Kas geriau automatas ar mechanke???

Created by User 2010-01-19
7658 / 0
2010-01-20 13:36
Jei gyveni mazam miestelyje ar kaime, tai tada mechanine, jei Vilniuje, tada automatas.O siaip-skonio reikalas.Kad pajusti automato privalumus, reiketu kokiam Londone ar Niujorke pavazinet.Beda tame, kad sunku rasti gera automata, remontas nepigus...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-01-20 14:54
teisyngai sako jei gyveni kaime imk mechanika, o jei mieste automata, as asmeniskai turiu ir megstu automatus, vaziuoji atsiputes nereik malt su tuo riciagu, tik va minusas su uzsikurimu jei kas tai jau neuztempsi ir pan., ir ju remontas brangus.
7658 / 0
2010-01-20 15:10
Visa beda, kad remontas dezes gali kainuoti nuo ...iki 5t lituku.Kas sake, kad iki taves ta automata eksploatavo tech.rastingas zmogus?Be to lietuvis nori sutaupyti 2 litrus duju/100km, todel baidosi automatu kaip ismanydamas.O stai JAV rinkoje, kokie 97% masinu-automatai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-01-20 15:23
tai aisku miestas= automatas, tiesiog nereikia makaluoti su ta mechanine pavaru deze.
2010-02-17 18:02
Idomu kaip vaziavimas su automatu ziema ir dar galu varomu? Juk uzklimpt sniege kaip du pirstus apmyst, o kaip ja issiubuot be sankabos?
7658 / 0
2010-02-17 18:18
2010-02-17 18:02 wrote: Idomu kaip vaziavimas su automatu ziema ir dar galu varomu? Juk uzklimpt sniege kaip du pirstus apmyst, o kaip ja issiubuot be sankabos?
Siaip, pas mane tame vauxhall'e buvo ant automato mygtukas su snaige.Manau tai ziemos rezimas, t.y. ratams prasisukus, velina degima(o gal automatas kazka daro?), taip palengvina pajudejima is vietos.Kitaip sakant-traction control...Taip as supratau, isbandyt neteko, nes sniego nebuna Londone, na kartais siek tiek:DO ka daryt sniege "isedus"?Taigi tik pas mus kiekviena ziema tokia betvarke pasnigus:D:D:D:DJei rimtai, tai AMEN:D:D:D
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-02-17 18:41
2010-02-17 18:02 wrote: Idomu kaip vaziavimas su automatu ziema ir dar galu varomu? Juk uzklimpt sniege kaip du pirstus apmyst, o kaip ja issiubuot be sankabos?
2010-02-17 18:18 maumas wrote: Siaip, pas mane tame vauxhall'e buvo ant automato mygtukas su snaige.Manau tai ziemos rezimas, t.y. ratams prasisukus, velina degima(o gal automatas kazka daro?), taip palengvina pajudejima is vietos.Kitaip sakant-traction control...Taip as supratau, isbandyt neteko, nes sniego nebuna Londone, na kartais siek tiek:DO ka daryt sniege "isedus"?Taigi tik pas mus kiekviena ziema tokia betvarke pasnigus:D:D:D:DJei rimtai, tai AMEN:D:D:D
Nu tai vat as ir galvoju, kad kuinia gaunas.. Gal naujoviskuose automatuose yra toks rezimas, padedantis islipt.. :D
2010-02-18 12:49
tiktai mechanine cia mano nuomone. nekenciu automatu
2010-02-18 16:20
Jo ir as, tik uz mechanine.. Jauti galia, kai variklis standziai sujungtas su ratais..
2010-02-19 23:28
kaip kam, as nieko pries automatus, esu turejas, bet ir pries mechanine pavaru deze nieko blogo netusiu ;) kartais daug geriau ;0
2010-02-20 08:24
as uz automata:)turejau ir mechaniniu, paskutines 2 bmw buvo automatai, chrysleris automatas.ne su vienu is ju bedu nebuvo
2010-02-20 18:32
tik automatas
2010-02-20 18:36
automatas tinginiu masina
2010-02-20 19:10
jo neidomu su ja vazineti.. ir siaip kiek zinau masinu su automatinemis pavaru dezemis didesnes kuro sanaudos.. as asmeniskai nepirkciau automato..:)) tai tiek bet aisku kiekvieno zmogaus kuris turi vairuotojo pazymejima asmeninis reikalas:)
2010-02-20 19:12
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2010-02-20 19:31
Tik automatas, daug patogiau važiuot :)nesvarbu kad daugiau ryja, už patogumą reikia mokėti
2010-02-22 21:20
kiek zmoniu tiek nuomoniu :)
7658 / 0
2010-02-22 21:31
automatas-tinginiams, kai vazineji po kupiski ar birzus:DPavazinek paryziuj:DNaujesniu masinu automatai ima kuro netgi siektiek maziau, nei mechanika(mieste), nes yra kompas, kris ramiai vazinejant parenka algoritma pavaru perjungimo, ir taip leidzia taupyti degalus...O seno tipo automatas, tai pastoviai "piauna" apie 2500-3000rpm, tai kur ta ekonomija bus:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-02-22 21:37
nestumk ant kupiskio ten nedaug tinginiu :DD
7658 / 0
2010-02-22 21:40
Atsiprasau, nieko pries kupiski:DTurejau galvoj miesta be sviesoforo:D:D:D:DTauragej du yra:D:D:D:D
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-02-22 21:48
kps anei vieno :D
2010-02-24 14:00
Taigi eksplotuoju automatą omegą...Mieste patogumas, bet ir kaime nieko blogo jie nedaro...:) Kas del to mygtuko su snaige - labai geras dalykas. Jokio degimo jis ten nevėlina....tiesiog jungia iškart trečią pavarą...Ratus prasukt varikliui sunkoka ir jis ištempia be prabuksavimų iš , atrodytų beviltiškos padėties...Ir tai automatui yra visiškai normalus režimas, galima taip važiuot kiek nori ilgai. Tik pasiekus 60 km/val tas režimas išsijungia.

Iš principo, galima trečiu startuoti ir su mechanine - pabandykit taip papjaut sankabą.....

Dėl kuro sanaudų - gramų negaudau, bet draugas turi tokią pat omegą mechaninę ir pilam daugmaž vienodai....

Apsukos važiuojant automatu ketvirtu bėgiu yra 3000 rpm prie 130 km/val - lygiai tas pats kaip su mechanine penktu bėgiu.

Kad buksyru neužvesi -čia minusas....bet per 6 metus man to neprireikė.
2010-02-24 18:27
automatas.yra DAUG pliusu bet yra pora minusu.kurie islenda lb retai bet gali pridaryt nemazai problemu.uzvedimas, remonto kaina ir tt.bet as uz automata.ziema-pas man pvz stovi traukos kontroles sistema ir masina nebuksuoja.i kalna vaziuoji per sniega spaudi dugna o apsukos nekyla.ant ledo tai jau nepadeda bet ant ledo manau ir mehanika nepades:)abiem rankom uz automata.
2010-02-24 18:29
2010-02-18 16:20 wrote: Jo ir as, tik uz mechanine.. Jauti galia, kai variklis standziai sujungtas su ratais..
o automate nejauti?? man pvz skirtumo nulis.jauciasi kai sedi uz automato pirma karta.poto jau supranti kaip reikia spaut ir kada kad jis vaziuotu tai kaip tu nori.jauciasi viskas puikiai.

2010-02-24 18:42
dėl to, kad su mechanine sunku pajudėt 3 pavara prieštarauju su mb 124 4pavara trukčiodamas pradžioj, bet nesunkiai važiuoja tai čia nemalk šūdo, kad yra problemų su aukšta pavara pajudėt

2010-02-24 18:43
aš tik už mechaninę
2010-02-24 18:46
nesu bandes si automatu vazuoti bet jau man geriau mexhanine nes jei automatas sugenda ir papraso pinigu brolis autoservise dirba tai kai pirkau masina ske pirkti mechanine :)
2010-02-24 19:00
jai automata pirkti tai tik geru metu kad butu nesena.o pas mus lietuvoj masinom po 10-15 metu variklei jau padile ir tie automatai normaliai padile.jai jau toks masinos amzius tai geriau mehanine remontas pigesnis ir jai matoras nenori kurtis gali patemti ar pastumti ko su automatu neis padryti:)
2010-02-25 09:47
Kas per vaikų darželis....nemalu aš šūdo...Pakankamai galingas variklis aišku kad ištemps startą ir 3 ir 4 bėgiu....Bet iš sankabos eis dūmai...Kas yra negerai. O automatui - tai normalus režimas...Visą darbą atlieka hidraulika...be dūmų.
2010-02-25 10:26
Uztad mechaninej tepalu nebutina keist, svarbu tik, kad jie ten butu.. :)
2010-02-25 10:35
2010-02-25 10:26 wrote: Uztad mechaninej tepalu nebutina keist, svarbu tik, kad jie ten butu.. :)
Tas tai taip...negaliu nesutikt.....O arkliui užtenka botago ir glėbio šieno...:)
2010-02-25 10:48
Manau automatas, idealiai derinasi su moterim..
2010-02-25 11:29
ir as apie automatus turejau nekokia nuomone is patirties. bet nuomone pakeiciau . teko vaziuot su bwm 530d . Tai reikia pripazinti nauji automatai tai tikrai geri. Vaziuojant dideliu greiciu apsuku labai mazai buna. Ir labai subalansuotas galios perdavimas ratam. Na tik tiek kad neuzstumsi ir panasei. Bet kita vertus nauja masina retai kada ir traukt ar uzstumt reikia.
2010-02-25 11:48
Su moterim geriausiai derinasi keleivio vieta.Išimtys - laaabai retos ir tik patvirtina taisyklę. Tikiuosi, jos čia neužeina tai neperskaitys...:)
2010-02-25 15:03
2010-02-25 11:48 wrote: Su moterim geriausiai derinasi keleivio vieta.Išimtys - laaabai retos ir tik patvirtina taisyklę. Tikiuosi, jos čia neužeina tai neperskaitys...:)
Joms dar gerai tinka galine sedyne, ypac kai auto 2 duru ar coupe ir vezi miskan... Tada buna stebuklu metas.. :D
2014-12-24 02:09
Sveiki, taigi net nebezinau kur kreiptis, tai kreipiuosi i jus. Gal zinote kas gali buti audi a4 b5 tiptronic dezei kad susylus truputi skaudziau jungia pavaras, buna kartais netgi kad vaziuojant trukciot pradeda tada reikia daugiau arba maziau gazo duot ir nustoja bei kaikada vaziuojant pastoviu greiciu buna kad apsukos plaukiot pradeda nors nejauciu to tik matau skydelyje. Saltas dirba puikiai. Visos pavaros yra tiek ant salto tiek ant silto, atleidus stabdi masina pati rieda net i kalniuka nespaudziant gazo. Padekit.
2014-12-24 02:16
2014-12-24 02:09 wrote: Sveiki, taigi net nebezinau kur kreiptis, tai kreipiuosi i jus. Gal zinote kas gali buti audi a4 b5 tiptronic dezei kad susylus truputi skaudziau jungia pavaras, buna kartais netgi kad vaziuojant trukciot pradeda tada reikia daugiau arba maziau gazo duot ir nustoja bei kaikada vaziuojant pastoviu greiciu buna kad apsukos plaukiot pradeda nors nejauciu to tik matau skydelyje. Saltas dirba puikiai. Visos pavaros yra tiek ant salto tiek ant silto, atleidus stabdi masina pati rieda net i kalniuka nespaudziant gazo. Padekit.
Variantu daug, apsuku plaukiojimas galimas del pusles.Perjungimai, smugiai del hidraulikos.Reikia pvazineti su diagnostika , tada galima kazka spresti.

Your message