Mercedes-Benz E 200 W124 Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 100 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 11.5 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
E klasės atsiliepimai (61)
Mercedes-Benz E 320 W211 CDI Avantgarde, 2004m
Kaip 18 metų senumo automobilis, iš savo techninės pusės yra labai patikimas, jeigu neieškai pačio pigiausio varianto "tikra rida, nedaužtas, be defektų". Ir tada nereikia verkti nusipirkus už 1k-3k eurų šitą mersą, kad jis nepatikimas, nepatvarus ar dar kaip nors sumaitotas. Kiek mokat, tiek gaunat. Kiekvienas renkasi savaip, bet W211 atrodo sutvertas maloniam važiavimui ir važinėjimui, ne lakstymui, nors nuspaudus akseleratoriaus pedalą, atrodo, kad siela iš priekio į galą akimirksniu persėda. Kuro sąnaudos irgi ne tik nuo automobilio, bet ir vairuotojo priklauso. Mano E-320 CDI ryja mieste 8-11l, o trasoj 6-8l dažniausiai, priklauso ar renkuosi iš vietos per 6-7 sekundes 100km/h pasiekti, ar ramiai eksploatuoti.
Mercedes-Benz E 200 S212 CDI BlueEff., 2009m
Ilgai nesenstančio dizaino. Erdvus, tylus, manevringas nors ir didelis. Tikras vokietis. Manyčiau šis automobilis labiau pritinkantis brandesnio amžiaus žmonėms.
Mercedes-Benz E 270 W211 CDI Elegance, 2002m
sveiki,MB 270,Automatas elegansas,bega gerai,bet kaip visi 210 kuzavas rudija,bet pridejius rankas viskas issprendzema,vertas demesoi auto.
Mercedes-Benz E 220 S211 CDI T Elegance, 2003m
Jau baigia užknisti su remontais - visi aplink juokiasi, kad autoservisas net antrus raktus turi, nes nežinai kada suges. Nupirktas 2018 metais už €3000, šiai dienai remontams išleista apie €2000. Kas remontuota - tepalų prasisunkimai neišvengiamybė - vieną galą sutaisai, pramuša per kitą, sutaisai kitą, pramuša per trečią, kažkoks košmaras. Važiuoklė ne iš minkščiausių, nors gale ir stovi airmatic. Greičių dėžė pulsuoja, amen hidrotransformatoriui. Paskutinių dienų problemos, vėl leidžia tepalus per alsuoklį, parktronikai sugrybauja vienu metu, šarnyrai vėl girgžda. Žodžiu - BAISU! Su mielu noru atsikratyčiau, jeigu būtų galimybė įsigyt kitą automobilį.
Mercedes-Benz E 270 S211 CDI T Avantgarde, 2004m
Vargas yra rasti puikią, pusę metų truko paieškos galų gale iš vokiečio nusipirkau.
Kuro sanaudos 7.2/9.5/11.7
Vieninteliai pagrindiniai gedimai , tai pniaumatinės pagalvės ir kuro purkštukų tarpinės.
Komfortas puikus, nebent lengvas diskomfortas girdima variklis viduja tą daro 5 cilindrai , automatas sklandus, su sport 0-100km/h 8.6s ,max greitis 220km/h bėgėjasi be pauzių, remontas vidutinis nei pigu nei brangu nelygu kam.
Mercedes-Benz E 270 W211 CDI Classic, 2004m
Kuro vidutinės sanaudos 6,5 litro. 2.7 130kw mechanika.
Svarbiausia rasti gyvą, pavyko tik nupirkt devintą apžiūrint.
Mercedes-Benz E 300 W210 TD Avantgarde, 1998m
Tikrai geras, patogus, komfortiškas mašiniukas. Labai gailiuosi kad pardaviau
Mercedes-Benz E 320 W211 4-Matic Avantgarde, 2004m
Auto 2004 e320 w211 4-matic, turiu jau 4,5 metų, nuvažiavau 75 000 km. Auto labai patikimas, nėra pavedęs, interjeras labai kokybiškas, detalės (orginalios aišku ) patvarios, pakeitei jei reikia ir pamiršai. Man asmeniškai auto tvarkymas per metus atsieina apie 200 eur, čia įeina ir tepalai ir kaladėlės. Pirkau su 170000 rida, netikrinau ar tikra, bet pagal stovi ir kuro sanaudas nemanau, kad su ja bande apvaziuot aplink pasauli... mieste ir 14 ir 15 ltr. bezino, trasoj 9-10ltr. Siaip del vaziavimo kokybes, komforto ir mazo remonto ne tokia jau baisiai ir brangi jo eksplotacija. Kitas masinas gali ziuret neziurejas jos vistiek genda, net kieme stovedamos, bet ne sita, ta sutverta vaziuoti be streso
Mercedes-Benz E 320 S210 T 4 Matic Avantgarde, 2003m
Labai vertas dėmesio auto, gyva radus tiesiog puiku
Mercedes-Benz E 320 S210 T 4 Matic Avantgarde, 1999m
Geras, galingas, tiesiog smagus
Mercedes-Benz E 290 W210 TD Classic, 1995m
Geras automobilis, turiu 10 m. genda labai mažai, reikia atlikti pilną antikorozinį kėbulo su visom ertmėm, ir žinoma nepamiršti žiemą. O rūdija ir nauji kai neprižiūri auto...
Mercedes-Benz E 250 W124 D, 1993m
Tai vienas geriausių visų laikų ir visų tautų automobilių. Dabar tokių negamina.Vieną pirkau, pravažiavusį beveik milijoną. Ir jokių didelių problemų nebuvo.
Mercedes-Benz E 250 W124 D, 1995m
Nėra geresnės mašinos. Maniškis 2.5 20 vožtuvų su daugeplunžeriniu siurbliu, ryja mieste net 7ltr., dinamiškumo trūksta, bet jeigu moki važiuot žinai kaip su juo elgtis jis eina kaip I...tas. Esu turejas daug masinu, siaip esu meistras, bet sita auto apziuredavau tik pries tech. apziura ir ka jus manot jau 5tech abziura savo eiga. Nemeluosiu sparnus priekinius pakeiciau,nes kaip uzdejau 17 ratus vaziuokle palikau standartine,ne kietinta tai susukus ratus per duobes uzkabina,gryzau prie jo orginaliu ir bedu neliko. PATARIMAS jeigu nusipirkai toki auto niekada neduok remontuot sudarankiui ir nedek pigiu detaliu ir su ta masina vaziuos dar ir tavo anukai.kas liecia korozija....visas gaidenas puola smaluot,o merso taigi nereikia",lietuviska druska" tuoj ir musu kaulus sues ka ten apie skardas kalbet..
Mercedes-Benz E 300 W210 TD Elegance, 1998m
Turėjome MB E300 1998 metų sedaną (w210), daugiau nei 8 metus. Automobilis komfortiškas, tiek mieste, tiek kelionėje. Nuvažiavome per tą laiką ~55 000km. pakaba labai patikima, per tuos 8 metus, restauravome tik vieną šarnyrą (70lt (dar litais)) ir viskas. Dar truputi vargino elektronkos bėdos, kurių ilgai negalėjo rasti autoservisai, o viskas paprasta ir banalu, šie automobiliai turi maža gamyklinę bėda, iš greičių dėžės per laidų magistralę patenka tepalas į kompjuterį ir ten kelia chaosą, gydosi lengvai - detalė su tarpine (pamiršau pavadinimą) ~8 eurai ir keitimas ~50 eurų, na, dar - išpūsti oro srove tepalą iš kompjuterio ir viskas :)
Žinoma, per tą laiką keitėm visokias: kuro magistralės tarpines, kaitinimo žvakes, tepalus, filtrus, stabdžių kaladėles...Bet čia einamieji tvarkymai, visiems automobiliams aktualūs.
Pardavėme automobilį tik dėl rūdžių.
Pardavę persėdome į Toyotą Avensį, po 5 minučių supratome, kad padarėme didelę klaidą ir vėl norime grįžti prie Mercedes Benz automobilio :)
Mercedes-Benz E 320 W211 CDI Avantgarde, 2005m
Auto turiu 2,5 metų. Nupirkau, ir po savaitės sugedo automatas. Sutvarkiau dėžę ir daugiau jokių išlaidų. Variklis vedasi puikiai ir žiemą ir vasarą, šaltas ir šiltas. Jei keisiu auto tai tik į MB
Mercedes-Benz E 250 W124 D, 1995m
Geras auto ir tiek.
Mercedes-Benz E 300 W210 D Elegance, 1996m
Po visą Europą apvažiavęs galiu pasakyt, kad rimtas automobilis. Lyginant su auto privalumais, tai prižiūrėto automobilio kainos juokingos. Kur kas geresnė už daugumą ankstesnių metų. Ir negenda nes elektronikos neperkrauta, bet yra viskas ko reikia. Važiuoklė tvirta,patikima, automobilis gatvėmis rieda minkštai, maloniai ir tyliai dėl geros garso izoliacijos.
Mercedes-Benz E 300 W210 D Elegance, 1996m
Super automobilis, prabangus, elegantiškas, labai talpus komfortiškas. Super!
Mercedes-Benz E 300 W210 D Elegance, 1996m
Variklis amžinas, kas išmano apie automobilius tą patį pasakys, važiuoklė tvirta patvari, žodžiu pasikeiti kokius kaladukus ir pamiršti, žodžiu nereikia po servisus vežioti. Saugus ir prabangus automobilis.
Mercedes-Benz E 200 W124 D, 1993m
Pvz koks neturi buti variklis pas mersa. O jei dar ir sviesus salonas koks nors baltas a kreminis tai absoliuti nesamone. Pridekit odini salona tai absoliutus pvz kokie negali but ne varikliai nei salono spalva. Gelbetu nebent jei pats mersas sidabrinis. Jei ir spalva isoreje koia ruda violetine a dar kokia ,,placentos" atspalvio tai bekit per patraknos suvi nuo tokios nes nei perparduot nei parduot neimanoma. Visko virsune jei TA eina i pabaiga tada dziaukites ka i lauzyna priduotumet.