Chrysler PT Cruiser 2.0i Limited Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 104 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 11.1 sec
- Avg. fuel consumption:
- 8.7 l
Reviews (10)
Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Limited, 2002y
veiki, pirma kartą tenka apie automobilį rašyti neigiamą atsiliepimą. Na toks jau šis auto. Nieko teigiamo, apart jo žavios retro išvaizdos (bent jau man) parašyti negaliu. Ai, beje dar patogi, aukšta sėdėsena. Daugiau tikrai nieko. Teko nusipirkti šį 'stebuklą' ne taip ir seniai už gana mažą kainą, palyginti neblogų metų. Tai 'CHRYSLER PT CRUISER 2.2 CRD LIMITED ' 2005 metų. Tai beje, mano 32-as (čia nesigiriu) automobilis, tad turiu su kuo palyginti. Pati mašina - tai jau riebus minusas! Ne veltui ir rinkos kaina tokia maža! Kaip geresnio (ne kiniško) dviračio! Net nežinau nuo ko ir pradėti, na bet bandysiu gal nuo to, jog mašina gaminama Meksikoje (o tai jau nieko gero), beje dar būna surinkinėjama ir Austrijoje. Jei VIN kodo pirmasis skaičius 1 - tai Meksika, jei 3 - tai Austrija. Gaminama kartu su 'Daimler', nors Mercedes'u net nekvepia. Beje, dyzelinis 2.2 89 kw. variklis 'ale Mercedes'o'??. Nors tai gana triukšmingai dirbantis ir visiškai neekonomiškas variklis. Pliusas tik tas, jog jį suka grandinė. Kas liečia trauka, tai ji gana nebloga, smagiai važiuoja, na o apie ekonomija galima pamiršti. Gražiai važinėjant (apie 90km/h) trasa šis auto 'suvalgo' apie 6-7 litrus, na o mieste ir visus 10 !!!! Beje, benzininiai varikliai irgi super neekonomiški! Mieste, kiek girdėjau būna apie 17 litrų!!!! Čia 2.4 variklis (164 kw., automatas) Trauka jis nepasižymi, nors kilovatų ir nemažai!? Na o šiaip mašina gana triukšminga, labai prasta garso izoliacija, pabarškanti pakaba, nors atrodo ir sutvarkyta!? Beje, pakaba šiame modelyje gana paprasta, bet ilgai nelaikanti ir bijanti prastų kelių. Kėbulas (bent jau manojo), be rudžių, na o šiaip rūdyti mėgsta, ypač galinės arkos, galinis bagažinės dangtis, prie durų rankenėlių ir t.t .... Dar vienas gana riebus minusas šio 'stebuklo', tai labai jau paslaptingoje vietoje (po keleivio sėdyne, gulintis šonu) 'AGM' tipo akumuliatorius. Beje, tai ganėtinai nepigus daiktas. Kaina prasideda nuo 115 eurų už lenkišką 'EGT', tai kaina su nuolaidomis arba per pažįstamus, iki 300 eurų už originalų 'OPTIMA'. Made In USA. Benzininiame modelyje akumuliatorius taip pat mistiškoje vietoje! Tai kaip ir normaliai po variklio dangčiu, na o jau tik po to, jo ieškokite po oro filtru! Neišėmus oro filtro (su visa dėže), prie akumuliatoriaus neprieisite. Jo net nesimato atsidarius kapotą. Beje, į dyzelinį variklį pilasi nemažai tepalų: ~ 7 ltr. Dyzeliniame variante po variklio dangčiu niekur neįmanoma 'piršto įkišti', vietos visiškai nėra! Net pasikeisti priekinių žibintų lemputę patiems kažin ar pavyks, nebent turite muzikanto ar profesionalaus kišenvagio rankas:))). Laaaabaaaai didelis apsisukimo radiusas (karvė dar ta:)). Na dar elektronika 'į pievas', ne visada, bet 'pagrybaujanti'. Ypač pagrindinis auto kompiuteris. Na gal reiktų mandagumo dėlei kažką ir gero parašyti, nes minusus, tai galima būtų ir dar vardint, na bet nežinau net ką???? Na gal 'pusė bėdos' skambanti originali (be MP3, užtat su kasete!:)) audio įranga. Na gal kad išėmus galines sėdynes, gaunasi nemažai vietos ir sėdynės labai lengvai išsiima, susilanksto ir kaip lagaminą (yra ratukai) gali tempti padėti ar išmesti:) Beje, išėmus ir pasidėjus gamtoje prie laužo patogu sėdėti ir valgyti šašlykiuką užgeriant šaltu alumi:)) Jei netikėtai užlijo, galite slėptis po atidarytu bagažinės dangčiu, išsitraukę 'palangę' ir transformavę ją į stalą (tai numatyta gamintojo:)) Na tai gal būtų tiek .... Jei jau neatsispirsite pagundai ir nusipirksite šį retro žaisliuką, tai teks susitaikyti su tuo, jog dažnokai reiks remontuoti pakabą (nors ji ir labai paprasta), bet labai jau bijanti net mažiausių kelio nelygumų! Na o kainos visokiausių šarnyrų, traukučių ir panašių dalykėlių ne iš tų mažiausių. Filtrų (tepalo, oro, kuro) kainos tapogi nėra mažos, na ir asortimentas nedidelis! Aplamai, detalių asortimentas, pvz. 'EOLTE', 'AUTOAIBĖJE' palyginti su kokia AUDI, ganėtinai mažas, na o kainos 'užlankstytos'. Stabdžių diskai, kaladėlės taip pat brangios! Visas komplektas apie 180 eurų su nuolaidomis (be darbo, darbas dar kokių 50 kaip minimum), kai pati mašina kainuoja + - 800 eurų!!! Aplamai išlaikymas šito 'žaisliuko' gana nepigus! Už grožį visada gyvenime reikia mokėti daugiau (čia kaip ir renkantis moterį:)), tik ar verta???? Jei jau laabaai norisi pirkite, tik už viską gyvenime reikia mokėti, ir už grožį taip pat !!!! Na o aš labai džiaugiuosi, jog savajam garaže dar turiu, gal ne tokią gražią, bet NUOSTABIĄ visais aspektais, seną-gerą, kaip vynas Oldschool'inę AUDI 80 :)))
Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Touring, 2002y
Turiu jau antrąjį PT, pirmasis buvo 2.0 104kw benzinas automatas, limited edision komplektacija, pavedė pavarų dėžės solenoidų blokas-pavaros strigo, bet pakeitus bloką į kitą-viskas susitvarkė. Blokas kainavo 100litų,jo keitimas nekainavo, nes keičiau pats, tai labai easy. Daugiau defektu nebuvo.Antras,dabartinis 2.0 104kw touring,mechanine deze.Deze keiciau,nes uze kaip troleibusas,deze pirkau Kaune uz 50 eu,keiciau pats,nieko sudetingo-lengviau nei 3-ciam golfe.Tai pagrindines ju silpnokos vietos,su tuom sutinka ir kiti pazystami PT savininkai.
Kuro sanaudos automato 12/14 ltr/100km mieste,mechanines 10 ltr/100km mieste,stabiliai.
Automobilio galine pakaba turi svytuokle,kuria reikia keisti kas 4 metus nes ilgiau tiesiog nelaiko,jai issidevejus atsiranda bildesys gale.Priekines sakiu ivores nelaiko ilgiau vieneriu metu,jos suplysta ir bilda,stabilizatoriaus ivores keiciamos karta i metus.Kebulas megsta rudyti tokiuose vietuose kaip po bagazines rankenele,priekiniu sparnu apacios.Varikliai patvarus,esu girdejas,kad jie daznai kaista,bet tai istaisoma lengvai-antifrizio dangtelis nelaikio spaudimo ir isleidzia antifriza lauk vos tik uzgesinat varikli,bet idejus nauja dangteli-problema dingsta.
Automobilio kebulo detaliu galima rasti nauju,signedoje,gan pigiai,arba Lenkijoje,dar pigiau.
Jei ketinate pirkti si automobili,nepirkite pigiau nei 1700eu,kitaip teks investuoti i isvardytus dalykus arba dar daugiau.Be to,automobilio tikra rida patikrinti paprasta-laikom spidometro atstatymo mygtuka nuspausta ir ijunge degima-paleidziame mygtuka,stai jums tikra rida kuri dazniausiai skiriasi nuo esamos.
Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Touring, 2005y
Nežinau,nors forumuose rašo kad reikia bėgti nuo šio automobilio, mano nuomone priešinga .Argumentuoju !
Jai norit sutaupyti tai variantas vertas dėmesio, tik ieškokite gyvo automobilio o ne pavargusi.Rinkos kaina maža,mersedes variklis su grandine(diržo keisti ne reikęs),einamasis remontas ir apskritai detales pigios.Statau penkis bet su minusu uz plastmasine panelė ir apsisukimo kampą
P.S.Gal man tiesiog pasisekę su PT Cruizer agregatu.bet maniškis tikrai vežantis žvėris ir keistos išvaizdos pravažiojantis servisus pro šalį
Chrysler PT Cruiser 2.0i Limited aut., 2000y
Automobili nusipirkau sia vasara ir pirkiniu esu labai patenkintas.Masinyte jau 5 metus vazineta Lietuvoje ir atliekant bandomaji vaziavima aiskiai jautesi ,kad reiks vaziuokles remonto,del to kazkiek pergyvenau.Pasirodo nerimas buvo bereikalingas,masinos vaziuokle labai paprasta,o ir detaliu kainos nei kiek ne brangesnes nei kitiems automobiliams.Prie variklio kisti nagus dar neteko,pakeiciau tik tepalus.dirba graziai abiem kurais ,tiek benzinu,tiek dujom.Kuro,su mano vaziavimu,uztenka 9 litrai duju +1 litras benzino 100 km.Pirkdamas maniau ,kad degalu reikes daugiau,ir kai buves seimininkas sake ,kad apie 10 litru, nelabai norejau tiket.Kiek atvesus orams jau teko isbandyt ir sildyma su kum irgi esu patenkintas ir manau ,kad ziema salt nereikes.Vienintelis minusas,kaip daugelyje atsiliepimu rasoma,didelis apsisukimo spindulys.
Chrysler PT Cruiser 2.0i Limited aut., 2001y
Turiu sita masina keturis metus. Tik neseniai susiruosiau parduoti. Aprasysiu ispudzius nuosirdziai. Dabar rida 209000 pirkau buvo apie 170000.
Kai stovi masina viena, atrodo, kad jinai didele, bet salia kitu kai gali palyginti, net salia nedideliu, jinai pati visai nedidele. Toks vat paradoksas.
Vietos viduje pakankamai daug, bet tik i virsu ir vienas uz kito (as pats neaukstas, tai man su gera atsarga). I ploti masina nelabai erdvi - gale trys vidutines komplektacijos keleiviai aisku telpa, bet ne itin patogiai.
Chrysler PT Cruiser 2.0i Touring aut., 2001y
Salonas masinoj erdvus. Plastmase kieta, bet pagal faktura atrodo kaip minkstas plastikas. Stebetina, bet pas mane masinoj niekas negirgzda. Keiciau lemputes spidometre, tai stebejausi varztu ilgumu, uzsiknisau atsukinet/isukinet. Veliuras salone malonus. Nepatogiai atsidaro boksas po keleivio sedyne. Vairuotojo sedyve vidutinio komforto, bet jauki, 200-400 km pernelyg nepavargsti.
Chrysler PT Cruiser GT 2.4 Turbo, 2004y
Crysleri jau seniai bvau gatvese pastebejes, demesi tikrai atkreipianti masina, bet rimtai niekada negalvodavau, kad pats isigisiu tokio isskirtinio dizaino transporto preimone. Bet va apsisprendziau ir turiu 2004 metu 2.4 litru automata. Masinos spalva raudona - labai gerai ant jos ziurisi.
Chrysler PT Cruiser 2.0i Touring aut., 2001y
Man labai patinka sitos masinos valdymas. Aisku, ne ribiniais greiciais. Vairas ne vatinis, jauciasi sioks toks sunkis. Posukiuose ant didelio greicio reikia but atsargiam, zinoma, nes masina trumpa ir auksta. Yra kruizo sistema, bet as nemegstu ir nesinaudoju, tai nelabai ka galiu paskyti. Siaubo istorijos, kad situ masinu niekas niekur neremontuoja - mitas - reikia rasti savo servisa.
Pasiskaitau atsiliepimus sen bei ten apie sita masina - man atrodo pas mane pakankamai sekmingas egzepliorius. Tiesiog pries isigijant diagnostika ravesti butina.
Chrysler PT Cruiser GT 2.4 Turbo, 2004y
Masinos vaizdas tikrai isskirtinis. As taip isivaizduoju, kad dizainas yra vienas is pagrindiniu kriteriju ja renkantis - kazkokiu kitu isskirtinumu jinai kaip ir neturi, kokybe tiesa sakant jos irgi ne is paciu geriausiu. Taigi jei aki traukia, tai jau masina tavo - gali atleisti jai kitus nedidelius niuansus - grozio auka, taip sakant.
Chrysler PT Cruiser GT 2.4 Turbo, 2004y
Masina isties puiki. Vienintelis jos minusas - zemas klirensas. Nepritaikyta jisnai i kaima vaziuoti. O siaip masina sukurta zmogui, viskas joje malonu ir patogu, labai komfortabilu ir kazkaip lyg namuose. Gal cia kad lubos aukstos, tai jauties kaip kambary joje. Po sitos masinos i bet kuria kita isedus jautiesi kaip sveciuose.