BMW 530 E39 i Reviews
- Engine l.:
- 3.0 l
- Power:
- 170 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 7.1 sec
- Avg. fuel consumption:
- 9.5 l
Reviews (48)
BMW 530 E39 d, 2002y
Šiai dienai šis auto mielas tik BMW fanams, žmonėms, kas supranta kas tai per automobilis ir yra nusiteikę taikytis su jo išlaikymo išlaidomis, bei tiems kas labiau vertina važiavimo komfortą, dinamika, nei ekonomiją ir praktiškumą. Tiems kam reikalingas pigiai išlaikomas, praktiškas automobilis šis BMW tikrai gerų įspūdžių jums nepaliks. Detalių kainos tikrai ne mažos, panašios kaip kitų markių 2010m. modelių. Be to beveik 20m. automobilyje nuolat išlys visokių gedimų, smulkių, bet jie vistiek paplonins jūsų kišenę ir atims laisvą savaitgalį. Variklis puikus galingas ekonomiškas, nuvarius čipuoti galia padidėjo iki 175kw, 500Nm, o kuro sąnaudos sumažėjo apie 0,7l/100km. Važiuoklė maloni stabiliai laiko auto, net nesitiki kaip tokio dydžio mašina gali įveikti posūkius, tačiau jos remontas nepigus. Mechaninė dėžė kantri jokių bėdų, tačiau galingas variklis dažnai išdaužo smagračius ir atsiranda liuftas kardano linijoje.
Taigi jei esi vairuotojas, kuris iš automobilio nori daugiau nei tik nuvažiuoti iš taško A į tašką B, mėgsti leisti savaitgalius garaže, jei randi tokį gerame stovyje rekomenduoju. Asmeniškai man šis auto pradėjo reikalauti per daug laiko ir išlaidų, be to atsirado poreikis praktiškesnei mašinai.
BMW 530 E39 d, 2000y
Puikus automobilis, vienerius metus pravažinėjau su e39 fl 142kv. Važiuoja puikiai ir pagal trauką kuro sanaudos nėra didelės. Per metus reikėjo pasikeisti tik traukes prieki. Užcipavau iki 167kw, tai trauka padidėjo stipriai, o kuro sanaudos išliko tos pačios. Super automobilis, už tokia pat kainą išeina 4-5 jaunesnis, tačiau ar su juo jausit didesni malonuma važiuojant aš abejoju. Visgi ne audi čia ir ne opelis.
BMW 530 E39 d, 1999y
Gražūs, patogūs, manevringi, tikrai patvarūs, pats turėjau vadinamąją kiaule 3,0 sedana 135kw dyzeli, tai galiu pasakyt kad neužmušamas motoras, rūdelės niekur nebuvo, labai kokybiškos medžiagos, buvau gavęs smūgi į galą manąjam vos vos palinko bagažinė, o mazda visa subirėjo :D Rydavo tikrai kaip trilitre labai mažai. Problemų nėra buve , tik akumas išsikraudavo per nakti , bet sutvarkė už 10eu problema , daugiau nėra nieko buve. Gailiuos kad pardaviau , tikrai vertas dėmesio auto , aišku ne visi , yra įvairių kiaulių , ir lediniu ir lavonu dapistų...
BMW 530 E39 d, 1998y
Automobilis BMW E39 530d mechanika (sedanas). Tikrai labai kokybiška, patvari mašina. Pusmilijojinė rida tikrai nerodiklis šiam automobiliui, jeigu prieš tai buvo prižiūrėtas tai drąsiai važiuosit ir iki 700 kilo tūkst.km. Važiavimo komfortas ir valdomumas etaloninis. Kam nepatinka standžios važiuoklės ieškokit ne M-paketo važiuoklės, o be to BMW ir nehemorojininkams važinėt jie visi pakankamai standūs. Kas norit minkštos mašinos savo išblerbtom šiknom, pirkit MB. Labiausiai džiugina kuro sąnaudos, kaip 3 litrų varikliui visiškai juokingos užmiestyje iki 6 l.,o mieste iki 9 l. Su tiek galios ir tokiom sąnaudom 15 m. senumo mašina šluosto snarglį daugeliui naujų. Kas skelbia apie dideles kuro sąnaudas tegu pasidaro diagnostikas tame tarpe ir mašinos. Eksploatacija tikrai nėra pigi, bet čia ir ne II golfas. Prieš pirkdami BMW įsidėmėkit, kad gero BMW pigiai nebūna nebent gimėt su marškiniais. Automobilį rekomenduoju žmogui subrendusiam protu, negailinčiam pinigų eksploatacijai, nesivežiojančiam pusės namų ūkio reikmenų, šieno ir darbo įrankių.
BMW 530 E39 d, 1998y
bmw e39 - puikus auto, variklis 135KW neprobleminis, ekonomiškas trasoje ir mieste, jei spausi dugnais, taip jis rys kura- normalu;
galiniais varomas auto maloniau vairuojamas - faktas;
salone tyluma- jokiu traskejimu ar issorinio garso, pakaba sugere beveik viska- aktualu kai mazi vaikai..
BMW 530 E39 d, 2000y
Turejau 3 taip vadinamas kiaules/slyvas. Pirma buvo sedanas 3.0d automatas 135kw, o kitos dvi buvo sedanai , automatai 3.0d 142kw. Jeigu labai nesipleciant tai masina tankas, surinkimo kokybe superine. Kazkas rase kad rudyja, tai cia del to jog dauzta buvo. Metalas daug geriau apdirbtas negu tu paciu metu 3 serijos e46 modelio. Nera vaziuokles problemu kaip kad su e46. Realios sanaudos iki 10lt mieste(vilnius) ir 5-6 trasoj vaziuojant 110-120km/h. Malonus 6 cilindru eileje garsas, gera garso izoliacija, jeigu mdelis faceliftintas netgi siai dienai masina atrodo aktualiai. Ieskant patarciau ieskotis geros komplektacijos su lauzomom sedynem, teliku ir t.t.
Nuansu turi kaip ir bet kuri masina gatveje, del sklendziu kolektoriuje tai jos issioperuoja, procedura viena kart gyvenime. Automate kas 50000 km siulyciau keisti tepalus, variklyje keiciau kas 7000km. Uzsivesdavo masina ir prie -30 viena kart pakaitinus. Prisiminimai tik teigiami. Veliau persedau i e60 ir labai nusivyliau surinkimo kokybe.
BMW 530 E39 d, 1999y
Labai prastas automobilis, genda labai, rūdija visur, sena gelda.. Kaina per daug užkelta, nervuoja visokios sklendės isiurbimo kolektoriuj, gendantys pukštukai, siurbliai, pakaba brangiai remontuojama,, kuro ryja apie 11 ltr (automatas).. kaip toks senas auto tai netikes, aišku geresnis už naujesnius BMW neskaitant puvimo.
BMW 530 E39 d, 2000y
Nebloga mašina jei rasite gerą neužmuštą variantą kas yra labai sudėtinga 15m. mašinai o tuo labiau 3 d. visi mėgsta prievartauti, jei nerasite išlaidos garantuotos.
BMW 530 E39 d, 2000y
Ilgai svajojau apie e39, prieš 2 mėnesius pagaliau nusipirkau, parvaryta iš Olandijos, tech. praėjo pats. Kūro sąnaudos 530d automatas mieste 11. užmiestį 7. Per tą laiką pasikečiau tepalus, visus filtus. Kolkas važiuoja gerai, maloniai, jokių problemų.
BMW 530 E39 i Touring, 2000y
Sveiki, turiu šį auto 4 metus ir dar jo nežadu parduoti, nes važiuoti yra labai smagu. Variklis gan galingas ir kuro sąnaudos nėra didelės, važinėju benzinu ir jokių problemų. Nebloga komplektacija, važiuoklę teko susitvarkyti tik vieną kartą per visą laiką kiek ją turėjau. Reikėjo keisti dirželius bei tepalus, antifrizą, kelias plastmasines dalis, bet tai įeina į automobilio eksploataciją ir mano nuomone tai menkniekis. Ant kelio gan stabili, varikliukas gerai pagauna pagreitį. Tik reikia tvarkinga pirkt, nes tada išvengsit bereikalingu išlaidų. Mašina tikrai verta dėmesio. Tik pirkt patariu be duju ir nedėt duju , nes šita mašina ne golfas papigiai važinėt.
BMW 530 E39 d Touring, 2000y
Nu ka. Vairuoju ji 5 metai. Mokejau 4000euru. Noriu pirkt naujesni, bet gaila parduoti senaji. Kas man blogai tai kad paskausta nugara po 100km.nezinau kodel bet sedynes nervina.tai keisiu i nauja salona.Po pirkimo parejo 3purkstukai ir 2siurblei.Beda kad buves savininkas kaimietis pyle ruskine salerka.pakeiciau purkstukus.naujus siurblius.visada sintetiniai tepalei ir salerka is Neste.5metai jokiu bedu.Dabar vaziuokle.jokiu bedu ai saugai.nupirkau tai stabdzius ir diskus keiciau 3kart po 900lt.o pasirode slangiuko beda kur skysti paduoda .del 10litu sukisau 2800.bet sutcarke ir kas 3metus bekeitu stabdzius.vaziuju 35000km i metus.Tai 2kart keitu pilnai sintetine alyva.Zodziu po tvarkymo pirmais menesiais.kai sugedo tiek purkstukai tiek stabdziai del troselio.Per 4metus ikisau 40euru i bedas.o siaip tepalu neskaiciuoju.Jie kainuoja po 120eu pusei metu.Minusas tai ksenonai.kazkaip man nrlaiko laikikliai.ir garsas salone didelis.Toliau viskas ciki
BMW 530 E39 d Touring, 2001y
Turiu šį automobilį 1,5metų, pravažiavau nedaug, gal apie 15000km. Pirktau už 10000lt. Per tuos metus reikėjo pakeisti termostatus abudu apie 50~eur. Pasikeičiau termomovą 20eur, pasikeičiau visas 6pakaitinimo žvakes 65eur keičiau pats, tai darbas nekainavo. Paskui iš rimtesnių gedimų buvo tepalo aušintuvas trūko privarė tepalo į aušinimo sistemą, remontas nekainavo, nes pats tvarkiau o dalys aušintuvas kitas 20eur, tarpinės naujos 14eur, naujas aušinimo skystis 10eur. Buvo užstrigę suportai, reikėjo persirinkti suportus ir pasikeist cilindriukus, vienas cilindriukas 7eur su tarpinėm ir gumelėm. Dar iš rimtesnių gedimų buvo subyrėjęs reduktorius, tai kitas reduktorius su pakeitimu ir tepalais naujais 38eur. Dar buvo smulkmenos visokios kaip vakuminės šlangučių keitimas tai 1metras 1eur. Dabar laukia stabdžių renovacija reikia naujų stabdžių diskų, ir kaladelių, disko vientas 50~ eur, kaladėlių komplektas geresnių 30-50eur, ir galinės pakabos remontas, keisti didžiuosius sailenblokus ir keletą svirčių atremontuot už viską 110e. Dar per metus vienas šarnyras pradėjo klibėti tai atsirestauravau su nuėmimu už 18e.
Manau remontas nėra labai brangus automobilio, važiuoja minkštai maloniai, aplenkti kitus automobilius problemų nekyla. Dalių kainos didesnės yra nei įprasto golfo, bet važiavimas visai kitas, kuro sanaudos vidurkis apie 8l užmiestyje iki 6l važiuojant 90km/h, o malantis vien tik po miestą su pašildymais apie 10l
BMW 530 E39 d, 1999y
jeigu auto auto apleidžiamas nuo pat pradžių tada brangu davesti iki normalaus stovio- patarimas ieškoti tik tvarkingos.
rekomenduoju keisti separatoriaus filtra, keiciant jau zinomus filtrus;
negailėti gerų padangų bent jau žiemai, ir tik nemazesnius kaip r16, nors kai veikia ESP tikrai stabili auto!
auto nemegsta kreivarankiu, nes pastoviai jie nulauzti megsta, pvz kuro slangutes fyske (keiciant kuro filtra) , ar antrifrizo persipylimo slangos antgali, jei ne pats keiti, apsiziurekit vietoje. Man net buvo blogai pritvirtine i turba mova, ko pasekoje apipildavau visus juoda dūmų uždanga.. Tas pats liečia pakaitinimo žvakes, mėgsta kaip taisyklė žvake nulaušti, tarkim likusio siūlo išėmimas servise brangus malonumas;
iki pre svaigsta klimato salono daviklis, ir mygtukai megsta luzti, nes laikosi ant snargliniu tasku, po fl viskas ok;
dauguma senesniu priekiniai zibintai rasoja, per TA apsiverkia del rasos laselio;
yra dar tokie kaip airbag blokas neveikia; xenon blokeliai svaigsta ir t.t.
is juokingesniu trukumu: automatuose prikepa galinio papildomo stabdzio zibinto lempute prie lizdo..
detaliu kainos nesikandzioje, diagnostika turi atlikti nusimanantis zmogus!
M apdaila- yra daugiau juokingas dalykas, bet pasikabina dauguma ir viskas ok cia, jeigu saikingai, prasideda nuo dangcio m groteliu.. m spoileriuku.. bamperiu.. juokingesni terminai tai shadow line apdaila, juodos lubos, angel eyes butinai su led markeriu!.. tai isbrangina masina, pasirodo 50%,
šiuo metu nėra pagarbos BMW vairuotojams, tad pajausit priesiška nusistatyma, nors patys nustemba, kai praleidi, užleidi, ar leidi pralenkti..
bmw e39 - puikus auto, variklis 135KW neprobleminis, ekonomiškas trasoje ir mieste, jei spausi dugnais, taip jis rys kura- normalu;
galiniais varomas auto maloniau vairuojamas - faktas;
salone tyluma- jokiu traskejimu ar issorinio garso, pakaba sugere beveik viska- aktualu kai mazi vaikai..
BMW 530 E39 d Touring, 1998y
Automobilis pagal metus tikrai labai geras.Variklio trauka superine, o ir variklis labai patikimas.Pirkau su rida skydelyje 370tukstančiu km ir tikrai galvojau, kad tikra rida, nes visos salono dalys atrodė puikiai, kebulas, dugnas nepaliestas korozijos, tačiau pajungus diagnostika rida buvo parodyta ir buvo virs 650tukstančiu km (suknisti perekupai :)))))).Bendrai paėmus automobilis patvarus, tačiau tikrai nėra pigiai išlaikomas ir turi daug islendančiu defektu tokiu kaip kad (kondicionieriaus ventiliatorius, radijo blokas, bagažinės mygtukas, webasta, pabege spidometro ekrano pixeliai, abs blokas).Automato kuro sanaudos mieste minimum 10, o kiek pasieksit, čia jau priklauso nuo kojos sunkumo, asmeniskai as tilpdavau visada i 10litru be dideliu kamsčiu.Automobili pardaviau draugui, tai jam mažiausiai valgo 15litru mieste, sako pasiekia ir 20litru...užmiesti galima tilpt ir i 6litrus.
BMW 530 E39 d, 1999y
Automobilis BMW E39 530d mechanika (sedanas). Tikrai labai kokybiška, patvari mašina. Pusmilijojinė rida tikrai nerodiklis šiam automobiliui, jeigu prieš tai buvo prižiūrėtas tai drąsiai važiuosit ir iki 700 kilo tūkst.km. Važiavimo komfortas ir valdomumas etaloninis. Kam nepatinka standžios važiuoklės ieškokit ne M-paketo važiuoklės, o be to BMW ir nehemorojininkams važinėt jie visi pakankamai standūs. Kas norit minkštos mašinos savo išblerbtom šiknom, pirkit MB. Labiausiai džiugina kuro sąnaudos, kaip 3 litrų varikliui visiškai juokingos užmiestyje iki 6 l.,o mieste iki 9 l. Su tiek galios ir tokiom sąnaudom 15 m. senumo mašina šluosto snarglį daugeliui naujų. Kas skelbia apie dideles kuro sąnaudas tegu pasidaro diagnostikas tame tarpe ir mašinos. Eksploatacija tikrai nėra pigi, bet čia ir ne II golfas. Prieš pirkdami BMW įsidėmėkit, kad gero BMW pigiai nebūna nebent gimėt su marškiniais. Automobilį rekomenduoju žmogui subrendusiam protu, negailinčiam pinigų eksploatacijai, nesivežiojančiam pusės namų ūkio reikmenų, šieno ir darbo įrankių.