automocas
78 / 0
2013-12-04 18:19
Sveiki, turiu Audi 80 2, 0 ABK automatine greiciu deze, problema tame kad vaziuojant tik uzkurus automatas daug maz graziai begius meta bet jejgu vaziuoji kazkoki laika apie 80km/h iki 2000aps. automatas klinina ir pradeda musti metant begius, o jejgu vaziuoti 100km/h daugiau negu 2000aps. automatas dirba graziai. Jeigu pagauna tokia problema ir musa begius metant reikia sustoti uzgesinti varykli ir vel uzvesti ir vaziuoti toliau problema dingsta. Kame gali buti problema keiciau patonometra is svalkos nezianau ar tikrai super geras bet iskart pasirode kad geriau dirba automatas nei su senu .
User
2013-12-04 18:26
2013-12-04
18:19 automocas wrote:
Sveiki, turiu Audi 80 2, 0 ABK automatine greiciu deze, problema tame kad vaziuojant tik uzkurus automatas daug maz graziai begius meta bet jejgu vaziuoji kazkoki laika apie 80km/h iki 2000aps. automatas klinina ir pradeda musti metant begius, o jejgu vaziuoti 100km/h daugiau negu 2000aps. automatas dirba graziai. Jeigu pagauna tokia problema ir musa begius metant reikia sustoti uzgesinti varykli ir vel uzvesti ir vaziuoti toliau problema dingsta. Kame gali buti problema keiciau patonometra is svalkos nezianau ar tikrai super geras bet iskart pasirode kad geriau dirba automatas nei su senu .
Na idomu, mano 2010m ir buvo tokie fokusai tai nuemem deže išplovėm išvalėm pakeitėm tepala filtrą ir praejo visi durniavimai.O ABK ti kas, gamintojas tokis?
automocas
78 / 0
2013-12-04 18:31
2013-12-04
18:19 automocas wrote:
Sveiki, turiu Audi 80 2, 0 ABK automatine greiciu deze, problema tame kad vaziuojant tik uzkurus automatas daug maz graziai begius meta bet jejgu vaziuoji kazkoki laika apie 80km/h iki 2000aps. automatas klinina ir pradeda musti metant begius, o jejgu vaziuoti 100km/h daugiau negu 2000aps. automatas dirba graziai. Jeigu pagauna tokia problema ir musa begius metant reikia sustoti uzgesinti varykli ir vel uzvesti ir vaziuoti toliau problema dingsta. Kame gali buti problema keiciau patonometra is svalkos nezianau ar tikrai super geras bet iskart pasirode kad geriau dirba automatas nei su senu .
2013-12-04
18:26 wrote:
Na idomu, mano 2010m ir buvo tokie fokusai tai nuemem deže išplovėm išvalėm pakeitėm tepala filtrą ir praejo visi durniavimai.O ABK ti kas, gamintojas tokis?
ABK tai varyklis 2, 0 85kw, buvau pries 10tuk. km pas meistrus sake kad alyva dar gera dezei. O kas kiek km reikia keisti alyva dezei ?
User
2013-12-04 18:40
2013-12-04
18:19 automocas wrote:
Sveiki, turiu Audi 80 2, 0 ABK automatine greiciu deze, problema tame kad vaziuojant tik uzkurus automatas daug maz graziai begius meta bet jejgu vaziuoji kazkoki laika apie 80km/h iki 2000aps. automatas klinina ir pradeda musti metant begius, o jejgu vaziuoti 100km/h daugiau negu 2000aps. automatas dirba graziai. Jeigu pagauna tokia problema ir musa begius metant reikia sustoti uzgesinti varykli ir vel uzvesti ir vaziuoti toliau problema dingsta. Kame gali buti problema keiciau patonometra is svalkos nezianau ar tikrai super geras bet iskart pasirode kad geriau dirba automatas nei su senu .
2013-12-04
18:26 wrote:
Na idomu, mano 2010m ir buvo tokie fokusai tai nuemem deže išplovėm išvalėm pakeitėm tepala filtrą ir praejo visi durniavimai.O ABK ti kas, gamintojas tokis?
2013-12-04
18:31 automocas wrote:
ABK tai varyklis 2, 0 85kw, buvau pries 10tuk. km pas meistrus sake kad alyva dar gera dezei. O kas kiek km reikia keisti alyva dezei ?
Keisti daugeliui išviso nebūtina, su kai kuriom išimtim jeigu neklystu.Ma-ža ką jie sako.Visas brudas būna dėžės apačioje per matuoklę niekad neamatysi.Supranti, dugne automato būna šiuklšlių , būna ka filtras užsineša užanka labai seniems auto.Ar tik ne autopliuse o gal autogide neseniai rašė apie tavo problemą ir kaip ją spręsti.Kažkokia smulkmena, gal padėties daviklis išsimalęs prie kulisės, nepamenu.Čia sunku spėlioti reik ardyt, žiūrėt, ale turbūt neapsimoka.O tas patonometras tai kokią funkcija jo?
maumas
7658 / 0
2013-12-04 18:40
2013-12-04
18:19 automocas wrote:
Sveiki, turiu Audi 80 2, 0 ABK automatine greiciu deze, problema tame kad vaziuojant tik uzkurus automatas daug maz graziai begius meta bet jejgu vaziuoji kazkoki laika apie 80km/h iki 2000aps. automatas klinina ir pradeda musti metant begius, o jejgu vaziuoti 100km/h daugiau negu 2000aps. automatas dirba graziai. Jeigu pagauna tokia problema ir musa begius metant reikia sustoti uzgesinti varykli ir vel uzvesti ir vaziuoti toliau problema dingsta. Kame gali buti problema keiciau patonometra is svalkos nezianau ar tikrai super geras bet iskart pasirode kad geriau dirba automatas nei su senu .
2013-12-04
18:26 wrote:
Na idomu, mano 2010m ir buvo tokie fokusai tai nuemem deže išplovėm išvalėm pakeitėm tepala filtrą ir praejo visi durniavimai.O ABK ti kas, gamintojas tokis?
gamintojai turi suteike varikliams kodus.Pvz audi b4 kebule dulitriai varikliai buna trys, 85kw, 66kw ir 103kw.Atitinkamai, ABK, ABT, treciojo nezinau, pakankamai retas.Mazai kas zino ka turi, todel variklius "vadinam" pagal kilovatus, nors turetume pagal kodus.Visi katalogai naudoja kodus, todel pardaveju "pareiga" yra tuos raidziu ir skaiciu kodus zinotBeje, kebulai irgi turi savo kodus, bet pas mus "idiegtas" asiloidu zargonas, kaip bulka, slyva, kabanas, agurkas, silke ir t.t.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
automocas
78 / 0
2013-12-04 18:43
2013-12-04
18:26 wrote:
Na idomu, mano 2010m ir buvo tokie fokusai tai nuemem deže išplovėm išvalėm pakeitėm tepala filtrą ir praejo visi durniavimai.O ABK ti kas, gamintojas tokis?
2013-12-04
18:31 automocas wrote:
ABK tai varyklis 2, 0 85kw, buvau pries 10tuk. km pas meistrus sake kad alyva dar gera dezei. O kas kiek km reikia keisti alyva dezei ?
2013-12-04
18:40 wrote:
Keisti daugeliui išviso nebūtina, su kai kuriom išimtim jeigu neklystu.Ma-ža ką jie sako.Visas brudas būna dėžės apačioje per matuoklę niekad neamatysi.Supranti, dugne automato būna šiuklšlių , būna ka filtras užsineša užanka labai seniems auto.Ar tik ne autopliuse o gal autogide neseniai rašė apie tavo problemą ir kaip ją spręsti.Kažkokia smulkmena, gal padėties daviklis išsimalęs prie kulisės, nepamenu.Čia sunku spėlioti reik ardyt, žiūrėt, ale turbūt neapsimoka.O tas patonometras tai kokią funkcija jo?
Tipo paduoda signala automato kompui kada reikia permesti pavara
User
2013-12-04 18:44
2013-12-04
18:19 automocas wrote:
Sveiki, turiu Audi 80 2, 0 ABK automatine greiciu deze, problema tame kad vaziuojant tik uzkurus automatas daug maz graziai begius meta bet jejgu vaziuoji kazkoki laika apie 80km/h iki 2000aps. automatas klinina ir pradeda musti metant begius, o jejgu vaziuoti 100km/h daugiau negu 2000aps. automatas dirba graziai. Jeigu pagauna tokia problema ir musa begius metant reikia sustoti uzgesinti varykli ir vel uzvesti ir vaziuoti toliau problema dingsta. Kame gali buti problema keiciau patonometra is svalkos nezianau ar tikrai super geras bet iskart pasirode kad geriau dirba automatas nei su senu .
2013-12-04
18:26 wrote:
Na idomu, mano 2010m ir buvo tokie fokusai tai nuemem deže išplovėm išvalėm pakeitėm tepala filtrą ir praejo visi durniavimai.O ABK ti kas, gamintojas tokis?
2013-12-04
18:40 maumas wrote:
gamintojai turi suteike varikliams kodus.Pvz audi b4 kebule dulitriai varikliai buna trys, 85kw, 66kw ir 103kw.Atitinkamai, ABK, ABT, treciojo nezinau, pakankamai retas.Mazai kas zino ka turi, todel variklius "vadinam" pagal kilovatus, nors turetume pagal kodus.Visi katalogai naudoja kodus, todel pardaveju "pareiga" yra tuos raidziu ir skaiciu kodus zinot:lol:Beje, kebulai irgi turi savo kodus, bet pas mus "idiegtas" asiloidu zargonas, kaip bulka, slyva, kabanas, agurkas, silke ir t.t.:lol:
automocas
78 / 0
2013-12-04 18:47
O seip sunku pakeisti is automato i mechanika ir ar apsimoka ?
User
2013-12-04 18:47
2013-12-04
18:31 automocas wrote:
ABK tai varyklis 2, 0 85kw, buvau pries 10tuk. km pas meistrus sake kad alyva dar gera dezei. O kas kiek km reikia keisti alyva dezei ?
2013-12-04
18:40 wrote:
Keisti daugeliui išviso nebūtina, su kai kuriom išimtim jeigu neklystu.Ma-ža ką jie sako.Visas brudas būna dėžės apačioje per matuoklę niekad neamatysi.Supranti, dugne automato būna šiuklšlių , būna ka filtras užsineša užanka labai seniems auto.Ar tik ne autopliuse o gal autogide neseniai rašė apie tavo problemą ir kaip ją spręsti.Kažkokia smulkmena, gal padėties daviklis išsimalęs prie kulisės, nepamenu.Čia sunku spėlioti reik ardyt, žiūrėt, ale turbūt neapsimoka.O tas patonometras tai kokią funkcija jo?
2013-12-04
18:43 automocas wrote:
Tipo paduoda signala automato kompui kada reikia permesti pavara :)
Labai senu mersu tai budavo mechanines reguliuojamos svirteles prie pavaru dezes ties ta vieta kur ieina gazo trosas.
maumas
7658 / 0
2013-12-04 18:49
2013-12-04
18:47 automocas wrote:
O seip sunku pakeisti is automato i mechanika ir ar apsimoka ?
kas zino, nera sunku, bet tavo atveju-netikslinga, nes vargai bus didesni nei masinos verte.Smarkiai neujesnems masinosm gali buti problemiska, nes ten pernelyg vikas kompiuterizuota.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2013-12-04 18:49
2013-12-04
18:47 automocas wrote:
O seip sunku pakeisti is automato i mechanika ir ar apsimoka ?
Jei labai galingas variklis tai aisku apsimoka vien del azarto nors yra automatu kurie sukasimkai perkunas geriaun uz mechanus o finansiskai kiekvienam kitaip.Manau gali kainuot 80 audi masinos kaina
automocas
78 / 0
2013-12-04 18:52
2013-12-04
18:47 automocas wrote:
O seip sunku pakeisti is automato i mechanika ir ar apsimoka ?
2013-12-04
18:49 wrote:
Jei labai galingas variklis tai aisku apsimoka vien del azarto nors yra automatu kurie sukasimkai perkunas geriaun uz mechanus o finansiskai kiekvienam kitaip.Manau gali kainuot 80 audi masinos kaina
Zinau kad automatose varykliai taip ne uzdraskyti
maumas
7658 / 0
2013-12-04 18:54
2013-12-04
18:47 automocas wrote:
O seip sunku pakeisti is automato i mechanika ir ar apsimoka ?
2013-12-04
18:49 wrote:
Jei labai galingas variklis tai aisku apsimoka vien del azarto nors yra automatu kurie sukasimkai perkunas geriaun uz mechanus o finansiskai kiekvienam kitaip.Manau gali kainuot 80 audi masinos kaina
2013-12-04
18:52 automocas wrote:
Zinau kad automatose varykliai taip ne uzdraskyti
nevisada tiesaBet placiaja prasme-taip.Cia as asmeniskai buvau uzsokes ant masinos su automatu, kurios zvake niekaip neissisuko
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
automocas
78 / 0
2013-12-04 18:55
2013-12-04
18:49 wrote:
Jei labai galingas variklis tai aisku apsimoka vien del azarto nors yra automatu kurie sukasimkai perkunas geriaun uz mechanus o finansiskai kiekvienam kitaip.Manau gali kainuot 80 audi masinos kaina
2013-12-04
18:52 automocas wrote:
Zinau kad automatose varykliai taip ne uzdraskyti
2013-12-04
18:54 maumas wrote:
nevisada tiesa:lol:Bet placiaja prasme-taip.Cia as asmeniskai buvau uzsokes ant masinos su automatu, kurios zvake niekaip neissisuko:lol:
User
2013-12-04 19:02
2013-12-04
18:47 automocas wrote:
O seip sunku pakeisti is automato i mechanika ir ar apsimoka ?
2013-12-04
18:49 wrote:
Jei labai galingas variklis tai aisku apsimoka vien del azarto nors yra automatu kurie sukasimkai perkunas geriaun uz mechanus o finansiskai kiekvienam kitaip.Manau gali kainuot 80 audi masinos kaina
2013-12-04
18:52 automocas wrote:
Zinau kad automatose varykliai taip ne uzdraskyti
Bet uztat galingi varikliai automatus žiauriau"iŠdRaSko" todėl buna elektoriniskai idiegti "slopintuvai" tiek dsg tiek triptronike kitaip sulaužytų per metus naujam auto.Po galios didinimu ir dsg perprogravimu daznai buna amen o ten du velenai kaip sunpaletintoju panasiai nes isvis dvi dezes vienoja mechaanine ir automatine tai tiek.
wagen
1829 / 0
2013-12-04 19:06
2013-12-04
18:49 wrote:
Jei labai galingas variklis tai aisku apsimoka vien del azarto nors yra automatu kurie sukasimkai perkunas geriaun uz mechanus o finansiskai kiekvienam kitaip.Manau gali kainuot 80 audi masinos kaina
2013-12-04
18:52 automocas wrote:
Zinau kad automatose varykliai taip ne uzdraskyti
2013-12-04
19:02 wrote:
Bet uztat galingi varikliai automatus žiauriau"iŠdRaSko" todėl buna elektoriniskai idiegti "slopintuvai" tiek dsg tiek triptronike kitaip sulaužytų per metus naujam auto.Po galios didinimu ir dsg perprogravimu daznai buna amen o ten du velenai kaip sunpaletintoju panasiai nes isvis dvi dezes vienoja mechaanine ir automatine tai tiek.
is kokios cia srities dvi dezes?gal pas jus, marse, gal ir dvi dezes, bet pas mus, zemeje, dvieju deziu nededa
maumas
7658 / 0
2013-12-04 19:08
2013-12-04
18:52 automocas wrote:
Zinau kad automatose varykliai taip ne uzdraskyti
2013-12-04
19:02 wrote:
Bet uztat galingi varikliai automatus žiauriau"iŠdRaSko" todėl buna elektoriniskai idiegti "slopintuvai" tiek dsg tiek triptronike kitaip sulaužytų per metus naujam auto.Po galios didinimu ir dsg perprogravimu daznai buna amen o ten du velenai kaip sunpaletintoju panasiai nes isvis dvi dezes vienoja mechaanine ir automatine tai tiek.
2013-12-04
19:06 wagen wrote:
is kokios cia srities dvi dezes?gal pas jus, marse, gal ir dvi dezes, bet pas mus, zemeje, dvieju deziu nededa
geras, apie Marsa
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2013-12-04 19:13
2013-12-04
18:52 automocas wrote:
Zinau kad automatose varykliai taip ne uzdraskyti
2013-12-04
19:02 wrote:
Bet uztat galingi varikliai automatus žiauriau"iŠdRaSko" todėl buna elektoriniskai idiegti "slopintuvai" tiek dsg tiek triptronike kitaip sulaužytų per metus naujam auto.Po galios didinimu ir dsg perprogravimu daznai buna amen o ten du velenai kaip sunpaletintoju panasiai nes isvis dvi dezes vienoja mechaanine ir automatine tai tiek.
2013-12-04
19:06 wagen wrote:
is kokios cia srities dvi dezes?gal pas jus, marse, gal ir dvi dezes, bet pas mus, zemeje, dvieju deziu nededa
Ne Marse, čia pas elnius ir čiukčias, kurie nežino jog DSG tai dvi sistemos vienoje
User
2013-12-04 19:49
2013-12-04
19:02 wrote:
Bet uztat galingi varikliai automatus žiauriau"iŠdRaSko" todėl buna elektoriniskai idiegti "slopintuvai" tiek dsg tiek triptronike kitaip sulaužytų per metus naujam auto.Po galios didinimu ir dsg perprogravimu daznai buna amen o ten du velenai kaip sunpaletintoju panasiai nes isvis dvi dezes vienoja mechaanine ir automatine tai tiek.
2013-12-04
19:06 wagen wrote:
is kokios cia srities dvi dezes?gal pas jus, marse, gal ir dvi dezes, bet pas mus, zemeje, dvieju deziu nededa
2013-12-04
19:13 wrote:
Ne Marse, čia pas elnius ir čiukčias, kurie nežino jog DSG tai dvi sistemos vienoje:shocking::lol:
DSG yra mechanine deze su kompiuterio valdomomis 2 sankabom. viena 1, 3 ir 5 begiui, kita 2, 4 ir, kai yra 6tam.
User
2013-12-04 19:53
2013-12-04
19:06 wagen wrote:
is kokios cia srities dvi dezes?gal pas jus, marse, gal ir dvi dezes, bet pas mus, zemeje, dvieju deziu nededa
2013-12-04
19:13 wrote:
Ne Marse, čia pas elnius ir čiukčias, kurie nežino jog DSG tai dvi sistemos vienoje:shocking::lol:
2013-12-04
19:49 wrote:
DSG yra mechanine deze su kompiuterio valdomomis 2 sankabom. viena 1, 3 ir 5 begiui, kita 2, 4 ir, kai yra 6tam.
Ir arkliui aišku jos kartais vadinamos mechano ir automato hibridu ir turi du velenus.Jo tam reikalingos kad galetum sainas metyti)aiksu ne tiesiogine perdimo prasme)o begius junginet
User
2013-12-04 21:12
2013-12-04
19:13 wrote:
Ne Marse, čia pas elnius ir čiukčias, kurie nežino jog DSG tai dvi sistemos vienoje:shocking::lol:
2013-12-04
19:49 wrote:
DSG yra mechanine deze su kompiuterio valdomomis 2 sankabom. viena 1, 3 ir 5 begiui, kita 2, 4 ir, kai yra 6tam.
2013-12-04
19:53 wrote:
Ir arkliui aišku jos kartais vadinamos mechano ir automato hibridu ir turi du velenus.Jo tam reikalingos kad galetum sainas metyti)aiksu ne tiesiogine perdimo prasme)o begius junginet:lol:
nezinau kas jas vadina hibridu. jos su iprasta APD neturi nieko bendro. jos yra daug artimesnes mechaninei nei automatui.
jas vadina pusiau automatais
jas vadina pusiau automatais
User
2013-12-04 21:54
2013-12-04
19:49 wrote:
DSG yra mechanine deze su kompiuterio valdomomis 2 sankabom. viena 1, 3 ir 5 begiui, kita 2, 4 ir, kai yra 6tam.
2013-12-04
19:53 wrote:
Ir arkliui aišku jos kartais vadinamos mechano ir automato hibridu ir turi du velenus.Jo tam reikalingos kad galetum sainas metyti)aiksu ne tiesiogine perdimo prasme)o begius junginet:lol:
2013-12-04
21:12 wrote:
nezinau kas jas vadina hibridu. jos su iprasta APD neturi nieko bendro. jos yra daug artimesnes mechaninei nei automatui.
jas vadina pusiau automatais
jas vadina pusiau automatais
Kaip kas vadina tai bile nepagadina esmes, o esme ta, kad direct shift gearbox nera Nm slopintuvu ir kad galima permest saibas per kelias "pakopas"ne sukimo momento lago.Jums leidus
wagen
1829 / 0
2013-12-04 22:02
2013-12-04
19:53 wrote:
Ir arkliui aišku jos kartais vadinamos mechano ir automato hibridu ir turi du velenus.Jo tam reikalingos kad galetum sainas metyti)aiksu ne tiesiogine perdimo prasme)o begius junginet:lol:
2013-12-04
21:12 wrote:
nezinau kas jas vadina hibridu. jos su iprasta APD neturi nieko bendro. jos yra daug artimesnes mechaninei nei automatui.
jas vadina pusiau automatais
jas vadina pusiau automatais
2013-12-04
21:54 wrote:
Kaip kas vadina tai bile nepagadina esmes, o esme ta, kad direct shift gearbox nera Nm slopintuvu ir kad galima permest saibas per kelias "pakopas"ne sukimo momento lago.Jums leidus:smilewink:
butent esme tame, kad DSG deziu nieks nevadina hibridu ir tai nera dvi dezes viename
User
2013-12-04 22:09
2013-12-04
19:53 wrote:
Ir arkliui aišku jos kartais vadinamos mechano ir automato hibridu ir turi du velenus.Jo tam reikalingos kad galetum sainas metyti)aiksu ne tiesiogine perdimo prasme)o begius junginet:lol:
2013-12-04
21:12 wrote:
nezinau kas jas vadina hibridu. jos su iprasta APD neturi nieko bendro. jos yra daug artimesnes mechaninei nei automatui.
jas vadina pusiau automatais
jas vadina pusiau automatais
2013-12-04
21:54 wrote:
Kaip kas vadina tai bile nepagadina esmes, o esme ta, kad direct shift gearbox nera Nm slopintuvu ir kad galima permest saibas per kelias "pakopas"ne sukimo momento lago.Jums leidus:smilewink:
tu pats dalim duodi pavadinimus ar bandai versti is anglu kalbos? kas per Nm slopintuvas? turi galvoje hidrokompresoriu, angliskai vadinama torque converter?
"sukimo momento lago" nera, nes variklis su deze, DSG atveju, sukabintas taip pat kaip ir mechanineje dezeje - sankaba, o ne hidrokompresorium kaip automatuose. ir pacios dezes perjungimas vyksta taip pat kaip mechanineje - sinchronizatoriu pagalba, o ne dirzais ir sankabeliu paketais kaip automate. skirtumas nuo mechanines, kad sankabos yra dvi valdomos kompiuteriu. taip, velenai yra du, vienas lyginiams, kitas nelyginiams begiams. perjungia juos, aisku irgi kompiuteris priklausomai nuo aplinkybiu. pagreitejant pirmu begiu antras begis jau irgi buna ijungtas, tik sankaba jam neijungta, kai vairutojas duoda signala keisti begi, pirma sankaba atsilaisvina, antra prisikabina efektyviai ijungdama antra begi. tada kompas automatiskai ijungia trecia begi, nors sankaba jam dar nera ijungta - laukia signalo is vairuotojo.
jei vairuotojas tingus, gali ijungti pilnai automatini rezima. tada kompas pats keicia begius priklausomai nuo aplinkybiu. nezinau ar sita funkcija yra visuose. teko vairuoti Gallardo, ten tokia deze, yra 3 rezimai - pusiau automatinis, kai jungi begius pats, automatinis cruizinimui - jungiasi ne taip agresyviai ir automatinis sportinis, kai jungiasi agresyviai. tik automatiniu sportiniu rezimu pajudejimas is vietos gaunasi gana idomus.. jausmas lyg vairuotu kazkas, kas nemoka elgtis su sankaba
"sukimo momento lago" nera, nes variklis su deze, DSG atveju, sukabintas taip pat kaip ir mechanineje dezeje - sankaba, o ne hidrokompresorium kaip automatuose. ir pacios dezes perjungimas vyksta taip pat kaip mechanineje - sinchronizatoriu pagalba, o ne dirzais ir sankabeliu paketais kaip automate. skirtumas nuo mechanines, kad sankabos yra dvi valdomos kompiuteriu. taip, velenai yra du, vienas lyginiams, kitas nelyginiams begiams. perjungia juos, aisku irgi kompiuteris priklausomai nuo aplinkybiu. pagreitejant pirmu begiu antras begis jau irgi buna ijungtas, tik sankaba jam neijungta, kai vairutojas duoda signala keisti begi, pirma sankaba atsilaisvina, antra prisikabina efektyviai ijungdama antra begi. tada kompas automatiskai ijungia trecia begi, nors sankaba jam dar nera ijungta - laukia signalo is vairuotojo.
jei vairuotojas tingus, gali ijungti pilnai automatini rezima. tada kompas pats keicia begius priklausomai nuo aplinkybiu. nezinau ar sita funkcija yra visuose. teko vairuoti Gallardo, ten tokia deze, yra 3 rezimai - pusiau automatinis, kai jungi begius pats, automatinis cruizinimui - jungiasi ne taip agresyviai ir automatinis sportinis, kai jungiasi agresyviai. tik automatiniu sportiniu rezimu pajudejimas is vietos gaunasi gana idomus.. jausmas lyg vairuotu kazkas, kas nemoka elgtis su sankaba
User
2013-12-04 22:12
2013-12-04
21:12 wrote:
nezinau kas jas vadina hibridu. jos su iprasta APD neturi nieko bendro. jos yra daug artimesnes mechaninei nei automatui.
jas vadina pusiau automatais
jas vadina pusiau automatais
2013-12-04
21:54 wrote:
Kaip kas vadina tai bile nepagadina esmes, o esme ta, kad direct shift gearbox nera Nm slopintuvu ir kad galima permest saibas per kelias "pakopas"ne sukimo momento lago.Jums leidus:smilewink:
2013-12-04
22:02 wagen wrote:
butent esme tame, kad DSG deziu nieks nevadina hibridu ir tai nera dvi dezes viename
Visi pasaulio tiuneriai vadina, tik ne čiukčiai elnių vadeliotojai bent turėtumėt proto sau nedaryti gėdos
User
2013-12-04 22:14
2013-12-04
21:54 wrote:
Kaip kas vadina tai bile nepagadina esmes, o esme ta, kad direct shift gearbox nera Nm slopintuvu ir kad galima permest saibas per kelias "pakopas"ne sukimo momento lago.Jums leidus:smilewink:
2013-12-04
22:02 wagen wrote:
butent esme tame, kad DSG deziu nieks nevadina hibridu ir tai nera dvi dezes viename
2013-12-04
22:12 wrote:
Visi pasaulio tiuneriai vadina, tik ne čiukčiai elnių vadeliotojai bent turėtumėt proto sau nedaryti gėdos :lol::lol::lol:
ka jau tokio gero pritiuninai?
wagen
1829 / 0
2013-12-04 22:17
2013-12-04
21:54 wrote:
Kaip kas vadina tai bile nepagadina esmes, o esme ta, kad direct shift gearbox nera Nm slopintuvu ir kad galima permest saibas per kelias "pakopas"ne sukimo momento lago.Jums leidus:smilewink:
2013-12-04
22:02 wagen wrote:
butent esme tame, kad DSG deziu nieks nevadina hibridu ir tai nera dvi dezes viename
2013-12-04
22:12 wrote:
Visi pasaulio tiuneriai vadina, tik ne čiukčiai elnių vadeliotojai bent turėtumėt proto sau nedaryti gėdos :lol::lol::lol:
kas butent taip vadina?dar neteko girdet
User
2013-12-04 22:31
eiliniai kvatrinio isminties perlai, eilinis demarsas.nieko naujo.
User
2013-12-04 22:58
2013-12-04
22:02 wagen wrote:
butent esme tame, kad DSG deziu nieks nevadina hibridu ir tai nera dvi dezes viename
2013-12-04
22:12 wrote:
Visi pasaulio tiuneriai vadina, tik ne čiukčiai elnių vadeliotojai bent turėtumėt proto sau nedaryti gėdos :lol::lol::lol:
2013-12-04
22:17 wagen wrote:
kas butent taip vadina?dar neteko girdet
Nuo šiol įsigaliojo wagen draudimas dsg vadinti "dviem pavarų dėžėm vienoje" tai daugiau nebevadinkite, nu nu nu.Negalima!
User
2013-12-04 23:11
2013-12-04
22:02 wagen wrote:
butent esme tame, kad DSG deziu nieks nevadina hibridu ir tai nera dvi dezes viename
2013-12-04
22:12 wrote:
Visi pasaulio tiuneriai vadina, tik ne čiukčiai elnių vadeliotojai bent turėtumėt proto sau nedaryti gėdos :lol::lol::lol:
2013-12-04
22:14 wrote:
ka jau tokio gero pritiuninai?
Iš kur ponas sužinojot kad aš su kvatrine važinėju, labai įdomu, kažkaip niekur nesakiau?Nebūtina iš kito nick`o rašinėti kaip darželinukui
User
2013-12-04 23:38
2013-12-04
22:12 wrote:
Visi pasaulio tiuneriai vadina, tik ne čiukčiai elnių vadeliotojai bent turėtumėt proto sau nedaryti gėdos :lol::lol::lol:
2013-12-04
22:17 wagen wrote:
kas butent taip vadina?dar neteko girdet
2013-12-04
22:58 wrote:
Nuo šiol įsigaliojo wagen draudimas dsg vadinti "dviem pavarų dėžėm vienoje" tai daugiau nebevadinkite, nu nu nu.Negalima!:lol::lol::lol:
jei ir 2 dezes vienoje tai ne mechanine + automatine, o dvi mechanines su dviem sankabom.. ir tai nevisai, nes sudvejintas tik input shaft ir sankaba. output shaft tik vienas.. kaip ir reduktorius tik vienas.
User
2013-12-04 23:57
2013-12-04
22:17 wagen wrote:
kas butent taip vadina?dar neteko girdet
2013-12-04
22:58 wrote:
Nuo šiol įsigaliojo wagen draudimas dsg vadinti "dviem pavarų dėžėm vienoje" tai daugiau nebevadinkite, nu nu nu.Negalima!:lol::lol::lol:
2013-12-04
23:38 wrote:
jei ir 2 dezes vienoje tai ne mechanine + automatine, o dvi mechanines su dviem sankabom.. ir tai nevisai, nes sudvejintas tik input shaft ir sankaba. output shaft tik vienas.. kaip ir reduktorius tik vienas.
Malonu kad profesionaliai viską patikslini, nes aš tai kalbu tik atkartodamas tai, ką sakė profesionalais save vadinantys.Prieš metus buvau Kaune Vimotoje, vėliau Vilniuje Galingame tai no no seer neapsiimame čipuot nes tokia tai tokia pas jus dėžė.Klausiau kuoks skirtums kuokia ta dėžė tai atsifutbuolindami pripasakojo visko apie dsd.Jei kažką netaip išsireiškiu tai nenusikaltimas.
wagen
1829 / 0
2013-12-05 00:15
2013-12-04
22:58 wrote:
Nuo šiol įsigaliojo wagen draudimas dsg vadinti "dviem pavarų dėžėm vienoje" tai daugiau nebevadinkite, nu nu nu.Negalima!:lol::lol::lol:
2013-12-04
23:38 wrote:
jei ir 2 dezes vienoje tai ne mechanine + automatine, o dvi mechanines su dviem sankabom.. ir tai nevisai, nes sudvejintas tik input shaft ir sankaba. output shaft tik vienas.. kaip ir reduktorius tik vienas.
2013-12-04
23:57 wrote:
Malonu kad profesionaliai viską patikslini, nes aš tai kalbu tik atkartodamas tai, ką sakė profesionalais save vadinantys.Prieš metus buvau Kaune Vimotoje, vėliau Vilniuje Galingame tai no no seer neapsiimame čipuot nes tokia tai tokia pas jus dėžė.Klausiau kuoks skirtums kuokia ta dėžė tai atsifutbuolindami pripasakojo visko apie dsd.Jei kažką netaip išsireiškiu tai nenusikaltimas.
tai jos darbo principas yra kaip dvieju mechaniniu, bet tai nera dvi viename, o tik darbo principas
User
2013-12-05 01:00
2013-12-04
22:58 wrote:
Nuo šiol įsigaliojo wagen draudimas dsg vadinti "dviem pavarų dėžėm vienoje" tai daugiau nebevadinkite, nu nu nu.Negalima!:lol::lol::lol:
2013-12-04
23:38 wrote:
jei ir 2 dezes vienoje tai ne mechanine + automatine, o dvi mechanines su dviem sankabom.. ir tai nevisai, nes sudvejintas tik input shaft ir sankaba. output shaft tik vienas.. kaip ir reduktorius tik vienas.
2013-12-04
23:57 wrote:
Malonu kad profesionaliai viską patikslini, nes aš tai kalbu tik atkartodamas tai, ką sakė profesionalais save vadinantys.Prieš metus buvau Kaune Vimotoje, vėliau Vilniuje Galingame tai no no seer neapsiimame čipuot nes tokia tai tokia pas jus dėžė.Klausiau kuoks skirtums kuokia ta dėžė tai atsifutbuolindami pripasakojo visko apie dsd.Jei kažką netaip išsireiškiu tai nenusikaltimas.
as pilnai sutinku, kad nenorejo tiuninti automobilio su DSG, nes jos yra palyginus trapios, sankabu isijungimas kalibruotas tam tikram sukimo moemntui. nepataikius galima labai lengvai sudeginti jas, nes tu ju nevaldai ir negali kompensuoti atitinkamai.
bet kalba eina ne apie kas ko nenorejo tiuninti, o apie tavo sapaliojimus apie kazkokia mistine pavaru deze is marso - automato/mechanines hibrida.
bet kalba eina ne apie kas ko nenorejo tiuninti, o apie tavo sapaliojimus apie kazkokia mistine pavaru deze is marso - automato/mechanines hibrida.
User
2013-12-05 04:51
2013-12-04
23:38 wrote:
jei ir 2 dezes vienoje tai ne mechanine + automatine, o dvi mechanines su dviem sankabom.. ir tai nevisai, nes sudvejintas tik input shaft ir sankaba. output shaft tik vienas.. kaip ir reduktorius tik vienas.
2013-12-04
23:57 wrote:
Malonu kad profesionaliai viską patikslini, nes aš tai kalbu tik atkartodamas tai, ką sakė profesionalais save vadinantys.Prieš metus buvau Kaune Vimotoje, vėliau Vilniuje Galingame tai no no seer neapsiimame čipuot nes tokia tai tokia pas jus dėžė.Klausiau kuoks skirtums kuokia ta dėžė tai atsifutbuolindami pripasakojo visko apie dsd.Jei kažką netaip išsireiškiu tai nenusikaltimas.
2013-12-05
01:00 wrote:
as pilnai sutinku, kad nenorejo tiuninti automobilio su DSG, nes jos yra palyginus trapios, sankabu isijungimas kalibruotas tam tikram sukimo moemntui. nepataikius galima labai lengvai sudeginti jas, nes tu ju nevaldai ir negali kompensuoti atitinkamai.
bet kalba eina ne apie kas ko nenorejo tiuninti, o apie tavo sapaliojimus apie kazkokia mistine pavaru deze is marso - automato/mechanines hibrida.
bet kalba eina ne apie kas ko nenorejo tiuninti, o apie tavo sapaliojimus apie kazkokia mistine pavaru deze is marso - automato/mechanines hibrida.
Pamėginam dabar visą šitą mokslinį traktatą apie dsg vidaus organų funkcionavimą pasakyti dviem žodžiais, kad suprastų eiliniai žmonės, ne tik visatos ir paralelinių pasaulių valdovai.Ir gausis tai nuo nuo ko pradėjom.Žmonėms reikia sakyt paprasčiau, pernelyg sudėtingai pateikus galima ir klientus atbaidyti
User
2013-12-05 06:22
2013-12-04
23:57 wrote:
Malonu kad profesionaliai viską patikslini, nes aš tai kalbu tik atkartodamas tai, ką sakė profesionalais save vadinantys.Prieš metus buvau Kaune Vimotoje, vėliau Vilniuje Galingame tai no no seer neapsiimame čipuot nes tokia tai tokia pas jus dėžė.Klausiau kuoks skirtums kuokia ta dėžė tai atsifutbuolindami pripasakojo visko apie dsd.Jei kažką netaip išsireiškiu tai nenusikaltimas.
2013-12-05
01:00 wrote:
as pilnai sutinku, kad nenorejo tiuninti automobilio su DSG, nes jos yra palyginus trapios, sankabu isijungimas kalibruotas tam tikram sukimo moemntui. nepataikius galima labai lengvai sudeginti jas, nes tu ju nevaldai ir negali kompensuoti atitinkamai.
bet kalba eina ne apie kas ko nenorejo tiuninti, o apie tavo sapaliojimus apie kazkokia mistine pavaru deze is marso - automato/mechanines hibrida.
bet kalba eina ne apie kas ko nenorejo tiuninti, o apie tavo sapaliojimus apie kazkokia mistine pavaru deze is marso - automato/mechanines hibrida.
2013-12-05
04:51 wrote:
Pamėginam dabar visą šitą mokslinį traktatą apie dsg vidaus organų funkcionavimą pasakyti dviem žodžiais, kad suprastų eiliniai žmonės, ne tik visatos ir paralelinių pasaulių valdovai.Ir gausis tai nuo nuo ko pradėjom.Žmonėms reikia sakyt paprasčiau, pernelyg sudėtingai pateikus galima ir klientus atbaidyti:thumbup:
Jei pats nezinai kaip veikia, tai geriau patylek.. protingesnis atrodysi
User
2013-12-05 08:58
2013-12-04
23:57 wrote:
Malonu kad profesionaliai viską patikslini, nes aš tai kalbu tik atkartodamas tai, ką sakė profesionalais save vadinantys.Prieš metus buvau Kaune Vimotoje, vėliau Vilniuje Galingame tai no no seer neapsiimame čipuot nes tokia tai tokia pas jus dėžė.Klausiau kuoks skirtums kuokia ta dėžė tai atsifutbuolindami pripasakojo visko apie dsd.Jei kažką netaip išsireiškiu tai nenusikaltimas.
2013-12-05
01:00 wrote:
as pilnai sutinku, kad nenorejo tiuninti automobilio su DSG, nes jos yra palyginus trapios, sankabu isijungimas kalibruotas tam tikram sukimo moemntui. nepataikius galima labai lengvai sudeginti jas, nes tu ju nevaldai ir negali kompensuoti atitinkamai.
bet kalba eina ne apie kas ko nenorejo tiuninti, o apie tavo sapaliojimus apie kazkokia mistine pavaru deze is marso - automato/mechanines hibrida.
bet kalba eina ne apie kas ko nenorejo tiuninti, o apie tavo sapaliojimus apie kazkokia mistine pavaru deze is marso - automato/mechanines hibrida.
2013-12-05
04:51 wrote:
Pamėginam dabar visą šitą mokslinį traktatą apie dsg vidaus organų funkcionavimą pasakyti dviem žodžiais, kad suprastų eiliniai žmonės, ne tik visatos ir paralelinių pasaulių valdovai.Ir gausis tai nuo nuo ko pradėjom.Žmonėms reikia sakyt paprasčiau, pernelyg sudėtingai pateikus galima ir klientus atbaidyti:thumbup:
neprasidek tu su situo proto bokstu.Jis supranta tik siauram ratui suvokiama robotuku slenga, kalbek su juo nekalbejam jam visviena atrodys kad kiti durni o jis vienintelis gali pasiskaityti aprasymus kataloguose.Negaisk laiko, jau ismeginta.
User
2013-12-05 09:19
didelis padangu pasirinkimas r_13 R_14 175_65_14 ziemines ir r-13 175-70-13 ziemines beveik naujos su honda ciic ratlankiais mtaliniais naudotos menesi 300lt su balansais su viskuo turiu ir pigiu po 25-35lt yra du audi 80 bulos ratlankiai uz du 60lt dygliuotos.placiau telefonu .randuosi vilniuje.860491591
User
2013-12-05 12:17
2013-12-05
01:00 wrote:
as pilnai sutinku, kad nenorejo tiuninti automobilio su DSG, nes jos yra palyginus trapios, sankabu isijungimas kalibruotas tam tikram sukimo moemntui. nepataikius galima labai lengvai sudeginti jas, nes tu ju nevaldai ir negali kompensuoti atitinkamai.
bet kalba eina ne apie kas ko nenorejo tiuninti, o apie tavo sapaliojimus apie kazkokia mistine pavaru deze is marso - automato/mechanines hibrida.
bet kalba eina ne apie kas ko nenorejo tiuninti, o apie tavo sapaliojimus apie kazkokia mistine pavaru deze is marso - automato/mechanines hibrida.
2013-12-05
04:51 wrote:
Pamėginam dabar visą šitą mokslinį traktatą apie dsg vidaus organų funkcionavimą pasakyti dviem žodžiais, kad suprastų eiliniai žmonės, ne tik visatos ir paralelinių pasaulių valdovai.Ir gausis tai nuo nuo ko pradėjom.Žmonėms reikia sakyt paprasčiau, pernelyg sudėtingai pateikus galima ir klientus atbaidyti:thumbup:
2013-12-05
08:58 wrote:
:lol::lol::lol::lol::lol: neprasidek tu su situo proto bokstu.Jis supranta tik siauram ratui suvokiama robotuku slenga, kalbek su juo nekalbejam jam visviena atrodys kad kiti durni o jis vienintelis gali pasiskaityti aprasymus kataloguose.Negaisk laiko, jau ismeginta.:thumbdown:
as visai nesu protingas.. tiesiog tu labai durnas
Your message |
|