P0400 (11)
Search in forum
Messages | Replies | Author | |
---|---|---|---|
problemos su omega
p0400 EGR
|
20 |
12-11-02 |
|
problemos su omega
kompas parode p0400 (3) ir P1220 (A) klaidas, bet pakeitus kuro filtra praėjo. o visi sake kad pzda jau siurbliu atvaryk pakeisim
|
20 |
12-11-02 |
|
Kada reikia kesiti kuro slėgio daviklį?
Sveiki, gal galite patarti. Turiu Nissan Almera, 1, 5l dyzelis, važiuojant užgeso ir nuo to laiko taip ir nebeužsikuria. Padarius degnostiką išmetė tokias klaidas: p0400; P0089; P0325; P0190; Mecanikas sako reikia keisti kuro slėgio daviklį, arba problema su purkštukais, bet ar dėl to gali nesikurti ir ar išvis apsimokėtų jį pasikeisti, jei iš tikrųjų problema dėl purkštukų? O ar gali būti problema dėl detonacijos daviklio?
|
1 |
19-08-14 |
|
Opel zafira 1.9 dizelis nesikuria
Tevo Opel zafira 2005 metu nebesikuria po to kai pakeite zvakes. Meta klaidas. 1. P0243-02 Boost pressure valve low voltage. 2. p0400-02 Exhaust gas recirculation circuit low voltage. 3. P0638-02 electronic throttle control low voltage. Kuro nepaduoda. Su quick start bando kurtis bet del to kad kuro nepaduoda variklis iskarto gesta. Vienas elektrikas sako kuro siurbli reikia keisti. Kitas starteri. Gal turit kokiu pasiulymu kas gali buti
|
2 |
22-09-09 |
|
opel vektra 2.0 Dti 74kv. nesikuria
supranti cia kur parasiai tai yra kodas p0400 o ten klaida be kodo buvo cia su loptopu ant BOSCH nepamenu kelintas ten pajungem lygiai ta pati ras kritine klaida be klaidos kodo istrynem klaidas vel kurem nesikuria vel perskenavom nemeta nei 1 klaidos tada pajungem paziuret apsukas ar ne apatinis daviklis kuriant apsukos kyla kuro norma gera prasukiau forsunkes vamzdeli sakau gal pjauna gryba kompas kura pucia o variklis negyvas.
|
16 |
13-12-01 |
|
opel vektra 2.0 Dti 74kv. nesikuria
GAL kazkas panasaus p0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description) Actual exhaust gas recirculation quantity is too low Coolant temperature between 40 °C (104 °F) and 100 °C (212 °F) Intake air temperature between -5 °C (23 °F) and 45 °C (113 °F) Atmospheric pressure between 900 hPa ( 0.9 bar ) and 1100 hPa ( 1.1 bar ) Above conditions must be fulfilled for at least 10 s . Effect: Maximum performance will be reduced. Exhaust gas recirculation valve is switched off
|
16 |
13-12-01 |
|
diognostikos klaidos
sveiki kas gali opel signum paaiskinti paprasciau sias klaidas? bent pirmas 3 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected (5B) - Present P0070 - Ambient Air Temperature Sensor Malfunction (71) - Present p0400 - Exhaust Gas Recirculation Valve Feedback Signal Malfunction (F8) - Not present P1481 - Fan Control 1 Circuit Open (04) - Present P1482 - Fan Control 2 Circuit Open (04) - Present P1483 - Fan Control 3 Circuit Open (04) - Present P0500 - (FC) - Not present P0500 - Vehicle Speed Signal not plausible with Engine Speed and Injection Mass (7F) - Not present U2108 - CAN-Bus no Communication with ABS/TC (00) - Not present P0195 - (07) - Present masinai turbina nepasileidzia ties 2.2 apsuku
|
9 |
autom
15-04-03 |
|
Dingo trauka help
Sveiki (h) , taigi nusipirkęs Opel Astra 2001m. 2.0 74kw dti susidūriau su bėda, ir niekaip nepavyksta jos išspręsti, o pinigų į visas pusės mėtyt nėra galimybės. Taigi, 1-2 begiais vaziuoja labai vangiai nenori išsibėgėt nors ir gazą laikai trauka atsirasdavo ties antra pavara nuo 2, 5 rpm, 4-5 pavaromis užkelus apsukas iki 3000 arba maždaug važiuojant trasoj 120km/h galiausiai užsidėgė lemputė check engine ir dingo trauka visiškai lyg nebūtų turbinos daugiau 90 km/h neina.. Bet užgesinus variklį ir vėl užkūrus trauka atsiranda ir vėl nuo 2, 5rpm aišku. Tada viena kartą jau net ir nebepadėjo užgesint ir vel uzkurt, traukos tiesiog visiskai nebuvo i kalniuką maža daugiau 40km/h nevaziavo. Teko kažką dėl to daryt, Vilniuje Pilaitėje atvykus į servisą padare diagnostika vieną kartą išmetė tris klaidas P0105, P1100 ir p0400 ir tada ištrynė klaidas ir sakė atvažiuot kai užsidegs lemputė na bet taip ir nepavyko užgaudyti to tikslaus momento po užsidegimo vistiek nuvažiavau į tą servisą ir tada parodė vieną klaidą p0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction, tikrino vakumus visus viskas visur lyg ir tvarkoj tik va nusprendė pakeisti Vakuuminį vožtuvą berots, nežinau net tikslaus pavadinimo galėsiu įkelt nuotrauką tos dalies. Turbina vėl pradėjo veikt tačiau ir vėl nuo 2, 5 rpm ir vėl su tom pačiom check engine klaidom užspaudziant daugiau nei 3 rpm 4 ar 5 bėgiais, beje pamirsau paminėti, kad kuro sanaudos protu nesuvokiamos 10l mieste. Trasoj šiek tiek mažiau kokie 7 gal bet tikrai nemanau, kad tai normalu kai daugiau 120 išvis net nevažiuoja. Tad gal žinote kas užsiema tuo, pats daug nenusimanau ar turite įdėjų kas tai galėtų būtų, labai reikia pagalbos..... Dar bėje ne prie temos, bet irgi kelia galvos skausmą.. Ryte kuriant mašiną lengvai kuriasi, bet toks jausmas kad sudreba variklis ir spjauna is dusliaros dumu kamuoliuka toki nemaza baltos/melsvos spalvos. Ir toks kvapas lyg tepalo. Ačiū iškart už pagalbą..
|
7 |
16-11-14 |
|
2.0 dti 74kW dega check'as ir nera traukos
Sveiki, zodziu yra taip..dega prietaisu skydely "check engine" ir nebera traukos. Nesant variklio apkrovai, kitaip tariant ant laisvos pavaros, apsukas eina sukelt iki 3, 5 tukst., o esant apkrovai, t.y. vaziuojant, vos iki 2, 5, cia lygiu keliu, be ikalniu ar nuokalniu. Nors is pradziu atsiradus gedimui tas check'as uzsidegdavo vaziuojant ir kai imusdavai laisva pavara pariedejus kokias 3s, o kai ijungdavai pavara po keletos s vel uzgesdavo. Dariau diagnostika ir kompas parode klaida p0400, cia butu su EGR deda, bet va kad pas mane ziuriu tas egr jau uzglusintas, solenoidai visi 3 atrodo geri, su vakuumo slangutemis irg viskas lyg ir gerai. Tai va klausimas butu toks, kas dar galetu itakoti sita klaida? Sukeitus oro srauto matuoklem simptomai buvo tokie kaip gedimo pradzioj, check'as uzsidega tik ant laisvu apsuku.
|
21 |
12-06-04 |
|
Opel astra 98m, 1,7 TDI klaida p0400-3 Critical system Not
sveiki , ka reiske sitas kodas? o buna taip, vaziuojent trukcioje, netrauke, meta seka.
|
1 |
12-01-10 |
|
VW PASAT66KW VAZIUJANT DINKSTA TRAUKA
Sumažėjo variklio galia ? Sugedo EGR ? Įsidek EGR emuliatorių. Jei sugenda EGR vožtuvas, įpurškimo sistema pradeda dirbti avariniame rėžime, dėl to sumažėja variklio galia. EGR gedimo kodas: p0400 Exhaust Gas recirculation valve Sumontavus EGR emuliatorių, gedimai susiję su EGR pradingsta, pagerėja trauka. EGR emuliatoriaus montavimas paprastas ir greitas. Pagaminti Lietuvoje kokybiški Egr emuliatoriai, su 3 m.garantija. Opel, Saab, Mercedes automobiliams 160 Lt. Kaina su montavimu Kaune 250 Lt. Kaina priklausys nuo užsakomo kiekio. Perkant didesni kieki taikoma nuolaida. % Prisegu EGR nuotraukas. GARANTIJA – 3metai, nuo įmontavimo datos, mes vieninteliai Lietuvoje taikome tokio laikotarpio garantiją, nes mūsų produkcija yra gaminama dalyvaujant ir prižiūrint procesą mums patiems ( jokių pigių emuliatorių iš Kinijos ) ! Emuliatorius turi originalią EGR vožtuvo jungtį, tai reiškia, jog Jums nebereikės sunkiai prieinamose vietose karpyti EGR vožtuvo laidų ir prijunginėti emuliatoriaus. Dabar viskas paprasta – tiesiog atjunkite EGR vožtuvo jungtį ir sujunkite ją su emuliatoriaus jungtimi. tel:. +37067325029 Arnas +37067150870 Andrejus Produkcija siunčiama į bet kurią šalį . Esame Kaune Apmokėjimas: grynais, pavedimu, Pay pal, Western union ir t.t Opel egr Prieš nustatant gedimą Opel automobiliams būtina atlitki diagnostiką, nes automobilio perėjimą į serviso rėžimą gali įtakoti toli gražu ne vien egr sistemos problemos. Dažnas atvėjis, kai Oro srauto matuoklis būna sugedęs kartu su Egr vožtuvu, tokiu atvėju reikalingas abiejų agregatų remontas. Sugedusį Egr vožtuvą galima remontuoti dviem būdais, galima jį pakeisti Egr emuliatoriumi arba įdėti mūsų restauruotą vožtuvą. Pagrindinis skirtumas, tarp šių dviejų problemos sprendimo būdų yra tas, kad įdėjus Egr emuliatorių, Jūsų automobilis visada gaus tik švarų orą, ko pasekoje nebereikės valyti įsiurbimo kolektoriaus(dėl sumažėjusios automobilio galios). Pakeitus Egr vožtuvą mūsų restauruotu, nepakis gamyklinė automobilio konstrukcija. Emuliatorius jungiamas tiek prie EGR valdymo, tiek ir prie oro srauto matuoklės, todėl užtikrinama, kad variklis dirbs be priekaištų, simuliuojant pastoviai uždarytą EGR vožtuvą. Prieš montuojant emuliatorių, būtina patikrinti ar EGR vožtuvas yra užsidaręs. Jeigu vožtuvas nėra uždarytas, išmetimo sistemoje padidėja dūmingumas, blogėja trauka, atsiranda gedimų kodai susiję su EGR, arba oro srauto matuokle. Emuliatorius turi būti tvirtinamas tokioje vietoje, kuri yra apsaugota nuo vandens patekimo ir kurioje būtų minimali vibracija (ne prie variklio). Iš emuliatoriaus išeinantys laidai turi būti nukreipti į apačią.
|
4 |
14-10-27 |