User
2013-08-02 15:42
Sveiki,
Na labai daug laiko ieskojimam neturiu.. tai toks klausimas.. zinau kad 135-142kw skirtimas nedidelis.. o koks skirtumas tarp 142-160kw varikliu??? ar vel gi kompas pacipuotas ar jau giliau slypi kw ?
Na labai daug laiko ieskojimam neturiu.. tai toks klausimas.. zinau kad 135-142kw skirtimas nedidelis.. o koks skirtumas tarp 142-160kw varikliu??? ar vel gi kompas pacipuotas ar jau giliau slypi kw ?
User
2013-08-02 15:44
Kadangi yra tokia liga.. vazineji su 100kw.. netraukia.. sedi i 142kw vel po kiek laiko netraukia.. na tai gal 160kw trauks
User
2013-08-02 15:49
2013-08-02
15:44 wrote:
Kadangi yra tokia liga.. vazineji su 100kw.. netraukia.. sedi i 142kw vel po kiek laiko netraukia.. na tai gal 160kw trauks :D
cia e39 3l 142kw ir e60 160kw taip supratau?
User
2013-08-02 16:03
na teisingai supratai. bet esme variklija.. ar jis daug kuom skiriasi.. turbinos ten naglesnes ar kas.. ar skiriasi jau galva.. visokie davikliai papildomai ir pan.. ar tiesiog chipas ?
User
2013-08-02 16:04
nes planuoju 530imt. tai galvoju ka galima isburt is 3L zn kad daug bet kaip klausimas.
User
2013-08-02 16:15
bent variklio koda parasykit e39 3.0d ir e60 3.0d
sunkiai sekas googlint
sunkiai sekas googlint
User
2013-08-02 16:23
M57D30 2, 926 cc (2.926 L; 178.6 cu in) 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 390 N·m (290 lb·ft)@1750-3200 1998
184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 1998
193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 2000
M57TUD30 2, 993 cc (2.993 L; 182.6 cu in) 204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1500-3250 4750 2003
218 PS (160 kW; 215 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750 2002
272 PS (200 kW; 268 hp)@4000, 560 N·m (410 lb·ft)@2000-2250 5000 2004
184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 1998
193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 2000
M57TUD30 2, 993 cc (2.993 L; 182.6 cu in) 204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1500-3250 4750 2003
218 PS (160 kW; 215 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750 2002
272 PS (200 kW; 268 hp)@4000, 560 N·m (410 lb·ft)@2000-2250 5000 2004
User
2013-08-02 16:32
2013-08-02
16:03 wrote:
na teisingai supratai. bet esme variklija.. ar jis daug kuom skiriasi.. turbinos ten naglesnes ar kas.. ar skiriasi jau galva.. visokie davikliai papildomai ir pan.. ar tiesiog chipas ?
ant 160 kw didesne turbo purkstukai pralaidesni. konstruo0jant e39 su m57b30 matoru tai nuo e60 variklio dedama turbo purkstukai o toliau programa. gali daug paspausti is tu dyzeliu bet jau ir sankabu rimtesniu reike nes sukimo momento nebeatlaiko.
User
2013-08-02 16:35
2013-08-02
16:23 wrote:
M57D30 2, 926 cc (2.926 L; 178.6 cu in) 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 390 N·m (290 lb·ft)@1750-3200 1998
184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 1998
193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 2000
M57TUD30 2, 993 cc (2.993 L; 182.6 cu in) 204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1500-3250 4750 2003
218 PS (160 kW; 215 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750 2002
272 PS (200 kW; 268 hp)@4000, 560 N·m (410 lb·ft)@2000-2250 5000 2004
184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 1998
193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 2000
M57TUD30 2, 993 cc (2.993 L; 182.6 cu in) 204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1500-3250 4750 2003
218 PS (160 kW; 215 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750 2002
272 PS (200 kW; 268 hp)@4000, 560 N·m (410 lb·ft)@2000-2250 5000 2004
cia tas 210kw dyzelis su dviem turbo gerai vinioje. trauka patiko.nors vysalaik tik uz atmosferika.
User
2013-08-02 18:36
nu reiskias taip.. jai pirksiu su turbo defektu projektas is kart.. jai vazinejant turbo uzlink projektas aisku
User
2013-08-02 19:25
2013-08-02
15:44 wrote:
Kadangi yra tokia liga.. vazineji su 100kw.. netraukia.. sedi i 142kw vel po kiek laiko netraukia.. na tai gal 160kw trauks :D
Ne
User
2013-08-02 19:59
su tokiais patobulinimais manau uztektu kuriam laikui traukos. turbut ne ka blogiau nei v8
User
2013-08-03 14:33
nu nzn nzn 142kw beveik uzteko.. beveik na 160kw jau reiktu sankabos geros.. na viskas savo laiku
User
2013-08-03 14:35
2013-08-03
14:33 wrote:
nu nzn nzn 142kw beveik uzteko.. beveik :D na 160kw jau reiktu sankabos geros.. na viskas savo laiku :)
160kw manau dar neproblema ta sankaba turetu laikyt bent jau kuriam laikui
User
2013-08-03 19:20
2013-08-03
14:33 wrote:
nu nzn nzn 142kw beveik uzteko.. beveik :D na 160kw jau reiktu sankabos geros.. na viskas savo laiku :)
2013-08-03
14:35 wrote:
160kw manau dar neproblema ta sankaba turetu laikyt bent jau kuriam laikui:D
ne kW sankabai svarbu, o Nm
User
2013-08-04 10:20
na praktiskai pacipavu 100nm papildomu. tai jau sis tas...
User
2013-08-04 10:24
Viena kasdieniniam vazinejimui 160kw pasidaryt.. kita i e30 ar e28 ikraut linksmybem
User
2013-08-04 11:05
2013-08-03
14:33 wrote:
nu nzn nzn 142kw beveik uzteko.. beveik :D na 160kw jau reiktu sankabos geros.. na viskas savo laiku :)
2013-08-03
14:35 wrote:
160kw manau dar neproblema ta sankaba turetu laikyt bent jau kuriam laikui:D
2013-08-03
19:20 wrote:
ne kW sankabai svarbu, o Nm
zinau, bet mazdaug pagal 160kw daugiau 500nm nelabai ir bus nu gal koks 530nm nedaugiau
User
2013-08-04 11:06
2013-08-04
10:24 wrote:
Viena kasdieniniam vazinejimui 160kw pasidaryt.. kita i e30 ar e28 ikraut linksmybem :)
nepigiau koki 325 turbo jau padaryta imt? islenda kartais uz prieinama kaina.
User
2013-08-04 13:24
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
User
2013-08-04 13:49
2013-08-04
13:24 wrote:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
sytas?
User
2013-08-04 15:27
tasptas
User
2013-08-04 16:22
2013-08-04
13:24 wrote:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
aisku seip uzcipuot dyzeli pigiau iseina, bet jai tikrai nori daug galios tik benzas+turbo
User
2013-08-04 17:23
2013-08-04
13:24 wrote:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
16:22 wrote:
aisku seip uzcipuot dyzeli pigiau iseina, bet jai tikrai nori daug galios tik benzas+turbo
pritariu
User
2013-08-04 17:42
daug galios norint. 10k lt na arba yra toks variklis bmw twin turbo.. kur uz M geriau traukia.. bet sprogsta biski jie pastovios apkrovos nelabai tempia
User
2013-08-04 19:19
2013-08-04
13:24 wrote:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
nelindus i vidurius 2.5L varikli turbinti yra kvailyste ir pinigu svaistymas. o is gerai paruosto gali daug daugiau isspausti nei is dyzelio.
User
2013-08-04 22:23
2013-08-04
13:24 wrote:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
13:49 wrote:
sytas?
kazin gyvas m50 be turbo negeriau eina nei sitas tavo turbo
giedzka
1757 / 0
2013-08-04 22:49
2013-08-04
13:24 wrote:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
dyzeliu era ir pasibaigia ties tais visokiais 3, 0 bmw a.k.a. cipuotais.. norint rimta dyzeli padaryti reikia nemaziau nei kad kaltienos vidurius sudeti.
You serious?
User
2013-08-05 01:23
2013-08-04
13:24 wrote:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
22:49 giedzka wrote:
dyzeliu era ir pasibaigia ties tais visokiais 3, 0 bmw a.k.a. cipuotais.. norint rimta dyzeli padaryti reikia nemaziau nei kad kaltienos vidurius sudeti.
benzinui be kaltiniu irgi nieko rimto nepribursi. dyzeliu viduriai atvirksciai yra tvirtesni uz daugumos benzinu..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
User
2013-08-05 07:32
2013-08-04
13:24 wrote:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
22:49 giedzka wrote:
dyzeliu era ir pasibaigia ties tais visokiais 3, 0 bmw a.k.a. cipuotais.. norint rimta dyzeli padaryti reikia nemaziau nei kad kaltienos vidurius sudeti.
2013-08-05
01:23 wrote:
benzinui be kaltiniu irgi nieko rimto nepribursi. dyzeliu viduriai atvirksciai yra tvirtesni uz daugumos benzinu..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
pritariu
pries tris metus turejau volva 850t5
2, 3+turbo+chip=200kw-puse metu ir kompresija i karteri pramuse
pries tris metus turejau volva 850t5
2, 3+turbo+chip=200kw-puse metu ir kompresija i karteri pramuse
User
2013-08-05 08:46
2013-08-04
13:24 wrote:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
22:49 giedzka wrote:
dyzeliu era ir pasibaigia ties tais visokiais 3, 0 bmw a.k.a. cipuotais.. norint rimta dyzeli padaryti reikia nemaziau nei kad kaltienos vidurius sudeti.
2013-08-05
01:23 wrote:
benzinui be kaltiniu irgi nieko rimto nepribursi. dyzeliu viduriai atvirksciai yra tvirtesni uz daugumos benzinu..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
Nevisai, Svedijoje ir Suomijoje dyzeliu mazesne dalis ir toje dalyje mazdaug 65 proc krovininiai komerciniai ir visokie medziokliniai sunveziai ir pan.
User
2013-08-05 18:00
2013-08-04
13:24 wrote:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
13:49 wrote:
sytas?
2013-08-04
22:23 wrote:
kazin gyvas m50 be turbo negeriau eina nei sitas tavo turbo:D
nu kaip cia pasakius.. be turbo kai vazinejau tai nebesijaute jau to lupimo prie sedynes.. .. 3 begiu dar vos nevos padegindavau ant sauso.. o su turba tai pasijaute trauka.. ir sankaba nebeatlaike jaigu uz e30 su 2.5 plyta geriau ejo.. nu tj kazkas gavos.. bet kaip ir sake be kaltiniu stumokliu.. didesnes turbos ir kompo ner ka galvot apie vazinejima..
Your message |
|