Audi 80 B4 2.0 Quattro Competition Reviews
- Engine l.:
- 2.0 l
- Power:
- 103 kW
- Fuel type:
- Gasoline
- 0-100 km/h:
- 9.6 sec
- Avg. fuel consumption:
- -
Reviews (43)
Audi 80 B4 1.9 TDI, 1993y
Pasenęs modelis. Šiaip patvarus.Euro -2 atitikmuo, kas greitu metu bus draudžiama eksploatuoti bent didmiesčiuose, kaip nutiko Hamburge ,net euro -4 neįleidžia į miestą. Be to artėja taršos mokestis. Šitie senukai retas kuris dar telpa į dūmų normą. Važinėti kaime tai geras variantas, tačiau kaina per didelė.
Audi 80 B4 2.0 E, 1992y
Automobilis pasenęs ir atsibodęs, tačiau labai patvarus. Remontas nėra dažnas, o nuvažiuoju tikrai daug ir daugiausiai prastais kaimo keliais. Variklis patvarus nesu nieko jam keitęs apart tepalų, filtrų ir kitų eksplotacinių skysčių . Dujų nėra buvę ir nebus, nes benzino sąnaudos gana normalios ~10l, čia mišriai važiuojant. Be to ir vedasi idealiai bet kokiomis sąlygomis. Važiuoklė patvari vieną kartą viską persirenki ir užmiršti ilgam. Salonas nuo senatvės jau nusidėvi, pagrinde mėgsta plyšti vairuotojo sėdynė, durų apdailų medžiagos atlimpa ir paskui lengvai atplyšta, aišku lubos atvimpa. Bet bendrai tai surinkimo kokybė gera, nes nėra jokio barškėjimo ar pašalinių garsų važiuojant netgi prastais keliais. Bagažinė nemaža lyginant su B3 dar sėdynės vartosi. Kėbulas didžiausias privalumas, nes yra cinkuotas ir nerūdyja, nebent jei būna pažeisti dažai tada metasi rūdelės. Apibendrinant automobilis tikrai neblogas nors ir senas. Skelbimai pilni galima nupirkti padoraus stovio už nebrangiai, detalių pilna visur, paprasta pačiam susitvarkyti.
Audi 80 B4 Avant 2.3 E, 1993y
Neblogas auto kokybiškas ir galingas
Audi 80 B4 2.0 Quattro Competition, 1994y
Audi 80 quatro avant 2,0E 16V 103KW dujos, automobiliui beveik 20 metų, bet iki šiol kėbulas švarus jokios korozijos, variklis patikimas draugauja su dujom gerai, dinamika automobilio gera, quattro įspūdingas pravažumas siu laiku parketinius dzipus gali padeti i vieta, variklio galios pakankamai, vaziuokle laiko gerai siektiek su sailentblokais dazniau pakeist reikia, automobilis tikrai vertas pagarbos nepavede nei ilgose kelionese nei bekeleje.
Audi 80 B4 Avant 2.0 E, 1994y
Turiu Audi 80 B4 1944 metų 2.0 litrų 85 kilovatų varikliu. Benzinas ir dujos , variklis draugauja su dujomis puikiai. Trauka ,kaip tokių metų tikrai gera. Kuro sąnaudos geresnės negu norėtųsi 8 litrų dujų bendras vidurkis. Naudoju žvejybai , daug važinėju pro žvyrkelius , važiuoklė patvari , salone niekas nebarška visas kokybiška. Universalui gal gan mažoka bagažinė ,bet tikrai užtenka. Gerai užlaikyta nepūva , dabartinė taip pat nepūna , praeita taip pat nebuvo nei ,kiek supuvus. Variklis tepalų nedegina. Puikus darbo arkliukas ir ne tik , tinka katik išsilaikiusiems teisės. Puikus kainos ir kokybės santykis. Tik dabar perekūpai kainas susikėlė....
Audi 80 B4 2.0 E, 1991y
neapsigaukit pirkdami kai sako yra duju patikra ir parodo popieriu,tas popierius nieko nevertas,ziurekit ant duju baliono turi but lentele iki kada galioja patikra
Audi 80 B4 1.6, 1994y
Audi 80 quattro avant 2.0E DOHC 103kw benzinas dujos, šiai dienai jau senas auto bet as ji vis dar laikau del siu priezasciu pigus islaikymas detales jei nepigiausios tai laiko gerai kuro sanaudos 13 litru duju, pravazumas tikrai ispudingas, salonas kokybiskas viskas savo vietoje. Labai paprastas automobilis kuri galima paciam pasiremontuoti nesunkiai. Turiu jau 4 metai.
Audi 80 B4 1.6, 1993y
Turėjau B-4 apie metus. Variklis 1,6 74kw.T ai gera seniena tinka kaime, žvejybai ir medžioklei,n es talpi bagažinė. Važiuoklė kieta ,tačiau detalės pigios,geriau restauruotos yra patikimesnės.Kėbulas jeigu nebrauktas yra geras nes atsparus korozijai.Elektronikos minimaliai patikima kuro valgo vidutiniškai apie 8ltr tinka ir etanolis.Tolimai kelionei nėra patogi Žodžiu pensininkų tačkė,tik dabar perekūpai užlankstė kainas.
Audi 80 B4 1.6, 1993y
Audi 80 1,9 TDI 1Z varikliu, 66kw sedanas.
Naudojama kas diena jau 6,5 metus pravažiuota daugiau nei 110k kilometrų.
Modelis turi privalumų ir trūkumų. Kėbulas geras, bet jeigu buvo kada tvarkyta rūdys išlis vis tiek. Remonto kaina pigi, kuro sąnaudos irgi nedidelės. Jeigu taisyti ir tvarkyti viską laiku geras automobilis. Pilnas elektro paketas + kondicionierius.
Audi 80 B4 1.6, 1994y
Turiu Audi 80 1995m 1.9 Tdi. Zodziu jokiu problemu
Audi 80 B4 1.9 TDI, 1991y
Puiki mašina patvari kėbulas ir
Audi 80 B4 1.9 TDI, 1991y
Labai geras, mašina puiki
Audi 80 B4 1.6, 1993y
kaimietiskas grabas, pavazinejau du metus, vaziukle ,reikia keist kas pusmeti, nebent vazinesi kaip kiausinius ant stogo veziodamas, pastoviai kazkas genda, vazinejau kol nusipirkau Toyota carina-e, ner ka lyginti, I audi daugiau nesedau ir atidaviau giminaiciui uz dyka
Audi 80 B4 1.9 TDI, 1993y
Važinėju sedanu jau virš 10 metų (tame tarpe ir su kitais automobiliais - apynaujais tarnybiniais ir pan.) Prisukta jau 420.000km. Laikau "darbine bitute" - nekaprizingas, detalės kapeikas kainuoja, įlenkei sparną ar dureles - remontuoti neapsimoka nes po 40 Lt kėbulo dalys laužynuose ir spalvą parinkti lengva, nedeficitas.. Atsukai, prisukai ir važiuoji toliau.. Elektronikos beveik jokios. Daug ką susiremontuoti galima pačiam. Išmokus, galima sutalpinti tikrai daug bagažo. Kuriasi bet kokiu oru - gerokai naujesnes mašinas iš kiemo žiemą tampau..
Didelei šeimynai nepatarčiau, bet vienam ar dviese po miestą maltis ir neilgoms kelionėms į užmiestį - pats tas.
Audi 80 B4 Avant 1.9 TDI, 1994y
Si automobili turiu 2metus, nusipirkes tik pries T.A keiciau galinius sailenblokus, o daugiau vaziuokleje nieko nekeiciau ir niekas nebyra, / vaziuoju visur kur papuola, zvyrkeliai, krateriniai keliai, tad vaziuokle ganetinai patvarti, tik gal kazkiek nestabili, daugelis zmoniu kalba, kad daznai reikia tvarkyti, bet sneka veltui, nebent dalis is turgaus perka betkokias. Is varyklio viskas tvarkoj, 1.9TDI pats tas, gerai priziurint bedu neturesit ir po 1milijono ridos. Aisku galios mazoka kazkiek, mieste vazineti pats tas, o uzmiesti pvz lenkime jos mazoka, bet yra servizai su rimta hebra kur uz maziau nei 400lt padaris raketa.