Variklio šildymas prieš važiuojant

Created by User 2013-10-14
2013-10-14 23:03
Sveiki, iškilo klausymas ar reikia pašildyti automobilio variklį prieš važiuojant? :) nes kai pastebiu, kad dauguma vairuotoju tik įsėdę į automobilį tuoj pat pradeda važiuoti.
2013-10-14 23:23
2013-10-14 23:03 wrote: Sveiki, iškilo klausymas ar reikia pašildyti automobilio variklį prieš važiuojant? :) nes kai pastebiu, kad dauguma vairuotoju tik įsėdę į automobilį tuoj pat pradeda važiuoti.
as tai palaukiu minutele, kol apsukos nukrenta siektiek
2013-10-14 23:25
2013-10-14 23:03 wrote: Sveiki, iškilo klausymas ar reikia pašildyti automobilio variklį prieš važiuojant? :) nes kai pastebiu, kad dauguma vairuotoju tik įsėdę į automobilį tuoj pat pradeda važiuoti.
2013-10-14 23:23 wrote: as tai palaukiu minutele, kol apsukos nukrenta siektiek
o tai ar duoda ką nors? ar nėra skirtumo?
2013-10-14 23:29
2013-10-14 23:03 wrote: Sveiki, iškilo klausymas ar reikia pašildyti automobilio variklį prieš važiuojant? :) nes kai pastebiu, kad dauguma vairuotoju tik įsėdę į automobilį tuoj pat pradeda važiuoti.
2013-10-14 23:23 wrote: as tai palaukiu minutele, kol apsukos nukrenta siektiek
2013-10-14 23:25 wrote: o tai ar duoda ką nors? ar nėra skirtumo?
esu girdėjęs kad mašina užtenka pašildyti 15sec :]. O čia tiesa ar gandai nežinau
2013-10-14 23:29
2013-10-14 23:03 wrote: Sveiki, iškilo klausymas ar reikia pašildyti automobilio variklį prieš važiuojant? :) nes kai pastebiu, kad dauguma vairuotoju tik įsėdę į automobilį tuoj pat pradeda važiuoti.
2013-10-14 23:23 wrote: as tai palaukiu minutele, kol apsukos nukrenta siektiek
2013-10-14 23:25 wrote: o tai ar duoda ką nors? ar nėra skirtumo?
skaiciau kazkur, kad nereikia sildyti visai. dyzeliu
2013-10-14 23:47
http://www.ekonomika.lt/naujiena/vaziuoti-iskart-ar-dar-sildyti-varikli-4386.html?page=2 Čia rašo, kad nereikia, bet naujom mašinom. Pas mane 2001 stovi, tai dabar žinok. Šiaip linkęs į šildymą :)
2013-10-15 00:01
na cia su naujom masinom raso kad nereikia, nes tipo kad jie pritaikyti is kart vaziuot, bet pagalvojus, ziema prie minus 25-30, vis vien kazkiek tepalai pastingsta, tai vaziuot ir taip lyg motorui pasilus spaust gaza normaliai kazkaip man neatrodo patikima, nes tepimas nemanau kad toks kaip silto variklio. o vaziuot pasildytam varikliui vaziuokle(guoliai, stbdziai ) kencia, nes matoras apsiles gali spaust, o tie agregatai sustinge dar ir tikrai nera geras tepimas guoliu tarkim kai smaugi jau uzsilusi motora. stabdziai ir buna ne tokie efektyvi, manua kazkiek reikia saltu oru pasildyti, bet neilgai jei naujesnis auto, bet ir is kart vaziuot kaip iprasta ir nera gerai, geriau jau po truput viskam apsilti:) na cia tik mano nuomone:)
2013-10-15 00:08
2013-10-14 23:03 wrote: Sveiki, iškilo klausymas ar reikia pašildyti automobilio variklį prieš važiuojant? :) nes kai pastebiu, kad dauguma vairuotoju tik įsėdę į automobilį tuoj pat pradeda važiuoti.
reikia, kad tepalas suskystėtu ir pradėtu geriau varinėt, todėl ir kai tepalus keičia variklį išpradžių pašildo.
2013-10-15 00:22
Jei ramiai vaziuosi tai gali nesildyti.
2013-10-15 01:01
Siaip Lietuvos klimatui daug kas susipila skystesnius tepalus pries ziema, man atrodo tai gan aktualu grandininiams varikliams, kur tepimas purskiamas. O ar reikia pasildyt? As bent jau pora minuciu pabirgizinu kaip niekur. Ir nereikia net ziemos. Turguj mates
viena varianta, kaip saltam motorui klientai duoda per tapke, (ypac stovejusiems ilgiau), dar jeigu tepalai senai keisti, ir sakysim turbina jau ne pirmos jaunystes, bet nesugedus. Maciau kaip uzsigazavo variklis ir vsio. Tra manau darbine variklio temperatura (90C) ir nebereikalo jinai tokia yra. Taip kad geriau pabirzginti ta masina, tegul langai nutirpsta, negu rizikuoti remontais. O tarp +20 silto meto laiko ir -20 ziemos skirtumas tikrai didelis 40 laipsniu vis delto. Tai tas negali netureti itakos manau :) Prie minus 30, man isvis pirmieji sukiai kuriant buvo vangus, ant kiek sustinge, tai koks ten dar tepimas gali but
2013-10-15 07:29
Visalaik sildau prie vaziuojant 2-3min. taip pat vesinu ir pries uzgesinant, nes yra turbina. Ilgiau laikys motoras
2013-10-15 08:08
2013-10-15 07:29 wrote: Visalaik sildau prie vaziuojant 2-3min. taip pat vesinu ir pries uzgesinant, nes yra turbina. Ilgiau laikys motoras:thumbup:
del motoro nezinau, bet kad turba ilgiau gyvens tai faktas
4243 / 0
2013-10-15 09:04
nesildau.langa atsigrandau vaziuodamasvisalaik skubantis:)na stengiuos perdaug negazuot pajudejas is vietos
4243 / 0
2013-10-15 09:05
2013-10-15 00:01 wrote: na cia su naujom masinom raso kad nereikia, nes tipo kad jie pritaikyti is kart vaziuot, bet pagalvojus, ziema prie minus 25-30, vis vien kazkiek tepalai pastingsta, tai vaziuot ir taip lyg motorui pasilus spaust gaza normaliai kazkaip man neatrodo patikima, nes tepimas nemanau kad toks kaip silto variklio. o vaziuot pasildytam varikliui vaziuokle(guoliai, stbdziai ) kencia, nes matoras apsiles gali spaust, o tie agregatai sustinge dar ir tikrai nera geras tepimas guoliu tarkim kai smaugi jau uzsilusi motora. stabdziai ir buna ne tokie efektyvi, manua kazkiek reikia saltu oru pasildyti, bet neilgai jei naujesnis auto, bet ir is kart vaziuot kaip iprasta ir nera gerai, geriau jau po truput viskam apsilti:) na cia tik mano nuomone:)
pilk tepalus nulinius kurie pakankamai skysti ir prei salcio
2013-10-15 09:07
Jei jau taip tai išviso geriau negesinti variklio niekada, taip jam sveikiausia.Tegu tepasi amžinai....O jei taip kaip reikia, tai dar geriau užvesti, pavažiuot ramiai lėtai kokius 200m ir tada šildyti taip dar geriau ir varikliui ir kaimynai bulvės neįkiš.Kai sustoji variklio neišjungi, jei yra turbina atsargiai, labai labai iš lėto mažinant sūkius atidaraimkapotą kad lėčiau auštų, po to su kartono gabalu mosuoji kad dar geriau atauštų, tada užgesini variklį išimi turbiną ir nešiesi namo kad nesušaltų.Labai svarbu nenaudoti jokių š.daktarų kad nepabloginti turbos tepimo.O pas mus juk kaip daro, penkias skardines medaus, dvi tuteles Xado ir gras dyzelis pasidaro, tada gazas dugnas galvojant kad kkuro susitaupys jei iskat leksi nepašildęs..O jei rimtai, geriausia šiltam sausam garaže
4243 / 0
2013-10-15 09:11
2013-10-15 00:01 wrote: na cia su naujom masinom raso kad nereikia, nes tipo kad jie pritaikyti is kart vaziuot, bet pagalvojus, ziema prie minus 25-30, vis vien kazkiek tepalai pastingsta, tai vaziuot ir taip lyg motorui pasilus spaust gaza normaliai kazkaip man neatrodo patikima, nes tepimas nemanau kad toks kaip silto variklio. o vaziuot pasildytam varikliui vaziuokle(guoliai, stbdziai ) kencia, nes matoras apsiles gali spaust, o tie agregatai sustinge dar ir tikrai nera geras tepimas guoliu tarkim kai smaugi jau uzsilusi motora. stabdziai ir buna ne tokie efektyvi, manua kazkiek reikia saltu oru pasildyti, bet neilgai jei naujesnis auto, bet ir is kart vaziuot kaip iprasta ir nera gerai, geriau jau po truput viskam apsilti:) na cia tik mano nuomone:)
esme ta kad tirsti tepalai tepa geriau negu skysti, bet ant tirstu tepalu spaudimas kenkia sistemai tepimo.bet aisku mineraliniai tepalai ant karstos temperaturos dar netgi skistesni nei sintetiniai , o ant vesios tirstesni.todel sintetika yra geriau
2013-10-15 19:41
2013-10-15 00:01 wrote: na cia su naujom masinom raso kad nereikia, nes tipo kad jie pritaikyti is kart vaziuot, bet pagalvojus, ziema prie minus 25-30, vis vien kazkiek tepalai pastingsta, tai vaziuot ir taip lyg motorui pasilus spaust gaza normaliai kazkaip man neatrodo patikima, nes tepimas nemanau kad toks kaip silto variklio. o vaziuot pasildytam varikliui vaziuokle(guoliai, stbdziai ) kencia, nes matoras apsiles gali spaust, o tie agregatai sustinge dar ir tikrai nera geras tepimas guoliu tarkim kai smaugi jau uzsilusi motora. stabdziai ir buna ne tokie efektyvi, manua kazkiek reikia saltu oru pasildyti, bet neilgai jei naujesnis auto, bet ir is kart vaziuot kaip iprasta ir nera gerai, geriau jau po truput viskam apsilti:) na cia tik mano nuomone:)
2013-10-15 09:11 naudingas wrote: esme ta kad tirsti tepalai tepa geriau negu skysti, bet ant tirstu tepalu spaudimas kenkia sistemai tepimo.bet aisku mineraliniai tepalai ant karstos temperaturos dar netgi skistesni nei sintetiniai , o ant vesios tirstesni.todel sintetika yra geriau
Na taip, tirsti turetu geriau tept, bet kad ju siurblys paprasciausiai nepaima, kai sustengsta.Buvo vienais metais pusiau sintetiniai susale prie -18 tiek, kad nebuvo spaudimo, uzsidege lempute.O jei i tema-pasildau kol parukau, jei kokie -10 lauke, jei maziau vaziuoju kaip pencinikas

Your message