BMW 525 E39 d Touring Reviews
- Engine l.:
- 2.5 l
- Power:
- 120 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 9.4 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (20)
BMW 525 E39 d Touring, 2003y
Turiu šį automobilį nepilnai metai. Labai juo džiaugiuosi. Pirkau už 3.5 tūkst. eurų ir tikrai nesigailiu. Automobilis buvo iš Vokietijos ir labai gerai išlaikytas. Pačipavus galia apie 150-160kw. Ir sanaudos apie ~6.7l-100km.
BMW 525 E39 d, 2003y
geras auto tds vazinejau 11metu .dabar vazineju 525d puikus auto
BMW 525 E39 d, 2002y
Išties puikus automobilis, tik tiek, kad rudyja. O šiaip labai patvarus.
BMW 525 E39 tds Touring, 1997y
nusipirkau pigiai bet gera ir islaikyta slyva.variklis blizga.siurblys idialus.vaziuoji kaip laive minkta daug ivairiu navarotu.trasoi gali saut visiem pro sona. mano automatas tai automatas labai gerai veikia ant e39 praktiskai negenda. kainos dezes apie 80e viso pilno variklio 200 . turbinos isvis negenda mano nei tepalo normaliai negauna vistiek negenda buvo slanga nusimovus visa svilpe drozes paskui uzmoviau atgal slanga ir vel viskas ok jos kaina 20e. vidaus medziagos labai geros kokybes.
Pirkdami atkreipkit demesi i variklio vaizda jei svarus grazus su visom plasmasem galit imti iskarto .Siurbliu nebijokit jei masina priziureta tai ir tas siurlbys nebus nujotas siulyciau imti automata nes nebus tiek nudroztas.
BMW 525 E39 tds Touring, 1999y
Automobiliu naudojuosi keturis metus jokių didelių trūkumų nepastebėjau, važiavimo kokybe trauka puiki, kuro sąnaudos pagal automobili normalios ,vienas minusas žiema reikia geru dygliuotu padangų.Nereikia verkti kad siurbliai nelaiko , varikliai ir pan...jei nusipirksite geros būkles automobili o ne neuždrožta jaunimo jokiu problemų nebus tad nepirkite pigiu automobiliu.Pas mane Bmw 525 e39 tds1999m. Rekomenduoju tiems kas nori maloniai važinėti. o ne purtytis su kokiais golfais ar opeliais.
BMW 525 E39 tds, 1999y
Turiu BMW E 39 1999 metų, dažnai iškylo problema su kuro siurblio, karta i puse metu vaziuoju pas elektrikus kad nurezetintu visos klaidos,daznai genda turbina ,nezinau kodel.Nusipirkau sau SAAB dizel traukia gerau uz buvusia mano E 39 labai patenkintas nei kartu nebuvau pas meistrus ,daugiau nepirksiu gyvenime BMW.
BMW 525 E39 d Touring, 2003y
Patvarus, tvirtas, patogus automobilis kadieniniam naudojimui. Neblogas kainos ir kokybės santykis, išlaikymas paliko gana nebrangus, juolab, jog dalių pilni laužynai, o dėl didelio kiekio liko gana nedidelės kainos. Variklis naujos kartos, ne TDS, problemų nekeliantis ( bent jau aš nesusidūriau, didžiausias remontas buvo turbinos restauracija ). Dėl turbinos gedimo buvo išėjęs į savaiminę akceleraciją, tačiau puikiai atlaikė be jokių pažeidimų. Trauka nėra stebuklinga, nei 2.5d , nei 3.0d variklių, tačiau tikrai pakanka normaliam važinėjimui, tiek mieste tiek norint ką nors aplenkti užmiestyje. Maniškis žiemos metu mieste suvartoja ~10 litrų dyzelio su mechaine dėže kuro pernelyg netaupant, su visais pašildymais. Tačiau vasarą važinėjant stebuklo taip pat nėra, kažkur tarp 8-9 litrų. Užmiestyje važiuojant ekonomiškai galima sutilpti lengvai į 6-6.5 litro. Perkant derėtų atkreipti dėmesį į kėbulo būklę, kadangi korozijos jie tikrai prisibijo, ypač galinis dangtis bei durelių apačios bei slenksčiai gale. Taipogi dėl savo patogumo siūlyčiau rinktis odinį saloną, jei arčiau širdies medžiaginis, tuomet bent jau rekaro versiją, gerokai patogesnė už standartinę. Elektra didelių problemų nekelia, dažniausiai pabėgę pikseliai arba kartais pagrybaujantis navigacijos ekranas. Taip pat atidžiai pažiūrėti ar nepakyla varikliui temperaūra auksčiau normos. Jei tai pastebite, verta pagalvoti, jog gali tekti keisti variklį, 6 cilindrų eilėje varikliai neremontuojami, tačiau pačių variklių kainos nedidelės, svyruoja tarp 120 - 180 eurų. Dėl tvirtos techninės pusės į ridą nereikėtų kreipti labai daug dėmesio, kuo puikiausiai tarnauja automobiliai prariedėję po 350 000 - 450 000km. Norint rasti gerą, tvirta varijantą, reikėtų būti pasiruošus už automobilį palikti apie 2500 eurų. Sekmės ieškant, renkantis ir ekplotuojant.
BMW 525 E39 i, 2002y
Pati geriausia. Labai patogi valdyme, puikiai laiko kelia, salone komfortiska, greita, vienu zodziu pati paciausia. Nuo sviesoforo as pirmas, trasoje as pirmas, vien tas garsas ko vertas. O salone tyla, sedi patogiai ant odiniu sedyniu. Mano vaikystes svajone, geresnio automobilio dar nera. BMW gamino lektuvus ir is esmes nieko nepasikeite.
BMW 525 E39 d, 2000y
BMW E39 525d 120KW, variklis tas pats 3litrinis M57, tik sumažinti kw, metai 2002, tai modelis kurį vertėtų rinktis ieškantiems BMW už tokią kainą.
Prieš tai turėjau 530d 142kw, bet nusprendžiau pasikeisti į būtent 525d, nes:
1) Dinamika mieste važiuojant žymiai geresnė
2) trauka startuojant iš vietos gerensė
3) kuro sąnaudos su automatine greičių dėže mažesnės ~2L \ 100KM
Lyginant su 142kw modeliu, tai smagesnis ir labai tinkamas miestui. Trasoj aišku irgi gerai važiuoja,
kuro sanaudos 5,5L/100, 142kw aišku maloniau važinėti trasoj (kuro sanaudos 6,5L/100km) , bet mieste jau per "buka" , trūksta greito startavimo ir įsibegėjimo.
Nors galios (kw) 525d modelis turi mažiau, bet persėdę žmonės iš 142kw, pajunta koks gyvas bmw.
Anksčiau jų niekas nevertino, o dabar pasiūla yra itin maža.
BMW 525 E39 d, 2002y
Labai patikimas ir geras variklis
Salone viskas apgalvota iki smulkmenu, komfortiska, neprikista nieko atliekamo, bet nieko netruksta.
Vaziuoti sita masina vienas malonumas, ypac jei pedala smarkiau prispaust.
Dyzelines ekonomiskos
BMW- manau viskas tuo pasakyta
BMW 525 E39 d Touring, 2000y
Šimtus kartu rašyta, bet dar kartą pakartosiu-jei norit gero automobilio negailėkit pinigų įsigydami šią mašiną. Tikrinkit ir tik tada spręskit ar pirkti. Išvaizda tikrai nereiškia kad auto geras ir tvarkingas. Remonto ir detalių kainos didelės, netgi naudotos jei neturite pažįstamų servisuose.
Asmeninė patirtis: nupirkau BMW paviršutiniškai patikrinęs. Rūdžių nulis, nedažytas, viskas absoliučiai veikė, važiuoklė be pašalinių garsų, važiavo minkštai (gale spyruoklės ne pagalvės). Padarytas aptarnavimas (alyva, filtrai) Šiek tiek pabėgę pikseliai ant skydelio bei mago ekranų, bet tai daugumos liga. Trauka įspūdinga, dūmo nemetė. Komplektacija-oda, pilna elektra, automatas, spalva juoda (ko ir ieškojau), salonas tvarkingas-žodžiu žiauriai patiko, daug nesiderėjau ir nupirkau. Džiaugiausi mėnesį kol neatšalo orai. Pirmas numirė akumuliatorius. Priežastis blogas generatorius. Remontas 500, naujas 700, radau naudotą (per pažįstamą) 180. Susitvarkiau, nusipirkau gerą naują akumą už 500 ir toliau džiaugiuosi auto. Paspaudė šaltukas-nesiveda. Patikrinau-neveikia nei viena žvakė. Nupirkau naujas geras žvakes, už visas 220 atidaviau. Nuvariau į servisą pakeist. 5 žvakės išsisuko vos ne vos, viena vis vien nulūžo. Na auto darau sau. Atvarė chebra išsuko tą vieną. 300 paslaugėlė kainavo. Tai žvakės su pakeitimu man beveik 700 atsiėjo. Žodžiu, sėdžiu be pinigų, pykstu ant savęs. Paprasta diagnostika šiuo atveju būtų sutaupiusi man apie 1000. Dabar aišku mašina važiuoja be priekaištų. Išvada: už paskutinius pinigus šio auto tikrai neverta pirkti.
Vis dar myliu šitą mašiną ir rekomenduoju ją tiems kas mėgsta komfortą, greitį ir kokybę. Auksinė taisyklė: 200-300 litų renkantis šį modelį gali sutaupyti ne vieną tūkstantį. Sėkmės
BMW 525 E39 d, 2000y
Turiu 525d 120kw automatą. 2003-06-02 išriedėjo iš gamyklos. Labai smagi mašina, Mtech išorės apdaila labai pagyvina automobilio vaizdą, salonas puikus. Gamyklinė audio aparatūra gan skurdi, bet minimaliai patobulinus viskas gerai. Automatas dirba labai švelniai. Sąnaudos mieste važinėjant trumpais atstumais gan didelės, bet trasoj pakenčiamos (6-7l/130km/h). Važiuoklė atrodo patikima, tačiau remontas brangus. Kėbulas tikiuosi greit nesurūdys.
Nupirkt gerą yra labai sunku, bet po ilgų paieškų galima atrast neblogų variantų. Aišku nereik tikėtis pigiai nupirkt. Šiuo metu gerų slyvų kainos 15-20k. ~10k lavonai...
BMW 525 E39 d, 2001y
Turiu naujesnio modelio facelift modeli 525d 120kw apie metus. Kol kas esu labai patenkintas siuo automobiliu. Kuro sanaudos mieste normaliai vazinejant nevirsija 7l o trasoje 130km/h 5.4l trauka taip pat labai gera. deda a6 132kw nors lygininant kw turetu buti atvirksciai. Su motoru jokiu problemu neteko tureti. vaziuokle remontavau is kart nusipirkes tai iki siol neteko daugiau nieko daryti. pats islaikymas nera labai pigus taciau palyginus vaziavimo komforta, trauka patarciau tikrai rinktis si modeli.
BMW 525 E39 d Touring, 2000y
Turiu si automobili jau metai laiko. Tech paruosimas nusipirkus kainuoja ~ 500 Lt tepalai, oro filtras, tepalo filtras, kuro filtras, salono filtras, turbinos filtras (seperatorius). Gyvenu kaune tai i vaziuokle sudejau per metus laiko apie 250 lt, vaziuokles elementai tikrai patvarus ir mano nuomone siam modeliui geriau restauruoti sena negu pirkti nauja ir pigu.
Pries perkant svarbu patikrinti: pakabinama guoli, variklio pagalves, kardano mova, oro pagalves tai vienos is brangesniu sio automobilio einamu detaliu. Variklis 2,5 d 120 kw. Kam reikia patogaus ir konfortisko vaziavimo tikrai pakanka, reikia tik nebijot greicio pedala paspausti :) O kas sneka kad sie varikliai sudas, tegu ispradziu pabando o po to sneka.
BMW 525 E39 d Touring, 2000y
komfortas didelis, variklio garsas nekaip daugelio dyzeliniu automobiliu, gan grazus ir patrauklus, salone izoliacija gera, malonu klausytis ir variklio prie didesniu apsuku, variklis patvarus, ekonomiska lyginant su turiu ir cilindru skaicium bei svoriu, vaziuokle laiko tikrai neblogai, beto jei viskas kaip reikia komfortas geras, salone vietos dauk, patogus salonas bei isdestymas, jei priziuri jokiu problemu neturi...
puiki panele dedant dvigubus magus su navigacija, jei nera originalaus ar morima geresnio garso bei patogesnio naudojimo, daug vietos leisti fantazijai pasireiksti.Jei yra visos koloneles ar jei visas susidedi, malonus skambesys...
nusipirkus atvesta, nereikia investuoti dideliu pinigu i dirzus, nes stovi grandine...maloni trauka, pagal situacija gan ekonomiskas, patvarus automobilis, detaliu platus pasirinkimas, ir pigiu netiek patvariu ir brangiu taciau labai kokybisku, nemazai maloniu inzineriniu sprendimu (aisku pagal savo metus), beabejo grazi isvaizda.
galimos bedos su abs bloku(yra kas tvarko, kaina apie 100-200lt), jei vazineji su minimaliai kuro, galimos kuro siurblio bedos...tie kas sako kad brangu islaikyti, su golfu nereikia lyginti...