR vožtuvas. Ardant variklio galva, buvo nuimtos ir šitos dalys. Beabejo pasak darbuotoju niekas nieko nedarė - pati mašina lužo.. Ir dabar netraukia
tai problema su turba ar egr?o del ko dumyjo sake tas servisas?
Пользователь
2015-02-24 23:08
2015-02-24
22:58 писал:
Gavau kvito (samatos) kopiją. Kur surašyti visi darbai. Beabejo už automobilio trauką atsako turbina ir EGR vožtuvas. Ardant variklio galva, buvo nuimtos ir šitos dalys. Beabejo pasak darbuotoju niekas nieko nedarė - pati mašina lužo.. Ir dabar netraukia
2015-02-24
23:02 assas писал:
tai problema su turba ar egr?o del ko dumyjo sake tas servisas?
Gal purkstukus pakeiteliojo truputi i levakus kokia masina cia ?
Пользователь
2015-02-24 23:09
2015-02-24
22:58 писал:
Gavau kvito (samatos) kopiją. Kur surašyti visi darbai. Beabejo už automobilio trauką atsako turbina ir EGR vožtuvas. Ardant variklio galva, buvo nuimtos ir šitos dalys. Beabejo pasak darbuotoju niekas nieko nedarė - pati mašina lužo.. Ir dabar netraukia
2015-02-24
23:02 assas писал:
tai problema su turba ar egr?o del ko dumyjo sake tas servisas?
Dumino, nes išbėgo antifrizas, pakilo temperatūra ir išsilydė purkštukų taip vadinamos čerkutės (opel 1, 7 cdti). Problema buvo EGR'e tačiau jie sako, kad kai nuiminėjo, jį išvalė (beabejo priskaičiavo už valymą 30€), nors nuimant galvą, jį vis tiek nuimti reikėjo. Sistema klaidu nemėto, bet mašinos trauka žymiai mažesnė
assas
3586 / 0
2015-02-24 23:19
2015-02-24
22:58 писал:
Gavau kvito (samatos) kopiją. Kur surašyti visi darbai. Beabejo už automobilio trauką atsako turbina ir EGR vožtuvas. Ardant variklio galva, buvo nuimtos ir šitos dalys. Beabejo pasak darbuotoju niekas nieko nedarė - pati mašina lužo.. Ir dabar netraukia
2015-02-24
23:02 assas писал:
tai problema su turba ar egr?o del ko dumyjo sake tas servisas?
2015-02-24
23:09 писал:
Dumino, nes išbėgo antifrizas, pakilo temperatūra ir išsilydė purkštukų taip vadinamos čerkutės (opel 1, 7 cdti). Problema buvo EGR'e tačiau jie sako, kad kai nuiminėjo, jį išvalė (beabejo priskaičiavo už valymą 30€), nors nuimant galvą, jį vis tiek nuimti reikėjo. Sistema klaidu nemėto, bet mašinos trauka žymiai mažesnė
ydomiai cia kur ta klaida padare jie, manau kazko galbut nedajunge.o tai galva kam eme, tarpine parejo?
Пользователь
2015-02-24 23:26
Pradzioj pasiklausk del ko dumijo ir kodel dabar netraukia. Galbut blogai surinko, arba kazko nepajunge. Reikia konkrecius faktus zinoti ka kodel netraukia ir tada jau galesi teikti skunda. Papasakosiu kaip man pries 3 men panasiai buvo. Keite dyzeliui siurbli ir pasiemes masina nuvaziavau tik apie 1 km ir vienas cilindras nustojo dirbti, dar pavaziavus masina uzgeso. Atsidarius kapota pamaciau kad iki galo neprisuko vieno kuro vamzdelio ir jis atsisuko ir visas kuras ant variklio apibego, taip istustino visa kuro filtra ir variklis uzgeso. Susukus viska atgal masina dirbo bet uzsidege chekas ir dingo trauka. Grizau pas juos sakau blogai susukot vamzdelius del to kuras ant viso variklio isbego ir uzgesau, o po to ir chekas uzsidege. As jiem sakau turbina neisijungia ir meta turbinos valdymo elekktromagnetinio solenoido klaida. Jis nesudirba ir turbina neveikia. Tie sako mes ne prie ko cia sutapimas kad sugedo. Pasijunge kompa, pamate patys klaida kuria as ir pats jau zinojau. Sakau jei jis blogas sukeiskime vietomis su EGR solenoidu. Sukeite sako ir jis blogas. Ir taip jie nuo saves visa atsakomybe stume. Pamates kad nieko neiseis su jais gincytis, pats manuale el.schema susiradau ir pradejau ziureti laidus. O problema buvo ta, kad jie kai dejo siurbli (tai buvo 2, 2 Opel variklis, pas ji kompiuteris ant siurblio virsaus), jungdami fiske prie kompiuterio uzlenke viena kontakta, kuriuo eina signalas butent i turbinos valdymo elektromagnetini solenoida, del to kontaktas tik truputi lietesi su fiskes kontaktu. Kai man bevaziuojant atsisuko tas vamzdelis visas kuras kaip tik ant siurblio ir kompiuterio apibego. Fiske visa dyz. kure paskendo ir gavosi taip kad fiskeje tarp tu kontaktu pateko dyz kuras , kuris yra dialektrikas. Automatiskai signalas is siurblio neateidavo iki turbinos. Kontaktus atlenkus ir isvalius fiske, masinoj is karo visos klaidos dingo i ratsigavo kaip nauja. Tai va, siulau ir tau pradzioj issiaiskink aks pas tave yr anegerai ir tada jau turesi argumentu skundui. Is patirties zinau kad su servsiais sunku pakovot.
assas
3586 / 0
2015-02-24 23:37
2015-02-24
23:26 писал:
Pradzioj pasiklausk del ko dumijo ir kodel dabar netraukia. Galbut blogai surinko, arba kazko nepajunge. Reikia konkrecius faktus zinoti ka kodel netraukia ir tada jau galesi teikti skunda. Papasakosiu kaip man pries 3 men panasiai buvo. Keite dyzeliui siurbli ir pasiemes masina nuvaziavau tik apie 1 km ir vienas cilindras nustojo dirbti, dar pavaziavus masina uzgeso. Atsidarius kapota pamaciau kad iki galo neprisuko vieno kuro vamzdelio ir jis atsisuko ir visas kuras ant variklio apibego, taip istustino visa kuro filtra ir variklis uzgeso. Susukus viska atgal masina dirbo bet uzsidege chekas ir dingo trauka. Grizau pas juos sakau blogai susukot vamzdelius del to kuras ant viso variklio isbego ir uzgesau, o po to ir chekas uzsidege. As jiem sakau turbina neisijungia ir meta turbinos valdymo elekktromagnetinio solenoido klaida. Jis nesudirba ir turbina neveikia. Tie sako mes ne prie ko cia sutapimas kad sugedo. Pasijunge kompa, pamate patys klaida kuria as ir pats jau zinojau. Sakau jei jis blogas sukeiskime vietomis su EGR solenoidu. Sukeite sako ir jis blogas. Ir taip jie nuo saves visa atsakomybe stume. Pamates kad nieko neiseis su jais gincytis, pats manuale el.schema susiradau ir pradejau ziureti laidus. O problema buvo ta, kad jie kai dejo siurbli (tai buvo 2, 2 Opel variklis, pas ji kompiuteris ant siurblio virsaus), jungdami fiske prie kompiuterio uzlenke viena kontakta, kuriuo eina signalas butent i turbinos valdymo elektromagnetini solenoida, del to kontaktas tik truputi lietesi su fiskes kontaktu. Kai man bevaziuojant atsisuko tas vamzdelis visas kuras kaip tik ant siurblio ir kompiuterio apibego. Fiske visa dyz. kure paskendo ir gavosi taip kad fiskeje tarp tu kontaktu pateko dyz kuras , kuris yra dialektrikas. Automatiskai signalas is siurblio neateidavo iki turbinos. Kontaktus atlenkus ir isvalius fiske, masinoj is karo visos klaidos dingo i ratsigavo kaip nauja. Tai va, siulau ir tau pradzioj issiaiskink aks pas tave yr anegerai ir tada jau turesi argumentu skundui. Is patirties zinau kad su servsiais sunku pakovot.
tik nesuprantu vieno jusu rato pazystamu nera kas dirba servisa ar aplamai garaze taiso automobilius kad atsiranda tokiu problemu?susiraskite normalius meistrus pries pirkdami automobili as jau nepamenu kada buvau servise varau pas tokius zmones kurie turi namuose ysirenge gana modernius garazus su keltuvais padoriais yrankiais ir nepriklauso kokiu tai metu auto butu beto nera pasake kad tokios auto netvarkysiu ir panasiai priklausomai nuo kainos ir gedimo santykio.tai susiraskite tokius meistrus miegosite be nervu
Пользователь
2015-02-24 23:48
Vilniuje nera geru servisu. Servisu daug bet, kad jie sarintu kazka giliau tai sunku surasti. Konkreciai mano atveju automobilis prie darbo uzgeso ir vsio. Pradzioj galvojau kad el. dalis sugedo, zinau gera elektrika, taciau pas ji uzimta buvo savaite i prieki, todel teko skubiai ieskoti autoserviso kurie taiso butent elektronika, savaite negalejau laukti, nes automobilis buvo reikalingas. Bet paaiskejo, kad siurblio el. dalis gera, gedimas kazkoks mechaninis, todel reikalingas siurblys. Po Vilniu nesinorejo tampyti tos masinos, kadangi neturejau tam noro ir laiko. Todel teko palikti pas juos, kad pakeistu pati siurbli. Geriausia is viso darytis remontus paciam tada nekils jokiu klausimu. Butent ta as ir darau, taciau kartais tenka pasinaudoti serviso paslaugom.
assas
3586 / 0
2015-02-24 23:59
2015-02-24
23:48 писал:
Vilniuje nera geru servisu. Servisu daug bet, kad jie sarintu kazka giliau tai sunku surasti. Konkreciai mano atveju automobilis prie darbo uzgeso ir vsio. Pradzioj galvojau kad el. dalis sugedo, zinau gera elektrika, taciau pas ji uzimta buvo savaite i prieki, todel teko skubiai ieskoti autoserviso kurie taiso butent elektronika, savaite negalejau laukti, nes automobilis buvo reikalingas. Bet paaiskejo, kad siurblio el. dalis gera, gedimas kazkoks mechaninis, todel reikalingas siurblys. Po Vilniu nesinorejo tampyti tos masinos, kadangi neturejau tam noro ir laiko. Todel teko palikti pas juos, kad pakeistu pati siurbli. Geriausia is viso darytis remontus paciam tada nekils jokiu klausimu. Butent ta as ir darau, taciau kartais tenka pasinaudoti serviso paslaugom.
manau vln tikrai yra geru meistru tik reikia juos rasti o ir normalu kad pas gerus meistrus visur yra eiles nemazos, ypac pas elektrikus.seniau ir lysdavau y matorus dabar tam nebera laiko o smulkmenas pasiknaisioju taipat pats bet prie rimtu defektu nelendu duodu uzdirbti tam kas turi geras salygas tam ir dirba uztikrintai.beto jei butum turejes rimta meistra tai pasiskambini traliukui ir nuveza y vieta tikrai daug nekainuos ir patogu, geriau jau palaukti pas gera meistra eileje sutvarkytu auto negu duoti bet kam tvarkyti.
Пользователь
2015-02-25 07:37
2015-02-24
22:51 писал:
Sveiki, nutiko ginčas tarp manęs, vartotojo, ir serviso - paslaugų tiekėjo.
Pristatėme automobilį į servisą su vieną problemą (mašinos dūmingumas). Serviso darbuotojai konstatavo remontą variklio galvos, radiatoriaus keitimas ir dar porą smulkių darbų, kurie kainavo apie 1000€. Po kelių dienų servisas paprašė atsiimti mašiną ir sumokėti už paslaugą. Taip ir padarėme. Tačiau išvažiavus iš serviso mašinoje visiškai dingo trauka. Grįžus, serviso darbuotojai teigė, kad sulūžo kitos su remontu nesusietos detalės. Kitaip sakant, darbuototojai neigia ką nors padarę sulūžusioms dalims ir net nesiruošia jų imtis pataisyti.
Dabar teiksime prašymą dėl nekokybiškai atliktų darbų. Klausimas: ar imanoma susigrąžinti sumokėtus pinigus už netinkamas paslaugas? Ar servisas privalo pataisyti visas kitas, naujai atsiradusias problemas savo sąskaita?
Pristatėme automobilį į servisą su vieną problemą (mašinos dūmingumas). Serviso darbuotojai konstatavo remontą variklio galvos, radiatoriaus keitimas ir dar porą smulkių darbų, kurie kainavo apie 1000€. Po kelių dienų servisas paprašė atsiimti mašiną ir sumokėti už paslaugą. Taip ir padarėme. Tačiau išvažiavus iš serviso mašinoje visiškai dingo trauka. Grįžus, serviso darbuotojai teigė, kad sulūžo kitos su remontu nesusietos detalės. Kitaip sakant, darbuototojai neigia ką nors padarę sulūžusioms dalims ir net nesiruošia jų imtis pataisyti.
Dabar teiksime prašymą dėl nekokybiškai atliktų darbų. Klausimas: ar imanoma susigrąžinti sumokėtus pinigus už netinkamas paslaugas? Ar servisas privalo pataisyti visas kitas, naujai atsiradusias problemas savo sąskaita?
gan ziauri situacija kad betaisant sugenda kita (-os) dalys. Asmeniskai is savo patirties nieko neirodysit. Ka reikejo tuo metu ta jie pakeite. O siaip reiketu ne "autoservizo" ieskotis, o zmogaus kuris automobiliuose labai gerai nusimano. Galiu duoti tokiu zmoniu kontaktus jei reikes.
Пользователь
2015-02-25 08:29
cia ne servisas o gadinimo istaiga.. prieko cia dumingumas ir radijatorius ? nebent intercooleris
Пользователь
2015-02-25 08:51
Be to dar truputy tesiant tema apie mano patirti, pasakysiu kad ta servisa rekomendavo kolega kuriame jis ne karta tvarke. Siaip ptiekaistu dideliu del pacio defekto nustatymo ir darbo greitumo atlikimo neturiu, taciau blogai tai kad jie neprisuke tai ka turejo prisukti po to savi teisybes nepripazino ir butu ieskoje bedu visai kitame masinos gale. Gerai kad pats suprantu ir kas karta kai varau i servisa (bet tik isskirtiniais atvejais kai neturiu tam tikru irankiu ir laiko) visada tenka aiskinti ka konkreciai pakeisti. Temos autoriui palinkesiu sekmes ieskant teisybes. Pradzioj siulau issiaiskinti del ko netraukia ir tik po to paaiskejus kad tai susije butent su remonto metu nuimtom detalem, kelti pretenzijas ir statyti servisa ant ausu.
naudingas
4243 / 0
2015-02-25 09:58
as kai pats anksciau masinas sau tvarkydavau labai , viskas matosi brokas visoks nedasukimas nedaverzimas apibraizoma kas nors 100 proc visur. dabar darau servise bent 70 procentu darbu tai tragedija . nuo visiskos tragedijos kai masina gana nepigeme su personalu servise, padave nesurinkta ta prasme keite sankaba ir viskas buvo tik pirstais uzsukta stabdziu kaladeles aukstinkojom ir tt sakiu varstus tik ikiso net nesuko nuplesta pagalve visiskas jovalas paduotas o kaina pakele dvigubai ir neisrase cekio cia vievio autocentro profisionalai. pasake tavo vaziuokle reik tvarkyt isvaziavau ir pabirau keli net gryzt velniu duot nebuvo galimybes , teko vietoj viska susukt net isreklamuotas boch"atstovu servisas klaipedoj nesugebejo mersui bako siublio be incidentu pakeist pripyliau pilna benzo baka ir viskas pasipyle ant kelio, nes virs siurblio sriegio dar koki 15 ltr eina virsun kuro. irtt tyngiu vardint . jai gerai padaro tai vistiek kokius purvasaugius turi persivarzyt saibas susidet irtt galetu but servisai kokiem nesuprantantiem ar nesitepantiems su sukiu- detaliu pervarzymas ir patikrinimas po remonto ..
Пользователь
2015-02-25 10:02
gryzkim prie temos del egr.
jei egr vale, tai tu pirma pavazinek, dazna masina po egr valymo netraukia, tol kol neuzsinesa lengvu suodziu ir gerai neprisimusa voztuvelis...
jei egr vale, tai tu pirma pavazinek, dazna masina po egr valymo netraukia, tol kol neuzsinesa lengvu suodziu ir gerai neprisimusa voztuvelis...
Ваше послание |
|