User
User
2014-02-15 14:41
Paprastas bemwas kol kas
User
2014-02-15 14:43
visu pirma kiek nori investuot tu i ji ?
User
2014-02-15 14:47
Dar nedgi nzn nu apie 1000- 2000 2500) LT
User
2014-02-15 14:48
Ką aš daryčiau, tai pirmiausiai pasisiūdinčiau ir pervikčiau natural skin vairą, bėgių svirtelę ir gal dar kąnors.Gal priderinčiau pvz rudą spalvą, kaip medžio apdailos.Jau foto krenta į akis apsitrymimas, ir šiaip maloniau vairuot būtų.O iš išorės tai varijantų N.Tik kainuoja, ir gauti nelengva.Jei rimtai stylinsi, tai jau ir gatvėje nakčiai betkur negalėsi palikt
User
2014-02-15 14:49
M tech bamperius, slenkscius, vaira recaro odini salona, ir lietakus mandresnius kokius bus grazus bmwas
User
2014-02-15 14:51
Jo del vairo irgi galvoju pasikesit nes sitas ne koks ). O siaip is isores galvoju ka cia galima butu padaryt /
User
2014-02-15 14:52
Galit ir su foto imest ka nors kaip pwz
User
2014-02-15 14:57
2014-02-15
14:51 wrote:
Jo del vairo irgi galvoju pasikesit nes sitas ne koks :)). O siaip is isores galvoju ka cia galima butu padaryt :)/
Gerbiu Tavo nuomone, bet visgi kox variklis?
User
2014-02-15 14:57
2014-02-15
14:52 wrote:
Galit ir su foto imest ka nors kaip pwz :)
pvz paziurek i sita http://www.autogidas.lt/bmw-530-e39-m-teh-akcija-sedanas-2000-0125944452.html
User
2014-02-15 15:00
Oi, tik dabar pamaciau, kad 2, 5, tad jei dyzelis su turba gal geriau pacipuoti verta , iki +20kw turetu persiprogramuoti.
User
2014-02-15 15:01
Darek dekui , Ten tai ledas ). bet tikrai nemazais reiktu investuot
User
2014-02-15 15:02
siaip esu ivis pries ta chipavima . paskui tik daugiau problemu acirastu , manau
User
2014-02-15 15:05
2014-02-15
15:01 wrote:
Darek dekui , Ten tai ledas :)). bet tikrai nemazais reiktu investuot :)
Ledas, net kinietiski /// M zenkliukai is gariunu kreivai priklijuoti paziurek i 4 foto.Geriau zmogus butu pakeles variklio galia nes 3, 0D turi rezerva 25kw.Butu 160kw.
User
2014-02-15 15:07
Cipavimas tinka tik tiems, kas turi gamintojo rezerva, arba palikta galios dali, kuri specialiai ateitciai pakeliama atseit naujesniame modelyje.Pvz BMW X5 3, 0D yra 135 ir naujesnis 160kw.Tai nera joks gadinimas.
User
2014-02-15 15:08
Nu pwz pas mane 2.5tds 105 kw tai iki kiek galima kelt?
User
2014-02-15 16:10
2014-02-15
15:08 wrote:
Nu pwz pas mane 2.5tds 105 kw tai iki kiek galima kelt?
Manau, iki kokių 115 laisvai, nes yra pati bmw varikis 2, 5D 120kw.(realiai turbodyzelis).Jei as klystu, kas nors pasakys teisingiau.@ia tik mano nuomone.Turbininiu beveik visu galima kelt ar bent jau remapinti "arklius"
User
2014-02-15 16:27
2014-02-15
15:08 wrote:
Nu pwz pas mane 2.5tds 105 kw tai iki kiek galima kelt?
2014-02-15
16:10 wrote:
Manau, iki kokių 115 laisvai, nes yra pati bmw varikis 2, 5D 120kw.(realiai turbodyzelis).Jei as klystu, kas nors pasakys teisingiau.@ia tik mano nuomone.Turbininiu beveik visu galima kelt ar bent jau remapinti "arklius" :thumbup:
tas 2.5 D su 120kw yra visai ne tas pats kur ejo su 105kw tds , tas 2.5 120kw ir 3.0 135kw tas pats komonreilinis motoras , tik kw skiresi del bazines komplektacijos , ,, ,seip senaji tds neverta cipint , nes tik bedu bus , jis ir taip gamykliskai cipintas , nes ejo tas pats motoras su 85kw ir cipintas su 105 , tas pats naujasni komonreiliniai su 120kw ir cipinti su 135kw , jai klystu , lai pataiso kas tikrai zino apie BMW , seip as tik domejausi skaitydamas PC , nes pats norejau ciupt 530D , bet apsigalvojau
User
2014-02-15 17:46
2014-02-15
15:07 wrote:
Cipavimas tinka tik tiems, kas turi gamintojo rezerva, arba palikta galios dali, kuri specialiai ateitciai pakeliama atseit naujesniame modelyje.Pvz BMW X5 3, 0D yra 135 ir naujesnis 160kw.Tai nera joks gadinimas.
nera tokio dalyko kaip gamintojo nustatytas rezervas. reikia pasidometi tik kiek fiziskai jis atlaiko, kur turbos ir purkstuku stogas. viskas priklauso nuo tiuno, su geru tiunu gali visai padoriai isspausti. svarbiausia - pakankamai saugiai.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
User
2014-02-15 18:00
2014-02-15
15:08 wrote:
Nu pwz pas mane 2.5tds 105 kw tai iki kiek galima kelt?
su deganciu tepalu nepatarciau kelti
User
2014-02-15 18:29
2014-02-15
15:07 wrote:
Cipavimas tinka tik tiems, kas turi gamintojo rezerva, arba palikta galios dali, kuri specialiai ateitciai pakeliama atseit naujesniame modelyje.Pvz BMW X5 3, 0D yra 135 ir naujesnis 160kw.Tai nera joks gadinimas.
2014-02-15
17:46 wrote:
nera tokio dalyko kaip gamintojo nustatytas rezervas. reikia pasidometi tik kiek fiziskai jis atlaiko, kur turbos ir purkstuku stogas. viskas priklauso nuo tiuno, su geru tiunu gali visai padoriai isspausti. svarbiausia - pakankamai saugiai.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
Kažkaip netiki kad inžinieriai-mechanikai su marketingo vadais nežino kad maximumas daug didesnis iš anksto.Turbūt Specialiai pagamina "silpnesnį" ir palieka atsargą"naujeniems"faceliftinimui skirtiems modeliams, kad vėliai bumt ir atseit jau naujesnis variklis o reliai tik pačipuoja nieko keist ypatingai nereikia gamybos procese.Tik man įdomu ar jie turi etatinius tiunerius(na pvz MB , Daimler-Crysler arba BMW lygio konsernai), ar jie perka jų projektus?Na pvz sutartimi samdo tiuno studiją Overboosted & CO ar kitaip?.Kaip pavyzdžiui paaiškint tokį piruetą, MB yra nuo 2005m iki dabar gamina 2, 2 cdi 110kw, 120kw ir 125kw analogiškos konstrukcijos dyzelius viano, c, e kl.Na nejau tiek metu moka alga vienam tiuneriui kad uzcipuoti po 5kw kas kazkiek laiko?Įdomu verta čipuot 125kw ar pakanka, smarves turi be proto, 400 niutonmetru, kaip koks legendinis Audi 4, 2l benzininis.
User
2014-02-15 18:41
2014-02-15
15:07 wrote:
Cipavimas tinka tik tiems, kas turi gamintojo rezerva, arba palikta galios dali, kuri specialiai ateitciai pakeliama atseit naujesniame modelyje.Pvz BMW X5 3, 0D yra 135 ir naujesnis 160kw.Tai nera joks gadinimas.
2014-02-15
17:46 wrote:
nera tokio dalyko kaip gamintojo nustatytas rezervas. reikia pasidometi tik kiek fiziskai jis atlaiko, kur turbos ir purkstuku stogas. viskas priklauso nuo tiuno, su geru tiunu gali visai padoriai isspausti. svarbiausia - pakankamai saugiai.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
2014-02-15
18:29 wrote:
Kažkaip netiki kad inžinieriai-mechanikai su marketingo vadais nežino kad maximumas daug didesnis iš anksto.Turbūt Specialiai pagamina "silpnesnį" ir palieka atsargą"naujeniems"faceliftinimui skirtiems modeliams, kad vėliai bumt ir atseit jau naujesnis variklis o reliai tik pačipuoja nieko keist ypatingai nereikia gamybos procese.Tik man įdomu ar jie turi etatinius tiunerius(na pvz MB , Daimler-Crysler arba BMW lygio konsernai), ar jie perka jų projektus?Na pvz sutartimi samdo tiuno studiją Overboosted & CO ar kitaip?.Kaip pavyzdžiui paaiškint tokį piruetą, MB yra nuo 2005m iki dabar gamina 2, 2 cdi 110kw, 120kw ir 125kw analogiškos konstrukcijos dyzelius viano, c, e kl.Na nejau tiek metu moka alga vienam tiuneriui kad uzcipuoti po 5kw kas kazkiek laiko?Įdomu verta čipuot 125kw ar pakanka, smarves turi be proto, 400 niutonmetru, kaip koks legendinis Audi 4, 2l benzininis.
o blet tu kvatrini ir ereliukas jau. a da neuzpiso dunduk pist prota ka?
User
2014-02-15 18:51
2014-02-15
15:07 wrote:
Cipavimas tinka tik tiems, kas turi gamintojo rezerva, arba palikta galios dali, kuri specialiai ateitciai pakeliama atseit naujesniame modelyje.Pvz BMW X5 3, 0D yra 135 ir naujesnis 160kw.Tai nera joks gadinimas.
2014-02-15
17:46 wrote:
nera tokio dalyko kaip gamintojo nustatytas rezervas. reikia pasidometi tik kiek fiziskai jis atlaiko, kur turbos ir purkstuku stogas. viskas priklauso nuo tiuno, su geru tiunu gali visai padoriai isspausti. svarbiausia - pakankamai saugiai.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
2014-02-15
18:29 wrote:
Kažkaip netiki kad inžinieriai-mechanikai su marketingo vadais nežino kad maximumas daug didesnis iš anksto.Turbūt Specialiai pagamina "silpnesnį" ir palieka atsargą"naujeniems"faceliftinimui skirtiems modeliams, kad vėliai bumt ir atseit jau naujesnis variklis o reliai tik pačipuoja nieko keist ypatingai nereikia gamybos procese.Tik man įdomu ar jie turi etatinius tiunerius(na pvz MB , Daimler-Crysler arba BMW lygio konsernai), ar jie perka jų projektus?Na pvz sutartimi samdo tiuno studiją Overboosted & CO ar kitaip?.Kaip pavyzdžiui paaiškint tokį piruetą, MB yra nuo 2005m iki dabar gamina 2, 2 cdi 110kw, 120kw ir 125kw analogiškos konstrukcijos dyzelius viano, c, e kl.Na nejau tiek metu moka alga vienam tiuneriui kad uzcipuoti po 5kw kas kazkiek laiko?Įdomu verta čipuot 125kw ar pakanka, smarves turi be proto, 400 niutonmetru, kaip koks legendinis Audi 4, 2l benzininis.
variklio maksimumas visada buna didesnis. ir jis nevisada buna prie tokios pacios galios. nes priklauso tai nuo daug faktoriu, ne tik nuo pacios spaudimo jegos is degimo kameros.
tiuno projektu niekas neperka, turi savus zmones, kurie praleidzia nemazai laiko tiunindami varikli. ir jie tiunina daug daugiau nei tik kura/degima/boosta. paciame ECU yra keli simtai lenteliu, kurios atsakingos uz labai daug funkciju. beveik visi galimi variklio darbo siuzetai yra apgalvoti. pati programa, kuri yra ECU yra parasyta nuo nulio.. dauguma atveju. nors jei sistema Siemens ar Bosch, tai ten gali buti standartizuota programa is dalies, keiciamos tik lenteles gal pridedama papildomo kodo, jei to reikia.
skirtingos galios tokio pacio variklio reikalingos tam, kad atsizvelgtu i emisijas, nes europoje mokestis priklauso butent nuo ju, taigi buna kelios versijos to pacio variklio orentuotos i skirtingus to mokescio lygius.
tiuno projektu niekas neperka, turi savus zmones, kurie praleidzia nemazai laiko tiunindami varikli. ir jie tiunina daug daugiau nei tik kura/degima/boosta. paciame ECU yra keli simtai lenteliu, kurios atsakingos uz labai daug funkciju. beveik visi galimi variklio darbo siuzetai yra apgalvoti. pati programa, kuri yra ECU yra parasyta nuo nulio.. dauguma atveju. nors jei sistema Siemens ar Bosch, tai ten gali buti standartizuota programa is dalies, keiciamos tik lenteles gal pridedama papildomo kodo, jei to reikia.
skirtingos galios tokio pacio variklio reikalingos tam, kad atsizvelgtu i emisijas, nes europoje mokestis priklauso butent nuo ju, taigi buna kelios versijos to pacio variklio orentuotos i skirtingus to mokescio lygius.
User
2014-02-15 22:14
2014-02-15
17:46 wrote:
nera tokio dalyko kaip gamintojo nustatytas rezervas. reikia pasidometi tik kiek fiziskai jis atlaiko, kur turbos ir purkstuku stogas. viskas priklauso nuo tiuno, su geru tiunu gali visai padoriai isspausti. svarbiausia - pakankamai saugiai.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
2014-02-15
18:29 wrote:
Kažkaip netiki kad inžinieriai-mechanikai su marketingo vadais nežino kad maximumas daug didesnis iš anksto.Turbūt Specialiai pagamina "silpnesnį" ir palieka atsargą"naujeniems"faceliftinimui skirtiems modeliams, kad vėliai bumt ir atseit jau naujesnis variklis o reliai tik pačipuoja nieko keist ypatingai nereikia gamybos procese.Tik man įdomu ar jie turi etatinius tiunerius(na pvz MB , Daimler-Crysler arba BMW lygio konsernai), ar jie perka jų projektus?Na pvz sutartimi samdo tiuno studiją Overboosted & CO ar kitaip?.Kaip pavyzdžiui paaiškint tokį piruetą, MB yra nuo 2005m iki dabar gamina 2, 2 cdi 110kw, 120kw ir 125kw analogiškos konstrukcijos dyzelius viano, c, e kl.Na nejau tiek metu moka alga vienam tiuneriui kad uzcipuoti po 5kw kas kazkiek laiko?Įdomu verta čipuot 125kw ar pakanka, smarves turi be proto, 400 niutonmetru, kaip koks legendinis Audi 4, 2l benzininis.
2014-02-15
18:51 wrote:
variklio maksimumas visada buna didesnis. ir jis nevisada buna prie tokios pacios galios. nes priklauso tai nuo daug faktoriu, ne tik nuo pacios spaudimo jegos is degimo kameros.
tiuno projektu niekas neperka, turi savus zmones, kurie praleidzia nemazai laiko tiunindami varikli. ir jie tiunina daug daugiau nei tik kura/degima/boosta. paciame ECU yra keli simtai lenteliu, kurios atsakingos uz labai daug funkciju. beveik visi galimi variklio darbo siuzetai yra apgalvoti. pati programa, kuri yra ECU yra parasyta nuo nulio.. dauguma atveju. nors jei sistema Siemens ar Bosch, tai ten gali buti standartizuota programa is dalies, keiciamos tik lenteles gal pridedama papildomo kodo, jei to reikia.
skirtingos galios tokio pacio variklio reikalingos tam, kad atsizvelgtu i emisijas, nes europoje mokestis priklauso butent nuo ju, taigi buna kelios versijos to pacio variklio orentuotos i skirtingus to mokescio lygius.
tiuno projektu niekas neperka, turi savus zmones, kurie praleidzia nemazai laiko tiunindami varikli. ir jie tiunina daug daugiau nei tik kura/degima/boosta. paciame ECU yra keli simtai lenteliu, kurios atsakingos uz labai daug funkciju. beveik visi galimi variklio darbo siuzetai yra apgalvoti. pati programa, kuri yra ECU yra parasyta nuo nulio.. dauguma atveju. nors jei sistema Siemens ar Bosch, tai ten gali buti standartizuota programa is dalies, keiciamos tik lenteles gal pridedama papildomo kodo, jei to reikia.
skirtingos galios tokio pacio variklio reikalingos tam, kad atsizvelgtu i emisijas, nes europoje mokestis priklauso butent nuo ju, taigi buna kelios versijos to pacio variklio orentuotos i skirtingus to mokescio lygius.
Tai va sunku apsispręst baigiau eilinį su tokiu varikliu susitvarkyt ir kažkaip mažoka tų 125kw noirs 400nm "per ausis".Lietuvoj sunku pasitikėt vimotom galingais ir pan.o vokietijoje nesvietiška kaina.Vimota atrodo rimtesnė bent iš draugų rekomendacijų, o kiek yra tekę su galingu bendrauti kitų aparatų fap dpf emuliavimo klausimais tai žiauriai kratosi atsakomybės net po smulkių darbų.O turint omeny kad prie rimtų aparatų rankas dirbtuvėse gali prikišt tokie avinai kaip čia formume bastosi(pvz per vieną postą po tavom paskutiniu žemiau)tai sunku ir nutarti.Gal kanors rekomenduotum Lietuvoje?
wagen
1829 / 0
2014-02-15 22:32
2014-02-15
15:07 wrote:
Cipavimas tinka tik tiems, kas turi gamintojo rezerva, arba palikta galios dali, kuri specialiai ateitciai pakeliama atseit naujesniame modelyje.Pvz BMW X5 3, 0D yra 135 ir naujesnis 160kw.Tai nera joks gadinimas.
2014-02-15
17:46 wrote:
nera tokio dalyko kaip gamintojo nustatytas rezervas. reikia pasidometi tik kiek fiziskai jis atlaiko, kur turbos ir purkstuku stogas. viskas priklauso nuo tiuno, su geru tiunu gali visai padoriai isspausti. svarbiausia - pakankamai saugiai.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
2014-02-15
18:29 wrote:
Kažkaip netiki kad inžinieriai-mechanikai su marketingo vadais nežino kad maximumas daug didesnis iš anksto.Turbūt Specialiai pagamina "silpnesnį" ir palieka atsargą"naujeniems"faceliftinimui skirtiems modeliams, kad vėliai bumt ir atseit jau naujesnis variklis o reliai tik pačipuoja nieko keist ypatingai nereikia gamybos procese.Tik man įdomu ar jie turi etatinius tiunerius(na pvz MB , Daimler-Crysler arba BMW lygio konsernai), ar jie perka jų projektus?Na pvz sutartimi samdo tiuno studiją Overboosted & CO ar kitaip?.Kaip pavyzdžiui paaiškint tokį piruetą, MB yra nuo 2005m iki dabar gamina 2, 2 cdi 110kw, 120kw ir 125kw analogiškos konstrukcijos dyzelius viano, c, e kl.Na nejau tiek metu moka alga vienam tiuneriui kad uzcipuoti po 5kw kas kazkiek laiko?Įdomu verta čipuot 125kw ar pakanka, smarves turi be proto, 400 niutonmetru, kaip koks legendinis Audi 4, 2l benzininis.
na jei iki siol nepastebejai, tai vis naujesnem masinom labai daug laiko skiria kuro ekonomijai, ir jie tikrai neziuri i vien galios didinima
User
2014-02-15 22:41
2014-02-15
15:07 wrote:
Cipavimas tinka tik tiems, kas turi gamintojo rezerva, arba palikta galios dali, kuri specialiai ateitciai pakeliama atseit naujesniame modelyje.Pvz BMW X5 3, 0D yra 135 ir naujesnis 160kw.Tai nera joks gadinimas.
2014-02-15
17:46 wrote:
nera tokio dalyko kaip gamintojo nustatytas rezervas. reikia pasidometi tik kiek fiziskai jis atlaiko, kur turbos ir purkstuku stogas. viskas priklauso nuo tiuno, su geru tiunu gali visai padoriai isspausti. svarbiausia - pakankamai saugiai.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
2014-02-15
18:29 wrote:
Kažkaip netiki kad inžinieriai-mechanikai su marketingo vadais nežino kad maximumas daug didesnis iš anksto.Turbūt Specialiai pagamina "silpnesnį" ir palieka atsargą"naujeniems"faceliftinimui skirtiems modeliams, kad vėliai bumt ir atseit jau naujesnis variklis o reliai tik pačipuoja nieko keist ypatingai nereikia gamybos procese.Tik man įdomu ar jie turi etatinius tiunerius(na pvz MB , Daimler-Crysler arba BMW lygio konsernai), ar jie perka jų projektus?Na pvz sutartimi samdo tiuno studiją Overboosted & CO ar kitaip?.Kaip pavyzdžiui paaiškint tokį piruetą, MB yra nuo 2005m iki dabar gamina 2, 2 cdi 110kw, 120kw ir 125kw analogiškos konstrukcijos dyzelius viano, c, e kl.Na nejau tiek metu moka alga vienam tiuneriui kad uzcipuoti po 5kw kas kazkiek laiko?Įdomu verta čipuot 125kw ar pakanka, smarves turi be proto, 400 niutonmetru, kaip koks legendinis Audi 4, 2l benzininis.
pasikartosiu kvatryni TU TRIOCHALU TRIOCHALA
User
2014-02-15 22:41
2014-02-15
18:29 wrote:
Kažkaip netiki kad inžinieriai-mechanikai su marketingo vadais nežino kad maximumas daug didesnis iš anksto.Turbūt Specialiai pagamina "silpnesnį" ir palieka atsargą"naujeniems"faceliftinimui skirtiems modeliams, kad vėliai bumt ir atseit jau naujesnis variklis o reliai tik pačipuoja nieko keist ypatingai nereikia gamybos procese.Tik man įdomu ar jie turi etatinius tiunerius(na pvz MB , Daimler-Crysler arba BMW lygio konsernai), ar jie perka jų projektus?Na pvz sutartimi samdo tiuno studiją Overboosted & CO ar kitaip?.Kaip pavyzdžiui paaiškint tokį piruetą, MB yra nuo 2005m iki dabar gamina 2, 2 cdi 110kw, 120kw ir 125kw analogiškos konstrukcijos dyzelius viano, c, e kl.Na nejau tiek metu moka alga vienam tiuneriui kad uzcipuoti po 5kw kas kazkiek laiko?Įdomu verta čipuot 125kw ar pakanka, smarves turi be proto, 400 niutonmetru, kaip koks legendinis Audi 4, 2l benzininis.
2014-02-15
18:51 wrote:
variklio maksimumas visada buna didesnis. ir jis nevisada buna prie tokios pacios galios. nes priklauso tai nuo daug faktoriu, ne tik nuo pacios spaudimo jegos is degimo kameros.
tiuno projektu niekas neperka, turi savus zmones, kurie praleidzia nemazai laiko tiunindami varikli. ir jie tiunina daug daugiau nei tik kura/degima/boosta. paciame ECU yra keli simtai lenteliu, kurios atsakingos uz labai daug funkciju. beveik visi galimi variklio darbo siuzetai yra apgalvoti. pati programa, kuri yra ECU yra parasyta nuo nulio.. dauguma atveju. nors jei sistema Siemens ar Bosch, tai ten gali buti standartizuota programa is dalies, keiciamos tik lenteles gal pridedama papildomo kodo, jei to reikia.
skirtingos galios tokio pacio variklio reikalingos tam, kad atsizvelgtu i emisijas, nes europoje mokestis priklauso butent nuo ju, taigi buna kelios versijos to pacio variklio orentuotos i skirtingus to mokescio lygius.
tiuno projektu niekas neperka, turi savus zmones, kurie praleidzia nemazai laiko tiunindami varikli. ir jie tiunina daug daugiau nei tik kura/degima/boosta. paciame ECU yra keli simtai lenteliu, kurios atsakingos uz labai daug funkciju. beveik visi galimi variklio darbo siuzetai yra apgalvoti. pati programa, kuri yra ECU yra parasyta nuo nulio.. dauguma atveju. nors jei sistema Siemens ar Bosch, tai ten gali buti standartizuota programa is dalies, keiciamos tik lenteles gal pridedama papildomo kodo, jei to reikia.
skirtingos galios tokio pacio variklio reikalingos tam, kad atsizvelgtu i emisijas, nes europoje mokestis priklauso butent nuo ju, taigi buna kelios versijos to pacio variklio orentuotos i skirtingus to mokescio lygius.
2014-02-15
22:14 wrote:
Tai va sunku apsispręst baigiau eilinį su tokiu varikliu susitvarkyt ir kažkaip mažoka tų 125kw noirs 400nm "per ausis".Lietuvoj sunku pasitikėt vimotom galingais ir pan.o vokietijoje nesvietiška kaina.Vimota atrodo rimtesnė bent iš draugų rekomendacijų, o kiek yra tekę su galingu bendrauti kitų aparatų fap dpf emuliavimo klausimais tai žiauriai kratosi atsakomybės net po smulkių darbų.O turint omeny kad prie rimtų aparatų rankas dirbtuvėse gali prikišt tokie avinai kaip čia formume bastosi(pvz per vieną postą po tavom paskutiniu žemiau)tai sunku ir nutarti.Gal kanors rekomenduotum Lietuvoje?
triochala
User
2014-02-15 22:46
2014-02-15
17:46 wrote:
nera tokio dalyko kaip gamintojo nustatytas rezervas. reikia pasidometi tik kiek fiziskai jis atlaiko, kur turbos ir purkstuku stogas. viskas priklauso nuo tiuno, su geru tiunu gali visai padoriai isspausti. svarbiausia - pakankamai saugiai.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
bet visi varikliai devesis kazkiek daugiau jei labiau juos apkrausi.. tai yra naturalu.
2014-02-15
18:29 wrote:
Kažkaip netiki kad inžinieriai-mechanikai su marketingo vadais nežino kad maximumas daug didesnis iš anksto.Turbūt Specialiai pagamina "silpnesnį" ir palieka atsargą"naujeniems"faceliftinimui skirtiems modeliams, kad vėliai bumt ir atseit jau naujesnis variklis o reliai tik pačipuoja nieko keist ypatingai nereikia gamybos procese.Tik man įdomu ar jie turi etatinius tiunerius(na pvz MB , Daimler-Crysler arba BMW lygio konsernai), ar jie perka jų projektus?Na pvz sutartimi samdo tiuno studiją Overboosted & CO ar kitaip?.Kaip pavyzdžiui paaiškint tokį piruetą, MB yra nuo 2005m iki dabar gamina 2, 2 cdi 110kw, 120kw ir 125kw analogiškos konstrukcijos dyzelius viano, c, e kl.Na nejau tiek metu moka alga vienam tiuneriui kad uzcipuoti po 5kw kas kazkiek laiko?Įdomu verta čipuot 125kw ar pakanka, smarves turi be proto, 400 niutonmetru, kaip koks legendinis Audi 4, 2l benzininis.
2014-02-15
22:32 wagen wrote:
na jei iki siol nepastebejai, tai vis naujesnem masinom labai daug laiko skiria kuro ekonomijai, ir jie tikrai neziuri i vien galios didinima
Taip, atkreipiau demesi.Tai ne mano pagrindinis uzsiemimas, bet kartais prisiduriam.Tiesiog pasitaike toks varijantas buvo dauztas nestipriai prikinis kampas ir galo sonas perbrauktas.Variklis praktiskai naujas, bet automatas ikistas senesnio tipo kadangi surinkimas Daimler-Ctryslerio Ispanijoje .Nu ir neveza taip kaip noretus.Oro pasipriesinimas afigiennas, mase rimta, dar kol abudu tiltus "isildo" ziema nes tepalai uzstinge buna, razdaktke+automatas pusle ir siurbli suka, ryja kol nesusyla, ir t.t.Atitinkamai ir sanaudom silpnas motoras atsiliepia ir islaidos.Teko Vimotos psl skaityi, kad jie garantuoja kuro ekonomija pakelus galinguma.Beje, ir kituose puslapiuose.Siaip tai man pofig, nes pvm`a grazinuosi, tai labiau del traukos ir principo reikalas.
User
2014-02-15 23:12
2014-02-15
15:08 wrote:
Nu pwz pas mane 2.5tds 105 kw tai iki kiek galima kelt?
Nori pasitunin auto pradek nuo salono, tikrai buna maloniau sedet viduje kai kazkas yra ne taip kaip turetu buti. Pvz paplyses ricegas, vairas nutrintas, apluzusios plasmases, nutrinimai , visa tai pasalinus atrodo , kad kitam auto sedi Zinoma gali bandyti deti ciferblata skydeliui tik lyg dyzelinems nera. Po to gali salona oda aptraukti cia pagal skoni siaip recaras geriau ziema uzpakalio nesali Gali vaira keisti i m-tech ar taip i koki naglsene nuo naujesnes auto zinoma bmw. Susideti gera kokybiska garso aparatura.Pasikeisti vidaus apsvietimo lemputes i baltas led prekyboje pilna. Is lauko puses visu pirma pradeciau tai nuo kebulo bukles jei labai braizytas palankstytas ir parudyjes dazyciau visa auto o ne lopais. O po to visokie buferiai lempos ar koks spoileriukas ant galinio lango , gali antena deti ant stogo nuo 7 serijos bmw e65 viskas pagal savo skoni. Zinoma galima ir veidrodelius keisti i kitokius galima bandyti taikyti nuo naujesnes arba paprasciau deti m-techinius. Ismetimu pasirupinciau tai N1 tipo bakeliu. Ir zinoma visiems svarbiausi tai apmauti naujais ar naudotai lietais ratais dalykas brangus bet jie visad masina padaro grazesne ziureciau nuoR18 Bent jau 8.5J Padangytes deciau 245/40 ZR18 visad padangas imciau ZR zemesnes yra uz prastas R. Tada eicam prie vaziuokles deciau Coilerius reguliuojamus kesciau stabilizatoriaus gumas i poliritarines ir taip visa kitka tik ne dezes ir redukoriaus gumu nekeisciau i tokias juk vazinesi kasdiena.Ir zinoma yra labai sarbu variklis ji jau nelabai uztuninsi galios nera is ko kelti, bet va jau su visais tepalo pratekejimais galima butu susitvarktyti pasalinti suluzuses plasmases pakeisti i kitas laidus izoliuoti, kad nesviestu kaip kaledu grilianda Padarai varikli tvarkinga ir ka jau galima i muzieju temti:lol
User
2014-02-15 23:15
2014-02-15
15:08 wrote:
Nu pwz pas mane 2.5tds 105 kw tai iki kiek galima kelt?
2014-02-15
16:10 wrote:
Manau, iki kokių 115 laisvai, nes yra pati bmw varikis 2, 5D 120kw.(realiai turbodyzelis).Jei as klystu, kas nors pasakys teisingiau.@ia tik mano nuomone.Turbininiu beveik visu galima kelt ar bent jau remapinti "arklius" :thumbup:
2014-02-15
16:27 wrote:
tas 2.5 D su 120kw yra visai ne tas pats kur ejo su 105kw tds , tas 2.5 120kw ir 3.0 135kw tas pats komonreilinis motoras , tik kw skiresi del bazines komplektacijos , ,, ,seip senaji tds neverta cipint , nes tik bedu bus , jis ir taip gamykliskai cipintas , nes ejo tas pats motoras su 85kw ir cipintas su 105 , tas pats naujasni komonreiliniai su 120kw ir cipinti su 135kw , jai klystu , lai pataiso kas tikrai zino apie BMW , seip as tik domejausi skaitydamas PC:lol::drink: , nes pats norejau ciupt 530D , bet apsigalvojau:beer:
neverta cipuot? su cipuotu tds stataut i vieta tuos 3.0d kalbi vejus.
User
2014-02-15 23:31
2014-02-15
16:10 wrote:
Manau, iki kokių 115 laisvai, nes yra pati bmw varikis 2, 5D 120kw.(realiai turbodyzelis).Jei as klystu, kas nors pasakys teisingiau.@ia tik mano nuomone.Turbininiu beveik visu galima kelt ar bent jau remapinti "arklius" :thumbup:
2014-02-15
16:27 wrote:
tas 2.5 D su 120kw yra visai ne tas pats kur ejo su 105kw tds , tas 2.5 120kw ir 3.0 135kw tas pats komonreilinis motoras , tik kw skiresi del bazines komplektacijos , ,, ,seip senaji tds neverta cipint , nes tik bedu bus , jis ir taip gamykliskai cipintas , nes ejo tas pats motoras su 85kw ir cipintas su 105 , tas pats naujasni komonreiliniai su 120kw ir cipinti su 135kw , jai klystu , lai pataiso kas tikrai zino apie BMW , seip as tik domejausi skaitydamas PC:lol::drink: , nes pats norejau ciupt 530D , bet apsigalvojau:beer:
2014-02-15
23:15 wrote:
neverta cipuot? :D su cipuotu tds stataut i vieta tuos 3.0d:thumbup: kalbi vejus.
niekaip nepastatysi juos į vietą, kw gal ir tiek pat padarysi čipavimu, bet nm tikrai nebus toks koks 3.0
wagen
1829 / 0
2014-02-16 15:07
2014-02-15
15:08 wrote:
Nu pwz pas mane 2.5tds 105 kw tai iki kiek galima kelt?
2014-02-15
23:12 wrote:
Nori pasitunin auto pradek nuo salono, tikrai buna maloniau sedet viduje kai kazkas yra ne taip kaip turetu buti. Pvz paplyses ricegas, vairas nutrintas, apluzusios plasmases, nutrinimai , visa tai pasalinus atrodo , kad kitam auto sedi:lol: Zinoma gali bandyti deti ciferblata skydeliui tik lyg dyzelinems nera. Po to gali salona oda aptraukti cia pagal skoni siaip recaras geriau ziema uzpakalio nesali:lol: Gali vaira keisti i m-tech ar taip i koki naglsene nuo naujesnes auto zinoma bmw. Susideti gera kokybiska garso aparatura.Pasikeisti vidaus apsvietimo lemputes i baltas led prekyboje pilna. Is lauko puses visu pirma pradeciau tai nuo kebulo bukles jei labai braizytas palankstytas ir parudyjes dazyciau visa auto o ne lopais. O po to visokie buferiai lempos ar koks spoileriukas ant galinio lango , gali antena deti ant stogo nuo 7 serijos bmw e65 viskas pagal savo skoni. Zinoma galima ir veidrodelius keisti i kitokius galima bandyti taikyti nuo naujesnes arba paprasciau deti m-techinius. Ismetimu pasirupinciau tai N1 tipo bakeliu. Ir zinoma visiems svarbiausi tai apmauti naujais ar naudotai lietais ratais dalykas brangus bet jie visad masina padaro grazesne ziureciau nuoR18 Bent jau 8.5J Padangytes deciau 245/40 ZR18 visad padangas imciau ZR zemesnes yra uz prastas R. Tada eicam prie vaziuokles deciau Coilerius reguliuojamus kesciau stabilizatoriaus gumas i poliritarines ir taip visa kitka tik ne dezes ir redukoriaus gumu nekeisciau i tokias juk vazinesi kasdiena.Ir zinoma yra labai sarbu variklis ji jau nelabai uztuninsi galios nera is ko kelti, bet va jau su visais tepalo pratekejimais galima butu susitvarktyti pasalinti suluzuses plasmases pakeisti i kitas laidus izoliuoti, kad nesviestu kaip kaledu grilianda:lol::lol: Padarai varikli tvarkinga ir ka jau galima i muzieju temti:lol:)
siaip ZR tai greicio indeksas, o ne padangos aukstis
User
2014-02-16 17:18
2014-02-15
16:27 wrote:
tas 2.5 D su 120kw yra visai ne tas pats kur ejo su 105kw tds , tas 2.5 120kw ir 3.0 135kw tas pats komonreilinis motoras , tik kw skiresi del bazines komplektacijos , ,, ,seip senaji tds neverta cipint , nes tik bedu bus , jis ir taip gamykliskai cipintas , nes ejo tas pats motoras su 85kw ir cipintas su 105 , tas pats naujasni komonreiliniai su 120kw ir cipinti su 135kw , jai klystu , lai pataiso kas tikrai zino apie BMW , seip as tik domejausi skaitydamas PC:lol::drink: , nes pats norejau ciupt 530D , bet apsigalvojau:beer:
2014-02-15
23:15 wrote:
neverta cipuot? :D su cipuotu tds stataut i vieta tuos 3.0d:thumbup: kalbi vejus.
2014-02-15
23:31 wrote:
niekaip nepastatysi juos į vietą, kw gal ir tiek pat padarysi čipavimu, bet nm tikrai nebus toks koks 3.0 :D
ot va ir pastaciau anksciau dar truko, kad apsilenkciau o dabar jau pasiimu. visai kitas automobilis, trauka jauciasi jau nuo 1, 3-1, 5k apsuku. jei kas dar svarsto ar verta cipuot tai galiu patarti, kad tikrai verta. sumazejo sanaudos kuro, ypac vaziuojant trasoj
User
2014-02-16 17:28
2014-02-15
23:15 wrote:
neverta cipuot? :D su cipuotu tds stataut i vieta tuos 3.0d:thumbup: kalbi vejus.
2014-02-15
23:31 wrote:
niekaip nepastatysi juos į vietą, kw gal ir tiek pat padarysi čipavimu, bet nm tikrai nebus toks koks 3.0 :D
2014-02-16
17:18 wrote:
ot va ir pastaciau:D anksciau dar truko, kad apsilenkciau o dabar jau pasiimu. visai kitas automobilis, trauka jauciasi jau nuo 1, 3-1, 5k apsuku. jei kas dar svarsto ar verta cipuot tai galiu patarti, kad tikrai verta. sumazejo sanaudos kuro, ypac vaziuojant trasoj:thumbup:
mirusi 3l padarai? kiek kw ir nm po cipo dabar?be sudo malimo tik.
User
2014-02-16 17:37
2014-02-15
23:15 wrote:
neverta cipuot? :D su cipuotu tds stataut i vieta tuos 3.0d:thumbup: kalbi vejus.
2014-02-15
23:31 wrote:
niekaip nepastatysi juos į vietą, kw gal ir tiek pat padarysi čipavimu, bet nm tikrai nebus toks koks 3.0 :D
2014-02-16
17:18 wrote:
ot va ir pastaciau:D anksciau dar truko, kad apsilenkciau o dabar jau pasiimu. visai kitas automobilis, trauka jauciasi jau nuo 1, 3-1, 5k apsuku. jei kas dar svarsto ar verta cipuot tai galiu patarti, kad tikrai verta. sumazejo sanaudos kuro, ypac vaziuojant trasoj:thumbup:
Parodyk įkelk video, netikiu Jaučiu aplenkei ne drago eidamas, o tiesiog važiuodamas kelyje pamatei 3.0d parašyta ir ką lenkt, ir aplenkei nors nžn gal tas 3.0d net nespaudė, puse gazo. Žinau aš tokius pasakymus
User
2014-02-16 17:38
2014-02-15
23:31 wrote:
niekaip nepastatysi juos į vietą, kw gal ir tiek pat padarysi čipavimu, bet nm tikrai nebus toks koks 3.0 :D
2014-02-16
17:18 wrote:
ot va ir pastaciau:D anksciau dar truko, kad apsilenkciau o dabar jau pasiimu. visai kitas automobilis, trauka jauciasi jau nuo 1, 3-1, 5k apsuku. jei kas dar svarsto ar verta cipuot tai galiu patarti, kad tikrai verta. sumazejo sanaudos kuro, ypac vaziuojant trasoj:thumbup:
2014-02-16
17:28 wrote:
mirusi 3l padarai? kiek kw ir nm po cipo dabar?be sudo malimo tik.
nejuokinkit tik apie tuos mirusius 3.0d. tipo mano jau labai gyvas. toks pats ten ju tas gyvumas. nieko nematavau ir tikrai nezinau nei kiek buvo nei kiek dabar yra tiesiog labai pasijaute nei kad pries tai buvo ir tikrai nepisu proto zinau kaip buvo ir kaip dabar yra.
User
2014-02-16 17:45
2014-02-15
23:31 wrote:
niekaip nepastatysi juos į vietą, kw gal ir tiek pat padarysi čipavimu, bet nm tikrai nebus toks koks 3.0 :D
2014-02-16
17:18 wrote:
ot va ir pastaciau:D anksciau dar truko, kad apsilenkciau o dabar jau pasiimu. visai kitas automobilis, trauka jauciasi jau nuo 1, 3-1, 5k apsuku. jei kas dar svarsto ar verta cipuot tai galiu patarti, kad tikrai verta. sumazejo sanaudos kuro, ypac vaziuojant trasoj:thumbup:
2014-02-16
17:37 wrote:
Parodyk įkelk video, netikiu :D Jaučiu aplenkei ne drago eidamas, o tiesiog važiuodamas kelyje pamatei 3.0d parašyta ir ką lenkt, ir aplenkei nors nžn gal tas 3.0d net nespaudė, puse gazo. Žinau aš tokius pasakymus :D
su pazystamu tiesiog treciu begiu is eigos paspaudem. turbut nusivyle nes zino, kad pas mane tds bet nezino kad po cipo
User
2014-02-16 17:48
2014-02-16
17:18 wrote:
ot va ir pastaciau:D anksciau dar truko, kad apsilenkciau o dabar jau pasiimu. visai kitas automobilis, trauka jauciasi jau nuo 1, 3-1, 5k apsuku. jei kas dar svarsto ar verta cipuot tai galiu patarti, kad tikrai verta. sumazejo sanaudos kuro, ypac vaziuojant trasoj:thumbup:
2014-02-16
17:37 wrote:
Parodyk įkelk video, netikiu :D Jaučiu aplenkei ne drago eidamas, o tiesiog važiuodamas kelyje pamatei 3.0d parašyta ir ką lenkt, ir aplenkei nors nžn gal tas 3.0d net nespaudė, puse gazo. Žinau aš tokius pasakymus :D
2014-02-16
17:45 wrote:
su pazystamu tiesiog treciu begiu is eigos paspaudem. turbut nusivyle nes zino, kad pas mane tds:D bet nezino kad po cipo:D
Tai varom isbandyt su mano 530d 142kw.. paziuresim ar neliksi stovet vietoj..
User
2014-02-16 17:50
Traukt traukia tei tdsai.. bet jie nepritaikyti dideliem slegiam ir pan.. suspaudimo laipsnis kitas pas juos. ir siaip galvos silpnesnes... tai ribotas variklis labai.. o is 3.0d tai gali padaryti labai daug.. kaip ir orginalai eina 3.5d 210kw.. nors kubatura 3.0d... tik 2 turbos.. is to ir isgauna 210kw
User
2014-02-16 17:55
2014-02-16
17:50 wrote:
Traukt traukia tei tdsai.. bet jie nepritaikyti dideliem slegiam ir pan.. suspaudimo laipsnis kitas pas juos. ir siaip galvos silpnesnes... tai ribotas variklis labai.. o is 3.0d tai gali padaryti labai daug.. kaip ir orginalai eina 3.5d 210kw.. nors kubatura 3.0d... tik 2 turbos.. is to ir isgauna 210kw :)
apie tds patvaruma esu tikrai labai geros nuomones sustatyt tikrai neproblema tiesiog man per toli lekt su kazkuo padraguot
User
2014-02-16 18:27
2014-02-16
17:18 wrote:
ot va ir pastaciau:D anksciau dar truko, kad apsilenkciau o dabar jau pasiimu. visai kitas automobilis, trauka jauciasi jau nuo 1, 3-1, 5k apsuku. jei kas dar svarsto ar verta cipuot tai galiu patarti, kad tikrai verta. sumazejo sanaudos kuro, ypac vaziuojant trasoj:thumbup:
2014-02-16
17:37 wrote:
Parodyk įkelk video, netikiu :D Jaučiu aplenkei ne drago eidamas, o tiesiog važiuodamas kelyje pamatei 3.0d parašyta ir ką lenkt, ir aplenkei nors nžn gal tas 3.0d net nespaudė, puse gazo. Žinau aš tokius pasakymus :D
2014-02-16
17:45 wrote:
su pazystamu tiesiog treciu begiu is eigos paspaudem. turbut nusivyle nes zino, kad pas mane tds:D bet nezino kad po cipo:D
aiskus pastatimas i vieta.
User
2014-02-16 19:16
2014-02-16
17:50 wrote:
Traukt traukia tei tdsai.. bet jie nepritaikyti dideliem slegiam ir pan.. suspaudimo laipsnis kitas pas juos. ir siaip galvos silpnesnes... tai ribotas variklis labai.. o is 3.0d tai gali padaryti labai daug.. kaip ir orginalai eina 3.5d 210kw.. nors kubatura 3.0d... tik 2 turbos.. is to ir isgauna 210kw :)
galima galima, o tu bent ar žinai kad iš to seno 3.0D nereikėtų lygint su naujais, tu man pasakyk kas lieka iš tų senų variklių 3.0 į naujesnius 3.0? duok dieve blokas, daugiau kaip ir niekas.. tikrai nėra tik chipo ar dar kokio gaidžio pagalba tie kw... čia tapati gali irgi pasakyt kad ir vw iš 1.9 66kw išspaudė 110 su ta pačia kubatūra, bet varikliai tai iš esmės skyriasi.
Iš visų daug ką padaro, bet esmė jog jie ne tokie pat lieka tikrai..
Iš visų daug ką padaro, bet esmė jog jie ne tokie pat lieka tikrai..
User
2014-02-16 20:26
2014-02-16
17:37 wrote:
Parodyk įkelk video, netikiu :D Jaučiu aplenkei ne drago eidamas, o tiesiog važiuodamas kelyje pamatei 3.0d parašyta ir ką lenkt, ir aplenkei nors nžn gal tas 3.0d net nespaudė, puse gazo. Žinau aš tokius pasakymus :D
2014-02-16
17:45 wrote:
su pazystamu tiesiog treciu begiu is eigos paspaudem. turbut nusivyle nes zino, kad pas mane tds:D bet nezino kad po cipo:D
2014-02-16
18:27 wrote:
aiskus pastatimas i vieta.
o kas tau aisku? jis paspaude as paspaudziau ir apsilenkiau nesakau kad ten achujienas skirtumas, bet uzteko apsilenkti. gal sutiks draugas kada tai ir pafilmuosim jei jau taip netiki ir dievini tuos 3.0d
User
2014-02-16 20:53
2014-02-15
15:08 wrote:
Nu pwz pas mane 2.5tds 105 kw tai iki kiek galima kelt?
2014-02-15
23:12 wrote:
Nori pasitunin auto pradek nuo salono, tikrai buna maloniau sedet viduje kai kazkas yra ne taip kaip turetu buti. Pvz paplyses ricegas, vairas nutrintas, apluzusios plasmases, nutrinimai , visa tai pasalinus atrodo , kad kitam auto sedi:lol: Zinoma gali bandyti deti ciferblata skydeliui tik lyg dyzelinems nera. Po to gali salona oda aptraukti cia pagal skoni siaip recaras geriau ziema uzpakalio nesali:lol: Gali vaira keisti i m-tech ar taip i koki naglsene nuo naujesnes auto zinoma bmw. Susideti gera kokybiska garso aparatura.Pasikeisti vidaus apsvietimo lemputes i baltas led prekyboje pilna. Is lauko puses visu pirma pradeciau tai nuo kebulo bukles jei labai braizytas palankstytas ir parudyjes dazyciau visa auto o ne lopais. O po to visokie buferiai lempos ar koks spoileriukas ant galinio lango , gali antena deti ant stogo nuo 7 serijos bmw e65 viskas pagal savo skoni. Zinoma galima ir veidrodelius keisti i kitokius galima bandyti taikyti nuo naujesnes arba paprasciau deti m-techinius. Ismetimu pasirupinciau tai N1 tipo bakeliu. Ir zinoma visiems svarbiausi tai apmauti naujais ar naudotai lietais ratais dalykas brangus bet jie visad masina padaro grazesne ziureciau nuoR18 Bent jau 8.5J Padangytes deciau 245/40 ZR18 visad padangas imciau ZR zemesnes yra uz prastas R. Tada eicam prie vaziuokles deciau Coilerius reguliuojamus kesciau stabilizatoriaus gumas i poliritarines ir taip visa kitka tik ne dezes ir redukoriaus gumu nekeisciau i tokias juk vazinesi kasdiena.Ir zinoma yra labai sarbu variklis ji jau nelabai uztuninsi galios nera is ko kelti, bet va jau su visais tepalo pratekejimais galima butu susitvarktyti pasalinti suluzuses plasmases pakeisti i kitas laidus izoliuoti, kad nesviestu kaip kaledu grilianda:lol::lol: Padarai varikli tvarkinga ir ka jau galima i muzieju temti:lol:)
2014-02-16
15:07 wagen wrote:
siaip ZR tai greicio indeksas, o ne padangos aukstis
Sutinku bet ZR visada zemesni uz R Pvz zr17/40 ir r17/40 aukstis tikrai skiriasi aiskiai matosi tai tiek.
User
2014-02-16 20:59
2014-02-15
16:10 wrote:
Manau, iki kokių 115 laisvai, nes yra pati bmw varikis 2, 5D 120kw.(realiai turbodyzelis).Jei as klystu, kas nors pasakys teisingiau.@ia tik mano nuomone.Turbininiu beveik visu galima kelt ar bent jau remapinti "arklius" :thumbup:
2014-02-15
16:27 wrote:
tas 2.5 D su 120kw yra visai ne tas pats kur ejo su 105kw tds , tas 2.5 120kw ir 3.0 135kw tas pats komonreilinis motoras , tik kw skiresi del bazines komplektacijos , ,, ,seip senaji tds neverta cipint , nes tik bedu bus , jis ir taip gamykliskai cipintas , nes ejo tas pats motoras su 85kw ir cipintas su 105 , tas pats naujasni komonreiliniai su 120kw ir cipinti su 135kw , jai klystu , lai pataiso kas tikrai zino apie BMW , seip as tik domejausi skaitydamas PC:lol::drink: , nes pats norejau ciupt 530D , bet apsigalvojau:beer:
2014-02-15
23:15 wrote:
neverta cipuot? :D su cipuotu tds stataut i vieta tuos 3.0d:thumbup: kalbi vejus.
Mano nuomone chipavimas nera vertas demesio, geriau jau investuoti litus i varikli o ne i chipus.
User
2014-02-16 21:08
2014-02-16
17:45 wrote:
su pazystamu tiesiog treciu begiu is eigos paspaudem. turbut nusivyle nes zino, kad pas mane tds:D bet nezino kad po cipo:D
2014-02-16
18:27 wrote:
aiskus pastatimas i vieta.
2014-02-16
20:26 wrote:
o kas tau aisku? :D jis paspaude as paspaudziau ir apsilenkiau nesakau kad ten achujienas skirtumas, bet uzteko apsilenkti. gal sutiks draugas kada tai ir pafilmuosim jei jau taip netiki ir dievini tuos 3.0d :D
is vietos iki 200 paspauskit. pamatysi kad velkiesi uz paskos. dyzeliai nepatinka.
User
2014-02-16 22:34
2014-02-16
18:27 wrote:
aiskus pastatimas i vieta.
2014-02-16
20:26 wrote:
o kas tau aisku? :D jis paspaude as paspaudziau ir apsilenkiau nesakau kad ten achujienas skirtumas, bet uzteko apsilenkti. gal sutiks draugas kada tai ir pafilmuosim jei jau taip netiki ir dievini tuos 3.0d :D
2014-02-16
21:08 wrote:
is vietos iki 200 paspauskit. pamatysi kad velkiesi uz paskos. dyzeliai nepatinka.
jau bandyta buvo pries tai dar necipuotas buvo mano tai likdavau per kebula ar du kebulus iki 140 kazkur paspausdavom, dabar jau visai kas kita po cipo.
pumpkin
1687 / 0
2014-02-16 23:08
2014-02-15
23:12 wrote:
Nori pasitunin auto pradek nuo salono, tikrai buna maloniau sedet viduje kai kazkas yra ne taip kaip turetu buti. Pvz paplyses ricegas, vairas nutrintas, apluzusios plasmases, nutrinimai , visa tai pasalinus atrodo , kad kitam auto sedi:lol: Zinoma gali bandyti deti ciferblata skydeliui tik lyg dyzelinems nera. Po to gali salona oda aptraukti cia pagal skoni siaip recaras geriau ziema uzpakalio nesali:lol: Gali vaira keisti i m-tech ar taip i koki naglsene nuo naujesnes auto zinoma bmw. Susideti gera kokybiska garso aparatura.Pasikeisti vidaus apsvietimo lemputes i baltas led prekyboje pilna. Is lauko puses visu pirma pradeciau tai nuo kebulo bukles jei labai braizytas palankstytas ir parudyjes dazyciau visa auto o ne lopais. O po to visokie buferiai lempos ar koks spoileriukas ant galinio lango , gali antena deti ant stogo nuo 7 serijos bmw e65 viskas pagal savo skoni. Zinoma galima ir veidrodelius keisti i kitokius galima bandyti taikyti nuo naujesnes arba paprasciau deti m-techinius. Ismetimu pasirupinciau tai N1 tipo bakeliu. Ir zinoma visiems svarbiausi tai apmauti naujais ar naudotai lietais ratais dalykas brangus bet jie visad masina padaro grazesne ziureciau nuoR18 Bent jau 8.5J Padangytes deciau 245/40 ZR18 visad padangas imciau ZR zemesnes yra uz prastas R. Tada eicam prie vaziuokles deciau Coilerius reguliuojamus kesciau stabilizatoriaus gumas i poliritarines ir taip visa kitka tik ne dezes ir redukoriaus gumu nekeisciau i tokias juk vazinesi kasdiena.Ir zinoma yra labai sarbu variklis ji jau nelabai uztuninsi galios nera is ko kelti, bet va jau su visais tepalo pratekejimais galima butu susitvarktyti pasalinti suluzuses plasmases pakeisti i kitas laidus izoliuoti, kad nesviestu kaip kaledu grilianda:lol::lol: Padarai varikli tvarkinga ir ka jau galima i muzieju temti:lol:)
2014-02-16
15:07 wagen wrote:
siaip ZR tai greicio indeksas, o ne padangos aukstis
2014-02-16
20:53 wrote:
Sutinku bet ZR visada zemesni uz R Pvz zr17/40 ir r17/40 aukstis tikrai skiriasi aiskiai matosi tai tiek.
nėra tokio matavimo ZR kaip ir r 17/40 R-skersmuo, Z , ar kita raidė-greičio indeksas, dar turi būti plotis ir aukštis.Tokių kaip 245/40 ZR 18 nebūna
Your message |
|