User
2016-11-14 17:34
Sveiki (h) , taigi nusipirkęs Opel Astra 2001m. 2.0 74kw dti susidūriau su bėda, ir niekaip nepavyksta jos išspręsti, o pinigų į visas pusės mėtyt nėra galimybės. Taigi, 1-2 begiais vaziuoja labai vangiai nenori išsibėgėt nors ir gazą laikai trauka atsirasdavo ties antra pavara nuo 2, 5 rpm, 4-5 pavaromis užkelus apsukas iki 3000 arba maždaug važiuojant trasoj 120km/h galiausiai užsidėgė lemputė check engine ir dingo trauka visiškai lyg nebūtų turbinos daugiau 90 km/h neina.. Bet užgesinus variklį ir vėl užkūrus trauka atsiranda ir vėl nuo 2, 5rpm aišku. Tada viena kartą jau net ir nebepadėjo užgesint ir vel uzkurt, traukos tiesiog visiskai nebuvo i kalniuką maža daugiau 40km/h nevaziavo. Teko kažką dėl to daryt, Vilniuje Pilaitėje atvykus į servisą padare diagnostika vieną kartą išmetė tris klaidas P0105, P1100 ir P0400 ir tada ištrynė klaidas ir sakė atvažiuot kai užsidegs lemputė na bet taip ir nepavyko užgaudyti to tikslaus momento po užsidegimo vistiek nuvažiavau į tą servisą ir tada parodė vieną klaidą P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction, tikrino vakumus visus viskas visur lyg ir tvarkoj tik va nusprendė pakeisti Vakuuminį vožtuvą berots, nežinau net tikslaus pavadinimo galėsiu įkelt nuotrauką tos dalies. Turbina vėl pradėjo veikt tačiau ir vėl nuo 2, 5 rpm ir vėl su tom pačiom check engine klaidom užspaudziant daugiau nei 3 rpm 4 ar 5 bėgiais, beje pamirsau paminėti, kad kuro sanaudos protu nesuvokiamos 10l mieste. Trasoj šiek tiek mažiau kokie 7 gal bet tikrai nemanau, kad tai normalu kai daugiau 120 išvis net nevažiuoja. Tad gal žinote kas užsiema tuo, pats daug nenusimanau ar turite įdėjų kas tai galėtų būtų, labai reikia pagalbos.....
Dar bėje ne prie temos, bet irgi kelia galvos skausmą.. Ryte kuriant mašiną lengvai kuriasi, bet toks jausmas kad sudreba variklis ir spjauna is dusliaros dumu kamuoliuka toki nemaza baltos/melsvos spalvos. Ir toks kvapas lyg tepalo. Ačiū iškart už pagalbą..
Dar bėje ne prie temos, bet irgi kelia galvos skausmą.. Ryte kuriant mašiną lengvai kuriasi, bet toks jausmas kad sudreba variklis ir spjauna is dusliaros dumu kamuoliuka toki nemaza baltos/melsvos spalvos. Ir toks kvapas lyg tepalo. Ačiū iškart už pagalbą..
User
2016-11-14 20:12
problema-opelis.kam pirkt amzina galvosopi?siuo atveju tegu i siurbli ar purkstukus ziuri servise.
User
2016-11-15 12:49
wrote:
..
tos pirmos susije su map sensoriu gal ji keitei? sekanti egr klaida , pritariu kad reik valyti pirma egr poto kolektoriu ir ant galo katalizatoriu .
User
2016-11-15 15:46
pakeitė man vakuminius voztuvus du lyg ir geriau tačiau, vistiek klaidą metą, įsiurbimo sistema gal reik valyt.. atsibodo tos bedos
User
2016-11-15 18:54
2016-11-15
15:46 wrote:
pakeitė man vakuminius voztuvus du lyg ir geriau tačiau, vistiek klaidą metą, įsiurbimo sistema gal reik valyt.. atsibodo tos bedos
Na matau teks pasidalinti patarimu, nes pilstot su meistrais iš tuščio į kiaurą. Tiesiog užsinešę purkštukai, eilinė bėda dėl lietuviško dyzelio. Gali vežt restauruot ir mokėt apie 500-1000€, arba gali pravalyt. Kaip tik prieš savaitę draugo mašinai valėm. Jei bake apie pusę bako dyzelino, reikia įpilt 15-20l benzino, kad pukrštukai išsivalytų, prisidirbtų ir susikalibruotų. Išvažinėjus baką, procedūrą pakartoti(vėl pusė bako dyzelio ir 15-20l benzino). Antrą baką išvažinėjus problemos neliks nė ženklo. Sėkmės
User
2016-12-05 00:36
Tikrintas EGR vožtuvas veikiantis, o map sensorius gal zinot kur tiksliai randasi ant opel astra g 2001m ?
User
2016-12-12 00:45
2016-12-05
00:36 wrote:
Tikrintas EGR vožtuvas veikiantis, o map sensorius gal zinot kur tiksliai randasi ant opel astra g 2001m ?
opeliu guru http://www.opelis.lt/kaip-mane-rasti
Your message |
|