User
2011-10-10 17:05
sveki planoju pirkti bmw 318 arba 316 nuo 92 iki 95 m tai noreciau suzinoti jusu nuomone kuri butu griau nesdraskanciam normalem vazinejimui
User
2011-10-10 18:20
aisku kad 318 .. ir jokiu duju
User
2011-10-10 19:18
ne nu kad be duju geriau ce ir taip aisku bet pasivazinek jai naglas seis laikais ant bendzo
User
2011-10-10 19:24
2011-10-10
17:05 wrote:
sveki planoju pirkti bmw 318 arba 316 nuo 92 iki 95 m tai noreciau suzinoti jusu nuomone kuri butu griau nesdraskanciam normalem vazinejimui
Esu turejes 318 senais laikais. Viskas siaip normaliai, reikia ziureti kad paskirstymo velenelis nebarsketu, ju liga, taip pat kompensatoriai. Ganetainai ekonomiskas buvo, aisku tad benzas kainavo virs 2 litu, o dabar be duju neprivazinesi Siaip kaip masina man nepatiko, nu ka noret tik 3 serija..
User
2011-10-10 19:46
2011-10-10
17:05 wrote:
sveki planoju pirkti bmw 318 arba 316 nuo 92 iki 95 m tai noreciau suzinoti jusu nuomone kuri butu griau nesdraskanciam normalem vazinejimui
2011-10-10
19:24 wrote:
Esu turejes 318 senais laikais. Viskas siaip normaliai, reikia ziureti kad paskirstymo velenelis nebarsketu, ju liga, taip pat kompensatoriai. Ganetainai ekonomiskas buvo, aisku tad benzas kainavo virs 2 litu, o dabar be duju neprivazinesi:) Siaip kaip masina man nepatiko, nu ka noret tik 3 serija..
nu seip tai jo serija tik trece nu bet tu islaikyk koke 7 serija o 5 serija tai nx jau geriau vazineju su 95m 3 serija negu tu paciu metu 5 serija nes trece ir vidui toke dailesne ir is isores ne kai karve keturake atrod nu bet ce mano nomone aisku
User
2011-10-10 19:47
o del ekonomikos juk kaip ce sakiusk kaip ir su visomis masinomis taip yra kiek spausi tiek ir ims
User
2011-10-10 19:57
2011-10-10
19:47 wrote:
o del ekonomikos juk kaip ce sakiusk kaip ir su visomis masinomis taip yra kiek spausi tiek ir ims :D
apie ekonomiKA jau pradedam diskutuoti?
User
2011-10-10 22:23
2011-10-10
19:47 wrote:
o del ekonomikos juk kaip ce sakiusk kaip ir su visomis masinomis taip yra kiek spausi tiek ir ims :D
2011-10-10
19:57 wrote:
apie ekonomiKA jau pradedam diskutuoti?:lol:
ekonomika do ekonomikos visi nori pigiai vazinet
User
2011-10-10 22:24
kaip jusu nuomone kas gereiau 318 sedanas ar 316 cupe nu ne tas maziukas hecbekiukas o normali 316 kupe
User
2011-10-10 22:35
2011-10-10
22:24 wrote:
kaip jusu nuomone kas gereiau 318 sedanas ar 316 cupe nu ne tas maziukas hecbekiukas o normali 316 kupe
318is geriau
User
2011-10-10 22:36
Nera 316 coupe!
User
2011-10-10 22:40
2011-10-10
22:36 wrote:
Nera 316 coupe!
coupe yra, kabriko nera
User
2011-10-10 22:44
2011-10-10
22:36 wrote:
Nera 316 coupe!
Yra, bet kas tokius gali pirkti..
User
2011-10-10 22:45
Nepastebejau 316 coupe.. O verta pirkt tvarkinga nesupuvusi bmw 318 91m uz 1500lt?
User
2011-10-10 22:58
tu pirma išmok rašyt, ekonomika tu ekonomika...kaip tokiems beraščiams dar teises duoda...
naudingas
4243 / 0
2011-10-10 23:38
2011-10-10
17:05 wrote:
sveki planoju pirkti bmw 318 arba 316 nuo 92 iki 95 m tai noreciau suzinoti jusu nuomone kuri butu griau nesdraskanciam normalem vazinejimui
2011-10-10
19:24 wrote:
Esu turejes 318 senais laikais. Viskas siaip normaliai, reikia ziureti kad paskirstymo velenelis nebarsketu, ju liga, taip pat kompensatoriai. Ganetainai ekonomiskas buvo, aisku tad benzas kainavo virs 2 litu, o dabar be duju neprivazinesi:) Siaip kaip masina man nepatiko, nu ka noret tik 3 serija..
2011-10-10
19:46 wrote:
nu seip tai jo serija tik trece nu bet tu islaikyk koke 7 serija o 5 serija tai nx jau geriau vazineju su 95m 3 serija negu tu paciu metu 5 serija nes trece ir vidui toke dailesne ir is isores ne kai karve keturake atrod nu bet ce mano nomone aisku
del 5 serijos tai sutinku banali ir gatvese daug, bet del 7 tai galima gyncitis .man 7 bemvas ypac tas kur apie 90 tuosius tai sedevras ypac nuozulni bagazine salonai kaip tokiu metu irgi pazangus nesulyginti su ta kregzde nei per kurtuo labiau su chuliganu. galima sakyt limuzino klase gaila tik kad 80 procentu ju pagaidinti arba padrozti tai tektu sumoket uz padoru gan nemazai .o jai brangu vazinet statai taskines dujas ir ciki piki.
User
2011-10-11 13:13
2011-10-10
19:24 wrote:
Esu turejes 318 senais laikais. Viskas siaip normaliai, reikia ziureti kad paskirstymo velenelis nebarsketu, ju liga, taip pat kompensatoriai. Ganetainai ekonomiskas buvo, aisku tad benzas kainavo virs 2 litu, o dabar be duju neprivazinesi:) Siaip kaip masina man nepatiko, nu ka noret tik 3 serija..
2011-10-10
19:46 wrote:
nu seip tai jo serija tik trece nu bet tu islaikyk koke 7 serija o 5 serija tai nx jau geriau vazineju su 95m 3 serija negu tu paciu metu 5 serija nes trece ir vidui toke dailesne ir is isores ne kai karve keturake atrod nu bet ce mano nomone aisku
2011-10-10
23:38 naudingas wrote:
del 5 serijos tai sutinku banali ir gatvese daug, bet del 7 tai galima gyncitis .man 7 bemvas ypac tas kur apie 90 tuosius tai sedevras ypac nuozulni bagazine salonai kaip tokiu metu irgi pazangus nesulyginti su ta kregzde nei per kur:lol:tuo labiau su chuliganu. galima sakyt limuzino klase gaila tik kad 80 procentu ju pagaidinti arba padrozti tai tektu sumoket uz padoru gan nemazai .o jai brangu vazinet statai taskines dujas ir ciki piki.
del 7 nk blogo as ir nesakau bet 5 tai man zeurei lieva yra
User
User
2011-10-13 00:02
2011-10-10
19:24 wrote:
Esu turejes 318 senais laikais. Viskas siaip normaliai, reikia ziureti kad paskirstymo velenelis nebarsketu, ju liga, taip pat kompensatoriai. Ganetainai ekonomiskas buvo, aisku tad benzas kainavo virs 2 litu, o dabar be duju neprivazinesi:) Siaip kaip masina man nepatiko, nu ka noret tik 3 serija..
2011-10-10
19:46 wrote:
nu seip tai jo serija tik trece nu bet tu islaikyk koke 7 serija o 5 serija tai nx jau geriau vazineju su 95m 3 serija negu tu paciu metu 5 serija nes trece ir vidui toke dailesne ir is isores ne kai karve keturake atrod nu bet ce mano nomone aisku
2011-10-10
23:38 naudingas wrote:
del 5 serijos tai sutinku banali ir gatvese daug, bet del 7 tai galima gyncitis .man 7 bemvas ypac tas kur apie 90 tuosius tai sedevras ypac nuozulni bagazine salonai kaip tokiu metu irgi pazangus nesulyginti su ta kregzde nei per kur:lol:tuo labiau su chuliganu. galima sakyt limuzino klase gaila tik kad 80 procentu ju pagaidinti arba padrozti tai tektu sumoket uz padoru gan nemazai .o jai brangu vazinet statai taskines dujas ir ciki piki.
kad salonas ar e30, e34 ar e32 galima sakyt vienodi, tik erdve salone skiriasi. isores linijos visu vienodos, lempos tokios pacios arba mazai kuo skiriasi
nepirk tu tos kregzdes, jau geriau e30.
nepirk tu tos kregzdes, jau geriau e30.
User
User
2011-10-14 18:39
Taip cia 316 75kw
User
2011-10-14 19:09
2011-10-14
18:39 wrote:
Taip cia 316 75kw
o seip kuom jie isoriskai skiresi nes man tai jie abu labai panasus
User
2011-10-14 19:13
Nuo 1.8 kuo skiriasi? Nzn dar neturejau.
User
2011-10-14 19:17
2011-10-14
19:13 wrote:
Nuo 1.8 kuo skiriasi? Nzn dar neturejau.
nu matai as turiu 318 bet ant doku raso 316 seip man idmu nes kiek ziurejau pagal mane skiresi babyna 318 ira backute o 316 kaip kaladele stacekampe po to tepalo uzpilimo danktelis ir virsutine dalis kur eina gazo trosas tai todel kad skiresi man ir idomu
User
2011-10-14 19:18
a nu dar ir zvakiu sroves skirstituvas kitoks ir to paciu norejau paklausti gal kas zinot kokios yra 318 zvakiu ir zvaklaidziu kainos
User
2011-10-14 23:18
Pas tave kompensatoriai nekala? Pas mane jau kala.
User
2011-10-15 00:50
2011-10-14
23:18 wrote:
Pas tave kompensatoriai nekala? Pas mane jau kala.
jei visa laika kala tai greciausiai paskirstymo velenelio kakleliai sueti, cia situ varikliu 1.6 ir 1.8 beveik visiems tas buna.
User
2011-10-15 10:30
ne is variklio nk nera vienintelis variklio gedimas yra tik tas kad reike keisti zvakes ir zvaklaidzius nes pramusa kibirksti kai begejesi dinksta gale kartais o seip variklis idealios bukles dirba tyliai svarei kaip laikrodukas nu bent jau kolkas tikiosi kad toks ir liks
User
2011-10-15 11:44
Pastoviai tiek saltas tiek siltas kala, variklio virsuje
User
2011-10-15 15:28
2011-10-15
11:44 wrote:
Pastoviai tiek saltas tiek siltas kala, variklio virsuje
tai velenelis kala. Senias laikais turejau 318, irgi kale, teko restoruoti paskirstymo veleneli.
User
2011-10-15 15:53
O tai kenkia masinai? Kas butu jai kaltu pastoviai ir vazinetum?
User
2011-10-16 19:59
2011-10-15
15:53 wrote:
O tai kenkia masinai? Kas butu jai kaltu pastoviai ir vazinetum?
nu seip kalimai variklija niekada nk gero nedoda o kaskur forime skaiciau kad vienas rase jog po to kai garsai prasidejo pavazinejus jam uzkale varikli tai manau geriau tvarkyk kol dar vazioji nes po to kainos remontas tikrai daug brangiau
User
2011-10-17 00:32
2011-10-15
15:53 wrote:
O tai kenkia masinai? Kas butu jai kaltu pastoviai ir vazinetum?
Pirmiausia paaiskinsiu kodel to velenelio kaklelius sueda. tai atsitiko del kvailos situ varikliu tepimo sistemos, virs velenelio yra toks plonas vamzdelis su labai mazom skylutem, per kurias tepalas yra ispuciamas ant velenelio kakleliu taip vyksta tepimas. Kadangi vokieciai nemegsta laiku keisti tepalu, tai susidaro tepale visokio shudo, kuris ir uzkemsta tas skilutes, ko pasekoje velenelis nebeapipuciamas tepalu, ir vyksta sausoji trintis, ko pasekoje isdyla grioviai kakleliuose ir pradeda barsketi. Kuo daugiau dirbs velenelis be tepimo tuo labaiu jis dils. Del remonto tai nemanau kad tokioms lupenoms apsimoka kazka tvarkyti, na nebent nupirkti is sroto kita veleneli su pakelejais, vis komplekta, o restoravimas autotechnikoj apie 400 litu berods. Bet aisku tau tures kazkas isardyti viska ir t.t, jei pats nesigaudai tokiuose dalykuose. Reikes butinai sutvarkyti ta tepimo vmzdeli, o tai padaryti belekaip sunku, plius jeigu restoruotum veleneli tai reikia nepamirsti, kad paciame velenelyje yra skilutes pro kurias isteka tepalas, jos taip pat buna uzsikisusios, o kai dar pakaitina tai ten belekaip sunku viska atkisti..Nu cia vargo vakariene zodziu.
Your message |
|