Mercedes-Benz E 250 W124 D Reviews
- Engine l.:
- 2.5 l
- Power:
- 83 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 15.5 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (4)
Mercedes-Benz E 250 W124 D, 1993y
Tai vienas geriausių visų laikų ir visų tautų automobilių. Dabar tokių negamina.Vieną pirkau, pravažiavusį beveik milijoną. Ir jokių didelių problemų nebuvo.
Mercedes-Benz E 250 W124 D, 1995y
Nėra geresnės mašinos. Maniškis 2.5 20 vožtuvų su daugeplunžeriniu siurbliu, ryja mieste net 7ltr., dinamiškumo trūksta, bet jeigu moki važiuot žinai kaip su juo elgtis jis eina kaip I...tas. Esu turejas daug masinu, siaip esu meistras, bet sita auto apziuredavau tik pries tech. apziura ir ka jus manot jau 5tech abziura savo eiga. Nemeluosiu sparnus priekinius pakeiciau,nes kaip uzdejau 17 ratus vaziuokle palikau standartine,ne kietinta tai susukus ratus per duobes uzkabina,gryzau prie jo orginaliu ir bedu neliko. PATARIMAS jeigu nusipirkai toki auto niekada neduok remontuot sudarankiui ir nedek pigiu detaliu ir su ta masina vaziuos dar ir tavo anukai.kas liecia korozija....visas gaidenas puola smaluot,o merso taigi nereikia",lietuviska druska" tuoj ir musu kaulus sues ka ten apie skardas kalbet..
Mercedes-Benz E 250 W124 D, 1995y
Geras auto ir tiek.
Mercedes-Benz E 250 W124 D, 1994y
Sveiki, turiu mercedes benz w124 2,5 dieseli jau 3 metai. Automobilis gana patvarus, tačiau jeigu reikia remontuoti, tenka gerai patuštinkti piniginę, detalės labai brangios nesvarbu kad auto labai senas.. Važiuoti būtų vienas malonumas, tačiau traukos labai trūksta, o kuro sąnaudos milžiniškos...
Iš remontuotų dalykų teko keisti: Stabdžių diskus preikinius, pakabinamą kardano guolį(du kartus), rankinio stabdžių kaladėles, galinio rato guolį ir stabilizatorių (meistrų kaltė), starterį, siurblio salniką, spidometro troselį ir kitas smulkmenas..
Taip pat teko virinti kebula, ruošti dažymui, dažyti, kas buvo labai brangu..supuvo maniškis labai, nors kai pirkau jau buvo nekarta virintas ir dažytas, matėsi.. Po kebulo remonto praėjo 1,5 metų vėl lenda rūdys.. Nesenai paaškėjo, kad galinis tiltas dešnės pusės nuo supuvimo pradėjo lužti, kairės pusės irgi jau ant ribos.. Galvojau auto parduoti, nes kainos žiūriu jų dar visai didelės, bet argi apgausi žmogų, nesaugus auto jau, tai dabar stovi kieme prie eglės numestas, nusipirkau kitą auto..
Pirkti w124 nepatarčiau..nebent labai gerai išlaikyta, nes jie pūna siaubingai, aišku auto jau labai senas, nereik tikėtis, bet kad ir kainos kaip už tokius senus grabus žiauriai išpūstos, tikrai neverta..restoruoti irgi neverta, tada geriau imt w123 ir restoruoti..
Ačiū už dėmesį, gal kam pravers mano pasakojimas.