BMW 318 E46 i Reviews

BMW 318 2002-2005
Engine l.:
2.0 l
Power:
105 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
9.3 sec
Avg. fuel consumption:
7.4 l
Recommends
Reviews: 5 0
Average score: 4.0
Write review

Reviews (5)

BMW 318 E46 d Touring, 2005y

2019-01-08
Variklis neužmušamas, viskas kita ganėtinai patvaru. Labai manevringas kelyje ir aikštelėse. Salonas talpus.
Kebulas mėgsta parūdyti, bet tai reikia tvarkyti laiku. Kaina pačių automobilių nemaža, bet atitinka kokybę ir važiavimo malonumą.

Labai geras automobilis. Variklis neužmušamas, viskas kita ganėtinai patvaru. Labai manevringas kelyje ir aikštelėse. Salonas talpus. Kėbulas mėgsta parūdyti, bet tai reikia tvarkyti laiku. Kaina pačių automobilių nemaža, bet atitinka kokybę ir važiavimo malonumą.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 318 E46 i, 2002y

2016-05-24
+Patvarus. +Mazos kuro sanaudos komforto ir traukos atzvilgiu. +Pigios detales +Pigus remontas +Patvarus varikliai +Manevringa +saugus automobilis seimai.
- plasmasiniai zibintai.

Tobulas automobilis E46 Facelift benzinai 4cilindru 105kw.
Automobilio remontas nera labai brangus (automobilis labai patvarus!)
Automobilius remontuoju senai ir pries keleta metu nusipirkus si automobili nustebau!
Vazineti su dujom sanaudos 7.5L duju iranga pigesne variklio remontui prireikus detales nedideles.
o traukos automobiliui pakanka atsizvelgiant svorio ir variklio atzvilgiu. Elektronika yra tvarkinga (nedega bereikalingos lemputes). Automobilio patvarumas 10balu. Vazinejant su dujom galima pamirsti brangias keliones su tokiom sanaudom.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 318 E46 i, 1999y

2015-02-13
Apie tai, kaip saunu vairuoti BMW galima rasyti labai daug. Visa tai jau zinoma ir manimi asmeniskai patikrinta. Be galvos trankymo ir rekimo, kad BMW yra super-puper auto, o visi kiti sh kelyje, galiu pasakyti, kad tai tiesiog grazi masina, kuri dziugina tavo (ir aplinkiniu) aki.
Na o dabar apie trukumus: 1. Tikrai labai ir labai brangi prieziura. Mano rida 15000, bet per paskutinius metus isleidau tikrai nemazai pinigu smulkiam remontui. Galiu tik pasidziaugt, kad vaziuokle ir varikilis negedo. 2. Silpnokas variklis, nepatariu imti 318 jei norint bet truputi gaza pajusti ir palekioti. Net mechanika vaziuoja tingokai. Aisku koki metalo lauza nuo sviesoforo padarysit, bet ar tai bmw... 3. Labai zema masina, aisku as esu uzdejes plastikine apsauga, bet ir be jos butu zemoka. Auto skirtas tik miestui ir tik asfaltui. Jokiu kelioniu i uzmiesti, pikniku, saslyku. Apibendrinant galiu pasakyti, nelabai patikimas, nelabai greitas, bet labai grazus ir stilingas auto uz palyginti nedidele kaina.

Patenkinatas automobiliu 90proc. Is esmes gavau tai ko ir tikejausi. Siaip masina labiau orentuota i isorini vaizda ir vairuotojo ivaizdi, nei i kazkokias vidaus savybes (variklis viso 118 arkliuku). Brangus aptarnavimas, lyginant su mano praeita masina. Bet viska as galiu jai atleisti, nes toks kaifas ja tureti.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 318 E46 i, 1998y

2014-04-12
Patvarus, malonus vairuoti, gražus dizainas, nepūvantis automobilis. Sekantį pirksiu taip pat BMW.
Brangoka eksplotacija, nepatikima elektronika.

Automobilis geras, tačiau išlaikymas nepigus, nelabai patikima elektronika pagrindinės ligos klurios ir man išlindo būtų ežys(180lt), tepalo lygio daviklis (apie 420Lt), kai kurios interjero detales lupasi (gamykliniai dažai nuo plastmasių, bet ši bėda išlenda ne kiekvienam), kuro valgo nemažai, idetos tiesiogines ketvirtos dujos su naujausiais purkštukais, mieste - virš 12, užmiestis 10, bumsi galinis reduktorius, gumos neplyšusios, ieškoti kur bėdos brangu. Iš kitos pusės automobilis patvarus (keičiau tik selenblokus, po 45Lt), kėbulas neturi jokių rūdelių, labai manevringas, parkuotis su šiuo automobiliu labai malonu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 318 E46 i, 1998y

2012-11-12
konfortiskas, patvarus, puikiai draugauja su dujom, patogus salonas.
Detaliu kainos, braskantys priekiniai langai, sviesus salonas, neatsivercia galines sedynes tad nieko daug i bagazine neitalpinsi. vaziuokles remontas brangus.

Puikus automobilis vienareiksmiskai TAIP. tik jei pirkt tai geriau 2,8 motoru trauka nepalyginama o kuro sanaudos ant 2litru kazkur tik didesnes .Labai konfortiskas pagal savo klase, gan patvarus, puikiai draugauja su dujom trasoje 9 mieste iki 11, patogus salonas ganas erdvus ner ka lygint su jo pirmtaku, 1,9 variklio puikiai uztenka normaliam vazinejimui per metus su varikliu neturejau jokiu bedu isskyrus nuluzuse slanga laisvu apsuku ir tepalo begima pro tepalo filtro laikikli,tik va vaziuokles remontas tikrai brangus jau geriau 3 a4 remontuot nei 1 e46, bet kaip sakoma netepsi nevaziuosi dabar susitvarkiau galvos neskauda.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2002 - 2005 (2002, 2003, 2004, 2005)