Пользователь
2013-08-02 15:42
Sveiki,
Na labai daug laiko ieskojimam neturiu.. tai toks klausimas.. zinau kad 135-142kw skirtimas nedidelis.. o koks skirtumas tarp 142-160kw varikliu??? ar vel gi kompas pacipuotas ar jau giliau slypi kw ?
Na labai daug laiko ieskojimam neturiu.. tai toks klausimas.. zinau kad 135-142kw skirtimas nedidelis.. o koks skirtumas tarp 142-160kw varikliu??? ar vel gi kompas pacipuotas ar jau giliau slypi kw ?
Пользователь
2013-08-02 15:44
Kadangi yra tokia liga.. vazineji su 100kw.. netraukia.. sedi i 142kw vel po kiek laiko netraukia.. na tai gal 160kw trauks
Пользователь
2013-08-02 15:49
2013-08-02
15:44 писал:
Kadangi yra tokia liga.. vazineji su 100kw.. netraukia.. sedi i 142kw vel po kiek laiko netraukia.. na tai gal 160kw trauks :D
cia e39 3l 142kw ir e60 160kw taip supratau?
Пользователь
2013-08-02 16:03
na teisingai supratai. bet esme variklija.. ar jis daug kuom skiriasi.. turbinos ten naglesnes ar kas.. ar skiriasi jau galva.. visokie davikliai papildomai ir pan.. ar tiesiog chipas ?
Пользователь
2013-08-02 16:04
nes planuoju 530imt. tai galvoju ka galima isburt is 3L zn kad daug bet kaip klausimas.
Пользователь
2013-08-02 16:15
bent variklio koda parasykit e39 3.0d ir e60 3.0d
sunkiai sekas googlint
sunkiai sekas googlint
Пользователь
2013-08-02 16:23
M57D30 2, 926 cc (2.926 L; 178.6 cu in) 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 390 N·m (290 lb·ft)@1750-3200 1998
184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 1998
193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 2000
M57TUD30 2, 993 cc (2.993 L; 182.6 cu in) 204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1500-3250 4750 2003
218 PS (160 kW; 215 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750 2002
272 PS (200 kW; 268 hp)@4000, 560 N·m (410 lb·ft)@2000-2250 5000 2004
184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 1998
193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 2000
M57TUD30 2, 993 cc (2.993 L; 182.6 cu in) 204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1500-3250 4750 2003
218 PS (160 kW; 215 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750 2002
272 PS (200 kW; 268 hp)@4000, 560 N·m (410 lb·ft)@2000-2250 5000 2004
Пользователь
2013-08-02 16:32
2013-08-02
16:03 писал:
na teisingai supratai. bet esme variklija.. ar jis daug kuom skiriasi.. turbinos ten naglesnes ar kas.. ar skiriasi jau galva.. visokie davikliai papildomai ir pan.. ar tiesiog chipas ?
ant 160 kw didesne turbo purkstukai pralaidesni. konstruo0jant e39 su m57b30 matoru tai nuo e60 variklio dedama turbo purkstukai o toliau programa. gali daug paspausti is tu dyzeliu bet jau ir sankabu rimtesniu reike nes sukimo momento nebeatlaiko.
Пользователь
2013-08-02 16:35
2013-08-02
16:23 писал:
M57D30 2, 926 cc (2.926 L; 178.6 cu in) 184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 390 N·m (290 lb·ft)@1750-3200 1998
184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 1998
193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 2000
M57TUD30 2, 993 cc (2.993 L; 182.6 cu in) 204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1500-3250 4750 2003
218 PS (160 kW; 215 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750 2002
272 PS (200 kW; 268 hp)@4000, 560 N·m (410 lb·ft)@2000-2250 5000 2004
184 PS (135 kW; 181 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@2000-3000 1998
193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 2000
M57TUD30 2, 993 cc (2.993 L; 182.6 cu in) 204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1500-3250 4750 2003
218 PS (160 kW; 215 hp)@4000, 500 N·m (370 lb·ft)@2000-2750 2002
272 PS (200 kW; 268 hp)@4000, 560 N·m (410 lb·ft)@2000-2250 5000 2004
cia tas 210kw dyzelis su dviem turbo gerai vinioje. trauka patiko.nors vysalaik tik uz atmosferika.
Пользователь
2013-08-02 18:36
nu reiskias taip.. jai pirksiu su turbo defektu projektas is kart.. jai vazinejant turbo uzlink projektas aisku
Пользователь
2013-08-02 19:25
2013-08-02
15:44 писал:
Kadangi yra tokia liga.. vazineji su 100kw.. netraukia.. sedi i 142kw vel po kiek laiko netraukia.. na tai gal 160kw trauks :D
Ne
Пользователь
2013-08-02 19:59
su tokiais patobulinimais manau uztektu kuriam laikui traukos. turbut ne ka blogiau nei v8
Пользователь
2013-08-03 14:33
nu nzn nzn 142kw beveik uzteko.. beveik na 160kw jau reiktu sankabos geros.. na viskas savo laiku
Пользователь
2013-08-03 14:35
2013-08-03
14:33 писал:
nu nzn nzn 142kw beveik uzteko.. beveik :D na 160kw jau reiktu sankabos geros.. na viskas savo laiku :)
160kw manau dar neproblema ta sankaba turetu laikyt bent jau kuriam laikui
Пользователь
2013-08-03 19:20
2013-08-03
14:33 писал:
nu nzn nzn 142kw beveik uzteko.. beveik :D na 160kw jau reiktu sankabos geros.. na viskas savo laiku :)
2013-08-03
14:35 писал:
160kw manau dar neproblema ta sankaba turetu laikyt bent jau kuriam laikui:D
ne kW sankabai svarbu, o Nm
Пользователь
2013-08-04 10:20
na praktiskai pacipavu 100nm papildomu. tai jau sis tas...
Пользователь
2013-08-04 10:24
Viena kasdieniniam vazinejimui 160kw pasidaryt.. kita i e30 ar e28 ikraut linksmybem
Пользователь
2013-08-04 11:05
2013-08-03
14:33 писал:
nu nzn nzn 142kw beveik uzteko.. beveik :D na 160kw jau reiktu sankabos geros.. na viskas savo laiku :)
2013-08-03
14:35 писал:
160kw manau dar neproblema ta sankaba turetu laikyt bent jau kuriam laikui:D
2013-08-03
19:20 писал:
ne kW sankabai svarbu, o Nm
zinau, bet mazdaug pagal 160kw daugiau 500nm nelabai ir bus nu gal koks 530nm nedaugiau
Пользователь
2013-08-04 11:06
2013-08-04
10:24 писал:
Viena kasdieniniam vazinejimui 160kw pasidaryt.. kita i e30 ar e28 ikraut linksmybem :)
nepigiau koki 325 turbo jau padaryta imt? islenda kartais uz prieinama kaina.
Пользователь
2013-08-04 13:24
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
Пользователь
2013-08-04 13:49
2013-08-04
13:24 писал:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
sytas?
Пользователь
2013-08-04 15:27
tasptas
Пользователь
2013-08-04 16:22
2013-08-04
13:24 писал:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
aisku seip uzcipuot dyzeli pigiau iseina, bet jai tikrai nori daug galios tik benzas+turbo
Пользователь
2013-08-04 17:23
2013-08-04
13:24 писал:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
16:22 писал:
aisku seip uzcipuot dyzeli pigiau iseina, bet jai tikrai nori daug galios tik benzas+turbo
pritariu
Пользователь
2013-08-04 17:42
daug galios norint. 10k lt na arba yra toks variklis bmw twin turbo.. kur uz M geriau traukia.. bet sprogsta biski jie pastovios apkrovos nelabai tempia
Пользователь
2013-08-04 19:19
2013-08-04
13:24 писал:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
nelindus i vidurius 2.5L varikli turbinti yra kvailyste ir pinigu svaistymas. o is gerai paruosto gali daug daugiau isspausti nei is dyzelio.
Пользователь
2013-08-04 22:23
2013-08-04
13:24 писал:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
13:49 писал:
sytas?
kazin gyvas m50 be turbo negeriau eina nei sitas tavo turbo
giedzka
1757 / 0
2013-08-04 22:49
2013-08-04
13:24 писал:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
dyzeliu era ir pasibaigia ties tais visokiais 3, 0 bmw a.k.a. cipuotais.. norint rimta dyzeli padaryti reikia nemaziau nei kad kaltienos vidurius sudeti.
You serious?
Пользователь
2013-08-05 01:23
2013-08-04
13:24 писал:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
22:49 giedzka писал:
dyzeliu era ir pasibaigia ties tais visokiais 3, 0 bmw a.k.a. cipuotais.. norint rimta dyzeli padaryti reikia nemaziau nei kad kaltienos vidurius sudeti.
benzinui be kaltiniu irgi nieko rimto nepribursi. dyzeliu viduriai atvirksciai yra tvirtesni uz daugumos benzinu..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
Пользователь
2013-08-05 07:32
2013-08-04
13:24 писал:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
22:49 giedzka писал:
dyzeliu era ir pasibaigia ties tais visokiais 3, 0 bmw a.k.a. cipuotais.. norint rimta dyzeli padaryti reikia nemaziau nei kad kaltienos vidurius sudeti.
2013-08-05
01:23 писал:
benzinui be kaltiniu irgi nieko rimto nepribursi. dyzeliu viduriai atvirksciai yra tvirtesni uz daugumos benzinu..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
pritariu
pries tris metus turejau volva 850t5
2, 3+turbo+chip=200kw-puse metu ir kompresija i karteri pramuse
pries tris metus turejau volva 850t5
2, 3+turbo+chip=200kw-puse metu ir kompresija i karteri pramuse
Пользователь
2013-08-05 08:46
2013-08-04
13:24 писал:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
22:49 giedzka писал:
dyzeliu era ir pasibaigia ties tais visokiais 3, 0 bmw a.k.a. cipuotais.. norint rimta dyzeli padaryti reikia nemaziau nei kad kaltienos vidurius sudeti.
2013-08-05
01:23 писал:
benzinui be kaltiniu irgi nieko rimto nepribursi. dyzeliu viduriai atvirksciai yra tvirtesni uz daugumos benzinu..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
dyzeliu era yra daugiau europos kasdieniniu automobiliu rinkoje, o ne varikliu tiuningo pasaulyje..
Nevisai, Svedijoje ir Suomijoje dyzeliu mazesne dalis ir toje dalyje mazdaug 65 proc krovininiai komerciniai ir visokie medziokliniai sunveziai ir pan.
Пользователь
2013-08-05 18:00
2013-08-04
13:24 писал:
buvau jau padares 525 turbo.. na nelabai apsimoka.. kuro sanaudos zveriskos.. variklis greit pavargsta. na reik i vidurius lyst ir pan.. tikrai neapsimoka. jau geriau uz 3.0d ta varikli paliksiu 5000lt negu burt benza... dyzeliu era dabar jau..
2013-08-04
13:49 писал:
sytas?
2013-08-04
22:23 писал:
kazin gyvas m50 be turbo negeriau eina nei sitas tavo turbo:D
nu kaip cia pasakius.. be turbo kai vazinejau tai nebesijaute jau to lupimo prie sedynes.. .. 3 begiu dar vos nevos padegindavau ant sauso.. o su turba tai pasijaute trauka.. ir sankaba nebeatlaike jaigu uz e30 su 2.5 plyta geriau ejo.. nu tj kazkas gavos.. bet kaip ir sake be kaltiniu stumokliu.. didesnes turbos ir kompo ner ka galvot apie vazinejima..
Ваше послание |
|