User
2012-12-27 15:43
Sveiki visi, su praėjusiom!
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina?
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk.
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas..
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina?
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk.
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas..
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
User
2012-12-27 16:00
2012-12-27
15:43 wrote:
Sveiki visi, su praėjusiom! :beer:
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
nu mustangas 140 kw o bmw jei e36 325 tai 141kw. pagal kubatura mazai kw tam mustange.
User
2012-12-27 16:04
2012-12-27
15:43 wrote:
Sveiki visi, su praėjusiom! :beer:
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
2012-12-27
16:00 wrote:
nu mustangas 140 kw o bmw jei e36 325 tai 141kw. pagal kubatura mazai kw tam mustange.
tai jo, ten 141 kw, bet šitaip nutolo... Varėm gal vieną km.. iš vietos šokau pirmas, dar įgrūdau antrą šaibą, jau per veidrodį nematau, žiūriu xujiarina jau priekį...
User
2012-12-27 16:06
2012-12-27
15:43 wrote:
Sveiki visi, su praėjusiom! :beer:
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
2012-12-27
16:00 wrote:
nu mustangas 140 kw o bmw jei e36 325 tai 141kw. pagal kubatura mazai kw tam mustange.
2012-12-27
16:04 wrote:
tai jo, ten 141 kw, bet šitaip nutolo... Varėm gal vieną km.. iš vietos šokau pirmas, dar įgrūdau antrą šaibą, jau per veidrodį nematau, žiūriu xujiarina jau priekį... :lol:
Bet pala pala... Ten chuligankė, tai juose gi 125Kw berods...
User
2012-12-27 16:08
2012-12-27
15:43 wrote:
Sveiki visi, su praėjusiom! :beer:
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
2012-12-27
16:00 wrote:
nu mustangas 140 kw o bmw jei e36 325 tai 141kw. pagal kubatura mazai kw tam mustange.
2012-12-27
16:04 wrote:
tai jo, ten 141 kw, bet šitaip nutolo... Varėm gal vieną km.. iš vietos šokau pirmas, dar įgrūdau antrą šaibą, jau per veidrodį nematau, žiūriu xujiarina jau priekį... :lol:
nu va ir atsakei i savo klausima. kw panasus del svoriu nezinau. pas mustanga sukimo momentas turetu buti didesnis.
User
2012-12-27 16:09
mustangas mustanguj nelygus, kaip ir bwm , bwm nelygus... reik ziuret ne i varda... o kas po kapotu daros ir kiek ten kumeliu dar begioja.
User
2012-12-27 16:11
2012-12-27
16:09 wrote:
mustangas mustanguj nelygus, kaip ir bwm , bwm nelygus... reik ziuret ne i varda... o kas po kapotu daros ir kiek ten kumeliu dar begioja.
tas tai taip.. Bet vis tiek, maniau nustebsiu už tokios auto vairo atsisėdęs.. O čia, nusivyliau....
User
2012-12-27 16:17
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
User
2012-12-27 16:19
2012-12-27
16:17 wrote:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
Dėkingas.
User
2012-12-27 16:21
2012-12-27
16:17 wrote:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
gerai nusimanai, apie mustang'us? vairuoji gal tokį?
User
2012-12-27 16:23
2012-12-27
16:17 wrote:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
tai jei e30 buvo su 125kv 12 voztuvu matoru kas tada?
User
2012-12-27 16:25
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
User
2012-12-27 16:28
2012-12-27
16:25 wrote:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
cia kas tau taip sake? tu pats supranti ka rasai?
User
2012-12-27 16:46
2012-12-27
16:17 wrote:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
2012-12-27
16:23 wrote:
tai jei e30 buvo su 125kv 12 voztuvu matoru kas tada?
Tu bent gaudais tarp galvos velenėlių tipų ? Daugumoje senesnių amerikonų auto stovi OHV, o ne OHC. Skirtumas tarp jų, kad OHC galia vysto aukštesnėse apsukose ir daugiau, nei OHV tipo. O kodėl, išsiaškink pats. Apie abiejų variklių ekonomija nelabai ką galiu parašyt, bet manau užteks.
User
2012-12-27 16:56
2012-12-27
16:25 wrote:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
ten sąnaudos tai nemažos ir taip.. Ramiai važiuojant sakė į 20l.įsipaišo mieste.. Trąsoj ~15... Bet jau kai tiek pili, tai ir norisi, kad trauktų...
User
2012-12-27 16:56
2012-12-27
16:25 wrote:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
nenusipezek jau tik geriausiu atveju 20kw jei islosi o del kuro sanaudu ir nusisneki. dauguma naujesniu varikliu tik ir eina dohc bet kazkaip nuo to daugiau nerija kaip tik atnaujinami varikliai ir visai kitos sanaudos nei su senais motorais.
User
2012-12-27 17:00
2012-12-27
16:25 wrote:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
2012-12-27
16:56 wrote:
nenusipezek jau tik geriausiu atveju 20kw jei islosi o del kuro sanaudu ir nusisneki. dauguma naujesniu varikliu tik ir eina dohc bet kazkaip nuo to daugiau nerija kaip tik atnaujinami varikliai ir visai kitos sanaudos nei su senais motorais.
gal žinai, ar 4.2 variklis paimtų tą 325 sankryžoj ?
User
2012-12-27 17:01
2012-12-27
16:25 wrote:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
2012-12-27
16:56 wrote:
nenusipezek jau tik geriausiu atveju 20kw jei islosi o del kuro sanaudu ir nusisneki. dauguma naujesniu varikliu tik ir eina dohc bet kazkaip nuo to daugiau nerija kaip tik atnaujinami varikliai ir visai kitos sanaudos nei su senais motorais.
gal žinai, ar Mustang'as 4.2 varikliu paimtų tą 325 sankryžoj, ar irgi tas pats xujnią ten ?
User
2012-12-27 17:02
2012-12-27
16:17 wrote:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
2012-12-27
16:23 wrote:
tai jei e30 buvo su 125kv 12 voztuvu matoru kas tada?
2012-12-27
16:46 wrote:
Tu bent gaudais tarp galvos velenėlių tipų ? Daugumoje senesnių amerikonų auto stovi OHV, o ne OHC. Skirtumas tarp jų, kad OHC galia vysto aukštesnėse apsukose ir daugiau, nei OHV tipo. O kodėl, išsiaškink pats. Apie abiejų variklių ekonomija nelabai ką galiu parašyt, bet manau užteks.
tu gal geriau nieko visai nebesakyk.
User
2012-12-27 17:07
būkit geri, nesiėskit čia.. ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu..
User
2012-12-27 17:14
2012-12-27
17:07 wrote:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
kokia dyzelini masiniuka geriausiai pirkti iki 10000LT? kad butu kuro sanaudu ir patvarumo santykiu geru, na zinoma ir gerai atrodytu tiek is isores tiek is vidaus is karto dekoju uz jusu protingas mintis
User
2012-12-27 17:17
2012-12-27
17:07 wrote:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
User
2012-12-27 17:22
2012-12-27
17:07 wrote:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
2012-12-27
17:14 wrote:
kokia dyzelini masiniuka geriausiai pirkti iki 10000LT? kad butu kuro sanaudu ir patvarumo santykiu geru, na zinoma ir gerai atrodytu tiek is isores tiek is vidaus :) is karto dekoju uz jusu protingas mintis ;)
mano galva, 4 golfa, 81 kw. arba bwm 530d. daugiau tai is tu egzotiku nk nesiulyciau as
User
2012-12-27 17:24
2012-12-27
17:07 wrote:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
2012-12-27
17:17 wrote:
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas :D jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
ne ne. '03m.tas Mustang'as.
User
2012-12-27 17:25
2012-12-27
17:07 wrote:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
2012-12-27
17:14 wrote:
kokia dyzelini masiniuka geriausiai pirkti iki 10000LT? kad butu kuro sanaudu ir patvarumo santykiu geru, na zinoma ir gerai atrodytu tiek is isores tiek is vidaus :) is karto dekoju uz jusu protingas mintis ;)
pirk dviratį.
User
2012-12-27 18:05
2012-12-27
15:43 wrote:
Sveiki visi, su praėjusiom! :beer:
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
todel, kad V6 mustangas yra skirtas panelems pasimaivyti - tai nera muscle car.. jis per sunkus tam varikliui..
tas pats ir camaro V6 ir charger V6. jie tik atrodo graziai, bet traukos pas juos nera.
tas pats ir camaro V6 ir charger V6. jie tik atrodo graziai, bet traukos pas juos nera.
User
2012-12-27 18:09
2012-12-27
16:25 wrote:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
2012-12-27
16:56 wrote:
nenusipezek jau tik geriausiu atveju 20kw jei islosi o del kuro sanaudu ir nusisneki. dauguma naujesniu varikliu tik ir eina dohc bet kazkaip nuo to daugiau nerija kaip tik atnaujinami varikliai ir visai kitos sanaudos nei su senais motorais.
2012-12-27
17:01 wrote:
gal žinai, ar Mustang'as 4.2 varikliu paimtų tą 325 sankryžoj, ar irgi tas pats xujnią ten ?:lol:
nepagalastas gali ir nepadaryti. mustangus vertina del to, kad jiem labai daug aftermarket daliu, o ne del to, kad jie stock gerai "valina".. gerai valina tik rimtesnes komplektacijos mustangai
User
2012-12-27 18:16
2012-12-27
17:07 wrote:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
2012-12-27
17:17 wrote:
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas :D jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
2012-12-27
17:24 wrote:
ne ne. :D '03m.tas Mustang'as.
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt
User
2012-12-27 18:17
2012-12-27
16:17 wrote:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
2012-12-27
16:23 wrote:
tai jei e30 buvo su 125kv 12 voztuvu matoru kas tada?
2012-12-27
16:46 wrote:
Tu bent gaudais tarp galvos velenėlių tipų ? Daugumoje senesnių amerikonų auto stovi OHV, o ne OHC. Skirtumas tarp jų, kad OHC galia vysto aukštesnėse apsukose ir daugiau, nei OHV tipo. O kodėl, išsiaškink pats. Apie abiejų variklių ekonomija nelabai ką galiu parašyt, bet manau užteks.
kur galia vysto atmosferinis variklis labiausiai priklauso nuo veleno profilio. OHV is gamyklos dazniausiai buna su velenu, kuris duoda daugiau Nm prie zemu sukiu, bet prie dideliu jis issikvepia. galima ideti ir kitoki velena, kuris duotu geresni kvepavima prie aukstu, bet tada prie zemu sukiu jis jaustusi labai prastai. be to OHV dizainas prastas aukstoms apsukoms - per daug judanciu daliu del kuriu prie aukstu apsuku voztuvas pradada nepilnai uzsidaryti - bouncinti. aisku yra aftermarket pushrodai, lifteriai, rocketiai ir spyruokles, kurie tai kazkiek istaiso.
OHC irgi negali gerai traukti prie visu apsuku.. atmosferinis prie visu apsuku gerai traukia jei velenas yra valdomas, kaip kad VVTi ar VTEC.. tada variklis turi ir gera Nm prie zemu ir nemazai arkliu prie aukstu sukiu
OHC irgi negali gerai traukti prie visu apsuku.. atmosferinis prie visu apsuku gerai traukia jei velenas yra valdomas, kaip kad VVTi ar VTEC.. tada variklis turi ir gera Nm prie zemu ir nemazai arkliu prie aukstu sukiu
User
2012-12-27 18:18
2012-12-27
17:17 wrote:
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas :D jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
2012-12-27
17:24 wrote:
ne ne. :D '03m.tas Mustang'as.
2012-12-27
18:16 wrote:
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi :) bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt :)
V6 mustangui tokiu daliu nera, nes kaip jau sakiau, jis skirtas pasimaivyti, o ne lakstyti..
User
2012-12-27 18:31
2012-12-27
17:17 wrote:
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas :D jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
2012-12-27
17:24 wrote:
ne ne. :D '03m.tas Mustang'as.
2012-12-27
18:16 wrote:
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi :) bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt :)
neima jis 20 litru..
User
2012-12-27 18:36
2012-12-27
17:17 wrote:
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas :D jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
2012-12-27
17:24 wrote:
ne ne. :D '03m.tas Mustang'as.
2012-12-27
18:16 wrote:
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi :) bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt :)
Pilt turėčiau už ką. Neturėčiau, net nežiūrėčiau į tokias auto...
P.S. Aš jo net nepirkau dar.
P.S. Aš jo net nepirkau dar.
User
2012-12-27 18:37
2012-12-27
17:24 wrote:
ne ne. :D '03m.tas Mustang'as.
2012-12-27
18:16 wrote:
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi :) bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt :)
2012-12-27
18:31 wrote:
neima jis 20 litru..
puiku, kad čia esi.
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
User
2012-12-27 18:39
2012-12-27
16:56 wrote:
nenusipezek jau tik geriausiu atveju 20kw jei islosi o del kuro sanaudu ir nusisneki. dauguma naujesniu varikliu tik ir eina dohc bet kazkaip nuo to daugiau nerija kaip tik atnaujinami varikliai ir visai kitos sanaudos nei su senais motorais.
2012-12-27
17:01 wrote:
gal žinai, ar Mustang'as 4.2 varikliu paimtų tą 325 sankryžoj, ar irgi tas pats xujnią ten ?:lol:
2012-12-27
18:09 wrote:
nepagalastas gali ir nepadaryti. mustangus vertina del to, kad jiem labai daug aftermarket daliu, o ne del to, kad jie stock gerai "valina".. gerai valina tik rimtesnes komplektacijos mustangai
Aišku.
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
User
2012-12-27 18:39
2012-12-27
18:16 wrote:
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi :) bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt :)
2012-12-27
18:31 wrote:
neima jis 20 litru..
2012-12-27
18:37 wrote:
puiku, kad čia esi.:thumbup:
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
14 - 15 normaliai vazinejant mieste. draskantis tai aisku, kad daugiau ima..
User
2012-12-27 18:41
2012-12-27
18:31 wrote:
neima jis 20 litru..
2012-12-27
18:37 wrote:
puiku, kad čia esi.:thumbup:
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
2012-12-27
18:39 wrote:
14 - 15 normaliai vazinejant mieste. draskantis tai aisku, kad daugiau ima..
Hmmm... Neaišku tada kaip jis supranta tą ramų važiavimo būdą..
User
2012-12-27 18:44
2012-12-27
17:01 wrote:
gal žinai, ar Mustang'as 4.2 varikliu paimtų tą 325 sankryžoj, ar irgi tas pats xujnią ten ?:lol:
2012-12-27
18:09 wrote:
nepagalastas gali ir nepadaryti. mustangus vertina del to, kad jiem labai daug aftermarket daliu, o ne del to, kad jie stock gerai "valina".. gerai valina tik rimtesnes komplektacijos mustangai
2012-12-27
18:39 wrote:
Aišku.:beer:
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
as asmeniskai nepirkciau V6 mustango isviso.
o del kainos, tai ziurek i stovi ir kiek myliu prabegusi.. jei daugiau nei 100k, tai musk kaina bent iki 15k.
o del kainos, tai ziurek i stovi ir kiek myliu prabegusi.. jei daugiau nei 100k, tai musk kaina bent iki 15k.
User
2012-12-27 18:46
2012-12-27
18:09 wrote:
nepagalastas gali ir nepadaryti. mustangus vertina del to, kad jiem labai daug aftermarket daliu, o ne del to, kad jie stock gerai "valina".. gerai valina tik rimtesnes komplektacijos mustangai
2012-12-27
18:39 wrote:
Aišku.:beer:
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
2012-12-27
18:44 wrote:
as asmeniskai nepirkciau V6 mustango isviso.
o del kainos, tai ziurek i stovi ir kiek myliu prabegusi.. jei daugiau nei 100k, tai musk kaina bent iki 15k.
o del kainos, tai ziurek i stovi ir kiek myliu prabegusi.. jei daugiau nei 100k, tai musk kaina bent iki 15k.
117K mylių buvo, kai maždaug prieš mėnesį važiavau..
User
2012-12-27 18:51
http://www.autogidas.lt/ford-mustang-v6-coupe-2003-0124496687.html
cia ne apie sita kalba eina ?
cia ne apie sita kalba eina ?
User
2012-12-27 18:53
2012-12-27
18:51 wrote:
http://www.autogidas.lt/ford-mustang-v6-coupe-2003-0124496687.html
cia ne apie sita kalba eina ?
cia ne apie sita kalba eina ?
Oba, gražuolis.
Ne, šiaip ne apie šitą.. Nors ir toks pats.
Ne, šiaip ne apie šitą.. Nors ir toks pats.
naudingas
4243 / 0
2012-12-27 20:45
grazoausia is visu tai panele
User
2012-12-27 20:48
2012-12-27
20:45 naudingas wrote:
grazoausia is visu tai panele:lol:
mano zmonos uzpakaliukas grazesnis
Your message |
|