Mercedes-Benz E 200 W124 Atsiliepimai

Mercedes-Benz E 200 1993-1995
Darbinis tūris:
2.0 l
Galia:
100 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
11.5 sek
Vid. degalų sąnaudos:
-
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 1 0
Vidutinis vertinimas: 4.5
Parašykite atsiliepimą

E klasės atsiliepimai (41)

Mercedes-Benz E 290 W210 TD Classic, 1997m.

2017-04-12
Kuro sanaudos, komfortiškas, ekonomiškas, galingas variklis, elektronikos mažai
Rudijimas, daugiau minusu nera

Vairuoju Mercedes Benz E290 nuo vasaros, tačiau galiu pasakyti, kad esu visiškai patenkentas. Prieš tai turejau VW Passat 1997 metu su 1.8 varikliu 66 kW, tai po passato sitas mercedes man kosmosas. Labai komfortiškas, masinoje yra labai daug vietu, kelije plaukia kaip laivas, labai tinka didelems atstumams. Su 2.9 varikliu traukia labai gerai, kuro sanaudos idealios, trasoje pas mane ~5.6L, mieste kazkur apie 8-9L. Iš problemu tai pats baisiausias man buvo tos senos ilgos vožtuvos, su šitais vožtuvais problemu buvo labai daug... tai eigu tureti tokius tai siulau juos keisti. Tai pat buvo problema su kuro siurbliu, atidaviau 70EU ir viskas gerai. Nu ir rudyjimas, rūdija visur ir viskas, tai reikia labai kebula priežiureti. Labai gaila, kad masinoj jau 20 metu, ir tokiu jau ne bus..

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 220 S211 CDI Elegance, 2006m.

2017-02-04
patvarus kebulas puikus auto
nera

Labai geras ekonomiškas, patikimas

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 320 W211 CDI Avantgarde, 2006m.

2017-01-23
Trauka, komfortas, talpa, ekonomiskumas.
Su minusais dar nesusiduriau, bet girdejau, kad nepigi eksplotacija.

Auto turiu dar neilgai apie 3 mėn., per šį laikotarpį neatsirado jokių gedimų nei elektronikoje, nei iš tehninės pusės, iškart nupirkęs variau tech. praėjo be jokių nesklandumų. Pirkau su 300tukst rida, pagal salona, vaira ir visa kita atrodo kaip tikrai 300tukst nes ant sedyniu odiniu sedyniu nera nei 1 rauksles, ekonomiskumas palyginus kaip 3L tikrai neblogas trasoj vazuojant 100km/h galima itilpt i 6.5l ir realiai vauojant 130-140km/h greiciu sanaudos tik 7-7,5l mieste vazuojant gaunasi apie 11l. Automatas 7 begiu dar bedu neturejau ir dar pagal begiu persijunginejima atrodo neturesiu, bet cia nezinosi visko pasitaiko begiai persijungia labai greit realiai jei nori isgauti pilna trauka nereikia net jungt i manual nes pats automobilis labai svelniai ir greitai perjungineja juos. Trauka tiesiog nuostabi paspaudus pedala iki 140km/h esi prikibes prie sedynes. Vazuokle pas mane paprasta ne ant pagalviu, bet vazuojasi labai minkstai. Labai geras automobilis ilgose kelionese nuvaziavus 300 km nejauti jokio nuovargio.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 270 W211 CDI Elegance, 2002m.

2017-01-16
pakankamai greitas,9s iki 100kmh su automatine deze. 6.5l dyzelio ant 100 uzmiestyje.nebloga gasrso aparatura.
rudyja,brangios dalys,mieste iki 12l kuro,elekronikos striginejimai visokie pvz kartais neina reguliuot garso kol neuzgesini ir neistrauki rakto,uzvedus is naujo pradeda veikti,stabdziu sistemos remontas apie 500e,automatine deze naudota apie 600e,silpna priekine pakaba.

Automobilis smarkiai pervertintas, perkant būtinai reikia pasitikrint servise stabžių sistemą, nes brangus remontas ir apžiūrėti dugną, nes rūdyja kaip ir senieji modeliai. 2,7 variklis neblogas. Dažnas gedimas -purkstukai, turbina, pakaba priekine silpnoka musu keliams. Atrodo tik sutvarkai ir vel kazkas bumsi pakaboj.brangios naudotos dalys pvz.priekinis zibintas nuo 100e o ksenoninis 250e,kapotas apie 300e. automatines dezes daznai streikuoja elektronika,daznas gedimas-stringanti variklio kolektoriaus sklende,vaziuojant pastoviu greiciu dingsta trauka.rinktis reiktu sedana nes universalai visi su airmatic pakaba. paprasta pakaba kietoka ir jauciasi visi kelio nelygumai.130kw variklis ekonomiskas tik uzmiestyje o mieste gaunasi iki 12l dyzelio tad verta pagalvot apie benzinini varianta.realiai tai masinos kaina yra uzkelta tik del pavadinimo o kokybe ne ka geresne nei opel omegos:) pries pirkdami pravaziuokit su kitu automobiliu varomu galu uz 1000e ir tada suprasit kad mersas uz 4000 ar 5000 ne ka geresnis.velesne problema tai pardavimas.nelabai kas nori pirkt 2002m masina uz 4000e nes realiai tai jie verti per puse maziau.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 250 W210 TD Avantgarde, 1998m.

2017-01-14
Komfortas,ekonomiškas,pigios dalys,patvarus kebulas,talpi bagažinė,
stabilizatoriaus traukes,tos Itališkos visokios nelaiko visai,patartina keist i Vokiškas originalias.

Eina jau 1 metai kaip vairuoju šį E klasės Mercedesą, Avantgarde komplektacijos. Labai komfortiškas, patvarus, kaip 110kw galios per akis, talpi bagažine, gera garso izolecija, geras patikimas 2.5l variklis, mažos kuro sąnaudos apie 7l užmiesti, pats parsivariau iš Italijos, ne vienos rudeles nėra o jie mėgsta korozija.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 290 S210 T TD Avantgarde, 1998m.

2017-01-01
NEDAUG PRIVALUMU O VAZIAVIMAS OK
VISUR JIU YRA IR NAUJU METU AUTO

Labai geras AUTO

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 290 W210 TD Avantgarde, 1998m.

2016-12-26
elektra ir ti.t
reikia priekinio buferio

Tikrai minkštas geras auto, baltą turiu, daug priežiūros, smagu su tokiu išvažiuoti į miestą

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1999m.

2016-10-19
Pigi eksplotacija
Jei buvo papuves-pus ir toliau

Puikus auto. Jeigu gerai uzlaikyta isirenki tai tarnaus ilgai. Mieste ryja 7l uzmiesti 4.4 . Ar tai neekonomiska???? 6pavaros taip ir turetu buti..

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 290 W210 TD Avantgarde, 1996m.

2016-10-15
nedaug kuro imantis , galingas ir neuzmusamas E290 variklis, vaziuokle puiki plaukia kaip laivas, eksploatavimas nebrangus
rudyjantis

Nerealiai puikiai važiuojantis, nedaug kuro imantis, galingas ir neužmušamas E290 variklis, važiuoklė puiki plaukia kaip laivas, eksploatavimas nebrangus. Minusas tik dėl rūdžių reikia prisžiūrėti.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 280 W211 CDI Classic, 2005m.

2016-07-14
Patvarus kėbulas korozijai. Konstrukcija pakankamai paprasta. Protingos degalų sanaudos.
Pakankamai nepigios detalės ( nors rinkoj yra ir pigesnių analogų)

Automobilis megstantiems vairuoti, kurie jaučia vairavimo malonumą. Nėra jis nei labai galingas, nei kažkuo ypatingas, bet atsisėdus į vidų, į patogius krėslus, įsijungus gerą garso aparatūrą supranti kad gyvenimas gražus. Visi valdymo prietaisai aiškūs, sėdynės labai patogios, pasijaučia ypač ilgose kelionėse. Pakaba nėra minkšta, bet gerai sugeria duobes, posūkiuose stabilus, nors didelė masė jaučiasi, sportinio vairavimo gerbėjai turėtų rinktis visgi BMW. Salono apdailos medžiagos labai kokybiškos. Bagažinė didelė ir talpi.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 220 S210 T CDI Avantgarde, 2002m.

2016-03-12
Komfortas, kokybė, patikimumas.patvarumas
Ekonomija, Rūdys, variklio skyriaus detalės nepigios, nors ir retai genda.

Turiu šį automobilį jau 3 metai ir nesigailiu, paskaičius komentarus apie senajį ne faceliftą su Lucas siurbliu nesusidarykit nuomonės kad visi W210 yra Š***s.Kad ir skurdesnėje komlektacijoje turi nemažai privalumų.
Pas mane stovį 2.2 105 Kw CDI , (variklis dėtas modeliuose nuo 1999-07 iki 2003-03). Tepalus keisk laiku, kuro iš "kaimynų " nepilk ir važiuosi, Brangiausia ką pirkau variklio skyriuje, tai oro srauto matuoklė ~74€ PIERBURG (MB tokį deda originaliai),
Nupirkus važiuoklėje per pakeistos abi priekinės spyruoklės(naujos apie 40€/vnt) šarnyrai(~23€/vnt) ir stabilizatoriai(11€/vnt), 2 Tech. apžiūras praėjo sava eiga, be investicijų. Dedu tik kokybiškas detales, "Š" dėti nepatariu, paskui verksit, kad nelaiko, ypač stenkitės dėti geresnių firmų elektrines detales, tarnaus ilgai ir galvos neskaudės, kad ne tiksliai skaičiuoja ar dar ko nors netlieka...
Važiuoja komfortiškai, tyliai. patogios sėdynės, protinga automatinė dėžė(triptronic) dirba švelniai, vos juntamai mėto pavaras, kaip 2.2 dyzelis traukos turi pakankamai, norint aplenkti gan greit bėgėjasi.
Bagažinė talpi, pirkom šaldytuvą, tai atsivertus sėdynes ir įdėjus šaldytuvą uždariau bagažinę.
Išvaizda:Atrodo gan prabangiai, geriau žiūrisi sedanas, su universalo galo stiliumi galėjo labiau padirbėti, w211 universalas jau pasitaisė, nu bet čia mano nuomonė.Viduje(maniškis Avantgarde stiliaus) sudaro diskretiško bei solidaus ar net prabangaus(jei odinis salonas) automobilio įvaizdį, salonas surinktas kokybiškai, viskas savo vietose,gal kažkas primena klasikinį pasenusį stilių, bet ir nerekomenduočiau jo 18 metų pacanpalaikiui, šis automobilis rimtam žmogui, o ne ereliui, kaip pastebėjo stotelėsw jų nepasitaikė :D :D :D. Važiuojant niekas bereikalingai netraška, mėgaujamasi važiavimu
Minusai:
1) Ekonomija! 100km miestui šis modelis išgeria apie 10l dyzelino, žiemą - 12l, trasoje važiuojant 90-110km/h vidutiniškai suvartoja 6l, žiemą ~7l, nu bet nėr ko norėt -automatas, moki už komfortą.
2) Rūdelės.Teko matyti gerokai parūdijusių šio kėbulo modelių, bet čia nuo priežiūros priklauso manau nemažai. Pas manę jų buvo nedaug, bet teko kosmetiškai patvarkyti galines arkas ir durelių kampučius.
3)Teko susidurti susidurti su galinių durelių langų pakėlėju, nekart girdėjau kad šitam modeliui ta pati bėda atsitinka su galinių durelių pakėlėjais, Kaina nuo 30-50€ naujas, keičiasi nesunkiai namų salygomis.
4) Neteko susidurti, bet teko ne iš vieno girdėti, kad Tiek lengvosioms, tiek Autobusiukams(Sprinteriams) pridega/pradega purkštukų lėkštelės, taigi jas reiktų nusipirkus pasitikrinti, arba net pakeisti, kol laikas, kad netektų susidurti su su sudetingesniu remontu.
Taigi apibendrinus modelis vykęs, turi kelis minusiukus, bet manau privalumai esantys šiame modelyje ir komfortas atperka viską.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 290 S210 T TD Avantgarde, 1996m.

2016-02-19
Už mažą kaina maximalus komfortas. Patikimas variklis (ne jokių gyvenimą trumpinančių daviklių, dėl kurių gedimo nebegalima būtų testi kelionės). Labai talpus sulanksčius sėdynes. Patogus ilgesnėse kelionėse. Pakankamai tvirta važiuoklė. Turbūt paskutinis iš senųjų gerųjų patikimųjų mercedes modelių.
Labai rūdyja. Hidraulinė važiuoklė kelia brangių problemų. Avantgarde komplektacijos važiuoklė ne mersedesiškai kieta. Ne pats gražiausias Mercedes modelis.

Pirkau jau pasmerktą automobilį laužynui. Po savo darbo ir servisų pagalbos automobilis išvažiavo į kelią. Važiuoja stabiliai ir patikimai. Avantgarde komplektacija tad važiuoklė kiek per kieta. Nerekomenduočiau rinktis avantgarde nes prarandamas mersedeso komforto jausmas važiuojant. Visiems žinoma W210 liga rūdyjimas. Maniškis irgi stipriai parūdyjęs. Kaip trūkumas įvardyčiau hidraulinę galinę karavano važiuoklę. Brangios labai dalys remontui. Hidroakumuliatorius teko keisti. Taipogi buvo užrudyjęs hidraulinio amortizatoriaus šarnyras mašina skleidė įkyru garsą per nelygumus. Bet užteko išardžius pramankštinti ir sutepti kolkas laiko. Kadangi mašinos rida 350000km teko keisti purkštukų antgalius. Variklio balsas pasidarė tylesnis. Nuo pirkimo streikuoja automatinė greičių dėžė (įjungus į D ar R padėtį automobilis uždelsia ~5s kol pradeda judėti). Prarudijęs buvo kuro bakas tad teko keisti kitu. Jau nuvažiuota 20000km ir kolkas nesklandumų nerasta. Pagal pagaminimo metus automobilis tikrai moderniai prifarširuotas "privalumu", atitinkantis šiuolaikiniu automobilių standartus. Ksenon žibintai, Webasto, Ventiliuojamos šildomos sėdynės, Parkavimosi davikliai gale ir priekyje, ESP, ABS, autopilotas, tamsėjantys veidrodėliai, klimatronikas, el valdomos sėdynės. Žiema kuriasi be problemų, tik kaip visiems dyzeliams reikia leisti kažkiek pašilti prieš pradedant važiuoti. Variklis nėra labai galingas pagal šiuolaikinius standartus. Teko prieš tai važinėtis 2.2CDI automobiliu. Bet visada galima atlikti chiptuiningą ar tiesiog sumontuoti modifikuotą kuro siurblį ko pasekoje galima turėti ir ~200AG. Automobiliui atliktas antikorozinis padengimas tad planuoju dar ne vieną tūkstantį kilomentrų prasukti su šiuo automobiliu.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 250 W124 D, 1994m.

2015-09-04
Minkštas, kantrus variklis.
Labai rūdija, morališkai pasenęs, didelės kuro sąnaudos, išpūsta įsigyjimo kaina, už kurią galima normalų auto įsigyti.

Sveiki, turiu mercedes benz w124 2,5 dieseli jau 3 metai. Automobilis gana patvarus, tačiau jeigu reikia remontuoti, tenka gerai patuštinkti piniginę, detalės labai brangios nesvarbu kad auto labai senas.. Važiuoti būtų vienas malonumas, tačiau traukos labai trūksta, o kuro sąnaudos milžiniškos...
Iš remontuotų dalykų teko keisti: Stabdžių diskus preikinius, pakabinamą kardano guolį(du kartus), rankinio stabdžių kaladėles, galinio rato guolį ir stabilizatorių (meistrų kaltė), starterį, siurblio salniką, spidometro troselį ir kitas smulkmenas..
Taip pat teko virinti kebula, ruošti dažymui, dažyti, kas buvo labai brangu..supuvo maniškis labai, nors kai pirkau jau buvo nekarta virintas ir dažytas, matėsi.. Po kebulo remonto praėjo 1,5 metų vėl lenda rūdys.. Nesenai paaškėjo, kad galinis tiltas dešnės pusės nuo supuvimo pradėjo lužti, kairės pusės irgi jau ant ribos.. Galvojau auto parduoti, nes kainos žiūriu jų dar visai didelės, bet argi apgausi žmogų, nesaugus auto jau, tai dabar stovi kieme prie eglės numestas, nusipirkau kitą auto..
Pirkti w124 nepatarčiau..nebent labai gerai išlaikyta, nes jie pūna siaubingai, aišku auto jau labai senas, nereik tikėtis, bet kad ir kainos kaip už tokius senus grabus žiauriai išpūstos, tikrai neverta..restoruoti irgi neverta, tada geriau imt w123 ir restoruoti..
Ačiū už dėmesį, gal kam pravers mano pasakojimas.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 220 W210 CDI Avantgarde, 2001m.

2015-08-12
Ekonomiškas, talpus, malonus važiavimo ir vairavimo atžvilgiu, patogus ir paprastas naudojantis, nesunku prižiurėti.
Rudys.

2001 2.2 cdi 105 kw tikrai dinamiškas ir komfortiškas automobilis, variklio galios važiuoti oriai pakankamai užtenka pilnai, variklis laiko puikiai, kėbulą reiktu labiau prižiūrėti, daugiau antikorozinių priemonių ir dažniau tikrinti opias vietas jei reikia apdoroti antikorozinėmis priemonėmis, kalbu apie dar neapleistą automobilį, bendrai paėmus automobilis yra geras, turiu jau ne pirmą tokį ir rimtesnių bėdų nebuvo tik kėbulo priežiura, geri yra ir 2,7 ir 3,2 varikliai, tik reikia nepamiršti, kad pirkdami dizelinį automobilį mes perkam ne lenktyninį bolidą ir iš jo nereiktu reikalauti kažko ypatingo, tam kas nori santikinai pigiai važiuoti kasdien, perka dizelius, kas nori lakstyti ir nesvarbi ekonomija tas perka benzininį ir laksto.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 350 W212 4-Matic Avantgarde, 2011m.

2015-08-05
Isskirtine izvaizda. malonu vairuoti, patogus prietaisu skydelis, navigacija-labai paprasta ir lengva valdyti ( valdymas kalba.) Labai stabilus kelyje tiesiog prilipes prie kelio. neisijaucia pavaru persijungimo, traukia tolygiai visuose vaziavimo rezimuose. Atradimas Navigacija irasoma i masinos kieta diska o jis istes nemazo turio. Galite susikelti visa fonoteka. Yra sasaja su aplle irenginiais kas labai pravartu kelionese.
Kaip ir viskas kas nauja ir grazu, salyginai brangiau kainuoja. Bet manau kaina atspindi tai ka gauni. Gal tik vienas is minusu, salono eco oda, labai retai kada buna su tikra oda.

Vairuoju Ww212 E350 4matic, 270Ag, variklis M272 is JAV , AMG apdaila, juodos lubos, sedanas. Isskirtine masina, vairavimas ipatingai malonus, patogios sedynes, tolimose kelionese nugara visai nepavarksta. Vaziuoja sklandziai, traukos uztenka i valias, jei mazai yra Sport rėžimas su mentelėmis ant vairo. Važinėju benzinu, po Vilniaus miesto kamscius sutelpu i 12,8 lt/100km. Trasoje vaziuojant 140 km/h,naudoja 9,1 ltr. Vidurkis nuvaziavus 6000km ( atostogos i Balkanus) isejo 9,4. Suprantant kad 4 varantys ratai is ties nera daugk.
Remonto islaidos nera jau tokios dideles palyginus su kitais naujais tokio lygio auto.

Sio modelio yra labai daugk komplektaciju-turiu galvoje varikliu pasirinkima, kainos naudoto auto ir labai skirtingos, nes labai sipriai priklauso nuo komplektacijos privalumu ir variklio. Tokiu auto labai daugk is Vokietijos juodos ir sidabrines spalvos 100kw dyzeliniais varikliais buvusiu taxi, su nulupta geltona plievele. Neapsigaukite. kaip ir daugumos naudotu auto rida gali buti atsukta ir gan daugk. Bukite atidus.
Keisciau tik i naujesni modeli su naujesniu benzininiu varikliu, mercedes su nauju varikliu pasiekia 325 ag, o kuro sanaudos zenkliai sumazintos.(skirtumas iki 2,0lt)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 200 W124 D, 1993m.

2014-09-09
ekonomiskas patogus patvarus kokybisas solidus geras salono peciukas
senas modelis kebulo korozija visi varomo galo negerumai (pakabinamas guolis, uziantis reduktorius, gumos, traukes) silpnokas variklis

Geras mersas. Nedaug kuro ryja. Bet atitinkamai ir netraukia :) Priekaba su tentu max 90km/h patraukia. Kuriasi visada. Prie bet kokiu salciu ir bet kokiu kuru is puses abaroto. Labai patikimas variklis. Nors ir negalingas bet patikimas. Kuro nedaug ima. Galim pilt bet koki dyzeli. Vaziuos :) As saviski priziuriu, niekas nebilda pas mane nekrato ir nekabo. Vaziuoti su juo malonu. palyginimui 2010. pasatas vaziuoja kieciau ir garsiau nei sis Mercedesas. Einamu daliu kaina vis gi didesne nei kitu tokio amziaus masinu, bet atitinkamai tarnavimo laikas ilgesnis. Perkant tokia masina visu pirma patikrinkite kebulo bukle, nes jie labai greit rudyja nepriziurint. kitas dalykas yra galinis reduktorius. Jei didesniu greiciu vaziuojant jauciasi auksto daznio uzimas is gali, galit net neziureti tos masinos. Taip pat gale daug gumu, kurias patikrint galite vaziuojant staigiai atleisdami gaza ir vel spusteldami. Jei kas ne to tai girdisi dungsejimas is masina smarkiai trukcioja. Jei isvardintu simptomu nera, reiskia masinai didesniuinvesticiju nereiks. Priekine vaziuokle reikalauja maziau islaidu, tad jis gali ir biledeti perkant
Su siuo modeliu vaziuosit letai, bet uztikrintai :)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1998m.

2014-01-10
Salono medžiagos kokybiškos, gana minkštai važiuoja.
Netraukiantis, neekonomiškas, Lucas siurblys, labai rudija, apskritai brangus išlaiymas, labai nuverteja.

Sveiki. Aprašysiu turėtą automobilį Mercedes benz e220 dieseli w210 kebulu.
Automobilį turėjau 4,5 metų, pardaviau šia vasarą. Pries 5 metus labai norėjau šio automobilio, svajojau ir labai džiaugiausi jį įsigijęs, tačiau tas džiaugsmas tęsėsi neilgai... Pirkau nuo tralo, tad nebuvo galimybės su juo pavažiuoti. Pirkau pagal kebulo buklę ir variklio darbą. Na kebulas turejo kelias rudeles, nors aiskiai matesi, kad arkos jau buvo dažytos, variklis dirbo gražiai, šaltas kurėsi puikiai. Nupirkęs važiavau namo, ir stebėjausi, kodėl jis taip netraukia, kažkaip nesitikėjau dideles galios tačiau tas netraukimas jau isšvis buvo žiaurus, ikalna reikejo jungti vos ne pirma pavarą, kad užkiltum. Kita bėda kuri paaiškėjo pilnai užkaitus varikliui ir jį užgesinus.. Bandau kurti, starteris suko gal 10 sekundžių kol variklis užsivedė.. Na maniau gal nieko rimto.. Nuvariau i dyzel servisą, jie man pasakė kad sugedes Lucas siurblys.. Na ir prasidėjo bėdos su tuo prakeiktu siurbliu. Niekur nėjo gauti kito siurblio, tai net naktim negalejau miegoti, tiek nervu istase, buvo kilusio mintis masina ardyti dalimis.. Laimei po puses metu paieškų pavyko rasti restoruotą siurblį, parsivežiau iš Lenkijos. Su darbu ir keliones islaidom kainvo gal 1000 euru, jei gerai pamenu. Na surinkus variklis vedesi, dirbo, taciau kartais papulsuodavo apsukos. Ziema daznai uzsidegdavo EPC lempute, tipo kažks siublio elektronikos gedimas..Na bet pravargau su juo 4,5 metu, isukau apie 40 tuks km.. Per ta laiką kebulas labai rudijo, taeko dažyti pora kartų..Ir visvien rudys lindo toliau. Pakaba laiko neblogai, tačiau kai prireike remontuoti, pinigine gerai patustino.

Taigi automobilis buvo pirktas uz 13tuks, litu, ikista kokie 7000 tukstanciai, neskaitant padangu, tepalu ir filtru, ivaziuota apie 40 tukst km, parduotas uz 4200 litu šia vasarą. Na nežinau ar čia man taip nepasisekė, ar tikrai šis modelis niekam tikęs, bet daugiau nebežiūriu į tą pusę..

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 290 W210 TD Avantgarde, 1998m.

2013-11-14
Komfortiskas,ekonomiskas,
rudijimas

Puikus automobilis.Auksciausias komfortas,geras patikimumas,dyzelinis 2,9m. variklis neparmusamas,kuro sanaudos idealios,maniskis parveztas is italijos tai parudijes labai nezymiai,elektronikos praktiskai nera tai nera kam gesti.Vaziuokle sutvarkiau kai nupirkau ir dabar 4 metai vaziuoju be problemu.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 220 S210 T CDI Classic, 2000m.

2013-10-05
daug vietos, mažos kuro sąnaudos, pigios detalės (tai negalioja variklio skyriui), gera trauka.
Rūdys... Brangios originalios CDI variklio detalės, classic'e nesiregulioja vairo padėtis.

Kaip toks mažas variklis traukia labai gerai. CDI turi didelį riebų pliusa ties ekonomija ir galingumu.
kuro sąnaudos mišriam režime 6l/100. dažnai spustelint. minusai CDI varikliu - brangios detalės, sunkiau nustatyti gedimą, kartais reikia ne vieną diagnostiką pasidaryti, purkštukų tarpines pradega.

Dėl kėbulo, tai reikia imti nesupuvusį, pasidaryti antikoroziją (ko nepadarė gamykloj tvarkingai) ir važynėsit ilgai.

didžioji dalis atsiliepimų čia neigiamų apie 70kw 2,2D variklį. siūlau aplenkt šitą modelį. ir pirkti Faceliftą su CDI varikliais.

kad ir pati skurdžiausia Classic komplektacija turi daugiau privalumų, nei kito gamintojo to meto modeliai.

universalai būna ir 7 vietų. visi su hidraulinėm pakabom. vietos labai daug. itin manevringas, dėl padidinto priekinių ratų išvirtimo.

bet kaip ir kiekviena mašina investicijų vistiek reikalauja.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Mercedes-Benz E 220 W210 D Classic, 1999m.

2013-09-27
Komfortiskas,tiek vairotojui tiek keleiviams,daug elektroniniu privalumu,lengva vaziokle,prabangi isvaizda,"aukstai stovinti masina"nebijo vidutiniu barteliu.
rudyje

Geras auto turiu E300 TD 99 elegance m pabaga,vaziokle patvari,varyklis traukia labai gerai galingas 130kw automatas,(meta begius ko puikiausiai)varyklis urzge ir "bega" velniskai greitai.esu mersu fanas ,bet nepatariu pirkti su silpnais varykliukais 2,2 ,arba 2,9TD,300TD,arba 3,2 CD Imieste 7,5 l uzmestyje 6,5-7.0 priklauso nuo vaziavimo greicio ir manieros . rudyje,reikia daryti antikorozine danga,arba paciam dengti arba vazioti i servisa specializuota.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 1993/05 - 1995/09 (1993, 1994, 1995)
Jei iškilo klausimų, rašykite čia
Darbo laikas: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Klausimai ir komentarai