BMW 523 E39 i Touring Reviews

BMW 523 1997-2000
Engine l.:
2.5 l
Power:
125 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
8.9 sec
Avg. fuel consumption:
-
Recommends
Reviews: 6 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (6)

BMW 523 E39 i, 1996y

2020-06-25
Komfortas, Garso izoliacija Vairavimo malonumas
Nera

Nerealus kebulas, gera trauka, elektronika,kartais parodo nervukus,bet viskas istaisoma. Per 11 turejimo metu automobilis myletas ir priziuretas. Reikia neleisti jo uzleisti bus mylimas ir vazinesite labai maloniai su sia masina . Erdvus salonas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 523 E39 i, 1997y

2019-05-15
Komfortas, patogios sėdynės, ilgose kelionėse neskauda kojų, nugaros. Salono dalis kokybiškos, nėra girgždėjimo, plastmases skrybėsio, surinkimas 10/10. Brangios medžiagos. Manevringa, patogi, išvaizdi nors ir 20+ metų.
Brangi pakaba, kėbulo rūdys.

Turiu senuką 97' E39 b/d 523i 125kW. Turiu jau 3,5 metų.
Per tiek metų pareikalavo daug pinigų kol atstačiau, kad galima butu važinėti.
Daug nepasakosiu, bet jei jus domina būtent toks auto, tai visai neblogas skonis jūsų.
Trauka kaip ant 2.5 variklio visai gera, ypač tiktu naujokui, kuris nori šiek tiek greitesnio automobilio nei golfas tdi.
Važineju 98% su dujom, dujų rodė praeita vasara apie 13L/100, dabar kolkas 17L/100. Aš negailiu mašinos, ir nevažiuoju kaip pensininkas. Bet kartais ir ekonomiškai važiuoju. Dujų negaila tai nors ir 20L ima tegul.
Pakaba tikrai nepigi, bet jei dėsit gerų firmų dalis, tikrai laiko neblogai, nedėkit piguvos.
Keičiau: žvakes, tarpine, vair. stipr. siurblį (bet tas pats grįžo) važinėju su "sunkiu" vairu, radijatorių, bbž kiek iš pakabos daug visko, visokių smulkmenų ir tt. mašina aišku dvigubai ar gal ir trigubai jau įkišęs, bet važinėju.
Kas ieškosite, tai žiūrekite, kad kėbulas ir dugnas būtų ok, slenkščiai pūva ir tt. Realiai daug kas viską jau žino apie tas mašina, bagažine ir tt.
Visumoj aš šį modelį vertinu 8/10.
Jei remontų, dalių kainos būtų mažesnes galima daugiau duot. Dar max puse metų pavažinėsiu ir eis jau ant nurašymo i kokia ukraina, nors širdis dar gyva, bet kūnas jau pavargęs.
Jei kas turės kokių klausimų, tai galite rašyti i e-mail: [email protected]

© K4Tsıs

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 523 E39 i, 1999y

2015-09-15
Iskart pasakysiu, kad BMW man patiko visada. Jos daug grazesnes, nei kitos masinos tu pat metu, ir komfortu, bei galingumu perspjauna visas. Pirma mano masina buvo 318i kupe ir as supratau, kad kitos markes auto as as zinot nenoriu. Tada pirkau 520i e-34, ir iki siol gatvese matau sias grazuoles. Na o dabar 523i e-39, vis ja neatsidziaugiu. Iseinu is parduotuves ir aiksteleje iskart matau savo grazuole, kaip galejo sukurt masina, kurios dizainas su metais nesensta? Dievinu savo 5
Trukumu ji praktiskai neturi, vienintelis minusas yra mano maza alga- nera galimybes nusipirkti naujos bmw. Bet kada nors as butinai vel pirksiu bmw ir tikriausiai ne viena karta.

Automobilis tiesiog super! Bavarai saunuoliai, kad sugeba tokias masinas kurt. Labai galinga ir manevringa. Vaira galima nors ir vienu pirstu sukioti, stiprintuvas tobulas. Nelygumu keliuose net nepastebiu, su kitom masinom matyt iki lubu sokinetum per tokias duobes. Mano masina 1999 metu ir as tiesiog is proto einu, kai suzinau apie ja vis kazka naujo, valgyt negamina, neskabia, o visa kita...

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 523 E39 i, 1998y

2015-01-10
Tu metu pilna kompektacija puikiai tinka ir dabar. Grazi masina ir labai galinga. Galima ir palenktyniaut ir pries kitus pasipuikuot. Daug noret negalima is tokios senos masinos, bet sita aplenke savo laika. Galima ja lygint su daug naujesnem masinom.
Ryja ji daug, bet jei pedalo nespaust, tai gal ir nebus labai daug. Bet su bmw taip vazinet negalima- masina megsta greiti. Yra labai brangiu detaliu, bet per tiek metu neopasakyciau, kad labai ji man kisenes tustina. Be sito daugiau minusu as nematau.

Geras automobilis. Pirmai turejau su priekiniais varomaisiais auto ir labai pergyvenau, kad su galiniais bus kazkaip neiprasta, bet pasirodo, kad taip net geriau. Su sita masina, jei su elektronika viskas gerai, tai isvis nera ko jaudintis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 523 E39 i, 1996y

2013-10-08
Didelis, galingas, gražus, komfortiškas, daliu kainos kosmoso nesiekia, traukiantis akį;)
Variklio kaitimas, galėtu būti daugiau vietos ant galinių sėdinių.

Turiu šį automobilį jau 1,5 metų, esu patenkintas belenkaip, komfortas, kuro sanaudos, salono apdaila, patvarumas viskas idealu. Vaziuokles remontas kainuoja, bet komfortas tai atperka su kaupu.Kėbulas atsparus rudims bei korozijai. Pas mane 2.5 125kw galios per akis. Tik patarimas kai perkate pirkite kuo pilnesnes komplektacijos, pas mane oda, sildamos sedynes, klima, cd changer, abs, bordas, ESP, CD. Jei viskas keiciama laiku viskas laikis ilgai, tik perkant reikia ziuret kad nekaistu motoras.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 523 E39 i, 1998y

2012-09-15
Ilgom kelionem nepakeiciamas auto.
gal kiek mazokai vietos salone. mano ugis 183 ir siek tiek truksta kojom vietos.

Turiu sita auto jau metai laiko.. jokiu bedu, ant kelio stovi labai stabiliai,tyliai,komfortiskai.. detales neperbrangiausios.. kuro sanaudos patenkinamos.. trasoje 7.5L , mieste 9-10. seip labai patikimas automobilis.. neturiu jokiu nusiskundimu. patarimas perkantiems - nepirkit is jaunu zmoniu, automobilis bus mates chuliganisko vairavimo.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 1997 - 2000 (1997, 1998, 1999, 2000)