maumas
7656 / 0
2010-01-20 13:36
Jei gyveni mazam miestelyje ar kaime, tai tada mechanine, jei Vilniuje, tada automatas.O siaip-skonio reikalas.Kad pajusti automato privalumus, reiketu kokiam Londone ar Niujorke pavazinet.Beda tame, kad sunku rasti gera automata, remontas nepigus...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2010-01-20 14:54
teisyngai sako jei gyveni kaime imk mechanika, o jei mieste automata, as asmeniskai turiu ir megstu automatus, vaziuoji atsiputes nereik malt su tuo riciagu, tik va minusas su uzsikurimu jei kas tai jau neuztempsi ir pan., ir ju remontas brangus.
maumas
7656 / 0
2010-01-20 15:10
Visa beda, kad remontas dezes gali kainuoti nuo ...iki 5t lituku.Kas sake, kad iki taves ta automata eksploatavo tech.rastingas zmogus?Be to lietuvis nori sutaupyti 2 litrus duju/100km, todel baidosi automatu kaip ismanydamas.O stai JAV rinkoje, kokie 97% masinu-automatai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2010-01-20 15:23
tai aisku miestas= automatas, tiesiog nereikia makaluoti su ta mechanine pavaru deze.
Пользователь
2010-02-17 18:02
Idomu kaip vaziavimas su automatu ziema ir dar galu varomu? Juk uzklimpt sniege kaip du pirstus apmyst, o kaip ja issiubuot be sankabos?
maumas
7656 / 0
2010-02-17 18:18
2010-02-17
18:02 писал:
Idomu kaip vaziavimas su automatu ziema ir dar galu varomu? Juk uzklimpt sniege kaip du pirstus apmyst, o kaip ja issiubuot be sankabos?
Siaip, pas mane tame vauxhall'e buvo ant automato mygtukas su snaige.Manau tai ziemos rezimas, t.y. ratams prasisukus, velina degima(o gal automatas kazka daro?), taip palengvina pajudejima is vietos.Kitaip sakant-traction control...Taip as supratau, isbandyt neteko, nes sniego nebuna Londone, na kartais siek tiekO ka daryt sniege "isedus"?Taigi tik pas mus kiekviena ziema tokia betvarke pasnigusJei rimtai, tai AMEN
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2010-02-17 18:41
2010-02-17
18:02 писал:
Idomu kaip vaziavimas su automatu ziema ir dar galu varomu? Juk uzklimpt sniege kaip du pirstus apmyst, o kaip ja issiubuot be sankabos?
2010-02-17
18:18 maumas писал:
Siaip, pas mane tame vauxhall'e buvo ant automato mygtukas su snaige.Manau tai ziemos rezimas, t.y. ratams prasisukus, velina degima(o gal automatas kazka daro?), taip palengvina pajudejima is vietos.Kitaip sakant-traction control...Taip as supratau, isbandyt neteko, nes sniego nebuna Londone, na kartais siek tiek:DO ka daryt sniege "isedus"?Taigi tik pas mus kiekviena ziema tokia betvarke pasnigus:D:D:D:DJei rimtai, tai AMEN:D:D:D
Nu tai vat as ir galvoju, kad kuinia gaunas.. Gal naujoviskuose automatuose yra toks rezimas, padedantis islipt..
Пользователь
2010-02-18 12:49
tiktai mechanine cia mano nuomone. nekenciu automatu
Пользователь
2010-02-18 16:20
Jo ir as, tik uz mechanine.. Jauti galia, kai variklis standziai sujungtas su ratais..
Пользователь
2010-02-19 23:28
kaip kam, as nieko pries automatus, esu turejas, bet ir pries mechanine pavaru deze nieko blogo netusiu kartais daug geriau ;0
Пользователь
2010-02-20 08:24
as uz automataturejau ir mechaniniu, paskutines 2 bmw buvo automatai, chrysleris automatas.ne su vienu is ju bedu nebuvo
Пользователь
2010-02-20 18:32
tik automatas
Пользователь
2010-02-20 18:36
automatas tinginiu masina
Пользователь
2010-02-20 19:10
jo neidomu su ja vazineti.. ir siaip kiek zinau masinu su automatinemis pavaru dezemis didesnes kuro sanaudos.. as asmeniskai nepirkciau automato..) tai tiek bet aisku kiekvieno zmogaus kuris turi vairuotojo pazymejima asmeninis reikalas
Пользователь
2010-02-20 19:12
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
Пользователь
2010-02-20 19:31
Tik automatas, daug patogiau važiuot nesvarbu kad daugiau ryja, už patogumą reikia mokėti
Пользователь
2010-02-22 21:20
kiek zmoniu tiek nuomoniu
maumas
7656 / 0
2010-02-22 21:31
automatas-tinginiams, kai vazineji po kupiski ar birzusPavazinek paryziujNaujesniu masinu automatai ima kuro netgi siektiek maziau, nei mechanika(mieste), nes yra kompas, kris ramiai vazinejant parenka algoritma pavaru perjungimo, ir taip leidzia taupyti degalus...O seno tipo automatas, tai pastoviai "piauna" apie 2500-3000rpm, tai kur ta ekonomija bus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2010-02-22 21:37
nestumk ant kupiskio ten nedaug tinginiu D
maumas
7656 / 0
2010-02-22 21:40
Atsiprasau, nieko pries kupiskiTurejau galvoj miesta be sviesoforoTauragej du yra
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Пользователь
2010-02-22 21:48
kps anei vieno
Пользователь
2010-02-24 14:00
Taigi eksplotuoju automatą omegą...Mieste patogumas, bet ir kaime nieko blogo jie nedaro... Kas del to mygtuko su snaige - labai geras dalykas. Jokio degimo jis ten nevėlina....tiesiog jungia iškart trečią pavarą...Ratus prasukt varikliui sunkoka ir jis ištempia be prabuksavimų iš , atrodytų beviltiškos padėties...Ir tai automatui yra visiškai normalus režimas, galima taip važiuot kiek nori ilgai. Tik pasiekus 60 km/val tas režimas išsijungia.
Iš principo, galima trečiu startuoti ir su mechanine - pabandykit taip papjaut sankabą.....
Dėl kuro sanaudų - gramų negaudau, bet draugas turi tokią pat omegą mechaninę ir pilam daugmaž vienodai....
Apsukos važiuojant automatu ketvirtu bėgiu yra 3000 rpm prie 130 km/val - lygiai tas pats kaip su mechanine penktu bėgiu.
Kad buksyru neužvesi -čia minusas....bet per 6 metus man to neprireikė.
Iš principo, galima trečiu startuoti ir su mechanine - pabandykit taip papjaut sankabą.....
Dėl kuro sanaudų - gramų negaudau, bet draugas turi tokią pat omegą mechaninę ir pilam daugmaž vienodai....
Apsukos važiuojant automatu ketvirtu bėgiu yra 3000 rpm prie 130 km/val - lygiai tas pats kaip su mechanine penktu bėgiu.
Kad buksyru neužvesi -čia minusas....bet per 6 metus man to neprireikė.
Пользователь
2010-02-24 18:27
automatas.yra DAUG pliusu bet yra pora minusu.kurie islenda lb retai bet gali pridaryt nemazai problemu.uzvedimas, remonto kaina ir tt.bet as uz automata.ziema-pas man pvz stovi traukos kontroles sistema ir masina nebuksuoja.i kalna vaziuoji per sniega spaudi dugna o apsukos nekyla.ant ledo tai jau nepadeda bet ant ledo manau ir mehanika nepadesabiem rankom uz automata.
Пользователь
2010-02-24 18:29
2010-02-18
16:20 писал:
Jo ir as, tik uz mechanine.. Jauti galia, kai variklis standziai sujungtas su ratais..
o automate nejauti?? man pvz skirtumo nulis.jauciasi kai sedi uz automato pirma karta.poto jau supranti kaip reikia spaut ir kada kad jis vaziuotu tai kaip tu nori.jauciasi viskas puikiai.
Пользователь
2010-02-24 18:42
dėl to, kad su mechanine sunku pajudėt 3 pavara prieštarauju su mb 124 4pavara trukčiodamas pradžioj, bet nesunkiai važiuoja tai čia nemalk šūdo, kad yra problemų su aukšta pavara pajudėt
Пользователь
2010-02-24 18:43
aš tik už mechaninę
Пользователь
2010-02-24 18:46
nesu bandes si automatu vazuoti bet jau man geriau mexhanine nes jei automatas sugenda ir papraso pinigu brolis autoservise dirba tai kai pirkau masina ske pirkti mechanine
Пользователь
2010-02-24 19:00
jai automata pirkti tai tik geru metu kad butu nesena.o pas mus lietuvoj masinom po 10-15 metu variklei jau padile ir tie automatai normaliai padile.jai jau toks masinos amzius tai geriau mehanine remontas pigesnis ir jai matoras nenori kurtis gali patemti ar pastumti ko su automatu neis padryti
Пользователь
2010-02-25 09:47
Kas per vaikų darželis....nemalu aš šūdo...Pakankamai galingas variklis aišku kad ištemps startą ir 3 ir 4 bėgiu....Bet iš sankabos eis dūmai...Kas yra negerai. O automatui - tai normalus režimas...Visą darbą atlieka hidraulika...be dūmų.
Пользователь
2010-02-25 10:26
Uztad mechaninej tepalu nebutina keist, svarbu tik, kad jie ten butu..
Пользователь
2010-02-25 10:35
2010-02-25
10:26 писал:
Uztad mechaninej tepalu nebutina keist, svarbu tik, kad jie ten butu.. :)
Tas tai taip...negaliu nesutikt.....O arkliui užtenka botago ir glėbio šieno...
Пользователь
2010-02-25 10:48
Manau automatas, idealiai derinasi su moterim..
Пользователь
2010-02-25 11:29
ir as apie automatus turejau nekokia nuomone is patirties. bet nuomone pakeiciau . teko vaziuot su bwm 530d . Tai reikia pripazinti nauji automatai tai tikrai geri. Vaziuojant dideliu greiciu apsuku labai mazai buna. Ir labai subalansuotas galios perdavimas ratam. Na tik tiek kad neuzstumsi ir panasei. Bet kita vertus nauja masina retai kada ir traukt ar uzstumt reikia.
Пользователь
2010-02-25 11:48
Su moterim geriausiai derinasi keleivio vieta.Išimtys - laaabai retos ir tik patvirtina taisyklę. Tikiuosi, jos čia neužeina tai neperskaitys...
Пользователь
2010-02-25 15:03
2010-02-25
11:48 писал:
Su moterim geriausiai derinasi keleivio vieta.Išimtys - laaabai retos ir tik patvirtina taisyklę. Tikiuosi, jos čia neužeina tai neperskaitys...:)
Joms dar gerai tinka galine sedyne, ypac kai auto 2 duru ar coupe ir vezi miskan... Tada buna stebuklu metas..
Пользователь
2014-12-24 02:09
Sveiki, taigi net nebezinau kur kreiptis, tai kreipiuosi i jus. Gal zinote kas gali buti audi a4 b5 tiptronic dezei kad susylus truputi skaudziau jungia pavaras, buna kartais netgi kad vaziuojant trukciot pradeda tada reikia daugiau arba maziau gazo duot ir nustoja bei kaikada vaziuojant pastoviu greiciu buna kad apsukos plaukiot pradeda nors nejauciu to tik matau skydelyje. Saltas dirba puikiai. Visos pavaros yra tiek ant salto tiek ant silto, atleidus stabdi masina pati rieda net i kalniuka nespaudziant gazo. Padekit.
Пользователь
2014-12-24 02:16
2014-12-24
02:09 писал:
Sveiki, taigi net nebezinau kur kreiptis, tai kreipiuosi i jus. Gal zinote kas gali buti audi a4 b5 tiptronic dezei kad susylus truputi skaudziau jungia pavaras, buna kartais netgi kad vaziuojant trukciot pradeda tada reikia daugiau arba maziau gazo duot ir nustoja bei kaikada vaziuojant pastoviu greiciu buna kad apsukos plaukiot pradeda nors nejauciu to tik matau skydelyje. Saltas dirba puikiai. Visos pavaros yra tiek ant salto tiek ant silto, atleidus stabdi masina pati rieda net i kalniuka nespaudziant gazo. Padekit.
Variantu daug, apsuku plaukiojimas galimas del pusles.Perjungimai, smugiai del hidraulikos.Reikia pvazineti su diagnostika , tada galima kazka spresti.
Ваше послание |
|