Solenoidas (60)
Поиск на форуме
Посланий | Ответов | Автор | |
---|---|---|---|
wastegate slėgio reguliavimas
solenoidas nieko nemato, jis tik reguliuoja.
|
18 |
16-03-30 |
|
bėda golf 66kw
cia VWageno solenoidas
|
15 |
14-01-28 |
|
Opel 2,0 DI check engine
egr voztuvo vakuuminis solenoidas durniuoja , arba egr uzsikises
|
8 |
14-03-17 |
|
ford galaxi
kaip suprasti "mechaninis solenoidas"? solenoidas yra elektromagnetas is esmes, kuris valdo kazka mechaniskai. vien mechaninis jis negali buti, nes tai nebebus solenoidas.
ir kazka prikliedejai apie veikimo principa. solenoidas kuro nepaduoda, jis uzblokuoja ir atblokuoja kuro linija. kol jis neaktyvuotas, jis praleidzia kura - pirmyn ir atgal, t.y. kai plandzeris kyla, arba siaip buna ramus, kol jo nepradeda spausti paskirstymo velenas - kuras patenka i purkstuka, kai leidziasi, jei solenoidas neaktyvuotas, kuras isstumiamas atgal i kuro linija. iprastai solenoidas aktyvuojamas tada kai plandzeris leidziasi zemyn - solenoidas neleidzia kurui grizti ir del to kyla jo slegis purkstuke, iki tol kyla, kol atsidaro pats purkstuko antgalis mechaniskai. kai kuro ipurskiama tiek kiek reikia, solenoidas isjungiamas, kuras gali laisvai grizti, slegis krenta ir antgalis uzsidaro automatiskai. pats purkstuko antgalis veikia panasiai kaip ir mechaniniu purkstuku, kurie turi paskirstymo siurbli. ir jie abu veikia prie visu sukiu, nes jei solenoidas neuzblokuoja kuro linijos - mechaninis antgalis niekaip neatsidarys. be to, yra tokiu purkstuku valdomu ir piezoelektrikais. |
25 |
11-10-02 |
|
renault espace 1,9 Dti
DF014 raso kad elektros grandines solenoidas. O kur ji rast?
|
4 |
linas402
15-02-15 |
|
Ford galaxy 1.9 tdi 81kw trauka
galimu priezasciu yra nemazai. vakuumai ar solenoidas ar mechaniskai kertasi turbos valdymas
|
15 |
13-03-29 |
|
Neuzgesta variklis
gesinimo solenoidas pastriges arba signalas uzsitrumpines. saltas uzgesta, nes ECU issijungia ir neprideda kuro/nekeicia kampo. siltam uztenka baziniu nustatymu be ECU valdymo del to ir dirba. gesinimo solenoidas turetu isjungti kuro tiekima i siurbli.
|
15 |
11-10-22 |
|
1,9 tdi 81 kW. kur randasi turbinos slegio daviklis?
jei tau solenoidas ir daviklis yra tas pats tada pradekim purkstukus vadinti davikliais
|
90 |
11-11-20 |
|
bmw e39 525d 2000m automatas nera traukos nuo zemu apsuku
O tai su turbos valdymu viskas OK, solenoidas, slangutes, vaiksto turbos kintama geometrija???
|
8 |
14-12-26 |
|
SAAB 9-5 2L TURBO 1999m
Siaip galejai parasyt, kad ten n75 solenoidas ir googlej daug info apie jo pajungima.
|
45 |
10-08-24 |
|
SAAB 9-5 2L TURBO 1999m
APC solenoidas senesniem varikliam. jo variklio solenoidas kitoks nei ten parodyta, nes variklis kitoks. as jau sakiau, kad funkcija ta pati, tik jam ta diagrama ar n75 diagrama nepades, nes nipeliai visai kitaip isdestyti. o tu matau google megsti, tai pagooglink kaip atrodo 1999 Saab 9-5 2.0L Turbo boosto valdymo solenoidas. jis nepanasus nei i n75 nei i APC solenoida. bet funkcija ta pati
|
45 |
10-08-24 |
|
nu specai,kas ka patarsit:D
tai visu benzininiu wastegate veikia nuo slegio. ir mano taip pat. solenoidas isleidzia dali to slegio, kad wastegate maziau gautu ir atsidarytu maziau (veliau), taip kelia boosta. jei solenoidas neveikia, wastegate gauna pilna slegi visada ir veikia baziniu boostu
|
28 |
14-01-28 |
|
VW BORA 85kw
gal tas blokas, kur vakumines valdymo slangeles sueina (man rodos jis vadinasi solenoidas) - s..da mala
|
9 |
13-11-27 |
|
Neaiškios kilmės lemputė. HELP!!!
turbinos slegio valdymo solenoidas - jis ta turejo galvoj.. bet nenuskaicius kodu pradeti kaitalioti dalis butu gana kvaila
|
31 |
11-02-20 |
|
traukos broblema
laidai tvarkingi, belieka vakumini siurbliuka pakeisti arba is isiurbimo kolektoriaus suodzius isplauti, gal ir solenoidas nedirba tinkamai
|
19 |
13-09-18 |
|
wv passat 1.9tdi 66kw netraukia variklis.
niuansu daug, bandyk oro srauto matuokle atjungti ir paziurek ar pageres, gali ir slegio reguliatorius(solenoidas) grybauti. bandyk diagnostika daryti
|
10 |
13-12-12 |
|
Automatas 2,0 E
Gal protas, gal kiek ir mechanika.Junk kompa kazka parodys.Gal tik solenoidas koks.Gal ir neparodys, bet meistram bus aiskiau kas gali but.
|
4 |
14-02-14 |
|
ford galaxi
kokio jus vakuumo dyzely ieskot? del slanguciu taip, bet ne vakuumo, o turbos valdymo. arba pats valdymo solenoidas numiro.. arba dar kas nors
|
25 |
11-10-02 |
|
2.0 dti 74kW dega check'as ir nera traukos
Kazkada buvo kad tas check'as mirksejo o ne pastoviai dege kaip dabar ir taip pat nebuvo traukos, tai tada vienas solenoidas buvo nuejas
|
21 |
12-06-04 |
|
tdi vakumas
Ne rele cia o solenoidas. Jie veikia tarskedami.. Nebent per garsiai, tada gal ir blogas, bet jei viskas veikia tai nekreipk demesio.
|
4 |
15-12-13 |
|
SAAB 9-5 2L TURBO 1999m
tai kad ne n75 solenoidas ten. funkcija ta pati, bet forma visai kitokia - nipeliai isdestyti kitaip. n75 T formos, o saabo E formos
|
45 |
10-08-24 |
|
P0490 klaida ir dingsta trauka
ten nebutinai pats egr stringa.Yra valdymo solenoidas, kuri valdo kompas.Gali buti ir laidai.Beje, kompas nuskaito dar ir variklio temp, pagal ja ir tampo solenoida.Vienareiksmisko atsakymo nera.
|
5 |
maumas
23-02-21 |
|
wastegate slėgio reguliavimas
paprasciausias budas. gamykliskai dauguma turbinu yra taip valdomos tik vietoj voztuvelio stovi solenoidas kuris isleidzia dali slegio priklausomai nuo aplinkybiu
|
18 |
16-03-30 |
|
1,9 tdi 120 km/h dingsta visai trauka.
tai turba perpucia ar nedapucia? is to ka pasakei panasu, kad perpucia ir kompas eina i avarini rezima. N75 yra turbinos slegio valdymo solenoidas
|
713 |
11-02-01 |
|
SAAB 9-5 2L TURBO 1999m
Na ten APC solenoidas, jis atlieka lygiai ta pati ka ir n75 tik slanguciu pajungimo isdestymas kiek kitoks http://web.inter.nl.net/users/turbo-team-europe/apc.htm
|
45 |
10-08-24 |
|
nu specai,kas ka patarsit:D
kas pas tave ten per solenoidas, kad neveikiantis kelia slegi? turetu buti atvirksciai - per mazas slegis.. t.y. bazinis. nors su italais nesusidures.. gal aukstyn kojom daro..
|
28 |
14-01-28 |
|
audi
tegu patikrina skyscio lygi.. jei aisku sciupas yra.. gal ten pas ji jau sudeges tepalas ir slista sankabeles. gal solenoidas stringa.. bet del ju irgi turetu mesti koda.
|
15 |
12-11-27 |
|
Per daug boosto isilus varikliui
jo, realu, kad gali itakoti karstis, nes db esu nuemes nuo kolektoriaus skarda, kuri turi apsaugoti nuo karscio. o solenoidas butent virs kolektoriaus pakabintas. uzdesiu, paziuresiu ar pasikeis kas..
|
4 |
14-05-29 |
|
pasidalinu pasato beda del turbinos
yra elektroninis solenoidas kuris valdo vakuuma (N75) ir vakuuminis irenginys kuris, priklausomai nuo to ka jam paduoda N75, valdo "geometrija", ir tuo paciu turbinos greiti. tai kuris is ju buvo?
|
12 |
12-10-09 |
|
auto projektai
ten EVAP chacoal ("aktyvuota anglis") canister. taip jis surenka kuro garus ir per EVAP solenoida "ipucia" i isiurbima. cia daugiau tarsos mazinimo itaisas. neturetu del jo isemimo dusti, nebent palikai atvira slangute, tada gali per solenoida ora traukti arba boosta leakinti, priklausomai kur pas tave EVAP solenoidas pajungtas. o ant laisvu jei del EVAP dreba, dazniau kaltas buna stringantis EVAP solenoidas, nei pats kanistras
o tas foto tai oil catch tank |
1792 |
10-10-27 |
|
Neaiškios kilmės lemputė. HELP!!!
tavo beda tikrai ne turbos valdymo solenoide.. vaziuok darytis diagnostika. naturalu, kad uzsidega lempute atjungus fiske nuo solenoido.. kompas "mato" ar solenoidas pajungtas ar ne. bet tai nesusije su tavo problema.
|
31 |
11-02-20 |
|
nu specai,kas ka patarsit:D
butent, kad aukstyn kojom ten wg valdomas ne vakumu, o slegiu. kadangi wg negaves slegio, nesudirba, tai turba ir pucia kiek pajegia ta prasme solenoidas neatsidaro ir wg negauna slegio, ko pasekoje jos niekas nevaldo
|
28 |
14-01-28 |
|
dingsta trauka pastas b5
"Šiaip retai oro srauto matuoklės pareina ar jų davikliai" o kas tu manai yra oro srauto matuokle, jei joje dar yra kazkokiu davikliu? ir ne N95, o N75. ir tai yra ne daviklis, o solenoidas
|
36 |
13-01-27 |
|
turbinos geometrija
nezinau apie kokia konkreciai masina eina kalba, sitas aktuatorius dazniausiai atsidaro kai gauna slegio signala vakuumineje zarneleje, kuri yra pajungta prie isiurbimo kolektoriaus arba turbinos sraiges. aisku dar stovi solenoidas ant zarneles, kad reguliuotu kiek slegio duoti i sita aktuatoriu
|
22 |
13-04-28 |
|
audi b4 trukcioja
cia kaip suprantu EVAP solenoidas.. jei neklystu. patikrink varza - jei nera varzos, reiskia to solenoido rite sudegus, jei labai daug - reiskia ji irgi bloga. jei varza gera gali pabandyti pajungti itampa trumpam, jei caksi - reiskia veikia. o trukcioti gali del daug ko - blogi zvakiu laidai, babina i pabaiga, EVAL solenoidas visa laika atsidares arba neatsidaro is viso, uzsikises kuro filtras, uzsikise purkstukai, blogas kazkuris purkstukas, blogas liambda zondas, nesandarumas oro isiurbimo sistemoj po matuokles ir t.t. surasti aisku ir pats gali jei turi laiko ir noro.. jei neturi - vaziuoji daryti diagnostika
|
36 |
10-08-29 |
|
perpucia turbina
ukiskai snekant:el pyzdukas reguliuojantis turbos geometrija. jei nori aiskiau tai solenoidas kuris atidaro arba uzdaro vakuma i turbo. jei dar aiskiau, el magnetas kuris atidaro, arba uzdaro vakuma i turbo kojele(berots aktuatorium ta kojele vadina) kuri reguliuodama turbinos geometrija valdo turbo slegi.
|
39 |
13-12-14 |
|
ford galaxi
Ka padarysi, jei kataloguose dileriai kartais prifantazuoja, matyt, nevisuomet galima remtis ju pavirsutiniska info.As savo minciu apie pumpa duse isvis neturiu, o remiuosi tik gamintoju ir prekybininku bei katalogu, o ne savo isgalvota informacija, jei kazkas savo kataloge nusipeza, tai nereiskia kad butinai ten, kur pats gauni info, viskas yra teisinga.Gal but tureta omeny mechaninis solenoidas ta prasme, kad prancuziskai ir vokiskai solenoid reikia MAGNETINIS gal kad veikia mechaniniu principu ir kad purskalas turi savy ne tik solenoida, o ir bendrai veikiancia mechanine dali.Jei jis ne elektra valdomas, tai turejo minty, kad jis yra mechaninis solenoidas, ta prasme ne elektromagnetinis, nezinau, matyt katalogo autorius nusipezejo arba netiksliai issireiske
|
25 |
11-10-02 |
|
bėda golf 66kw
ne toks uzsinesimas kaip tu galvoji. valdymas jos uzsineses del to perpucia ir kompas eina i avarini rezima. aisku gali buti ir turbinos slegio valdymo solenoidas kaltas.. ir vakuumo zarneles. per interneta niekas tau tiksliai nepasakys. nors tai dazna beda su dyzeliniais volkswagenais, bet galimu priezasciu yra ne viena
|
15 |
14-01-28 |
|
help , netraukia
jas valdo slegis.. t.y. atidaro.
nors tu dyzeliu ekspertas tai ir nesigincysiu. tiesiog wastegate dazniausiai stovi spyruokle, kuri ir duoda bazini slegi. solenoidas tik mazina slegi kuris eina per ta slangute i wastegate, kad kompas galetu pakelti slegi iki darbinio.. nematau kam butu reikalingas vakuumas ten.. apsviesk jei nesunku |
38 |
12-12-19 |
|
Keli klausimeliai del turbo
pries turbina jungias tas per kuri nesipucia (slegio nuleidimui), i wastegate jungiasi tas is kurio eina oras kai puti (kai atsidarines solenoidas, dalis to oro, kuris turetu eiti i wastegate "nutekes" atgal i turbos isiurbima), o metalinis nipelis jungiasi prie sraiges (slegio signalas - auksciausias visoj turbo sistemoj.. ties kolektorium jis buna krites kazkiek).
|
36 |
11-02-25 |
|
help , netraukia
tiesiog ten stovi solenoidas vakumo (ji valdo ecu), jis kaip ir i tokia kriause paduoda daugiau maziau vakumo, o ta kriause per kojele tokias kaip ir kreipianciases reguliuoja. Cia gal reiktu sakyt kintamos geometrijos turbos dyzeliuos situos. http://www.youtube.com/watch?v=CbdY1rymBJg principas toks situ turbu valdymo. P.S. joks as ekspertas, tiesiog tenka paciam remontuotis savo masina.
|
38 |
12-12-19 |
|
Po chipavimo meta juoda duma ir netraukia
Idomiai cia Na bet jei vaziuoja neblogai ir su skilusiu tai galima laukt kol visai nusibaigs tada keist Na o man buvo parejes solenoidas kur valdo turbo Viska perziurejau pries tai nu niekur nekiaura. Paziurejau ta solenoida nu lyg ir traukia taip lengvai tai ir nelindau prie jo... Ot tinginys as Zdz Vectra vel kaip vejas skrieja
|
10 |
17-07-13 |
|
BMW Vanusas,Blokuotas reduktorius
vanusas yra ant benzininiu varikliu , veikimo principas labai panasus y japonu VTEC variklius, prie didesniu abarotu solenoidas padidina issiurbimo ishmetimo intervalus to pasekoje ishgaunama daugiau ag bent uz paprastus bmw variklius tokios pacios kubaturos, bet prideda tik keleta ag ir nm. o ant dyzelio yra dyydis nm skaicius ir turbina mano manymu imk ta kregdzde neuzmushta dyzeli ir baik rashynet pilna temu , reikia moderatoriam parashyt kad pratryntu
|
14 |
09-06-24 |
|
auto projektai
nesu nei vieno uzsikisusio mates. siaip ismestu check engine del EVAP klaidos.. per didelio slegio sistemoje greiciausiai. dazniausiai pasitaikanti EVAP problema - slegio nutekejimas. pvz jei blogai uzsisuka kuro uzpilimo porpke, tai po kiek laiko ismes check engine su kodu EVAP leak. dar buna solenoidas uzsikerta, kuris ileidzia garus i isiurbima. del to gali pradeti variklis netolygiai dirbti ant laisvu. o kanistras, nebent jei kiauras gali ismesti evap leak koda.
|
1792 |
10-10-27 |
|
A8 ka reiskia CAT lempute?
jei trukcioja reiskia kazkuris cilindras (arba keli cilindrai) nedirba arba dirba blogai.. dar gali trukcioti jei evap solenoidas psixuoja.. del to ir uzsidege ta lempute.. vaziuok daryti diagnostika. nes trukcioti gali jei oro/kuro misinys blogas, arba degimo sistema netvarkinga katalizatoriaus temperatura nevisai prie ko - nebent netiesiogiai.. nes kompas neseka jo temperaturos, nes pirmetro nera ant jo. bet taip, tu teisus, del nesudegusio kuro gali perdegti jis.. tik to kuro reikia labai daug.
|
4 |
11-03-24 |
|
audi 100 c4 2.5TDI gal galit pasakyti kame problema ?
tai yra wastegate "aktuatorius", t.y. jis darineja wastegate priklausomai nuo gaunamo slegio/vakuumo. kai gauna slegi is isiurbimo sistemos jis atidaro wastegate ir taip mazina turbos apsukas ir, savaime suprantama, slegi. tas elektroninis solenoidas yra skirtas slegio kelimui virs bazinio. jis dali slegio, skirto wastegate aktuatoriui (sitoj foto), isleidzia atgal i turbos isiurbima. taip wastegate atsidaro maziau nes gauna maziau slegio nei yra kolektoriuje. kiek slegio isleisti nustato kompas duodamas atitinkama signala tam solenoidui.
|
7 |
12-06-13 |
|
2.0 dti 74kW dega check'as ir nera traukos
Nemanau kad problema egr'e, nes puse metu ale su tokiu uzglusintu pravaziavau ir nieko, o dbr tik kazkas pradejo knist prota. Kaip tai neuzglusinsi, gi nuo to solenoido kuris ji valdo iki pacio egr voztuvo dabar nebedaeina vakuumas (mano atveju), solenoidas ale ji valdo, paduoda vakuuma, o toliau kompas juk nemato kaip ta egr voztuvo kojele vaiksto. losamigos-->del alkuninio nzn, dar netikrinau, bet minciu yra ziuret alkunini, dar slegio jutikli ir pan. dar galvoju kontaktus praziuret, pravalinet, tuo paciu ir koki kolektoriu pravalyt, nes esu skaites kad parvarytom is uzsienio vertetu pasiziuret juos.
|
21 |
12-06-04 |
|
optimaliausias variantas "turbos"
is tiesu kaip? trumpai ir aiskiai - dyzeliui bovo nereikia, nes dyzeliai neturi droselio.. tie kurie ir turi, naudoja ji kaip ribotuva jei turba uzstringa ar kazkas panasaus. be droselio turbai bedu nebuna del per didelio griztamojo slegio. vakuumas dyzelyje yra sukuriamas dirbtinai siurbliuko pagalba, sitas kit'as kur imetei naudoja butent ta vakuuma - matau solenoidas yra. benzine vakuumas priklauso nuo variklio slegio - atleidus gazo pedala kolektoriuje susidaro vakuumas, o pries droseli vis dar yra slegis, kuri butina nuleisti, ta ir daro bov - ji atidaro vakuumas susidares kolektoriuje. sitas kit'as turetu veikti, bet tai bus tik del garso, praktines naudos is jo nebus..
|
1454 |
11-09-24 |
|
help , netraukia
ne, man keista, kad i kriause vakuuma paduoda. apie kreipianciasias as zinau.
tik sakau, kad dazniausiai i ta kriause eina slegis is isiurbimo - t.y. kai boostas kyla jis atidaro wastegate (arba pasuka tas kreipianciasias), kad suletintu turba. o solenoida kompas valdo - "atima" dali slegio.. t.y. i kriause ateina maziau slegio nei yra isiurbime. esant normaliom salygom kompas kelia slegi iki darbinio, o ne ji mazina. jei solenoidas uzsilenkia - buna bazinis, zemas boostas, bet jei slangele kiaura tai perpucia, nes slegis, kuris turetu ateiti i kriause ir sumazinti turbos apsisukimus, i ja neateina.. bet tada kompas eina i "avarini" rezima |
38 |
12-12-19 |
|
saab 900
tai, kad turi T5 droselio padeties davikli.. jis sotvi kitoj pusej droselio nei kabelis. bet ECU juo remiasi mazai.. daugiausiai pagreitejant - ijungia pagreitejimo pariebinima jei sklende atsidaro greitai - matuojama V/s. ir taip pat naudojama avarinio rezimo metu tada kai praranda isiurbimo koektoriaus slegio daviklio parodymus. pagrindinis daviklis, kuriuo T5 remiasi kuro/degimo kampo skaiciavimuose yra isiurbimo kolektoriaus absoliutaus slegio daviklis (MAP) - jis, jei gerai pamenu, prikabintas ant firewall ir nuo jo eina vakuumine zarnele link isiurbimo kolektoriaus. T7 irgi turi ta davikli (isuktas i isiurbimo kolektoriu), bet T7 jis yra daugiau kaip pagalbinis. O T5 APC yra paprastas boosto valdymo solenoidas, kuris neturi jokiu davikliu
|
129 |
09-10-03 |