BMW 320 E46 CI Cabriolet Reviews
- Engine l.:
- 2.2 l
- Power:
- 125 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 8.8 sec
- Avg. fuel consumption:
- 9.4 l
Reviews (41)
BMW 320 E46 d Touring, 2001y
Pagal amžių važiuoja maloniai, automatinė dėžė problemų nekelia, galvoja greitai. Yra mechaninis režimas. Variklis vykęs, prižiūrėtas drąsiai įkabina 500k km. Vienintelės silpnos vietos- alkūninio škyvas ir egr termostatas. Siurblio elektronika perdega daugumai, bet perlitavus pamiršti problemą. Mano nuomone tai pigiau nei keitalioti 110kW common rail purkštukus. Ilgaamžė važiuoklė nors ne iš pigių pagal metus. Originalios dalys kokybiškos, todėl net šrote galima rasti geros būklės.
BMW 320 E46 d, 2002y
Vien tik pavadinimas bmw bėda nemašina
BMW 320 E46 d Touring, 2002y
Turiu FL modelį universalą jau virš pusės metų. Rimtesnių problemų neturiu, tik susiduriu su vietos trūkumu gale.
BMW 320 E46 d, 2001y
Automobili turėjau neilgai, ką galiu pasakyti automobilis ganėtinai patogus kaip ekonominės klasės sedanas.
Salono kokybė kaip tokiu metu automobiliui labai gera, jokių pašalinių garsų, plastmasių barškėjimų, garso sistema ne pati geriausia, bet ir ne pati praščiausia. Labai patogus salonas ne per daug mygtukų ir visokių nesąmonių, labai patogiai viskas sudėta, didžiausias minusas nėra puodelių laikiklių kas labai piktina. Labai nustebino kuro sąnaudos automobilis ganėtinai sunkus, bet mieste galima apsieit su nepilnai 7L dyzelio kas yra visai neblogai. Didžiausia ligai šių PRE FL modelių butu kuro siurblio el. dalies gedimas, su kuriuo teko susidurti ir man remontas nepigus kainavo 180eurų. Važiuoklė kieta palyginus su kokia 5 serija ilgoj kelionėj pasijaučia, kad ne pats geriausias automobilis toli važinėti.
BMW 320 E46 d Touring, 2002y
Auto pagal kaina liuks nepridėsi nei prie golfo ar pasato.
BMW 320 E46 d Touring, 2002y
"Automobilis rūdija labai greitai ir stipriai. Silpna galine važiuoklė, kaina neatitinka automobilio vertės.
BMW 320 E46 d Touring, 2005y
Superinis auto! Labai patenkintas! Rekomenduoju! Viskas super! BMW - jega! #AYCM !!!
BMW 320 E46 d Touring, 2002y
Automobilis rūdija labai greitai ir stipriai. Silpna galine važiuoklė, kaina neatitinka automobilio vertės.
BMW 320 E46 d Touring, 2002y
Šaunus auto visais aspektais!
O jei dar m paketas išvis geriau nežinau
BMW 320 E46 d, 2002y
Pravažiuota 700.000 km...
BMW 320 E46 d Touring, 2002y
Automobilį turėjau 8 metus, esu juo patenkintas. Patikimas, labai taupus, pakankamai erdvus ir praktiškas. Interjeras vokiškas, daugiau spartietiškas, paprasta, aišku ir tikslu. Ergonomika gera, viskas logiškai ir patogiai išdėstyta. Galima nuvažiuoti ilgus atstumus ir nesijauti pavargęs. Žiemą taip pat gerai laikosi ant kelio, nesudėtinga saugiai važiuoti greičiau nei dauguma mašinų.
Šviesos pakankamai geros nors mano mašinoje buvo ne ksenoninės, o paprastos.
Nors nėra labai didelis, bet viduje 4 suaugusiems komfortiška, 5 aiškų tenka pasispausti. Nėra aukštas, jei daugiau sniego kieme jaučiasi kaip braukiasi per dugną.
Išorės dizainas aišku skonio reikalas, bet man asmeniškai patiko, net ir turėdamas 15 metų neatrodė seniena.
Per 8 metus pravažiuota kiek daugiau nei 150 000 km. Gedimų nedaug, daugumoje nusidėvėjimas, kadangi mašina buvo daug pravažiavusi. Pakeičiau visus amortizatorius, galines spyruokles, visas stabdžių kaladėles ir diskus bei įvores priekinėje pakaboje bei generatoriaus relę . Neilgai po įsigijimo buvo išimtos sklendės iš kolektoriaus. Aptarnavimus dariau kas 10-12 tūkst., nelaukiau nustatytų 22000km, pagal borto kompiuterį. Kuro sąnaudos tiksliai 6,05 l/100km., nes įsivedinėjau į programėlę kiekvieną kuro užpylimą. Taupumo rekordas -5,45 l/100 km, blogiausias skaičius -8,1l/100 km. Vilniuje šaltą žiemos mėnesį. Žiemą vedasi gerai, nebuvo jokių problemų nors stovėjo visada lauke.
Kalbant apie minusus galiu pasakyti tik kad po 15 metų eksploatacijos rūdija, nors galbūt tai dėl to, kad mašina iki Lietuvos buvo važinėta regione netoli Šiaurės jūros, kur klimatas drėgnas, panašiai kaip Lietuvoje.
Apibendrinant galiu pasakyti, kad tai tikrai geras automobilis, kuris tvarkingai jį prižiūrint yra patikimas, ekonomiškas ir praktiškas. Pagrindinė priežastis kodėl teko parduoti - pradėjo lįsti rūdys.
BMW 320 E46 d, 1998y
Visai geras
BMW 320 E46 d, 2002y
turejau a4 b5 1.9 ir bmw 320d e 46 man a4 buvo geriau.geresnis auto nei bmw,,,
BMW 320 E46 d, 2004y
2004 110kw. rekomenduočiau :)
BMW 320 E46 d, 1999y
Labai puikus automobilis. Prieš pirkdamas buvau prisiklausęs gandų, kad čia tas pats kaip tds, bet po metų prasukus 25000km jokių bėdų neturėjau. Šią vasarą keliavau po vokietiją prasukau 4000km per dvi savaites, buvo neramu važiuoti su tokių metų automobiliu, tačiau automobilis nenuvylė. važiavome keturiese pilnai pasikrovę tačiau kuro sąnaudos buvo labai džiuginančios 4-5 litrai nedaugiau. Nesakyčiau kad esu labai mėgstantis prižiūrėti ir investuoti į automobilius ir dažnai laukiu galutinio sugedimo tačiau su šiuo automobilio jo vis nesulaukiau ir labai džiaugiuosi. Maž daug pusė metų važinėjau su klebančiu alkūninio veleno škyvu kurį pasikeičiau tik važiuodamas į vokietiją. Savaime aišku tepalus keičiu kaip priklauso, netgi dažniau. pilu nepigius castrol edge 5w30 pilnai sintetinius ir ne kas 22000km (kaip rekomenduoja gamintojas) o kas 10-15k. iš bėdų susidūriau kaip jau minėjau su klibančiu škyvu, važiuoklės remontu na ir kartais lenkiat penktu ar ketvirtu bėgiu pasireiškia sankabos praslydimas. bet tai jaučiu jau pusė metu ir galvojau prieš važiuodamas į vokietiją pasikeisiu tačiau nusipirkau ir liko stovėti nepakeista, o kelionę atlaikė puikiai. Važiuoklės remontas nepigus. tačiau važiuoklės konstrukcija labai nesudėtinga ir manau remontas tikrai turėtų būti pigesnis nei pas e39. Taip pat pas mane kleba vairo traukė kuria jau pastebėjo ir tech apžiūra prie 9mėn. O važiuoklės meistras sakė kad tai liga ir kad dar nuvažiuosiu daug tūkstančiu km ir patarė keisti kai jau pradės leisti skystį.