Chrysler PT Cruiser 2.0i Limited Отзывы

Chrysler PT Cruiser 2000-2004
Рабочий объем:
2.0 л
Мощность:
104 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
11.1 сек
Ср. расход топлива:
8.7 л
Рекомендуют
Отзывов: 8 -2
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (10)

Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Limited, 2002г

2019-08-31
Maža rinkos kaina, dailus retro stilius, aukšta sėdėsena, neblogai grojanti audio įranga
Rūdyjantis, barškantis, triukšmingas, neekonomiškas žaislas:)

veiki, pirma kartą tenka apie automobilį rašyti neigiamą atsiliepimą. Na toks jau šis auto. Nieko teigiamo, apart jo žavios retro išvaizdos (bent jau man) parašyti negaliu. Ai, beje dar patogi, aukšta sėdėsena. Daugiau tikrai nieko. Teko nusipirkti šį 'stebuklą' ne taip ir seniai už gana mažą kainą, palyginti neblogų metų. Tai 'CHRYSLER PT CRUISER 2.2 CRD LIMITED ' 2005 metų. Tai beje, mano 32-as (čia nesigiriu) automobilis, tad turiu su kuo palyginti. Pati mašina - tai jau riebus minusas! Ne veltui ir rinkos kaina tokia maža! Kaip geresnio (ne kiniško) dviračio! Net nežinau nuo ko ir pradėti, na bet bandysiu gal nuo to, jog mašina gaminama Meksikoje (o tai jau nieko gero), beje dar būna surinkinėjama ir Austrijoje. Jei VIN kodo pirmasis skaičius 1 - tai Meksika, jei 3 - tai Austrija. Gaminama kartu su 'Daimler', nors Mercedes'u net nekvepia. Beje, dyzelinis 2.2 89 kw. variklis 'ale Mercedes'o'??. Nors tai gana triukšmingai dirbantis ir visiškai neekonomiškas variklis. Pliusas tik tas, jog jį suka grandinė. Kas liečia trauka, tai ji gana nebloga, smagiai važiuoja, na o apie ekonomija galima pamiršti. Gražiai važinėjant (apie 90km/h) trasa šis auto 'suvalgo' apie 6-7 litrus, na o mieste ir visus 10 !!!! Beje, benzininiai varikliai irgi super neekonomiški! Mieste, kiek girdėjau būna apie 17 litrų!!!! Čia 2.4 variklis (164 kw., automatas) Trauka jis nepasižymi, nors kilovatų ir nemažai!? Na o šiaip mašina gana triukšminga, labai prasta garso izoliacija, pabarškanti pakaba, nors atrodo ir sutvarkyta!? Beje, pakaba šiame modelyje gana paprasta, bet ilgai nelaikanti ir bijanti prastų kelių. Kėbulas (bent jau manojo), be rudžių, na o šiaip rūdyti mėgsta, ypač galinės arkos, galinis bagažinės dangtis, prie durų rankenėlių ir t.t .... Dar vienas gana riebus minusas šio 'stebuklo', tai labai jau paslaptingoje vietoje (po keleivio sėdyne, gulintis šonu) 'AGM' tipo akumuliatorius. Beje, tai ganėtinai nepigus daiktas. Kaina prasideda nuo 115 eurų už lenkišką 'EGT', tai kaina su nuolaidomis arba per pažįstamus, iki 300 eurų už originalų 'OPTIMA'. Made In USA. Benzininiame modelyje akumuliatorius taip pat mistiškoje vietoje! Tai kaip ir normaliai po variklio dangčiu, na o jau tik po to, jo ieškokite po oro filtru! Neišėmus oro filtro (su visa dėže), prie akumuliatoriaus neprieisite. Jo net nesimato atsidarius kapotą. Beje, į dyzelinį variklį pilasi nemažai tepalų: ~ 7 ltr. Dyzeliniame variante po variklio dangčiu niekur neįmanoma 'piršto įkišti', vietos visiškai nėra! Net pasikeisti priekinių žibintų lemputę patiems kažin ar pavyks, nebent turite muzikanto ar profesionalaus kišenvagio rankas:))). Laaaabaaaai didelis apsisukimo radiusas (karvė dar ta:)). Na dar elektronika 'į pievas', ne visada, bet 'pagrybaujanti'. Ypač pagrindinis auto kompiuteris. Na gal reiktų mandagumo dėlei kažką ir gero parašyti, nes minusus, tai galima būtų ir dar vardint, na bet nežinau net ką???? Na gal 'pusė bėdos' skambanti originali (be MP3, užtat su kasete!:)) audio įranga. Na gal kad išėmus galines sėdynes, gaunasi nemažai vietos ir sėdynės labai lengvai išsiima, susilanksto ir kaip lagaminą (yra ratukai) gali tempti padėti ar išmesti:) Beje, išėmus ir pasidėjus gamtoje prie laužo patogu sėdėti ir valgyti šašlykiuką užgeriant šaltu alumi:)) Jei netikėtai užlijo, galite slėptis po atidarytu bagažinės dangčiu, išsitraukę 'palangę' ir transformavę ją į stalą (tai numatyta gamintojo:)) Na tai gal būtų tiek .... Jei jau neatsispirsite pagundai ir nusipirksite šį retro žaisliuką, tai teks susitaikyti su tuo, jog dažnokai reiks remontuoti pakabą (nors ji ir labai paprasta), bet labai jau bijanti net mažiausių kelio nelygumų! Na o kainos visokiausių šarnyrų, traukučių ir panašių dalykėlių ne iš tų mažiausių. Filtrų (tepalo, oro, kuro) kainos tapogi nėra mažos, na ir asortimentas nedidelis! Aplamai, detalių asortimentas, pvz. 'EOLTE', 'AUTOAIBĖJE' palyginti su kokia AUDI, ganėtinai mažas, na o kainos 'užlankstytos'. Stabdžių diskai, kaladėlės taip pat brangios! Visas komplektas apie 180 eurų su nuolaidomis (be darbo, darbas dar kokių 50 kaip minimum), kai pati mašina kainuoja + - 800 eurų!!! Aplamai išlaikymas šito 'žaisliuko' gana nepigus! Už grožį visada gyvenime reikia mokėti daugiau (čia kaip ir renkantis moterį:)), tik ar verta???? Jei jau laabaai norisi pirkite, tik už viską gyvenime reikia mokėti, ir už grožį taip pat !!!! Na o aš labai džiaugiuosi, jog savajam garaže dar turiu, gal ne tokią gražią, bet NUOSTABIĄ visais aspektais, seną-gerą, kaip vynas Oldschool'inę AUDI 80 :)))

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Touring, 2002г

2017-09-11
Komfortas,puiki isvaizda,pakankamai erdvus 4turiu asmenu seimai,patikimas palyginus su kitais gamintojais,nuo vokisku automobiliu neatsilieka,bet juos lenkia,nes neturi visokiu daugiasvirciu pakabu ir napatikimos elektronikos.
Didelis nepasukamumas,trukineja galiniai zibintai,mazoka bagazine,sudetinga sumontuoti dujas,nes kuro padavimas neturi gryztamos tekmes.

Turiu jau antrąjį PT, pirmasis buvo 2.0 104kw benzinas automatas, limited edision komplektacija, pavedė pavarų dėžės solenoidų blokas-pavaros strigo, bet pakeitus bloką į kitą-viskas susitvarkė. Blokas kainavo 100litų,jo keitimas nekainavo, nes keičiau pats, tai labai easy. Daugiau defektu nebuvo.Antras,dabartinis 2.0 104kw touring,mechanine deze.Deze keiciau,nes uze kaip troleibusas,deze pirkau Kaune uz 50 eu,keiciau pats,nieko sudetingo-lengviau nei 3-ciam golfe.Tai pagrindines ju silpnokos vietos,su tuom sutinka ir kiti pazystami PT savininkai.
Kuro sanaudos automato 12/14 ltr/100km mieste,mechanines 10 ltr/100km mieste,stabiliai.
Automobilio galine pakaba turi svytuokle,kuria reikia keisti kas 4 metus nes ilgiau tiesiog nelaiko,jai issidevejus atsiranda bildesys gale.Priekines sakiu ivores nelaiko ilgiau vieneriu metu,jos suplysta ir bilda,stabilizatoriaus ivores keiciamos karta i metus.Kebulas megsta rudyti tokiuose vietuose kaip po bagazines rankenele,priekiniu sparnu apacios.Varikliai patvarus,esu girdejas,kad jie daznai kaista,bet tai istaisoma lengvai-antifrizio dangtelis nelaikio spaudimo ir isleidzia antifriza lauk vos tik uzgesinat varikli,bet idejus nauja dangteli-problema dingsta.
Automobilio kebulo detaliu galima rasti nauju,signedoje,gan pigiai,arba Lenkijoje,dar pigiau.
Jei ketinate pirkti si automobili,nepirkite pigiau nei 1700eu,kitaip teks investuoti i isvardytus dalykus arba dar daugiau.Be to,automobilio tikra rida patikrinti paprasta-laikom spidometro atstatymo mygtuka nuspausta ir ijunge degima-paleidziame mygtuka,stai jums tikra rida kuri dazniausiai skiriasi nuo esamos.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD Touring, 2005г

2017-02-23
Paprasta konstrukcija,pigi eksploatacija,rinkos kaina,variklys 2,2D
Plastmasine panele,apsisukimo kampas

Nežinau,nors forumuose rašo kad reikia bėgti nuo šio automobilio, mano nuomone priešinga .Argumentuoju !
Jai norit sutaupyti tai variantas vertas dėmesio, tik ieškokite gyvo automobilio o ne pavargusi.Rinkos kaina maža,mersedes variklis su grandine(diržo keisti ne reikęs),einamasis remontas ir apskritai detales pigios.Statau penkis bet su minusu uz plastmasine panelė ir apsisukimo kampą

P.S.Gal man tiesiog pasisekę su PT Cruizer agregatu.bet maniškis tikrai vežantis žvėris ir keistos išvaizdos pravažiojantis servisus pro šalį

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Chrysler PT Cruiser 2.0i Limited aut., 2000г

2016-10-04
Erdvus salonas.Paprasta vaziuokle.Ekonomiskas.Nebrangios detales.Patvarus kebulas.
Didelis apsisukimo spindulys.

Automobili nusipirkau sia vasara ir pirkiniu esu labai patenkintas.Masinyte jau 5 metus vazineta Lietuvoje ir atliekant bandomaji vaziavima aiskiai jautesi ,kad reiks vaziuokles remonto,del to kazkiek pergyvenau.Pasirodo nerimas buvo bereikalingas,masinos vaziuokle labai paprasta,o ir detaliu kainos nei kiek ne brangesnes nei kitiems automobiliams.Prie variklio kisti nagus dar neteko,pakeiciau tik tepalus.dirba graziai abiem kurais ,tiek benzinu,tiek dujom.Kuro,su mano vaziavimu,uztenka 9 litrai duju +1 litras benzino 100 km.Pirkdamas maniau ,kad degalu reikes daugiau,ir kai buves seimininkas sake ,kad apie 10 litru, nelabai norejau tiket.Kiek atvesus orams jau teko isbandyt ir sildyma su kum irgi esu patenkintas ir manau ,kad ziema salt nereikes.Vienintelis minusas,kaip daugelyje atsiliepimu rasoma,didelis apsisukimo spindulys.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Chrysler PT Cruiser 2.0i Limited aut., 2001г

2015-10-29
Bagazine optimali kasdieniam vazinejimui. Jei reikia, nuimi lentyna ir ismontuoji galine sedyne (dvi minutes darbo, surinkti atgal sunkiau, nes dviguba sedyne sunkesne, ne moters rankoms darbas), gaunasi beveik du kubai laisvos erdves kroviniui. Masina sunki, 141 arkliai su atomatu - palyginus ramiam vaziavimui mieste. Problemu su varikliu nebuvo, jis veikia pakankamai garsiai, yra manes klause, ar ne dyzelis.. Gal cia kalta sudegus tarine tarp variklio ir duslintuvo. Per salcius uzsiveda gerai, bet va jei pastovi kelias dienas saltyje be judesio - jau sunkiau.
Benzino ryja daug. Ypac ziema 13-17 litru 92, ziurint kaip ir kur vaziuoji, o vasara 10-13. Automatas letokas, ilgai galvojantis, adaptyvinis, t.y. atsimena vairavimo maniera. jei vairuotojas kuri laika vairuoja ramiai, tai staigus greitejmas praktiskai neimanomas, persijungia i kita pavara per visa amzinybe. Jei vairuotojas aktyvus, tai net ir menkiausias gazo paspaudimas is vietos rauna (jeigu galima taip issireiksti apie sita masina) - ne tai, kad labai didelis minusas, bet is pradziu nepatiko.

Turiu sita masina keturis metus. Tik neseniai susiruosiau parduoti. Aprasysiu ispudzius nuosirdziai. Dabar rida 209000 pirkau buvo apie 170000.
Kai stovi masina viena, atrodo, kad jinai didele, bet salia kitu kai gali palyginti, net salia nedideliu, jinai pati visai nedidele. Toks vat paradoksas.
Vietos viduje pakankamai daug, bet tik i virsu ir vienas uz kito (as pats neaukstas, tai man su gera atsarga). I ploti masina nelabai erdvi - gale trys vidutines komplektacijos keleiviai aisku telpa, bet ne itin patogiai.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Chrysler PT Cruiser 2.0i Touring aut., 2001г

2015-09-11
Atidarai bagazine, istrauki galine lentyna, statai ja ant specialaus pakojo - va tau ir staliukas. Pasidare salta - isedai vidun, nuleidai priekines sedynes - du staliukai paruodti. Tiesiog masina piknikams! Ir dar - masina labai silta. Eksterjeras - aisku, megejams, bet man labai patinka. Demesi i save atkreipia. Gyvenu provincijoj, masina tokia cia retenybe. Kebulas labai tvirtas, iki siol nera net uzuominos apie korozija.
Garso izoliacija vidutine. Mazina is priekio zema. Per bordiurus nepasokinesi, bet grumstai be pasekmiu praeina. Dugnas pakankamai lygus. Apcinkavimas ir storis duoda apie save zinot. Aerodinamikos nera jokios, viskas padaryta del dizaino, visas purvas nuo kelio tyskantis tiesiog limpa prie masinos. Bet kita vertus - diena anksciau ar diena veliau - visos masinos purvinos pasidaro.

Salonas masinoj erdvus. Plastmase kieta, bet pagal faktura atrodo kaip minkstas plastikas. Stebetina, bet pas mane masinoj niekas negirgzda. Keiciau lemputes spidometre, tai stebejausi varztu ilgumu, uzsiknisau atsukinet/isukinet. Veliuras salone malonus. Nepatogiai atsidaro boksas po keleivio sedyne. Vairuotojo sedyve vidutinio komforto, bet jauki, 200-400 km pernelyg nepavargsti.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Chrysler PT Cruiser GT 2.4 Turbo, 2004г

2015-06-10
Pirmi ispudziai apie masina geri. isorinis vaizdas akiai malonus, gal ne visiems, bet man patinka. Masinyte arsi, startuoja gerai, galima net palenktyniauti. Pakankamai erdvu viduje, masina is tos serijos, kur is vidaus vietos realiai daugiau, nei is isores pamates pasakytum. Sestis i masina labai patogu - nei per aukstai, nei per zemai. Galinese sedynese isvis sedi kaip karietoj. Cia aukstos lubos toki efekta duoda. Kelia laiko gerai, posukiuose stabili.
Kas is minusu, tai isties mazokas apsisukimo radiusas. Degalu sanaudos galetu irgi buti kiek mazesnes. Esu turejes dzipa, tai jisai beveik tiek pat benzino surydavo, o variklis 4.0. Bet kai masinos svoris dvi tonos ir dar automatas, gal cia ir normalu. Stebuklu vis tik nebuna. Masina yra zema. I kaima duobetais keliais su ja netinka, o ir zemom pavarom kuro tada sueda dar daugiau. Cia miesto masina, deja nera skirta universaliems poreikiams.

Crysleri jau seniai bvau gatvese pastebejes, demesi tikrai atkreipianti masina, bet rimtai niekada negalvodavau, kad pats isigisiu tokio isskirtinio dizaino transporto preimone. Bet va apsisprendziau ir turiu 2004 metu 2.4 litru automata. Masinos spalva raudona - labai gerai ant jos ziurisi.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Chrysler PT Cruiser 2.0i Touring aut., 2001г

2015-03-26
Masina kelyje labai pastebima, isskirtinio dizaino. Lubos labai auktos, masinoje erdves daug, nors ne i ploti. Bagazines irgi uztenka.
Keiciau vairo asi. Per tris metus du kartus keiciau sailentblokus. Nukrito vamzdis - nurove liamda zondo laidus. Du kartus buvo perdegusi lepma galiniam zibinte (rasoja), keiciau vairo pagalves dvi, trecia puikios bukles buvo. Savaime suprantama keiciau filtrus, oro ir tepalu, stabdziu kaladeles ir zvakes. Dar kazkokios smulkmenos lyg ir buvo, bet nebepamenu. Remontas masinos brangiai neatsieina, kas bragiausia turint sita masina, tai benzinas.

Man labai patinka sitos masinos valdymas. Aisku, ne ribiniais greiciais. Vairas ne vatinis, jauciasi sioks toks sunkis. Posukiuose ant didelio greicio reikia but atsargiam, zinoma, nes masina trumpa ir auksta. Yra kruizo sistema, bet as nemegstu ir nesinaudoju, tai nelabai ka galiu paskyti. Siaubo istorijos, kad situ masinu niekas niekur neremontuoja - mitas - reikia rasti savo servisa.
Pasiskaitau atsiliepimus sen bei ten apie sita masina - man atrodo pas mane pakankamai sekmingas egzepliorius. Tiesiog pries isigijant diagnostika ravesti butina.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Chrysler PT Cruiser GT 2.4 Turbo, 2004г

2015-02-22
Masina viduje erdvi, patogi, ypac jei daug keleiviu neprisodini. Medziagos kokybiskos, bagazine erdvi. Isskirtinis patrauklus dizainas. Puiki apzvalga pro aukstus stiklus. Patogu sestis uz vairo, sedet taip pat patogu, net jei ilgiau vaituoti reikia. Salonas transformuojamas, jei nuimti galine sedyne, drasiai galima nedidelius baldelius vezioti - labai geras funkcionalumas.
Jei ketini vaziuoti bent kiek ivairesniais keliais, ne visada tik valytom gatvem - masina per zema. Deja, nera galimybes pakeisti diskus ir padangas i didesnes. Pakaba nepatikima. Remontuojamas sudetingai. Elektronika silpnoka, greitai susidevi sailent blokai priekines pakabos. Prasta kebulo dazu kokybe. Apskirtai iki tol turejau tik vokiskas masinas ir galiu pasakyti, kad amerikietiskos joms deja neprilygsta.

Masinos vaizdas tikrai isskirtinis. As taip isivaizduoju, kad dizainas yra vienas is pagrindiniu kriteriju ja renkantis - kazkokiu kitu isskirtinumu jinai kaip ir neturi, kokybe tiesa sakant jos irgi ne is paciu geriausiu. Taigi jei aki traukia, tai jau masina tavo - gali atleisti jai kitus nedidelius niuansus - grozio auka, taip sakant.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Chrysler PT Cruiser GT 2.4 Turbo, 2004г

2014-12-05
Dinamika masinos padori, motoras leidzia gaza rimciau paspausti - aisku ne sportine masina, vet iki simtines isibegeja per padorias 7.5-8 sek. Pakaba nei minksta nei kieta - toks aukso viduriukas, gal labiau i kietumo puse, bet tas gerai paaiksinama, kai pajauti, kaip masina stabiliai, kaip ikasta vaziuoja ant 200 km/h (daugiau elektronika neleidzia). Labai geras masinos svorio balansas tarp asiu - projektuotojai gerai padirbejo, pagarba.
Tvarkyti masinoje teko tik eilinius iprastus reikalus - keistos lemputes zibintuose, keisti stabdziai, tepalai, filtrai pagal termina - vika sutvarkyti galima pakankamai padoriom kainom. Dar seimoje turim ford focus - tai chrysler remontas daugiau nekainuoja. Bet va kuro tai masina ima nemazai. Galvoju gal jei nebutu automatas, galima butu protingiau vairuojant pataupyti. Bet va moki zmogus uz savo patoguma. Jei vaziuoji "kaip diedukas", tai mieste 12-13 litru, jei grezi asfalta ratais prie kiekvieno sviesoforo arba sudetingi ziemiski kamsciai - ir iki 16 litru daeina. Dar apsisukimo radiusas didelis, bet kazkaip pripratau.

Masina isties puiki. Vienintelis jos minusas - zemas klirensas. Nepritaikyta jisnai i kaima vaziuoti. O siaip masina sukurta zmogui, viskas joje malonu ir patogu, labai komfortabilu ir kazkaip lyg namuose. Gal cia kad lubos aukstos, tai jauties kaip kambary joje. Po sitos masinos i bet kuria kita isedus jautiesi kaip sveciuose.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2000 - 2004 (2000, 2001, 2002, 2003, 2004)