BMW 330 E46 xd Touring Reviews
- Engine l.:
- 3.0 l
- Power:
- 150 kW
- Fuel type:
- Diesel
- 0-100 km/h:
- 7.9 sec
- Avg. fuel consumption:
- 7.8 l
Reviews (26)
BMW 330 E46 xd Touring, 2003y
Netikėjau, kad automatas, 4varomi susuks galvą. Jau 6m. nepaleidziu.
Trasoj ekonomiška 7 Mieste 9-11.
Vairavimas kaifas
BMW 330 E46 xd Touring, 2002y
BMW 330xd fl automatas Touringas.
Turiu šį auto 3mėn, pirkau per perikupą, parvarytą iš vokietijos, buvo stovėjęs kokius 2metus. Recaro salonas pusiau odinis, xeon, pilnai elektrinis salonas, memory ir pan. Mokėjau 2000e automobilis buvo tikrai geros būklės, pora rūdelių ant bagažinės ir čiut pakelti dažai ant priekinio sparno. Visi vengia xd modelio, svarbiausia gerai apžiūrėti automobilį prieš perkant, pavažiuot per duobes, patikrint ar nebraška granatos ir pan. 3l 135kw variklis patikimiausias iš visų e46 dyzelinių variklių, traukos per akis, kartais prispaudžia prie sėdynės taip, kad kaifas begalinis. Xd įspudingai prilaiko posūkiuose, kadangi veikimo principas : varyti tais ratais, kurie gauna daugiausiai apkrovos. Pakaba ganėtinai stangri, bet trečiukui puikiai tinka ir gana komfortiška vienu metu. Labai patenkintas automobiliu, dar kai pavyko rast "ledinį" variantą už tokią kainą. Xd modelis aukštesnis tad ir per duobes gilesnes galima pervažiuot ramia galva.
BMW 330 E46 Cd, 2004y
330Cd 150kw 6mech. Puikus modelis jaunimui. Dedant r18 plačius ratus reiktų pažaisti su važiuoklę. Mano atveju 330xd spyruoklės gale nes kasdieninė mašina. Trasoje max 6l valgo. Mieste pencininko režimu 8-9l. Spaudžiant 14-16l. Perkant reikia atsižvelgti kad teks taisyt. Reali tvarkingo visapusiškai 3l mechano kaina prasideda nuo 6k.
Važiuoklė patvari. Reikia stebėti kolektoriaus tarpines. Naudojant kiekvieną dieną galima gauti išvarža (važiuoklė palyginus su sedano ar universalo standartine akmens kietumo) bet ir stabilumas irgi idealus. Stabilizacija ir anti praslydimas atleis visas padarytas klaidas (veikia idealiai)
BMW 330 E46 xd Touring, 2003y
Sveiki turėjau 2003 metų e46 sedaną dyzelis 2,9l 149kw (jei neklystu) +-5kw rida 300tūkst. . Pati mašina super, jauti važiavimo malonumą, nieks nebarška, netarška. Mieste valgė 8l jei draskai kaip nesveikas tikrąja to žodžio prasme vien raudonom linijom ~12 nu 14max buvo kai visi startai su prasukom.. Per didelių remontų neturėjau per metus laiko neskaitant purkštukų, kimšosi juodai.. mažėjo trauka + reikėjo turbinos restoracijos kas vėlgi kainavo ne pigiai. Korozija slenkščiuose, arkose. Bet visiems kurie skundžiasi eksplotacija .. Čia gi BMW žinot ką perkat ir mokat už tikrai komfortišką ir stabilią mašiną kelyje todėl kaip minuso net nevertinu. Gi 3l variklis ir jeigu ramiai važinėjat valgo ~8l tai yra labai geros kuro snaudos imant automobilio tūrį,metus/kaina. Jeigu draskysit tą mašina vėlgi sanaudos pakenčiamos, o malonumas garantuotas, stabili abiem atvėjais. Rekomenduoju kiekvienam jieškančiam patikimo miesto bolido :)
BMW 330 E46 d, 2000y
Pravažinėjau 6 m. su BMW 330 2000 m., mechaninė pavarų dėžė. Puiki mašina, pakaba stipri, gerai ant kelio stovi, kuro sąnaudos nedidelės mieste apie 7,5 l. Rimtų remontų neturėjo, tik keičiau vieno stiklo pakelėją ir pakabos remontas.
BMW 330 E46 xd Touring, 2002y
Prieš porą metų įsigijau E46 330 xd 2002 metų 135 kw, automatas. Pirmas įspūdis labai geras - gražus, galingas automobilis su visų varančių ratų sistema, kas buvo sena svajonė. Visas gėris pradėjo menkti kai prie įprastų eksplotavimo išlaidų prisidėjo automobilio remonto kaštai. Po triejų eksplotavimo mėnesių, galima sakyti be didesnių požymių pavedė greičių dėžė- tiesiog sustojus prie pėsčiųjų perėjos praleisti žmogaus nebenorėjo pajudėt - kompas išmetė "krumpliaratį" kas reiškė kapitaliniu greičio dėžės remontu. Kainos Klaipėdoje 700 e dėžės remontas ir dar išėmimas, tepalai , filtrai dar virš 400e. Tai buvo skaudus kirtis palyginus su automobilio kaina. Atrodo po tokių investicijų viskas turi buti ledas, bet nepraėjus nei pusei metų greičių dėžė vėl pradėjo velt - vežiau pas ta patį meistrą kad pataisytų ( dar garantiniu laikotarpiu) tai jis pakeitė kažkokį skirstytuvą kuris panaikino vienas problemas bet atnešė kitas... Susitaikiau su tuo kadangi va-iuot buvo galima. maža to po kurio laiko kart nuo karto važiuojant pasireikšdavo mašinos kratymas panašus į neišbalansuotus ratus - problema priekiniai pusašiai, kurie krastoj kainavo apie 500e , panaudojau alternatyvas, pirkau naujus iš anglų. Kaina apie 200 abu. Generatorius atsisakė du kartus, pirmą kart pirkau iš šroto, o po pusantro mėnesio teko restauruot , dar 120e. Po to praėjus pusmečiui ir +- neivykus didesniems gedimams mašina važiuojant užgeso - problema parėjęs purkštukas,dar 190 e. po šio remonto pavažiavus pora savaičių pavedė variklis. Tada ir pasibaigė kantrybė.
BMW 330 E46 i, 2001y
Nupirktas auto prieš gerus metus. Mašina pasitaikė geros komplektacijos su mechanine pavarų dėže. Labai smagus ant kelio, vairo mechanizmas superinis. Žiemą mašina nėra labai praktiška, nes varomi galiniai ratai ir žema prosvaisa.
Nuvaziuota 22000km per ta laika dideliu gedimu nebuvo bet smulkiu darbu buvo virtine nes perkant masina kuriai jau 15 metu kitko ir nesitikejau. Is rimtesniu darbu reikejo pakeisti centrini kardano guoli .
Elektronika problemu nekelia vienintelis trukumas buvo perdegus galinio zibinto lempuciu llzdo mases laido jungtis. Del to posukis veike per greitai ir xenon zibintai mirksejo.
Variklis M54B30 tikrai sportinio charakterio kiekviena karta uzvedus malonus gaudimas ta primena. Sis motoras yra pakankamai patikimas ir ilgamziskas jei neskaityt VANOS ir ausinimo sistemos kuria teko profilaktiskai atnaujint, kad isvengt motoro perkaitinimo ( kas pasitaiko kai vienas arba keli ausinimo komponentai iseina is rikiuotes pvz issipletimo bakelis/kamstis , termostatas ir vandens pompa).
Kuro sanaudos beveik atitinka gamyklines jei vaziuoji ramiai.Tepalo beveik nevartoja vaziuojant su srautu. Jei vazinet sportiskai tada visuomet reikia turet su savimi bent litra tepalo dapylimui. Tepala ir filtrus keiciu kas 10000km priesingai negu gamintojo nurodyta 25000km riba kas padidina ekploatacines islaidas bet ilgalaikei perspektyvoje mano nuomone sumazina variklio dilima.
Bendrai vertinant alternatyvos nera jei nori panasiu metu kompaktisko sportinio sedano.
BMW 330 E46 d, 2003y
Neturi kur dėt pinigų pirk bmv čia yra ne auto o panašus į Opel iš vietos 3 litrų tojotos nepaima 2,2 130kw motoru liela
BMW 330 E46 d, 2004y
Turėjau automobilį šiek tiek virš 3 metų. Iš pat pradžių svaigau dėl šito auto ir išvis buvau didelis bmw fanas. Siandien gailiuosi, kad isvis pirkau sitos markes automobili. Automobilis turi smagiu privalumu kaip sedynes su atmintimi, automatiskai uztamsejantys veidrodeliai, rekaro sedynes ir tikrai galingas. Bet deja sitais privalumais dziaugiausi trumpai, vairuotojo sedynes elektronika visiski sugedo po puses metu o ta pati atmintis sedeniu taip pat pradejo veliau gryba pjaut. Isores temperaturos daviklis neveike todel bereikalo visada buvo kaitinami veidrodeliai, pakeitimas vien tik to daviklio atsiejo virs 200 lt ir kad ji pakeist teko visa prieki nusiardyt. Metai po pirkimo pradejo rodyti variklio gedimo lempute, kuria keturis kartus elektriki nunulino, kol paskui pati susitvarke ar visiskai sugedo. Dar pradejo nebesviesti galine pries rukine lempute, bet problemos taip ir neatradau, tai palikau kaip yra. Dar del elektronikos labai sokinedavo apsukos mazuose sukiuose, nors ir pataisytavo elektrikai po kiek laiko tas vel atsinaujindavo. Turbinos valdymas ne karta pabeges buvo, ji tiesiog neisijungdavo.. Zodziu kol elektronika veikia tol gerai, kai genda mest masina...
Kas liecia varikli tai irgi nieko gero negaliu pasakyt. Nors is pradziu nieko blogo nebuvo ir rida auto buvo tikrai nedidele (230000 km). Bet esu megejas paspaust ir tikrai tai padarau daznokai. Bet tie grandininiai varikliai nieko gero. Buvau ant trasos ir tada pirma karta daviau gera apkrova varikliui, tai atsileido grandine ir susilankste du voztuvai vaziuojant kazkur 160 km/h. Kainavo remontas kazkur 700 lt ir dar pats savo darbo idejau. Tas pats buvo nutike pries puse metu kai vaziavau lenkijoj nors zalos didesnes buvo isvengta, bet visko sutvarkymas atsiejo vel virs 300 eur. Turbina buvo isdilusi, ja teko keisti (250 eur). Kuro siurblys du kartus sugedo, net nepasakysiu kiek kainavo nes tevas tvarke. O ir seip kai reikia ka nors varikli remontuot vos ne visa masina isardai.... Ir dar daug kitu problemu kaip vakumas ir purkstukai uzsikimse, starteris.
Vaziuokliai daug priekaistu neturiu, nes nevazinejau kaip senukas tai gal ir negaliu daug tiketis. Kai prikau naujai buvo sudeta orginali vaziuokle, laike kazkur pusantru metu, kol vel vos ne viska teko keist. Ir seip kietai vaziuoja. Remontas tikrai nera pigus.
Vidus ankstas, apdailos atsoko ir niekaip nenori laikytis, teko su medvarsciais is vidais prisisukinet. Langu laikikliai visiskas gavno... Vairuotojo puses keiciau tris kartus ir keleivio puses karta. O gale isvis kaip senose masinose nera elektroniniu langu....
Magas yra orginalus bmw bussiness kuris niekad cd normaliai neskaite nors ir lazeris pravalytas buvo ir bande tvarkyt. Pasijungiau aux bet grojo tik vairuotojo puses kaloneles, bass isvis neegzisuoja ir to niekaip nejo patvarkyt (Tevas turi Audi A4 B6 jo Audi concert taip pat pajunges aux laida, bet visada viskas normaliai veike).
Vienu zodziu kas nori bmw paruoskit pinigines, nes sita masina yra beda ant keturiu ratu. Nusipirkau Passat B6 2006 ir nesuku galvos, nors elektronikos irgi gyvas velniais.
Nemanau, kad galima seis laikais rast neuzdrosta masina kaip, kad daug kas megsta kalbeti ir be pinigu kisimo isvis bmw geros bukles tureti neimanoma... Galbut visuomene yra kazkokie stereotipai, bet mano galva bmw yra pervertyta. Tai buvo pirma ir paskutine mano bmw..
BMW 330 E46 d, 2002y
3 metai kaip turiu si automobili ir negaliu nieko blogo pasakyt, vargu ar kuris kitas auto tokiu metu ir galia, ekonomiskumu, komplektacija pasizymes. Vairuodamas jauti kad savo metais tai buvo labai prabangi masina i kuria nebuvo gaileta nei kokybes nei laiko. Tikiu kad perkant pasitaiko ir prastesniu variantu kadangi perkama uz santykinai pigia rinkos kaina todel ir pats auto neturi tiek privalumu ir tai tampa minusais. Taciau perkant uz vidutine rinkos kaina ir priziureta auto jis tikrai tures daug daugiau pliusu ir teiks dziaugsmo jo eksploatavime. Visos auto prasosi investiciju kasdieniam eksploatavime taciau ne visos ju yra vertos..
BMW 330 E46 Cd, 2003y
Santykinai galingas. Manevringas. Gražus.
BMW 330 E46 xd, 2002y
Pradekim nuo to, kad su šiuo automobiliu riedu jau 1.5 metų. XD modelis (4x4 kitaip sakant). Per šį laiką teko susidurt su tam tikrom problemom. Pravaziavau apie 32.000km. teko keist per si laika is brangesniu daliu tai pusasi priekini viena, pakabinama guoli, nemazai atlikta netokiu brangiu remontu. Kiek esu skaiciaves, tai per si laikotarpi remontams investaves esu apie 800eu. 3Ltr 135kw variklis pilnai tenkina, su juo reikalu apart tepalu keitimo neturejau, geras kuro sanaudu ir traukos santykis( vasara vidutines apie 7.7, ziema apie 8.7 - mechanine deze), patikimi varikliai. Vaziuokle kietoka, noretusi siek tiek minkstesnes zinant Lietuvos kelius... Viduje plastmases ne itin barska, garso izoliacija tenkina, bet vel gi noretusi kad butu geresne. E46 korozija irgi siek tiek puola, arka viena kelia pusle kampe, slenkstis pasipuslejes siek tiek ir bagazines dangtis siek tike korozijos gaves, kitos vietos sveikos.
BMW 330 E46 d, 2003y
Turiu BMW330 D. Trauka tikrai puiki, atrodo geriau nei e39, tačiau liūdina brangi ekspoatacija. Pirkau uz 3500 eur prie 1,5 metų, bet sukišau jau apie 2500 euru.. vieni remontai, ko tik nekeista.. Minusas didelis, kad ratai mažesni nei r17 nesideda. Kuro sanaudos didokos..9-10 ltr minimum.,pas mane automatas..kažkas su dėže negerai darosi, labai grubiai pradėjo bėgius mėtyti, jaučiasi kažkoks smūgis..važiuoklė netikus ir brangi..pradėjo lysti rudelės ant galinio dangčio ir ly arka galinė kelia dažus..
BMW 330 E46 d, 2001y
Nebuvo tokio menesio kad nereiketu remontuoti.
BMW 330 E46 d, 2001y
Jei ne rūdys ir važiuoklės bildesiai,kurių priežasčių autoservizuose nesuranda,rekomenduočiau pirkti šią lupeną