BMW 525 E61 d Touring Reviews

BMW 525 2004-2007
Engine l.:
2.5 l
Power:
130 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
8.3 sec
Avg. fuel consumption:
7.0 l
Recommends
Reviews: 4 0
Average score: 4.0
Write review

Reviews (4)

BMW 525 E61 d Touring, 2005y

2020-06-26
Savo svoriui ir varikliui tai gan dinamiškas, vikrus, greitas, talpus automobilis. Malonus ausiai elektrinis variklio garsas, kokybiškai sukonstruotas visas automobilis, stabilumo kontrolės žiemą mieste tikrai veikia ir pagelbėja.
Salono plastmasės su laiku pradeda traškėti, detales geriausiai pirkti tik originalias, ypač visokiausius siurbliukus ar turbinai tarpines, termostatus, praktiškai viskas kas po slėgiu ar apkrova. Galiniai sailentblokai (girgždukai) po žiemos, juos būtina sutepti arba keisti, nes garsas kaip vežimo. Šio modelio ligotos vietos, kurių tikrai nemažai, bet jas susitvarkius važiuosit ir džiaugsitės.

BMW e61 2005 metų, pirkau jau beveik du metus laiko prabuvusį Lietuvoje, prieš tai atvežtas iš Vokietijos. Dėl automobilio eksploatacinių išlaidų ir patikimumo priekaištų tikrai neturiu. Automobilis 15 metų senumo, tad naturalų, jog ne tik tepalus ir filtrus reikia keisti, bet ir tokios vietos kaip žibintų apiplovimo siurbliukai, galiniai sailentblokai, galinio reduktoriaus tarpinės ir visos kitos aplamai tarpinės ar vietos esančios po slėgiu ar apkrova - dėvisi. Tačiau šiuos mazgus sutvarkius pačiam,patartina originaliom detalėm, liks tik tepalai ir filtrai, bei važiuoklės patikra kas porą metų...
Žinoma, yra šio modelio kelios esminės bėdos į kurias reikia atkreipti dėmesį: išmetimo kolektorius jeigu originalus, jis skardinis - trūkinėja, įsiurbimo kolektoriaus sklendės - glušinti, žvakių rėlę patikrinti, jeigu automatas - pūslės būklę patikrinti, jeigu plaukioja apsukos geriau susitvarkyti... Bet šiaip, nepasakyčiau, kad tai dideli labai darbai ar defektai kurie turėtų atgrasinti nuo automobilio pirkimo. Aišku, patariu keisti viską originaliomis dalimis ką įmanoma (išskyrus kolektorių - tik špyžių, ir jokių suvirinimų seno!) ir turėtu patikimus meistrus. Mano atveju, tenka taisyti visas kliurkas ir snarglius, kuriuos buvusio savininko "meistras" paliko... :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 525 E61 d Touring aut., 2004y

2019-11-05
Vaziuokle kas 2metus tvarkau :)
Antena.

Puikus auto

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 525 E61 d Touring, 2007y

2018-12-29
Ko didesne komplektacija,to didesnis malonumas vairuot
Kazkada bus,bet laiku priziurint masina isvengsi dideliu bedu

Normalus erdvus automobilis, galios gal norisi daugiau, bet realiai užtenka, visada cip padės, nu čia aišku vaikams daugiau aktualu. O šiaip nepirkit lavonų, o tikrinkit mašinas, man juokingai skamba kai sako, kad viskas genda, bet juk tu žmogau 200 procentų visiems gireisi kad pigiau nupirkai nei Antanas iš kito namo, o Antanas važinėja ir vargo nemato, o tau tas pigumas paskutines kelnes baigia numaut.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 525 E61 d Touring, 2005y

2015-05-08
Patikimas 6cilindru motoras, daug erdves automobilio viduje, solidi isvaizda, daug komforto irangos, masina labai dinamiska ir puikiai "stovi ant kelio"
Daugumai skyla ismetimo kolektorius, silpna vairo kolonele, del sunkaus priekio prastai laiko priekiniai amortizatoriai, daugumai skyla centrinis skyvas, silpnas smagratis bei sesiakampe kardano guma, rudyja galinis dangtis

Bmw 525d e61 130kw(mechanika) yra smagus automobilis, kuriuo patogu keliauti didesniais atstumais kaip manevruoti mieste. Nepaisant dideliu masinos gabaritu ji valdosi labai lengvai ir maloniai. Si masina patogi tiek vairuotojui tiek keleiviams, nes net ir bazinis modelis turi daug komforto irangos. Taipogi sis modelis net ir budamas 10m senumo siai dienai visdar atrodo siuolaikiskai. 2,5dyzelinis variklis turi 130 kw ko pankaka isjudinti masinai, taciau labai dideles traukos neturi, kuro vartoja tiek pat kiek 3.0d, taciau taip pat kaip ir 3.0 d yra patikimas ir ilgaamzis. Kaip bebutu senesne variklio modifikacija kuri buvo gaminama su e39 modeliu buvo patikimesne, delto kad gerai laike ne tik pats motoras bet ir viskas aplink ji, o e61 2.5-3.0d tipines bedos yra skylantis ismetimo kolektorius, ir silpnas centrinis skyvas, siu bedu e39neturejo, taip pat senesniam modeliui nekildavo problemu su smagraciu. Siu gedimu tvarkymas e61 modeliui yra ypac brangus, pvz smagracio restauravimas 300e, tiek pat kainuotu nupirkti ir pakeisti centrini skyva, kolektoriaus kaina taip pat didele, uz naudota kolektoriu nuo senesnio modelio e39(kuris puikiai tinka e61 ir geriau laiko) gali tekti susimoketi iki 150e, plius pakeitimas. Kas del elektros nuo bagazines darinejo truksta laida,del ko neveikia pvz numeriu apsvietimas arba galinis valytuvas, sio gedimo remontas kainuotu iki 100e, zodziu masina pigiai nesiekplotuoja, taciau viena karta sutwarkius prie to greiciausiai gryzti nebereikes,rekomenduoju jei esi prijauciantis bmw, gali leist sau masina remontuoti kokybiskom detalem ir laiku, ir mieste pilti 11l simtui km.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2004 - 2007 (2004, 2005, 2006, 2007)