Vg (4)
Search in forum
Messages | Replies | Author | |
---|---|---|---|
Keitimas turbo is 81 kw i 66 kw
nieko asmenisko, bet pasidomek labiau apie wastegate valdyma. 335 bmw (N55 variklis ) su viena wastegatine turba laiko max sukimo momenta nuo 1300 iki 5000+rpm... nera tokio bajerio kad arba yra slegis arba ne.. riboja tik ji taip pat kaip ir vg turbos. tiesiog vg boostas kiek greiciau kyla ir jos yra lepesnes.. dar neteko matyti performance turbos su kintama geometrija..... bent jau ne is populiariu...
|
17 |
16-02-25 |
|
Audi A4 66kW ar 81kW
voztuvas isilgai turbos, reiskia jis valdo ne geometrija, o wastegate - paprasta apvalu voztuveli. vg turbu voztuvas stovi "skersai" turbos per viduri ir koja nukreipta statmenai, nes geometrijos mechanizmas butent ten ir yra.
|
26 |
13-04-02 |
|
Audi A4 66kW ar 81kW
aktuatorius yra visuose turbose, ir paprastose ir vg. butu visiska nesamone jei ju nebutu. paprastose turbose jis valdo voztuveli turbinos korpuse, kuris skirtas isleisti dali duju dar nepasiekusiu turbinos sparnuotes ir taip valdo jos greiti, o tuo paciu ir slegi isiurbime. kaip ir sakiau, aktuatorius tokiose turbose stovi isilgai, nes voztuvelis dazniausiai stovi isilgai. vg tubose voztuvelio nera ir turbos greiti reguliuoja tarpelis tarp "sparneliu" kai jis mazas duju, einanciu link sparnuotes, greitis yra didelis ir turbina sukasi greitai. didinant tarpeli duju greitis mazeja ir del to turba sukasi leciau. aktuatorius vg turbos atveju stovi, kaip ir sakiau, statmenai turbinos asiai, ir stovi daug maz ties centru - koja valdo svirtele, kuri iseina is karstosios puses "bazes". kaip ir sake, pats korpusas vg turbu karstosios puses yra masyvesnis uz paprastu, kad tilptu sparneliu mechanizmas. pklenovskij, o tai tu manai, kad paprastos wastegatines turbos neturi aktuatoriau? tai kaip, pagal tave jos valdo turbinos greiti ir slegi? aiskiai pats nesi rankose laikes paprastos turbinos, kurios foto idejai, nes jei butum laikes matytum, kad ten kur nueina koja, viduje stovi apvalus wastegate voztuvelis..
|
26 |
13-04-02 |
|
Quest(Nissan)zveris ar hibridas?
senesni Questai irgi nebuvo grynakraujai amerikonai, tai buvo bendras Fordo ir Nissan projektas.. Nors Villager ir Quest buvo identiski, jie buvo identiski tik vienas kitam, nes tai buvo bendras projektas, nei vienas kitas modelis nebuvo gamintas ant ju platformos. Variklis juose buvo modifikuotas Nissano 3.0L vg (seno 300ZX variklis) o nauji neturi nieko bendro su Fordu, del to ir pakaba yra Nissano.
|
22 |
11-04-13 |