User
2012-11-11 15:21
Seat cordoba 2 66kw sportines komplektacijos 1.9tdi 2000 metu. Kieme stovi dar ir vw bora 2000 metu 66kw kuri sveria 1.5t o maniske 1.2-1.3 ir traukos skirtumas akivaizdus. Bora tiesiog plesia su 1 ir 2 pavara su r15 195 padangom 65 aukstis o cordoba su dabar (zieminemis) r14 185 60 apsukos nukrenta labai greit ir vos vos pasuka su 2 pavara. Pries tai su vasarinemis r15 205 50 taip pat suko kaip ir su zieminem. Kame beda? Padekit, siulykit kur bedos ieskot. Auto is italijos gryzo be oro srauto matuoklio tai buvo skolintasi is seat ibiza filtras su oro srauto matuokliu tam kad technikine praeitu dumingumas tarp mazo ir vidutinio (0.8 berots). Dabar vazineju su sportiniu filtru (pirko siogeris kuris tokiais dalykais uzsiema) papigiai nupirktas. Turit ideju kame beda?
User
2012-11-11 15:33
66 kw be matuokles, nesupratau?
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 15:41
Tai dėk oro srauto matuoklę ir ko trūksta, nes tau jinai ir netrauks...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 16:01
2012-11-11
15:41 zarachas wrote:
Tai dėk oro srauto matuoklę ir ko trūksta, nes tau jinai ir netrauks... :lol:
nesupratai tu. Dabar sportinis idetas filtras kartu ir matuoklis yra ir traukia tiek pat kiek ir pries tai kai buvo su originaliu is kito seato isimtas savaitei laiko del technikines pravarymo. Beda kazkur kitur tik nezinau kur todel ir klausiu. Begejas iki 100 greiciau nei bora tik kai starta emi 1 pavara prasuka biski su 2 jau tik sekties o bora tai suka gerokai ilgiau
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 16:14
2012-11-11
15:41 zarachas wrote:
Tai dėk oro srauto matuoklę ir ko trūksta, nes tau jinai ir netrauks... :lol:
2012-11-11
16:01 wrote:
nesupratai tu. Dabar sportinis idetas filtras kartu ir matuoklis yra ir traukia tiek pat kiek ir pries tai kai buvo su originaliu is kito seato isimtas savaitei laiko del technikines pravarymo. Beda kazkur kitur tik nezinau kur todel ir klausiu. Begejas iki 100 greiciau nei bora tik kai starta emi 1 pavara prasuka biski su 2 jau tik sekties o bora tai suka gerokai ilgiau
Tai tipo eina geriau už VW Bora, bet tik iš vietos slabniau? Tai tada nevienodai sureguliuotas kuro siurblys bus arba galimas variantas, kad pridūsta dėl sportinio oro filtras, nes man irgi suprastėjo trauka įsidėjus sportinį...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 16:16
EGR gali but, isivalyk, ir paziurek ar nekaura vakumine pusle
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 16:33
2012-11-11
16:16 wrote:
EGR gali but, isivalyk, ir paziurek ar nekaura vakumine pusle
Išvalymas nepadės...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 16:41
Taip ir sakyk kad nebuvo ir filtro korpuso, idejot kaip pigiau ir dar pigiausia"sportini", dejot kuo pigiau sena oro srauto matuokli todel , tiketina, kad srauto matuoklis knisa prota, butent 1-2-3 pavarom labiausiai turetu jaustis bukumas.Siaip tai daugybe priezasciu galetu butu kodel cordoba atrodo bukesne.Is tokiu sportkompletuociu menka nauda, jei norisi sportisko vaziavimo statai i kiema Subaru Outback 2, 5 Turbo 250 AG ar Legacy 2, 0GT 280AG pagaliau Nissan Xtrail`a 165AG(tiktai 2, 5 nes sis nm turi nemenkus) ir nesuki sau galvos.
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 16:54
2012-11-11
16:41 wrote:
Taip ir sakyk kad nebuvo ir filtro korpuso, idejot kaip pigiau ir dar pigiausia"sportini", dejot kuo pigiau sena oro srauto matuokli todel , tiketina, kad srauto matuoklis knisa prota, butent 1-2-3 pavarom labiausiai turetu jaustis bukumas.Siaip tai daugybe priezasciu galetu butu kodel cordoba atrodo bukesne.Is tokiu sportkompletuociu menka nauda, jei norisi sportisko vaziavimo statai i kiema Subaru Outback 2, 5 Turbo 250 AG ar Legacy 2, 0GT 280AG pagaliau Nissan Xtrail`a 165AG(tiktai 2, 5 nes sis nm turi nemenkus) ir nesuki sau galvos.
Nieko gero iš tavo tų pasiūlymų + jie brangesni nei Seat Cordoba...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 17:02
2012-11-11
16:41 wrote:
Taip ir sakyk kad nebuvo ir filtro korpuso, idejot kaip pigiau ir dar pigiausia"sportini", dejot kuo pigiau sena oro srauto matuokli todel , tiketina, kad srauto matuoklis knisa prota, butent 1-2-3 pavarom labiausiai turetu jaustis bukumas.Siaip tai daugybe priezasciu galetu butu kodel cordoba atrodo bukesne.Is tokiu sportkompletuociu menka nauda, jei norisi sportisko vaziavimo statai i kiema Subaru Outback 2, 5 Turbo 250 AG ar Legacy 2, 0GT 280AG pagaliau Nissan Xtrail`a 165AG(tiktai 2, 5 nes sis nm turi nemenkus) ir nesuki sau galvos.
2012-11-11
16:54 zarachas wrote:
Nieko gero iš tavo tų pasiūlymų + jie brangesni nei Seat Cordoba... :)
normaliai pasiule tegul pasiskolina filtro deze ir aisku kas kaip brangu bet negi buna pigu ir kyla kaip ferari?
User
2012-11-11 17:03
2012-11-11
15:41 zarachas wrote:
Tai dėk oro srauto matuoklę ir ko trūksta, nes tau jinai ir netrauks... :lol:
2012-11-11
16:01 wrote:
nesupratai tu. Dabar sportinis idetas filtras kartu ir matuoklis yra ir traukia tiek pat kiek ir pries tai kai buvo su originaliu is kito seato isimtas savaitei laiko del technikines pravarymo. Beda kazkur kitur tik nezinau kur todel ir klausiu. Begejas iki 100 greiciau nei bora tik kai starta emi 1 pavara prasuka biski su 2 jau tik sekties o bora tai suka gerokai ilgiau
2012-11-11
16:14 zarachas wrote:
Tai tipo eina geriau už VW Bora, bet tik iš vietos slabniau? Tai tada nevienodai sureguliuotas kuro siurblys bus arba galimas variantas, kad pridūsta dėl sportinio oro filtras, nes man irgi suprastėjo trauka įsidėjus sportinį... :thumbup:
pries tai su originaliu filtru is tookio pacio seato(ibizos 66kw) tas pats š buvo. pirkom galvojau zjbs leedas is isores atrode dar kai pasake kad vw dalys - pigus remontas galvojau imam tik tiek kad negalejom isbandyt nes skemadienis nedirbo tad tai nupirkom (pazystamas siogeriaus) sako jei kas lbogai - pakeisim nu galvoju px trauks kaip bora bet ne bl nervai ima kam klausiau to. Tai dabar ir noriu pats suitvarkyt o ne per siogeri vel koki papiguska nupirks ir sakys tur eit geriau uz bora.... Cia faktas kad geriau tur eit bet tai taip ner is vietos slabnai ziauriai slabnai ema.
User
2012-11-11 17:09
o is kur zinai kad geriau turi eiti? jei turi noro ir laiko pasiimk toki pat seat, na tipo kad nori pirkti, ir ziurek kaip eina , o jei ne tada vakumus , slangas, turba ziurek, arba junk prie kompo .
giedzka
1757 / 0
2012-11-11 17:09
2012-11-11
16:41 wrote:
Taip ir sakyk kad nebuvo ir filtro korpuso, idejot kaip pigiau ir dar pigiausia"sportini", dejot kuo pigiau sena oro srauto matuokli todel , tiketina, kad srauto matuoklis knisa prota, butent 1-2-3 pavarom labiausiai turetu jaustis bukumas.Siaip tai daugybe priezasciu galetu butu kodel cordoba atrodo bukesne.Is tokiu sportkompletuociu menka nauda, jei norisi sportisko vaziavimo statai i kiema Subaru Outback 2, 5 Turbo 250 AG ar Legacy 2, 0GT 280AG pagaliau Nissan Xtrail`a 165AG(tiktai 2, 5 nes sis nm turi nemenkus) ir nesuki sau galvos.
nu jooo pasiulei tu cia...zmogus vazineja su fwd o tu jam siulai awd.
You serious?
User
2012-11-11 17:10
2012-11-11
17:09 wrote:
o is kur zinai kad geriau turi eiti? :shocking: jei turi noro ir laiko pasiimk toki pat seat, na tipo kad nori pirkti, ir ziurek kaip eina , o jei ne tada vakumus , slangas, turba ziurek, arba junk prie kompo .
tai cia faktas kad geriau tur eit 200-300kg lengvesnis negu bora o variklis 1 prie 1
User
2012-11-11 17:13
2012-11-11
17:09 wrote:
o is kur zinai kad geriau turi eiti? :shocking: jei turi noro ir laiko pasiimk toki pat seat, na tipo kad nori pirkti, ir ziurek kaip eina , o jei ne tada vakumus , slangas, turba ziurek, arba junk prie kompo .
2012-11-11
17:10 wrote:
tai cia faktas kad geriau tur eit 200-300kg lengvesnis negu bora o variklis 1 prie 1
turi bet auto 1 prie 1 vienodai neina atsidaryk kopota ir slieku ieskok, gal kokia slangute iplisus ar nusimovus
User
2012-11-11 17:15
2012-11-11
17:09 wrote:
o is kur zinai kad geriau turi eiti? :shocking: jei turi noro ir laiko pasiimk toki pat seat, na tipo kad nori pirkti, ir ziurek kaip eina , o jei ne tada vakumus , slangas, turba ziurek, arba junk prie kompo .
2012-11-11
17:10 wrote:
tai cia faktas kad geriau tur eit 200-300kg lengvesnis negu bora o variklis 1 prie 1
2012-11-11
17:13 wrote:
turi bet auto 1 prie 1 vienodai neina :lol::lol::lol: atsidaryk kopota ir slieku ieskok, gal kokia slangute iplisus ar nusimovus
duoki dar minciu kad rytoj zinociau ko konkreciai ieskot
User
2012-11-11 17:19
2012-11-11
17:10 wrote:
tai cia faktas kad geriau tur eit 200-300kg lengvesnis negu bora o variklis 1 prie 1
2012-11-11
17:13 wrote:
turi bet auto 1 prie 1 vienodai neina :lol::lol::lol: atsidaryk kopota ir slieku ieskok, gal kokia slangute iplisus ar nusimovus
2012-11-11
17:15 wrote:
duoki dar minciu kad rytoj zinociau ko konkreciai ieskot
na slangas turbos, paziurek ar intercioleri nera tepalo , skyluciu , gal kas isinere. nu dyzelistai pasireskit
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 17:23
Tai gal turbinai bus chana. Ant laisvų apsukų neįsijungia? Be to, važiuojant ~120 km/h nedingsta trauka?..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 18:34
2012-11-11
17:23 zarachas wrote:
Tai gal turbinai bus chana. Ant laisvų apsukų neįsijungia? Be to, važiuojant ~120 km/h nedingsta trauka?.. :beer:
ne trauka kai 120 vaziuoju nedingsta max su r15 50 aukscio padangom 175 isspaudziau toliau nebkyla apsukos kazko iki 3.8 daugiau nebeisein nes variklis kazko paslabes. O slieku neturetu but nes butu technikine kai variau prisikabine bet neprisikabino nes visks as ok, tai viskas savo vietose tik kazkas viduj matyt blogai.
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 18:36
2012-11-11
17:23 zarachas wrote:
Tai gal turbinai bus chana. Ant laisvų apsukų neįsijungia? Be to, važiuojant ~120 km/h nedingsta trauka?.. :beer:
2012-11-11
18:34 wrote:
ne trauka kai 120 vaziuoju nedingsta max su r15 50 aukscio padangom 175 isspaudziau toliau nebkyla apsukos kazko iki 3.8 daugiau nebeisein nes variklis kazko paslabes. O slieku neturetu but nes butu technikine kai variau prisikabine bet neprisikabino nes visks as ok, tai viskas savo vietose tik kazkas viduj matyt blogai.
Jie nemato sliekų, tik žiūri, ar nedūmina ir ar akumuliatorius nečiuožinėja ant posūkių...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 18:37
kai su 1-2-3-4 iki 4.6 pakyla su penkta tiek neistengia nes beda kazkur grobuose.
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 18:39
2012-11-11
18:37 wrote:
kai su 1-2-3-4 iki 4.6 pakyla su penkta tiek neistengia nes beda kazkur grobuose.
Pagal mane, tai oro srauto matuoklė, bet gali būti ir turbina. Jaučiasi trauka nuo 2 k RPM? Gal ir ant laisvų dirba kartu su turbina? Ar gal jos vapšie negirdėti?..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 18:42
2012-11-11
18:37 wrote:
kai su 1-2-3-4 iki 4.6 pakyla su penkta tiek neistengia nes beda kazkur grobuose.
2012-11-11
18:39 zarachas wrote:
Pagal mane, tai oro srauto matuoklė, bet gali būti ir turbina. Jaučiasi trauka nuo 2 k RPM? Gal ir ant laisvų dirba kartu su turbina? Ar gal jos vapšie negirdėti?.. :lol:
jo trauka kazkur nuo 2-2.5 pasijaucia o turbina nesigirdi nes dirba kaip traktorius nu garsiau negu bora dirba o variklis tai tas pats tik kad po seato zenkliuku jis
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 18:44
2012-11-11
18:37 wrote:
kai su 1-2-3-4 iki 4.6 pakyla su penkta tiek neistengia nes beda kazkur grobuose.
2012-11-11
18:39 zarachas wrote:
Pagal mane, tai oro srauto matuoklė, bet gali būti ir turbina. Jaučiasi trauka nuo 2 k RPM? Gal ir ant laisvų dirba kartu su turbina? Ar gal jos vapšie negirdėti?.. :lol:
2012-11-11
18:42 wrote:
jo trauka kazkur nuo 2-2.5 pasijaucia o turbina nesigirdi nes dirba kaip traktorius :lol: nu garsiau negu bora dirba o variklis tai tas pats tik kad po seato zenkliuku jis
Pagal mane, tai oro srauto matuoklei pyzdakas...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 18:47
2012-11-11
18:39 zarachas wrote:
Pagal mane, tai oro srauto matuoklė, bet gali būti ir turbina. Jaučiasi trauka nuo 2 k RPM? Gal ir ant laisvų dirba kartu su turbina? Ar gal jos vapšie negirdėti?.. :lol:
2012-11-11
18:42 wrote:
jo trauka kazkur nuo 2-2.5 pasijaucia o turbina nesigirdi nes dirba kaip traktorius :lol: nu garsiau negu bora dirba o variklis tai tas pats tik kad po seato zenkliuku jis
2012-11-11
18:44 zarachas wrote:
Pagal mane, tai oro srauto matuoklei pyzdakas... :lol:
juk anksciau rasiau kad kai buvo savaitei laiko pasiskolintas filtras ir oro srauto matuoklis nekazka geriau ejo negu dabar kai su sportiniu yra
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 18:48
2012-11-11
18:42 wrote:
jo trauka kazkur nuo 2-2.5 pasijaucia o turbina nesigirdi nes dirba kaip traktorius :lol: nu garsiau negu bora dirba o variklis tai tas pats tik kad po seato zenkliuku jis
2012-11-11
18:44 zarachas wrote:
Pagal mane, tai oro srauto matuoklei pyzdakas... :lol:
2012-11-11
18:47 wrote:
juk anksciau rasiau kad kai buvo savaitei laiko pasiskolintas filtras ir oro srauto matuoklis nekazka geriau ejo negu dabar kai su sportiniu yra
Tai gal ir tam ne kažkas buvo. O nemeta jokių klaidų? Nebūna, kad kartais tarsi atsigauna?..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 18:50
2012-11-11
18:44 zarachas wrote:
Pagal mane, tai oro srauto matuoklei pyzdakas... :lol:
2012-11-11
18:47 wrote:
juk anksciau rasiau kad kai buvo savaitei laiko pasiskolintas filtras ir oro srauto matuoklis nekazka geriau ejo negu dabar kai su sportiniu yra
2012-11-11
18:48 zarachas wrote:
Tai gal ir tam ne kažkas buvo. O nemeta jokių klaidų? Nebūna, kad kartais tarsi atsigauna?.. :)
tai kad nlb viskas is pirmo zvilgsnio atrodo gerai bet visgi kai pavazineji supranti kad ne taip. Dar vienas dalykas su bora kai vazineju jaucias kad sikart spaudziant iskart ir begejas o seate tai paspaudi gaza ir gal 1 sec intarpas yra kol pradeda begetis
User
2012-11-11 18:51
2012-11-11
17:23 zarachas wrote:
Tai gal turbinai bus chana. Ant laisvų apsukų neįsijungia? Be to, važiuojant ~120 km/h nedingsta trauka?.. :beer:
kas isijungia ant laisvu?
giedzka
1757 / 0
2012-11-11 18:52
2012-11-11
17:23 zarachas wrote:
Tai gal turbinai bus chana. Ant laisvų apsukų neįsijungia? Be to, važiuojant ~120 km/h nedingsta trauka?.. :beer:
2012-11-11
18:51 wrote:
kas isijungia ant laisvu?:shocking:
jauciu net neuzkurus jau sukasi
You serious?
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 18:53
2012-11-11
17:23 zarachas wrote:
Tai gal turbinai bus chana. Ant laisvų apsukų neįsijungia? Be to, važiuojant ~120 km/h nedingsta trauka?.. :beer:
2012-11-11
18:51 wrote:
kas isijungia ant laisvu?:shocking:
Turbina...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 18:56
daugiau minciu nebus?
User
2012-11-11 19:01
o diganostika verta vezt daryt? ir kiek mazdaug atsieis tai?
User
2012-11-11 19:02
2012-11-11
17:23 zarachas wrote:
Tai gal turbinai bus chana. Ant laisvų apsukų neįsijungia? Be to, važiuojant ~120 km/h nedingsta trauka?.. :beer:
2012-11-11
18:51 wrote:
kas isijungia ant laisvu?:shocking:
2012-11-11
18:53 zarachas wrote:
Turbina... :(
vaikeli, turbina visada sukasi dirbant varikliui, jos niekas neijungia, ja tik veliau "isjungia" (letina) wastegate arba geometrija..
User
2012-11-11 19:03
2012-11-11
19:01 wrote:
o diganostika verta vezt daryt? ir kiek mazdaug atsieis tai?
jei labai garsiai dirba, gali buti, kad ipurskimo kampas kiek per ankstyvas.
User
2012-11-11 19:06
2012-11-11
19:01 wrote:
o diganostika verta vezt daryt? ir kiek mazdaug atsieis tai?
2012-11-11
19:03 wrote:
jei labai garsiai dirba, gali buti, kad ipurskimo kampas kiek per ankstyvas.
jei diganostika vesciau man tai pasakytu? ir kiek kainuotu ta diagnostika?
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 19:06
2012-11-11
18:51 wrote:
kas isijungia ant laisvu?:shocking:
2012-11-11
18:53 zarachas wrote:
Turbina... :(
2012-11-11
19:02 wrote:
vaikeli, turbina visada sukasi dirbant varikliui, jos niekas neijungia, ja tik veliau "isjungia" (letina) wastegate arba geometrija..
Tai kodėl netraukia iš vietos?..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 19:12
2012-11-11
18:53 zarachas wrote:
Turbina... :(
2012-11-11
19:02 wrote:
vaikeli, turbina visada sukasi dirbant varikliui, jos niekas neijungia, ja tik veliau "isjungia" (letina) wastegate arba geometrija..
2012-11-11
19:06 zarachas wrote:
Tai kodėl netraukia iš vietos?.. :lol:
todel, kad jos greitis nebuna pakankamas. kylant variklio apsukoms kyla ismetamuju duju kiekis, kuris ja isuka pakankamai. jos niekas neijungia, ji tiesiog isibegeja iki darbiniu apsuku, ir tada ja letina geometrija arba wastegate.
kad turbina suktusi darbinemis apsukomis ant laisvu, automobilis turi tureti anti-lag sistema. o ji gamykliskai buvo montuojama gal tik i 2 man zinomus modelius - Lancer EVO FQ400 ir tik i kelis Celica GT-Four.
kad turbina suktusi darbinemis apsukomis ant laisvu, automobilis turi tureti anti-lag sistema. o ji gamykliskai buvo montuojama gal tik i 2 man zinomus modelius - Lancer EVO FQ400 ir tik i kelis Celica GT-Four.
User
2012-11-11 19:15
2012-11-11
19:01 wrote:
o diganostika verta vezt daryt? ir kiek mazdaug atsieis tai?
2012-11-11
19:03 wrote:
jei labai garsiai dirba, gali buti, kad ipurskimo kampas kiek per ankstyvas.
2012-11-11
19:06 wrote:
jei diganostika vesciau man tai pasakytu? ir kiek kainuotu ta diagnostika?
normali diagnostika pasakys koks kampas.
User
2012-11-11 19:19
2012-11-11
19:03 wrote:
jei labai garsiai dirba, gali buti, kad ipurskimo kampas kiek per ankstyvas.
2012-11-11
19:06 wrote:
jei diganostika vesciau man tai pasakytu? ir kiek kainuotu ta diagnostika?
2012-11-11
19:15 wrote:
normali diagnostika pasakys koks kampas.
kiek man tas malonumas atsieis mazdaug?
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 19:19
2012-11-11
19:02 wrote:
vaikeli, turbina visada sukasi dirbant varikliui, jos niekas neijungia, ja tik veliau "isjungia" (letina) wastegate arba geometrija..
2012-11-11
19:06 zarachas wrote:
Tai kodėl netraukia iš vietos?.. :lol:
2012-11-11
19:12 wrote:
todel, kad jos greitis nebuna pakankamas. kylant variklio apsukoms kyla ismetamuju duju kiekis, kuris ja isuka pakankamai. jos niekas neijungia, ji tiesiog isibegeja iki darbiniu apsuku, ir tada ja letina geometrija arba wastegate.
kad turbina suktusi darbinemis apsukomis ant laisvu, automobilis turi tureti anti-lag sistema. o ji gamykliskai buvo montuojama gal tik i 2 man zinomus modelius - Lancer EVO FQ400 ir tik i kelis Celica GT-Four.
kad turbina suktusi darbinemis apsukomis ant laisvu, automobilis turi tureti anti-lag sistema. o ji gamykliskai buvo montuojama gal tik i 2 man zinomus modelius - Lancer EVO FQ400 ir tik i kelis Celica GT-Four.
Pas mane pas Opel Asta G ir VW Passat B5 įsijungdavo ir ant laisvų sūkių...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 19:19
2012-11-11
19:06 zarachas wrote:
Tai kodėl netraukia iš vietos?.. :lol:
2012-11-11
19:12 wrote:
todel, kad jos greitis nebuna pakankamas. kylant variklio apsukoms kyla ismetamuju duju kiekis, kuris ja isuka pakankamai. jos niekas neijungia, ji tiesiog isibegeja iki darbiniu apsuku, ir tada ja letina geometrija arba wastegate.
kad turbina suktusi darbinemis apsukomis ant laisvu, automobilis turi tureti anti-lag sistema. o ji gamykliskai buvo montuojama gal tik i 2 man zinomus modelius - Lancer EVO FQ400 ir tik i kelis Celica GT-Four.
kad turbina suktusi darbinemis apsukomis ant laisvu, automobilis turi tureti anti-lag sistema. o ji gamykliskai buvo montuojama gal tik i 2 man zinomus modelius - Lancer EVO FQ400 ir tik i kelis Celica GT-Four.
2012-11-11
19:19 zarachas wrote:
Pas mane pas Opel Asta G ir VW Passat B5 įsijungdavo ir ant laisvų sūkių... :thumbup:
tai tu tada esi demonas
ir kiek atmosferu pusdavo ant laisvu?
ir kiek atmosferu pusdavo ant laisvu?
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 19:21
2012-11-11
19:12 wrote:
todel, kad jos greitis nebuna pakankamas. kylant variklio apsukoms kyla ismetamuju duju kiekis, kuris ja isuka pakankamai. jos niekas neijungia, ji tiesiog isibegeja iki darbiniu apsuku, ir tada ja letina geometrija arba wastegate.
kad turbina suktusi darbinemis apsukomis ant laisvu, automobilis turi tureti anti-lag sistema. o ji gamykliskai buvo montuojama gal tik i 2 man zinomus modelius - Lancer EVO FQ400 ir tik i kelis Celica GT-Four.
kad turbina suktusi darbinemis apsukomis ant laisvu, automobilis turi tureti anti-lag sistema. o ji gamykliskai buvo montuojama gal tik i 2 man zinomus modelius - Lancer EVO FQ400 ir tik i kelis Celica GT-Four.
2012-11-11
19:19 zarachas wrote:
Pas mane pas Opel Asta G ir VW Passat B5 įsijungdavo ir ant laisvų sūkių... :thumbup:
2012-11-11
19:19 wrote:
tai tu tada esi demonas:thumbup:
ir kiek atmosferu pusdavo ant laisvu?
ir kiek atmosferu pusdavo ant laisvu?
Galvoji aš žinau?..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 19:21
bora sveria 1325kg isibegeja per 12.9 s
cordoba sveria 1160 isibegeja per 12.6 s
svoris skiriasi per 165 kg ir isibegejimas tik 0.3 s
cordoba sveria 1160 isibegeja per 12.6 s
svoris skiriasi per 165 kg ir isibegejimas tik 0.3 s
User
2012-11-11 19:23
2012-11-11
19:21 wrote:
bora sveria 1325kg isibegeja per 12.9 s
cordoba sveria 1160 isibegeja per 12.6 s
svoris skiriasi per 165 kg ir isibegejimas tik 0.3 s
cordoba sveria 1160 isibegeja per 12.6 s
svoris skiriasi per 165 kg ir isibegejimas tik 0.3 s
deja... ant technikines lapo bora 1530 cordoba 1300 berots tai is isibegejimas kitoks
User
2012-11-11 19:23
2012-11-11
19:19 zarachas wrote:
Pas mane pas Opel Asta G ir VW Passat B5 įsijungdavo ir ant laisvų sūkių... :thumbup:
2012-11-11
19:19 wrote:
tai tu tada esi demonas:thumbup:
ir kiek atmosferu pusdavo ant laisvu?
ir kiek atmosferu pusdavo ant laisvu?
2012-11-11
19:21 zarachas wrote:
Galvoji aš žinau?.. :lol:
as zinau - 0bar
slegis ant laisvu yra neimanomas. jei girdejai svilpima - tikrink ismetimo sistema, kvaileli.
slegis ant laisvu yra neimanomas. jei girdejai svilpima - tikrink ismetimo sistema, kvaileli.
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 19:25
2012-11-11
19:19 wrote:
tai tu tada esi demonas:thumbup:
ir kiek atmosferu pusdavo ant laisvu?
ir kiek atmosferu pusdavo ant laisvu?
2012-11-11
19:21 zarachas wrote:
Galvoji aš žinau?.. :lol:
2012-11-11
19:23 wrote:
as zinau - 0bar
slegis ant laisvu yra neimanomas. jei girdejai svilpima - tikrink ismetimo sistema, kvaileli.
slegis ant laisvu yra neimanomas. jei girdejai svilpima - tikrink ismetimo sistema, kvaileli.
O kas tai išmetimo sistemai? Tipo kiaura?..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 19:31
2012-11-11
19:21 zarachas wrote:
Galvoji aš žinau?.. :lol:
2012-11-11
19:23 wrote:
as zinau - 0bar
slegis ant laisvu yra neimanomas. jei girdejai svilpima - tikrink ismetimo sistema, kvaileli.
slegis ant laisvu yra neimanomas. jei girdejai svilpima - tikrink ismetimo sistema, kvaileli.
2012-11-11
19:25 zarachas wrote:
O kas tai išmetimo sistemai? Tipo kiaura?.. :lol:
gali girdetis turbos svilpimas jei kiaura, arba jei nera katalizatoriaus.
as tau sakau - turbai sukelti slegi ant laisvu apsuku yra neimanoma. jei pas tave galvoje kazkas isijungia, tai cia jau ne mano reikalas.
as tau sakau - turbai sukelti slegi ant laisvu apsuku yra neimanoma. jei pas tave galvoje kazkas isijungia, tai cia jau ne mano reikalas.
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 19:38
2012-11-11
19:23 wrote:
as zinau - 0bar
slegis ant laisvu yra neimanomas. jei girdejai svilpima - tikrink ismetimo sistema, kvaileli.
slegis ant laisvu yra neimanomas. jei girdejai svilpima - tikrink ismetimo sistema, kvaileli.
2012-11-11
19:25 zarachas wrote:
O kas tai išmetimo sistemai? Tipo kiaura?.. :lol:
2012-11-11
19:31 wrote:
gali girdetis turbos svilpimas jei kiaura, arba jei nera katalizatoriaus.
as tau sakau - turbai sukelti slegi ant laisvu apsuku yra neimanoma. jei pas tave galvoje kazkas isijungia, tai cia jau ne mano reikalas.
as tau sakau - turbai sukelti slegi ant laisvu apsuku yra neimanoma. jei pas tave galvoje kazkas isijungia, tai cia jau ne mano reikalas.
Pas Opel Astra G buvo tiesioginis išmetimas ir dar sportinis, katalizatoriaus nebuvo. VW Passat B5 buvo tik tasai kur prie pat variklio stovi, pjaunamojo nebuvo, šiaip viskas stock ir dirbo ant laisvų sūkių... Aš ne teorikas, aš praktikas, taip kad nesiginčinu, tik sakau kaip buvo...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-11-11 19:48
2012-11-11
19:25 zarachas wrote:
O kas tai išmetimo sistemai? Tipo kiaura?.. :lol:
2012-11-11
19:31 wrote:
gali girdetis turbos svilpimas jei kiaura, arba jei nera katalizatoriaus.
as tau sakau - turbai sukelti slegi ant laisvu apsuku yra neimanoma. jei pas tave galvoje kazkas isijungia, tai cia jau ne mano reikalas.
as tau sakau - turbai sukelti slegi ant laisvu apsuku yra neimanoma. jei pas tave galvoje kazkas isijungia, tai cia jau ne mano reikalas.
2012-11-11
19:38 zarachas wrote:
Pas Opel Astra G buvo tiesioginis išmetimas ir dar sportinis, katalizatoriaus nebuvo. VW Passat B5 buvo tik tasai kur prie pat variklio stovi, pjaunamojo nebuvo, šiaip viskas stock ir dirbo ant laisvų sūkių... :thumbup: Aš ne teorikas, aš praktikas, taip kad nesiginčinu, tik sakau kaip buvo... :smoke:
dar karta klausiu, is ko sprendi ir ka butent turi galvoje sakydamas, kad "dirbo". tai aisku, kad "dirbo" jos visos sukasi prie laisvu apsuku, bet jos nesukelia jokio slegio, tai yra neimanoma.
tu esi teoretikas, nes tai yra tavo teorija, kad ji pute prie laisvu apsuku, tu nezinai nei kiek slegio buvo, nei ar apskritai jis buvo. bent pamaigei slanga einancia nuo intercoolerio? ji minksta buvo, nes jokio slegio negalejo buti.
tu dabar vaizduoji protingesni nei esi. mesk savo kvailus isitikinimus. praktiskai patikrink. visi automobiliu inzinieriai zino, kad turbos negali sukelti slegio prie laisvu, nes tai yra tiesiog neimanoma. turbo lagas yra neisvengiamas ir jis yra vienintelis turbos minusas. ji turi isisukti iki 100 000 - 300 000 apsuku, kad sukeltu darbini slegi. be to, boostas nereikalingas prie laisvu, nes tai zudytu kuro ekonomija ir jei turba sukeltu slegi ant laisvu, ji nepridetu beveik jokios galios prie aukstesniu sukiu, nes ji butu tiesiog per maza.
pabusk, vaikeli
tu esi teoretikas, nes tai yra tavo teorija, kad ji pute prie laisvu apsuku, tu nezinai nei kiek slegio buvo, nei ar apskritai jis buvo. bent pamaigei slanga einancia nuo intercoolerio? ji minksta buvo, nes jokio slegio negalejo buti.
tu dabar vaizduoji protingesni nei esi. mesk savo kvailus isitikinimus. praktiskai patikrink. visi automobiliu inzinieriai zino, kad turbos negali sukelti slegio prie laisvu, nes tai yra tiesiog neimanoma. turbo lagas yra neisvengiamas ir jis yra vienintelis turbos minusas. ji turi isisukti iki 100 000 - 300 000 apsuku, kad sukeltu darbini slegi. be to, boostas nereikalingas prie laisvu, nes tai zudytu kuro ekonomija ir jei turba sukeltu slegi ant laisvu, ji nepridetu beveik jokios galios prie aukstesniu sukiu, nes ji butu tiesiog per maza.
pabusk, vaikeli
zarachas
4021 / 0
2012-11-11 19:57
2012-11-11
19:31 wrote:
gali girdetis turbos svilpimas jei kiaura, arba jei nera katalizatoriaus.
as tau sakau - turbai sukelti slegi ant laisvu apsuku yra neimanoma. jei pas tave galvoje kazkas isijungia, tai cia jau ne mano reikalas.
as tau sakau - turbai sukelti slegi ant laisvu apsuku yra neimanoma. jei pas tave galvoje kazkas isijungia, tai cia jau ne mano reikalas.
2012-11-11
19:38 zarachas wrote:
Pas Opel Astra G buvo tiesioginis išmetimas ir dar sportinis, katalizatoriaus nebuvo. VW Passat B5 buvo tik tasai kur prie pat variklio stovi, pjaunamojo nebuvo, šiaip viskas stock ir dirbo ant laisvų sūkių... :thumbup: Aš ne teorikas, aš praktikas, taip kad nesiginčinu, tik sakau kaip buvo... :smoke:
2012-11-11
19:48 wrote:
dar karta klausiu, is ko sprendi ir ka butent turi galvoje sakydamas, kad "dirbo". tai aisku, kad "dirbo" jos visos sukasi prie laisvu apsuku, bet jos nesukelia jokio slegio, tai yra neimanoma.
tu esi teoretikas, nes tai yra tavo teorija, kad ji pute prie laisvu apsuku, tu nezinai nei kiek slegio buvo, nei ar apskritai jis buvo. bent pamaigei slanga einancia nuo intercoolerio? ji minksta buvo, nes jokio slegio negalejo buti.
tu dabar vaizduoji protingesni nei esi. mesk savo kvailus isitikinimus. praktiskai patikrink. visi automobiliu inzinieriai zino, kad turbos negali sukelti slegio prie laisvu, nes tai yra tiesiog neimanoma. turbo lagas yra neisvengiamas ir jis yra vienintelis turbos minusas. ji turi isisukti iki 100 000 - 300 000 apsuku, kad sukeltu darbini slegi. be to, boostas nereikalingas prie laisvu, nes tai zudytu kuro ekonomija ir jei turba sukeltu slegi ant laisvu, ji nepridetu beveik jokios galios prie aukstesniu sukiu, nes ji butu tiesiog per maza.
pabusk, vaikeli
tu esi teoretikas, nes tai yra tavo teorija, kad ji pute prie laisvu apsuku, tu nezinai nei kiek slegio buvo, nei ar apskritai jis buvo. bent pamaigei slanga einancia nuo intercoolerio? ji minksta buvo, nes jokio slegio negalejo buti.
tu dabar vaizduoji protingesni nei esi. mesk savo kvailus isitikinimus. praktiskai patikrink. visi automobiliu inzinieriai zino, kad turbos negali sukelti slegio prie laisvu, nes tai yra tiesiog neimanoma. turbo lagas yra neisvengiamas ir jis yra vienintelis turbos minusas. ji turi isisukti iki 100 000 - 300 000 apsuku, kad sukeltu darbini slegi. be to, boostas nereikalingas prie laisvu, nes tai zudytu kuro ekonomija ir jei turba sukeltu slegi ant laisvu, ji nepridetu beveik jokios galios prie aukstesniu sukiu, nes ji butu tiesiog per maza.
pabusk, vaikeli
Aišku...
It's not a hobby - it's way of life!
Your message |
|