Пользователь
2012-12-27 15:43
Sveiki visi, su praėjusiom!
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina?
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk.
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas..
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina?
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk.
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas..
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Пользователь
2012-12-27 16:00
2012-12-27
15:43 писал:
Sveiki visi, su praėjusiom! :beer:
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
nu mustangas 140 kw o bmw jei e36 325 tai 141kw. pagal kubatura mazai kw tam mustange.
Пользователь
2012-12-27 16:04
2012-12-27
15:43 писал:
Sveiki visi, su praėjusiom! :beer:
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
2012-12-27
16:00 писал:
nu mustangas 140 kw o bmw jei e36 325 tai 141kw. pagal kubatura mazai kw tam mustange.
tai jo, ten 141 kw, bet šitaip nutolo... Varėm gal vieną km.. iš vietos šokau pirmas, dar įgrūdau antrą šaibą, jau per veidrodį nematau, žiūriu xujiarina jau priekį...
Пользователь
2012-12-27 16:06
2012-12-27
15:43 писал:
Sveiki visi, su praėjusiom! :beer:
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
2012-12-27
16:00 писал:
nu mustangas 140 kw o bmw jei e36 325 tai 141kw. pagal kubatura mazai kw tam mustange.
2012-12-27
16:04 писал:
tai jo, ten 141 kw, bet šitaip nutolo... Varėm gal vieną km.. iš vietos šokau pirmas, dar įgrūdau antrą šaibą, jau per veidrodį nematau, žiūriu xujiarina jau priekį... :lol:
Bet pala pala... Ten chuligankė, tai juose gi 125Kw berods...
Пользователь
2012-12-27 16:08
2012-12-27
15:43 писал:
Sveiki visi, su praėjusiom! :beer:
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
2012-12-27
16:00 писал:
nu mustangas 140 kw o bmw jei e36 325 tai 141kw. pagal kubatura mazai kw tam mustange.
2012-12-27
16:04 писал:
tai jo, ten 141 kw, bet šitaip nutolo... Varėm gal vieną km.. iš vietos šokau pirmas, dar įgrūdau antrą šaibą, jau per veidrodį nematau, žiūriu xujiarina jau priekį... :lol:
nu va ir atsakei i savo klausima. kw panasus del svoriu nezinau. pas mustanga sukimo momentas turetu buti didesnis.
Пользователь
2012-12-27 16:09
mustangas mustanguj nelygus, kaip ir bwm , bwm nelygus... reik ziuret ne i varda... o kas po kapotu daros ir kiek ten kumeliu dar begioja.
Пользователь
2012-12-27 16:11
2012-12-27
16:09 писал:
mustangas mustanguj nelygus, kaip ir bwm , bwm nelygus... reik ziuret ne i varda... o kas po kapotu daros ir kiek ten kumeliu dar begioja.
tas tai taip.. Bet vis tiek, maniau nustebsiu už tokios auto vairo atsisėdęs.. O čia, nusivyliau....
Пользователь
2012-12-27 16:17
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
Пользователь
2012-12-27 16:19
2012-12-27
16:17 писал:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
Dėkingas.
Пользователь
2012-12-27 16:21
2012-12-27
16:17 писал:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
gerai nusimanai, apie mustang'us? vairuoji gal tokį?
Пользователь
2012-12-27 16:23
2012-12-27
16:17 писал:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
tai jei e30 buvo su 125kv 12 voztuvu matoru kas tada?
Пользователь
2012-12-27 16:25
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
Пользователь
2012-12-27 16:28
2012-12-27
16:25 писал:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
cia kas tau taip sake? tu pats supranti ka rasai?
Пользователь
2012-12-27 16:46
2012-12-27
16:17 писал:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
2012-12-27
16:23 писал:
tai jei e30 buvo su 125kv 12 voztuvu matoru kas tada?
Tu bent gaudais tarp galvos velenėlių tipų ? Daugumoje senesnių amerikonų auto stovi OHV, o ne OHC. Skirtumas tarp jų, kad OHC galia vysto aukštesnėse apsukose ir daugiau, nei OHV tipo. O kodėl, išsiaškink pats. Apie abiejų variklių ekonomija nelabai ką galiu parašyt, bet manau užteks.
Пользователь
2012-12-27 16:56
2012-12-27
16:25 писал:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
ten sąnaudos tai nemažos ir taip.. Ramiai važiuojant sakė į 20l.įsipaišo mieste.. Trąsoj ~15... Bet jau kai tiek pili, tai ir norisi, kad trauktų...
Пользователь
2012-12-27 16:56
2012-12-27
16:25 писал:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
nenusipezek jau tik geriausiu atveju 20kw jei islosi o del kuro sanaudu ir nusisneki. dauguma naujesniu varikliu tik ir eina dohc bet kazkaip nuo to daugiau nerija kaip tik atnaujinami varikliai ir visai kitos sanaudos nei su senais motorais.
Пользователь
2012-12-27 17:00
2012-12-27
16:25 писал:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
2012-12-27
16:56 писал:
nenusipezek jau tik geriausiu atveju 20kw jei islosi o del kuro sanaudu ir nusisneki. dauguma naujesniu varikliu tik ir eina dohc bet kazkaip nuo to daugiau nerija kaip tik atnaujinami varikliai ir visai kitos sanaudos nei su senais motorais.
gal žinai, ar 4.2 variklis paimtų tą 325 sankryžoj ?
Пользователь
2012-12-27 17:01
2012-12-27
16:25 писал:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
2012-12-27
16:56 писал:
nenusipezek jau tik geriausiu atveju 20kw jei islosi o del kuro sanaudu ir nusisneki. dauguma naujesniu varikliu tik ir eina dohc bet kazkaip nuo to daugiau nerija kaip tik atnaujinami varikliai ir visai kitos sanaudos nei su senais motorais.
gal žinai, ar Mustang'as 4.2 varikliu paimtų tą 325 sankryžoj, ar irgi tas pats xujnią ten ?
Пользователь
2012-12-27 17:02
2012-12-27
16:17 писал:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
2012-12-27
16:23 писал:
tai jei e30 buvo su 125kv 12 voztuvu matoru kas tada?
2012-12-27
16:46 писал:
Tu bent gaudais tarp galvos velenėlių tipų ? Daugumoje senesnių amerikonų auto stovi OHV, o ne OHC. Skirtumas tarp jų, kad OHC galia vysto aukštesnėse apsukose ir daugiau, nei OHV tipo. O kodėl, išsiaškink pats. Apie abiejų variklių ekonomija nelabai ką galiu parašyt, bet manau užteks.
tu gal geriau nieko visai nebesakyk.
Пользователь
2012-12-27 17:07
būkit geri, nesiėskit čia.. ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu..
Пользователь
2012-12-27 17:14
2012-12-27
17:07 писал:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
kokia dyzelini masiniuka geriausiai pirkti iki 10000LT? kad butu kuro sanaudu ir patvarumo santykiu geru, na zinoma ir gerai atrodytu tiek is isores tiek is vidaus is karto dekoju uz jusu protingas mintis
Пользователь
2012-12-27 17:17
2012-12-27
17:07 писал:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
Пользователь
2012-12-27 17:22
2012-12-27
17:07 писал:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
2012-12-27
17:14 писал:
kokia dyzelini masiniuka geriausiai pirkti iki 10000LT? kad butu kuro sanaudu ir patvarumo santykiu geru, na zinoma ir gerai atrodytu tiek is isores tiek is vidaus :) is karto dekoju uz jusu protingas mintis ;)
mano galva, 4 golfa, 81 kw. arba bwm 530d. daugiau tai is tu egzotiku nk nesiulyciau as
Пользователь
2012-12-27 17:24
2012-12-27
17:07 писал:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
2012-12-27
17:17 писал:
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas :D jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
ne ne. '03m.tas Mustang'as.
Пользователь
2012-12-27 17:25
2012-12-27
17:07 писал:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
2012-12-27
17:14 писал:
kokia dyzelini masiniuka geriausiai pirkti iki 10000LT? kad butu kuro sanaudu ir patvarumo santykiu geru, na zinoma ir gerai atrodytu tiek is isores tiek is vidaus :) is karto dekoju uz jusu protingas mintis ;)
pirk dviratį.
Пользователь
2012-12-27 18:05
2012-12-27
15:43 писал:
Sveiki visi, su praėjusiom! :beer:
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
Vat, turiu klausimą, dėl šio , ,žvėries".. Kodėl jis taip nevalina? :shocking::shocking:
Galvojau pirkti tokį neseniai iš pažįstamo.. Sustojam prie šviesoforo, sustojo klevas su 325. Sakau draugeliui, pastatysiu jį į vietą, stebėk. :lol:
Nu aš per gazą, tas irgi, baubia tas bemsas.. :lol:
Užsidegė žalia, myniau dugną, pirmą, antrą, trečią, pyst žiūriu tas priekį jau, stoja prie kito raudono... Nusivyliau tuo Mustang'u visai.. Atrodo ir tvarkingas ir t.t.. 3, 8Benzas, mechanika 140Kw..
todel, kad V6 mustangas yra skirtas panelems pasimaivyti - tai nera muscle car.. jis per sunkus tam varikliui..
tas pats ir camaro V6 ir charger V6. jie tik atrodo graziai, bet traukos pas juos nera.
tas pats ir camaro V6 ir charger V6. jie tik atrodo graziai, bet traukos pas juos nera.
Пользователь
2012-12-27 18:09
2012-12-27
16:25 писал:
Nieko paprasčiausiai domiuos visokiom auto, praktikos nedaug, nes galimybių neturiu, bet kiek įmanomą bandau teorija perprast. Vėliau tikiuos pavyks perprast. Plius jei mustang'as šiuo atveju tūrėtų 24 vožikus ir dohc velenelius tai būtrų minimum virš 200 kw ko pasekoję ir sanaudos ženkliai kyltų.
2012-12-27
16:56 писал:
nenusipezek jau tik geriausiu atveju 20kw jei islosi o del kuro sanaudu ir nusisneki. dauguma naujesniu varikliu tik ir eina dohc bet kazkaip nuo to daugiau nerija kaip tik atnaujinami varikliai ir visai kitos sanaudos nei su senais motorais.
2012-12-27
17:01 писал:
gal žinai, ar Mustang'as 4.2 varikliu paimtų tą 325 sankryžoj, ar irgi tas pats xujnią ten ?:lol:
nepagalastas gali ir nepadaryti. mustangus vertina del to, kad jiem labai daug aftermarket daliu, o ne del to, kad jie stock gerai "valina".. gerai valina tik rimtesnes komplektacijos mustangai
Пользователь
2012-12-27 18:16
2012-12-27
17:07 писал:
būkit geri, nesiėskit čia.. :lol: ir nerašykit, kas nesigaudo tokiuos reikaluos.. Nors ir pats daug ko nesuprantu.. :)
2012-12-27
17:17 писал:
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas :D jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
2012-12-27
17:24 писал:
ne ne. :D '03m.tas Mustang'as.
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt
Пользователь
2012-12-27 18:17
2012-12-27
16:17 писал:
Prašom ponai pasižiūrėkit į techninius duomenis jeigu norit tiksliai zinot kas geresnis. Visų pirma tai pas mustanga stovi dvigubai mažiau vožtuvų ir ohv kumštinis velenas, o pas bmw dvigubai daugiau plius dohc. Kaip suprantu tai yra dėl to jog mustangu važiuojant suvartot mažiau kuro. Jei Ford'as būtų daręs 3, 8 v6 24 dohc tai be abejonės bmw uostytų dulkes prieš mustangą drage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_%28Canadian%29
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E36%29
2012-12-27
16:23 писал:
tai jei e30 buvo su 125kv 12 voztuvu matoru kas tada?
2012-12-27
16:46 писал:
Tu bent gaudais tarp galvos velenėlių tipų ? Daugumoje senesnių amerikonų auto stovi OHV, o ne OHC. Skirtumas tarp jų, kad OHC galia vysto aukštesnėse apsukose ir daugiau, nei OHV tipo. O kodėl, išsiaškink pats. Apie abiejų variklių ekonomija nelabai ką galiu parašyt, bet manau užteks.
kur galia vysto atmosferinis variklis labiausiai priklauso nuo veleno profilio. OHV is gamyklos dazniausiai buna su velenu, kuris duoda daugiau Nm prie zemu sukiu, bet prie dideliu jis issikvepia. galima ideti ir kitoki velena, kuris duotu geresni kvepavima prie aukstu, bet tada prie zemu sukiu jis jaustusi labai prastai. be to OHV dizainas prastas aukstoms apsukoms - per daug judanciu daliu del kuriu prie aukstu apsuku voztuvas pradada nepilnai uzsidaryti - bouncinti. aisku yra aftermarket pushrodai, lifteriai, rocketiai ir spyruokles, kurie tai kazkiek istaiso.
OHC irgi negali gerai traukti prie visu apsuku.. atmosferinis prie visu apsuku gerai traukia jei velenas yra valdomas, kaip kad VVTi ar VTEC.. tada variklis turi ir gera Nm prie zemu ir nemazai arkliu prie aukstu sukiu
OHC irgi negali gerai traukti prie visu apsuku.. atmosferinis prie visu apsuku gerai traukia jei velenas yra valdomas, kaip kad VVTi ar VTEC.. tada variklis turi ir gera Nm prie zemu ir nemazai arkliu prie aukstu sukiu
Пользователь
2012-12-27 18:18
2012-12-27
17:17 писал:
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas :D jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
2012-12-27
17:24 писал:
ne ne. :D '03m.tas Mustang'as.
2012-12-27
18:16 писал:
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi :) bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt :)
V6 mustangui tokiu daliu nera, nes kaip jau sakiau, jis skirtas pasimaivyti, o ne lakstyti..
Пользователь
2012-12-27 18:31
2012-12-27
17:17 писал:
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas :D jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
2012-12-27
17:24 писал:
ne ne. :D '03m.tas Mustang'as.
2012-12-27
18:16 писал:
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi :) bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt :)
neima jis 20 litru..
Пользователь
2012-12-27 18:36
2012-12-27
17:17 писал:
pirma reikejo pradet kokiu metu tas tavo mustangas :D jaigu tu nori padari su 60 metu mustangu huliganke tai kazi ar kas paviks nes tas mustangas jau vien svers apie 2.5 tonos
2012-12-27
17:24 писал:
ne ne. :D '03m.tas Mustang'as.
2012-12-27
18:16 писал:
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi :) bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt :)
Pilt turėčiau už ką. Neturėčiau, net nežiūrėčiau į tokias auto...
P.S. Aš jo net nepirkau dar.
P.S. Aš jo net nepirkau dar.
Пользователь
2012-12-27 18:37
2012-12-27
17:24 писал:
ne ne. :D '03m.tas Mustang'as.
2012-12-27
18:16 писал:
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi :) bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt :)
2012-12-27
18:31 писал:
neima jis 20 litru..
puiku, kad čia esi.
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
Пользователь
2012-12-27 18:39
2012-12-27
16:56 писал:
nenusipezek jau tik geriausiu atveju 20kw jei islosi o del kuro sanaudu ir nusisneki. dauguma naujesniu varikliu tik ir eina dohc bet kazkaip nuo to daugiau nerija kaip tik atnaujinami varikliai ir visai kitos sanaudos nei su senais motorais.
2012-12-27
17:01 писал:
gal žinai, ar Mustang'as 4.2 varikliu paimtų tą 325 sankryžoj, ar irgi tas pats xujnią ten ?:lol:
2012-12-27
18:09 писал:
nepagalastas gali ir nepadaryti. mustangus vertina del to, kad jiem labai daug aftermarket daliu, o ne del to, kad jie stock gerai "valina".. gerai valina tik rimtesnes komplektacijos mustangai
Aišku.
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
Пользователь
2012-12-27 18:39
2012-12-27
18:16 писал:
tai jai nevalina siunties is amerikos tuning daliu konpresoriu ar dar koki biesa ir td valins aisku viskas i finansus remiasi :) bet jai 20 litru 100 km turi ipilt turetum ir ant daliu lt :)
2012-12-27
18:31 писал:
neima jis 20 litru..
2012-12-27
18:37 писал:
puiku, kad čia esi.:thumbup:
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
14 - 15 normaliai vazinejant mieste. draskantis tai aisku, kad daugiau ima..
Пользователь
2012-12-27 18:41
2012-12-27
18:31 писал:
neima jis 20 litru..
2012-12-27
18:37 писал:
puiku, kad čia esi.:thumbup:
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
Jei 20 nepaima, tai kiek gali paimti, važinėjant Vilniuje?
2012-12-27
18:39 писал:
14 - 15 normaliai vazinejant mieste. draskantis tai aisku, kad daugiau ima..
Hmmm... Neaišku tada kaip jis supranta tą ramų važiavimo būdą..
Пользователь
2012-12-27 18:44
2012-12-27
17:01 писал:
gal žinai, ar Mustang'as 4.2 varikliu paimtų tą 325 sankryžoj, ar irgi tas pats xujnią ten ?:lol:
2012-12-27
18:09 писал:
nepagalastas gali ir nepadaryti. mustangus vertina del to, kad jiem labai daug aftermarket daliu, o ne del to, kad jie stock gerai "valina".. gerai valina tik rimtesnes komplektacijos mustangai
2012-12-27
18:39 писал:
Aišku.:beer:
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
as asmeniskai nepirkciau V6 mustango isviso.
o del kainos, tai ziurek i stovi ir kiek myliu prabegusi.. jei daugiau nei 100k, tai musk kaina bent iki 15k.
o del kainos, tai ziurek i stovi ir kiek myliu prabegusi.. jei daugiau nei 100k, tai musk kaina bent iki 15k.
Пользователь
2012-12-27 18:46
2012-12-27
18:09 писал:
nepagalastas gali ir nepadaryti. mustangus vertina del to, kad jiem labai daug aftermarket daliu, o ne del to, kad jie stock gerai "valina".. gerai valina tik rimtesnes komplektacijos mustangai
2012-12-27
18:39 писал:
Aišku.:beer:
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
O ar verta 2003m.Mustang'ą 3, 8 pirkt už 18K?
2012-12-27
18:44 писал:
as asmeniskai nepirkciau V6 mustango isviso.
o del kainos, tai ziurek i stovi ir kiek myliu prabegusi.. jei daugiau nei 100k, tai musk kaina bent iki 15k.
o del kainos, tai ziurek i stovi ir kiek myliu prabegusi.. jei daugiau nei 100k, tai musk kaina bent iki 15k.
117K mylių buvo, kai maždaug prieš mėnesį važiavau..
Пользователь
2012-12-27 18:51
http://www.autogidas.lt/ford-mustang-v6-coupe-2003-0124496687.html
cia ne apie sita kalba eina ?
cia ne apie sita kalba eina ?
Пользователь
2012-12-27 18:53
2012-12-27
18:51 писал:
http://www.autogidas.lt/ford-mustang-v6-coupe-2003-0124496687.html
cia ne apie sita kalba eina ?
cia ne apie sita kalba eina ?
Oba, gražuolis.
Ne, šiaip ne apie šitą.. Nors ir toks pats.
Ne, šiaip ne apie šitą.. Nors ir toks pats.
naudingas
4243 / 0
2012-12-27 20:45
grazoausia is visu tai panele
Пользователь
2012-12-27 20:48
2012-12-27
20:45 naudingas писал:
grazoausia is visu tai panele:lol:
mano zmonos uzpakaliukas grazesnis
Ваше послание |
|