BMW 320 E90 i Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 110 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 9.0 sec
- Avg. fuel consumption:
- 7.4 l
Reviews (11)
BMW 320 E90 d, 2008y
Labai galingas ir ekonomiškas. Kuro sąnaudos juokingos palyginus su galingumu. Jaunimui skirtas automobilis vien dėl patogumo: vidus skurdus, įlipt/ išlipt sunku, bagažinė sunkiai prieinama, mechaninė pavarų dėžė sportinė ir agresyvi, pirmi bėgiai agresyvūs. Geriausiai atsiskleidžia ant geros kelio dangos kur greičio limitas 90 km/h, o keliai vingiuoti. Nors jaunimas mėgsta "penktukus" , mano manymu, ši automobilis skirtas jiems. (2008, 130kw, 320d, mech.)
BMW 320 E90 d, 2005y
Išskirtinė mašina. Prieš šitą turėjau E36 ir E46. Šitą pirkau, nes panaši į E46. Išorės dizainas tobulas, mano akimis. Važiuoja taip, kaip ir visos bmw- užtikrintai ir tiksliai.
BMW 320 E90 d Efficient Dynamics, 2010y
Puikus ir saugus automobilis, puikios apdailos medžiagos, labai dinamiškas automobilis, patvari važiuoklė, elastingas ir suderintas variklis (galia ir ekonomija subalansuota puikiai)
BMW 320 E90 d, 2007y
Turiu si automobili 4,5 metu ir tiesiog negaliu atsidziaugti juo. Labai geras automobiliukas ypac variklis ir vaziuokle neturejau jokiu bedu apart DPF filtro ir girgzduku. Daugiau galeciau vien tik girti si automobili bet geriau nusipirkti ir isbandyti ji paciam.
BMW 320 E90 d, 2005y
Sveiki, savo automobilį pirkau parvaryta iš Italijos eksplotuoju jau apie metus laiko, ir juo nesidžiaugiu. Automobilio važiuoklė labai kieta jaučiasi koekviena duobelė Lietuvos keliais važinėti nemalonu. :). Salone vietos mazai, labiau tinka vienam vazineti. Pas mane odinis salonas jau suplyses,apsitrynusi panele bei kitos vietos.Kuro valgo mazai tai butu vienas is didesniu pliusu,pas mane 320d tai begejasi sunkiai turiu kelti aukstas apsukas +2300 tada atsiranda trauka,trasoi traukos uztenka apsilenkiu visus lengvai.Dabar savo masina ruosiuosi parduoti tai nuvertejo apie 1000euru +,plius ant remonto sukisau koki 450euru ~.
BMW 320 E90 d, 2005y
Na ką...savarankiškai nupirkus tiesiai iš Vokietijos automobilis buvo 3metų amžiaus bet jau su 230.000km rida, nepaisant to jog prabėgus buvo nemažai automobilis per 5,5 eksploatacijos metų elgėsi itin patikimai. Per visą laikotarpį buvo pakeisti tik galiniai amortizatoriai, oro srauto matuoklė (manau nebuvo būtina), priekinės spyruoklės, bei pakaitinimo žvakės, žinoma neskaičiuojant eksploatacinių medžiagų kaip kad: alyva, filtrai, st.kaladėlės ir diskai. Alyvos nuo keitimo iki keitimo (keisdavau kas 15.000km) nereikdavo dapilt nei lašo. Pavarų dėžės darbas deja nebuvo sklandus,1-a pavara kartais jungėsi gana sunkiai (reikėdavo pataikyt) bet nepaisant to didelių priekaištų neturiu ir remontuot nereikėjo. 120kw variklis labai elastingas, kuro sanaudos ~6,9l/100 (dzyelinas), traukdavo labai smagiai nors važiavimo komforto gali kaip kam trūkti dėl runflat tipo padangų. Vieni iš didžiausių trūkumų interjere tai medžiagų kokybė - pavarų svirtis apsizulinus ir chromas dilo intensyviai, durų rankenėlių paviršius nusilupo beje kaip ir viršutinės rankenėlės. Kas liečia daiktų pasidėjimą pvz. kavos puodelis, CD, telefonas ir pan. tai katastrofa...daiktėžė (bardačiokas) labai maža, durelių nišos nepatogios, puodelių laikiklių apskritai nėra...žodžiu ši vieta nepraspresta.
Nežiūrint nedidelių trūkumų - rekomenduoju šį modelį jei pavyks rasti "neužmuštą" variantą.
BMW 320 E90 i, 2009y
Mašina gera, dizainas net dabar yra modernus, automatas veikia sklandžiai, beveik nestabdo. Variklis 2 litru yra silpnokas, kad raut is vietos, bet trasoje jo pilnai pakanka. Man nelabai patinka bixenonai. Valdomumas idealus, atsisedus i masina po eilinio brangaus remonto viska jai atleidziu, nors pries tai keikiaus ir parduot zadejau.
BMW 320 E90 d, 2012y
Isskirtine masina. Pries sita turejau E36 ir E46. Sita pirkau, nes panasi i E46. Isores dizainas tobulas, mano akimis. Vaziuoja taip, kaip ir visos bmw- uztikrintai ir tiksliai. Pabandymui emiau dyzeli- kai stovi, tai gal ir garsiai veikia, bet kai vaziuoji murkia uztikrintai, labai jaukiai. Kelyje laikosi, vaziavau i posuki 90laipsniu (zenkas 50) 120km greiciu ziema, be jokio uznesimo. Masina ne tai, kad tiesiog ekonomiska, o neimanomai ekonomiska. Parasyta, kad trasoje ryja 4,4litro, bet tikrai galima 3,5 pasiekt. Mieste 6.
BMW 320 E90 i, 2013y
Pirkau masina 2013 metais, esu labai patenkinas ir jokiu esminiu problemu nebuvo. TA visad dariau oficialiam servise, dabar tiesa garantija jau pasibaigus. Bet nesenai buvau, padare diagnostika ir jokiu problemu nerado. Kai ieskojau, tai ziurejau infiniti, honda accord, bet siaip norejau 5 bmw, deja finansai neleido. Esu labai patenkintas, kad paemiau butent sita, patogi, vaziuoja minkstai. Pries ja turejau audi a4, bet su ja man labai nepasiseke, buvo su pavaru deze problemos, o ten variator deze stovi. Gerai, kad sekmingai atsikraciau. O sita galiu rekomenduoti.
BMW 320 E90 i, 2010y
Bmw 3 e90 2010 metu automatas, pirkta su 87000km rida. Kai tik isigijau, tai dziaugsmui pabaigos nebuvo, tiksliau buvo. 100000km rida ir buvo visu dziaugsmu pabaiga, masina pradejo tiesiog byreti. Matyt tokia rida yra riba sio auto. Bet man labai patinka jos dizainas. Manau ji skirta zmonems, kurie mazai vazineja arba nori visa savo laika praleisti servisuose, kisdami pinigus i begalinius remontus.
BMW 320 E90 d, 2008y
e90 320d 130kw, tai patebejimai tokie, vazineju puse metu ir po kol kas nyc nieko neremontavau. Rida masinos 193000km (rida tikra patikrinta) masina 2008m. Kuro sanaudos trasoje tai labai geros daugiau kaip 5 l nebuvo (relax rezimas 100-120km/h), misriu rezimu 60% miestas 40% uzmiestis apie 6,2l siltu sezonu ir ziema apie 7-7,5 litrus (masina sildau labai trumpai). Mano dar nepatirtos problemos bet labai daug apie tai skaiciau tai kad silpnos grandines (linkusios trukti) deka naujesnes grandines ir zvaigzdutes konstrukcijos. Taciau si problema pasireiskia tik anglijoje kur e90 daugybe kartu daugiau nei lietuvoje ir tai pavieniai atvejai (kaip rasoma jog tai n47 varykliu beda). Del sklendziu kolektoriuje tai jos sumontuots jau protingiau ir pati konstrukcija ju truputeli geresne taciau 100% garantijos tikrai nera kad jos nenueis. Atveju kad rasytu jog siam varikliui nuejo sklendes neradau, taciau konstrukcija mano manymu ju vis dar nedadaryta iki galo. Eksploataciniai duomenys: tepalo norma 5,2l ir tepalo bent jau mano atveju nedingsta visa eksploatacini perioda tiesa tepalus keiciau tik nusipirkes masina bet iki pat dabar nieko nedapilinejau. O siaip variklis traukia labai gerai ypac man patinka trauka prie didesnio greicio kai reikia ka nors aplenkti. Sakyciau tai puikus balansas tarp galios ir ekonomiskumo.