BMW 525 E60 i Reviews
- Engine l.:
- 3.0 l
- Power:
- 160 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 7.1 sec
- Avg. fuel consumption:
- 7.4 l
Reviews (8)
BMW 525 E60 d, 2009y
2009 525d,nieko blogo negaliu pasakyti, gera trauka, geras variklis, automatas įdealus, kuro sąnaudos Vilniaus kamščiuose iki 10 litrų, dalys remontas nebrangu ir šiaip per keturis metus mažai gedimų buvo, pravažiavau virš 50k, dalys nebrangios nes senas modelis, puiki miesto mašina, ekonomiška, komfortiška, tik nepirkit pigių lavonų ir džiaugsitės..
BMW 525 E60 d, 2004y
Normalus automobilis
BMW 525 E60 d aut., 2005y
Kadangi vairuoju jau 26 metus, tai turiu savo nuomonę dėl auto, ypač diesel pirkimo. Vakarų Europoje kantriausius BMW ir MB dyzelius parduoda tik dėl dviejų priežasčių: I-moji, kai jie nuvažiuoja 500-700.000 km, krenta variklio kompresija, ateina laikas keist brangius purkštukus ir lenda daug visokių kitų gedimų, o II-oji-kai patenkama į vienokį ar kitokį autoįvykį. Bent tokius įprastai perkame mes, lietuviai,nes su nedidele rida ir visais servisais,kad ir senas BMW,MB Vokietijoje ar Prancūzijoje kainuotų 4 kart brangiau negu LT.Kai prieš 2 -3 metus ieškojau automatiniom BMW 5 kl.,labiau norėjau XDrive visais varomaisiais,bet pasitaikė 525d 130kw labai nestipriai daužtas.Važinėjo pusamžė madame-ponia nedideliame Belgijos mieste.Kai pirkau buvo tikra rida 185000 km.Nusipirkau,susitvarkiau ir važinėju LT keliais jau 3-čius metus,ir įdomiausia dalis tai,kad neremontavau nieko,tik kečiau alyvą,akumuliatorių ir priek.amortizatorius,nors dar nebuvo visiškai gatavi,tik iužšalo žiemą,dar ir dariau kelis syk rimtą diagnostiką prieš išvykdamas slidinėti.Įsitikinau eilinį kartą,kad bumba tik žmonės,kuriems pakliuvo nesėkmingas pirkinys su žiauriai didele rida(greičiausiai pakoreguota),ir kaip taisyklė 3,0 arba 3,5D varijantas,nes tokius perkasi žmonės "skraidymui"autobanuose dideliais atstumais,o 2,5d perka vidurinioji klasė nedideliems atstumams miestui-priemiesčiui,įvairių biurų darbuotojai,bankininkai,menedžeriai,nes realiai miesto sčlygomis 2,5d žymiai ekonomiškesnis,o dinamikos skirtumo jei tikrai geras variklis bėveik nesijaučia.Taigi siūlyčiau atidžiau rinktis ir žiūrėti kas vairavo,kur važinėtas,net tokia smulkmė kaip šalies ar miesto,gyvenvietės dydis turi įtakos kokybei.Patarčiau rinktis tik automatinę greičių dėžė,kuri ne vien teikia komforto,o ir tausoja variklį.
BMW 525 E60 d, 2007y
Neblogas automobilis
BMW 525 E60 xi, 2006y
Paskutinis šlamštas, o ne automobilis, blogesnio neturėjau..genda viskas ir visur..Patarčiau geriau pirkti MB w211, daug patvaresnis ir gražesnis.
BMW 525 E60 i, 2010y
Pirkau 2013 metais su rida 50000. Po diagnostikos pakeiciau sailentblokus galinio reduktoriaus, kaladeles, stabdziu diskus. Rinkausi tarp merso e (iki 3 litru), A6 (nuo 2,4l, 2010 metu), o bmw nusipikau atsitiktinai, neplanavau. Pradesiu nuo jos privalumu.
BMW 525 E60 i, 2005y
Iki siol vazinejau audi A6 (c5)
Kaip pakeiciau, is pradziu viskas buvo labai neaisku- matyt del varomuju. Po truputi priejau isvados, kad e60 kebulas visiska nesamone ir kuo toliau, tuo labiau tuo isitikinu. Istisai nesibaigiancios problemos, kuriu kiekviena kainuoja zveriskus pinigus. Tiesiog neitiketinai daug ryja, salonas su kazkokiu kinietisku plastiku, visai nepatogus. Uztat surinkimo kokybe labai gera, kas keista. Del galiniu varomuju ir prastai veikiancios elektronikos ziema vazineti ne tai, kad sunku ir pavojinga, o tiesiog neimanoma. Gruodzio pradzioje i bagazine reikia pasideti kastuva, kelias lentas (kurias galesi po ratais pasikist), trosa ir aisku butina pasikeisti padangas i naujas ir butinai spygliuotas.
BMW 525 E60 d, 2006y
130 galios kw per akis ,ir ekonomija didesne, be to jei ziurint i tai kad bus " prabangos mokestis " ir 3.0 kuris tures virs 150 kw pateks i ta sarasa, tai 2,5 motoras visa galva bus pranasesnis