BMW 316 E46 i Touring Reviews

BMW 316 2002-2005
Engine l.:
1.8 l
Power:
85 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
11.2 sec
Avg. fuel consumption:
7.3 l
Recommends
Reviews: 3 -1
Average score: 4.5
Write review

Reviews (4)

BMW 316 E46 i Touring, 2003y

2020-01-05
Gerai stovi ant kelio. Patogus. Gan erdvus. Gera garso izoliacija. Manevringas. Žiemą šiltas. Vasarą gerai galima atvėsint saloną. Draugiškos kuro sąnaudos. Paprasta priekinė važiuoklė. Galas irgi remontuot nesudėtingas. Važiuoklė laiko gerai ir gan nebrangi.
Gan kieta. Sėdi žemai. Variklis negali ilgai (20 -60 min) dirbt tuščia eiga. Neveikia tepalo separatorius ir degina per įsiurbimo kamerą tepalą. Variklis sukurtas važiuot o ne birzint vietoj. Sunku parkuotis. Per veidrodėlius prastai matosi. Pradėjus gest elektronikai tenka labai tuštint piniginę. Sutvarkyt elektroniką kainuoja tiek kiek nupirkti dar tokią mašiną. Jei nori tapt autoelektriku, tai pirk šį modelį. Tikrai daug sužinosi :)

Prieš metus nupirkau 1.8 benziną universalą už 2000eur, mechanika. Iš Vokietijos. Lietuvoj nevažinėta. Važiuoja smagiai. Tik beveik 300000 km pravažiavus. Teko keisti abu lambda zondus(170 Bosch), valvetroniko varikliuką(150 VDO), jo valdymo daviklį (220 VDO), tepalo separatorių (200)(orginaliu), veleno padėties daviklį(37 Delphi), abu paskirstymo velenėlių daviklius(po 20 eur Delphi), abu salenoidus(110eur VEMO)(elektro vožtuvus), žvakių rites(100 eur Bosch), variklio temperatūros daviklį(45 BMW), tepalo slėgio daviklį (25 BMW), oro srauto matuoklį( pirkau Delphi už 66eur iš autodoch.lt, bet atsiuntė kinietį, bet įdėjus veikia). Plius dar visokių smulkmenų.
Jau įdėjau apie 1300 eur.. Dabar parėjo tosolo daviklis kuris valdo radiatorių (45eur), Antrinė oro pompa(10-150eur). Vaido padėties daviklis(50-300 eur).
Jau keturis mėnesius važiuoju avariniu rėžimu. Nes pakeitus vieną daviklį pamatai po kelių dienu, kad kitas numirė. Kol atsiunčia savaitė, dvi ar trys praeina. Didumą daviklių nėra parduotuvės atsivežusios.
Tai kas žadat pirkti senesnę mašiną tiesiog paskaičiuokit ar verta tiek investuot. Visus daviklius keičiau pats. Supaupiau ant servizo.
Tvarkiau priekinę važiuoklę. Vairo traukių gumas, vairo traukes, traukių antgalius, šarnyrus. Apie 200 dealės ir simboliškai paėmė meistrai 50 eur už darbą.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 316 E46 i, 2000y

2017-07-18
Puiki išvaizda Mažai rūdija Pigu važiuoti dujomis vidutiniškai 100 km - 10 litrų. Originalios detalės yra brangios, tačiau laužynuose galima gauti pigių ir kokybiškų detalių. Labai manevringas auto.
Problemos su galinių amortizatorių atramom (dažnai reikia keisti, greitai susidėvi). Dažnokai perdega šviesos lemputės.

Vertas dėmesio auto.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 316 E46 i, 2001y

2013-10-02
Ekonomiškas, patvarus,mažai rūdijantis. Labai manevringas išvaizdus.
Brangokos dalys, bet ilgai laiko, galiniai varantys ratai, rankinis.

Super automobilis, netikėjau kad 1.8.9 variklis tikrai neblogai traukia šį mažylį. 77 KW užtenka klasikiniam automobilio vartojimui trauka puiki, su dujomis (tiesioginėmis BRC) mano bmw valgo 9l mieste, 7 litrus užmiestyje, važiavimas labai pigus! Trauka puiki tiek dujomis tiek benzinu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 316 E46 i, 2001y

2013-06-27
Gera trauka. Salonas solidus gražus, nerūdija, dugnas nepūva, problemos su termostatais. Ekonomiskas.
Termostatas nelaiko reikia keisti dažniau, nepigios dalys.

Labai geras ir ekonomiškas automobilis! Modelis 316 bet variklis yra 1.8.9 ir 77 kilovatai. Kaip bmw trauka tikrai nebloga nors variklis to modelio silpniausias, pilnai užtenka važiavimui, puiki manevringa mašinytė. Kaip tokiam varikliui trauka tikrai nustebino, maniau kad bus "dusulys" nepasivilks su 1.9 valikliu, bet atsisėdęs pajutau tuos 77 kw. prieš tai turėjęs Galant 2.0l 100kw tai šio mažylio trauka ne ką blogesnė! Salonas kaip ir E46 solidus gražus, nerūdija, dugnas nepūva su varikliu jau 4 metai neturiu problemų tik problemos su termostatais kaip ir visų BMW. Per visus šiuos metus turėjau tik problemą su termostatu ir žvakės laidais, teko juos keisti. Važiuoklę dar tvarkiau kuri atsiėjo nepigiai nepalyginsi su GOLF dalių pigumu, bet mašina tai puiki negaliu skųstis. Šiaip 316 esu pilnai patenkintas ekonomiškumo atžvilgiu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2002 - 2005 (2002, 2003, 2004, 2005)