Volvo V50 2.0 Euro5 Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 107 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 9.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.6 l
Atsiliepimai (15)
Volvo V50 2.0 Euro5, 2011m
Geras tas sukimas pastatyti mašiną. Kolkas tik reikia labiau pasiprasti ties pirma pavara pajudant iš vietos, kartais staigoka. Turiu volvo v50 2.0l 2011.
Volvo V50 1.8, 2004m
Volvo v50 1.8l 92kw mechaninė pavarų dėžė.
Fordas volvo kailyje. Ardant motorą, dėžę ir kitas automobilio širdies vietas visur matysite ford inicialus, o volvo tik ant kebulo detalių, tai iš esmės - fordas, tik saugesnis ir už dalis mokėsite kaip už volvo, o ne fordo.
Automobilio sėdynės tikrai patogios ir nuvažiuoti be sustojimo 300-400km be didelių nugaros skausmų ir sustojimų įmanoma.
Automobilis mieste pakankamai manevringas, tačiau parkuotis su juo nėra labai patogu, visgi volvo ir neturi didelio ratų susukimo kampo.
Radijo imtuvo, multifunkcinio vairo ir kitų prietaisų valdymas išdėstytas patogiai ir norint kažką pareguliuoti ar įjungti nereikia ilgai ieškoti ir nutraukti dėmesio nuo kelio.
Automobilis nors ir yra universalas, bet vietos tikrai maža... Jei vairuotojas 175cm ūgio, tai gale dar vietos bus kojoms, tačiau jei vairuotojas aukštaūgis, tai gale galėsit nebent kuprinę ant sedynės laikyti, jei turit mažų vaikų, tai kėdutę su vaiku kol prisegsit teks papluštėti, dėl vietos stokos. Bagažinė taip pat nėra įspūdingai talpi.
Matomumas per priekinį stiklą tikrai mažas, kaip ir galinio bei šoninių vaizdų veidrodėliai, norėtųsi didesnių.
Variklis 1.8 92 kw atrodo turėtų tokiai mašinytei būti pakankamas, tačiau arba mano buvo pavargęs arba galios trūko, kuro sąnaudos mišrios ~ 8,5 l/100km (per stipriai nespaudžiant, bet ir ne pensisninko rėžimu). Po metų įdėtos dujos, tai taip pat važiuojant ~10l/100km dujų.
Mechaninė 5 pavarų dėžė pasirodė netinkama šiam automobiliui, norėtųsi 6 pavarų, nes pavaros trumpos, o ir važiuojant 100km/h apsukos ties 3100aps./min
Automobilio garso izoliacija tikrai prasta,
Automobilis tikrai greitai nuvertėja ir reikalauja daug investicijų. Per 3 eksploatavimo metus, be būtinosios priežiūros (tepalų, padangų,filtrų,važiuoklės dalių tvarkymo) pareikalavo: generatoriaus keitimo, sankabos komplekto keitimo, vožtuvų gumelių keitimo, EGR keitimo ir t.t.. Taip pat jau variklis reikalauja kapitalinio remonto, nes pradeda "valgyti" tepalus.
Iš esmės mano pasitenkinimas automobiliu iš komforto pusės nėra prastas, tačiau per eksploatavimo laikotarpį automobilis neadekvačiai dažnai gedo ir reikalavo daug investicijos (galbūt tiesiog toks pasitaikė). Artimiausiu metu planuoju atsikratyti šiuo savo algos naikintoju.
Volvo V50 1.6D, 2004m
Puikus automobilis. Kas peikia, turbūt neturėjo kitų markių automobilių. Už tokią neidelę kainą, gaunate: švedišką dizainą, komfortą, automobilį adaptuotą mūsų klimatui, nerūdijantį, nelūžtantį ... Jis yra universalus, ir miestui, ir užmiesčiui. Teko turėti Honda Accord universalą, tai net ir šiame galima sutalpinti beveik tiek pat. Reikia tik groteles pakelti, kad nevirstų daiktai į saloną ir krauk iki viršaus. Vietos kojoms irgi pakanka visiems: man su 1,92 cm ūgiu, dviems aukštiems bernams po 1,8 ir 1,75 cm ūgio.
Kuro sąnaudos nedidelės, jeigu tinkamai padangas prisipučiat ir nenaudojat prasto kuro. Ir reikia naudoti KRUIZO KONTROLĘ, tik taip turėsite kuro sąnaudas kokios deklaruojamos. Kai vairuotojai pyla š kurą, nežiūri padangų slėgio ir spaudynėja pedalą taip taip, tai anaip, joks auto neįtiks. Už 2000 eurų gaunate komfortą, taupumą, universalumą... Ko dar norėti? atsarginių detalų šrotuose irgi pilna, tinka ir nuo Mazdų, ir t.t.
Volvo V50 D5 aut, 2007m
Puikus automobilis. Kas peikia, turbūt neturėjo kitų markių automobilių. Už tokią nedidelę kainą, gaunate: švedišką dizainą, komfortą, automobilį adaptuotą mūsų klimatui, nerūdijantį, nelūžtantį ... Jis yra universalus, ir miestui, ir užmiesčiui. Teko turėti Honda Accord universalą, tai net ir šiame galima sutalpinti beveik tiek pat. Reikia tik groteles pakelti, kad nevirstų daiktai į saloną ir krauk iki viršaus. Vietos kojoms irgi pakanka visiems: man su 1,92 cm ūgiu, dviems aukštiems bernams po 1,8 ir 1,75 cm ūgio.
Kuro sąnaudos nedidelės, jeigu tinkamai padangas prisipučiat ir nenaudojat prasto kuro. Ir reikia naudoti KRUIZO KONTROLĘ, tik taip turėsite kuro sąnaudas kokios deklaruojamos. Kai vairuotojai pyla š kurą, nežiūri padangų slėgio ir spaudynėja pedalą taip taip, tai anaip, joks auto neįtiks. Už 2000 eurų gaunate komfortą, taupumą, universalumą... Ko dar norėti? atsarginių detalų šrotuose irgi pilna, tinka ir nuo Mazdų, ir t.t.
Volvo V50 D5 aut, 2007m
Labai nusivylėm šia mašina, elektronikos bėdos sekė viena kita, remontas brangus, tvarkyti jau niekas nenori apsiimti, vos tik išgirdę kad
V 50 nori baigti pokalbi, bakas mažas, bagažinė kaip universalo labai maža, gale vietos mažai, kol važiavo tai tikrai smagi, bet daugiau laiko buvo servise nei kelyje. Labai nepatikima masina. Uošvis turi S60 tai labai patenkintas jau kelis metus važinėja.
Volvo V50 1.6D, 2005m
Turėjau šį automobilį du metus ir nusivyliau...nepateisino šis Volvo patikimo automobilio vardo. Rida perkant buvo mažiau 200000 (jei tikėti, pirktas jau važinėtas Lietuvoje kelis metus), bet remontuoti prisiėjo dažnai. Arba Klaipėdoje papuolė nevykę remontinin kai. Keičiau sankabą su išminamuoju guoliu, tai iš Intercar-o įstatytas išminamasis guolis pradėjo leisti skystį kelionėje ir prisiėjo keisti...tiesa, parvežus Intercar-as grąžino pinigus. Pakeistas priekinio rato guolis išlaikė tik metus ir vėl pradėjo užti. Klimato kontrolė gerai veikė tik užmiestyje, nors nupirkus iš karto buvo pakeistas radiatorius ir viskas sutvarkyta. Bet iki galo meistrams taip ir nepavyko sutvarkyti :(. Su varikliu irgi buvo bėdų...reikėjo keisti oro srauto matuoklę, "išoperuoti" ir išprogramuoti EGR vožtuvą, dar kažką daryti, nes buvo dingusi trauka. Galų gale pardaviau, nes pradėjo dūmyti...greičiausiai turbinai artėjo galas.
Iš teiogiamų sąvybių tai patiko tik realiai nedidelės dizelino sąnaudos. Važiuojant užmiestyje 90-100 km/h mažiau 4 l/100km/ Vidutinės sąnaudos 4,2-4,5 l/100 km. Na ir tai, kad žiemą nebuvo problemų su užvedimu.
Volvo V50 D5 aut, 2007m
Turiu Volvo V50, 2007 m., 2,4L, 132 kW, automatą. Iš esmės kokybiškas automobilis, smagiai važiuoja, tikrai gerai traukia, kuriasi iš pusės pasukimo. Tik nusipirkus reikėjo išpjauti DPF filtrą, nes metė klaidą, jog laikas jį keisti, o naujas kainavo kosmosą. Per 4 metus remontuoti reikėjo pusašius, kas tikrai ne pigiai atsiėjo ir vairo užrakto spyną, kas yra super durnas gedimas. Negali užkurti mašinos, nes užsikerta ta spyna. Ir kas baisiausia šitas gedimas kartojasi. Gerai tik tai, kad youtubej pasižiūrėjęs gali pataisyti pats. Dar karts nuo karto nušoka oro srauto matuoklės traukutė, bet ji nauja sostenoj 8 euruskainuoja tai ne didelė bėda. Bet kaip daugiau nei 300 000 km prariedėjusiam automobiliui tai sakyčiau labai neblogai, gedimų nedaug. Apie ekonomiką tai nėra nei kalbos, taisymas brangus, o ir mieste ryja apie 10,5L dyzelio, trasoj geriausiu atveju 7L. Kėbulas niekur nerūdija, salonas irgi viskas super. Jei nebaisu retai, bet brangiai susimokėt už remontą tai rekomenduoju šitą automobilį.
Volvo V50 T5 Summum AWD, 2007m
Kokia gera Volvo
Volvo V50 2.0D, 2004m
Superautomobilį, turiu jau antri metai ir vargo nematau!
Volvo V50 2.0D, 2004m
Turiu automobilį jau 3 metai. Esu labai patenkintas nors automobilis ir ne pirmos jaunystės. Išvaizda ir dizainu nenusileidžia naujesniems automobiliams. Nusipirkau problematišką (nelabai vykusiai suremontuotas po įvykio, bet važiuoti netrukdo). Turėjau reikalų su purkštukais. Pagelbėjo valdymo bloko kompiuterinės korekcijos ir kaitinimo žvakių rėlės tvarkymas.
Taip pat buvo "užlinkusi" turbina. Problemos su slėgio daviklio laidais (užsilankstė ir nutrūko). Bendra remonto kaina nebuvo didelė.
Auto važiuoklė paprasta. Gal kiek sudėtingesnis galas.
Detalių kainos bus didesnės, jei pirksite Volvo dalis, tačiau tinka Ford/mazda dalys, jos kur kas pigesnės.
Labai sudėtingas pakaitinimo žvakių keitimas. Taigi kaitinimo žvakėms siūlau netaupyti ir imti geriausias kokias rasite.
Didelių problemų neturėjau, laiku keisti tepalus, filtrus, susidėvėjusias pakabos detales ir bus ok.
Pats automobilis puikiai surinktas, nebraška ir netraška. Tik gal garso izoliacija, važiuojant didesniu greičiu, galėtų būti kiek geresnė.
Sėdynės pagamintos iš dirbtinės odos, vairuotojo pusėje suplyšo (manau medžiagos kokybės klausimas).
Automobilio kuro sąnaudos mažos (Vilniaus mieste, palakstant- 6,5l/100km, užmiestyje važiuojant 90km/h - 4,5-5l/100km ir atitinkamai).
Auto traukia tikrai labai maloniai. Kuro bakas gal kiek mažokas.
Dėl saugumo sutaupyta vietos ir salone. Ieškant auto didesnei šeimai, siūlyčiau pasidairyti į kitus variantus (tačiau kol vaikai maži, variantas puikiai tiks).
Volvo V50 1.6, 2008m
Įsigyta rugpjūčio 2013 Vokietijoje, komplektacija Momentum. 1.6, Vienas iš sėkmingiausių dyzelinių variklių. Vikas puikios būklės, be įbrėžimų, net plaktukas, su kuriuo avarijos metu reikia išdaužyti langus buvo savo vietoje. Puikus automobilis, matosi, kad gamintojas viska gerai apgalvojo kokybės įgyvendinimas aukščiausiu lygiu. Po 8 tykstančių km. eksploatacijos buvo keistas tik tepalas. Mažas klirensas, tik 135 mm, mūsų keliams šiek tiek per mažas, bet man daugiausiai važinėjant mieste problemų nesukelia. Labai patinka mažos kuro sąnaudos 6.3l/100km miesto režimų.
Volvo V50 1.8, 2006m
Kuro suvartojimas mieste 10.3 L/100km beveik atitinka gamintojo nurodytų. Automobilis turi labai gera garso izoliacija. Muzika Premium Sound – groja įspūdingai 6 diskų CD keitiklis patogūs dalykas. Nors daiktadėžė labai didelė bet, salone trūksta vietos daiktams susidėti. Per 7 mėnesius eksploatacijos atsirado tokios problemos: Vairuotojo sėdynės atmintis dažnai nusimuša ir reikia vėl nustatinėti. Mygtukai 1,2,3 pastoviai susimaišo. Kartais, važiuojant užsidega keleivio AIR-BAG lemputė, bet po techninio aptarnavimo šita problema dingo, tikriausiai sutvarkė. Nustojo veikti galinis keleivio langas, automatiniu režimu. Servise pasakė, kad elektronikos klaida, reikia tiesiog nuleisti langą iki galo, ir vėl pakelti, tada palaikyti 3sek. Iš tikrųjų padėjo. Gerai valdomas automobilis, manevringas, stabilus kelyje.
Volvo V50 D5, 2008m
Automobilis atvežtas iš Vokietijos, su 100.000 km rida. Puikios būklės. Vokietijoje turėjo tik vieną savininką, raudona spalva, D5 variklis, čipuotas Vokietijoje, statramsčiai priekyje ir gale, žeminta važiuoklė. Prieš tai turėjau Nissan Almera, tai po jos Volvo tiesiog uraganas. Automatas veikia puikiai, greitai, turi rankinį valdymą. Labai komfortiška, pakaba yra tvirta, kieta. Yra visos reikalingos opcijos, labai patogi bluetooth funkcija. Automobilis labai patvarus, bet reikia rinktis tik iš patikimų pardavėjų ir geriausiai kad turėtų serviso istorija.
Volvo V50 2.0D Summum, 2004m
turejau volvo s60 d5 mechanika, geriau dar karta pirkciau s60, v50 cia kaip v70 persileidimas, maza masina, vietos nera, bagazine irgi maza,juokas o ne masina, kura sanauda vilniuje apie 8.7-9.5 100km, nors ir dizelis, ir cia dar ziurin i ta kad puse keles vaziuoju greite 80km/h, konsoleje mygtukai mazi, ir kad kaz ka ijungti reikia ziureti i jas, o ne i keli, varyklis irgi niekoks (citroen variklis cia) pakaba ir pavaru deze kiek zinau Ford-o, nors remonto kaina, nors ir pilna komplektacija, negroja mp3 diskus.
Mano patarimas imkit geriau s60, pamirskit apie v50
r nors parasyta kad nuo 0-100 9.6 sek- absurdas, mokios 13sek nemaziau
uzmestyje varant 100km/h sanauda apie 6-7litru
Volvo V50 2.0D Sport, 2007m
Metai vairuoju 2007/03 Volvo V50 2.0D. Rimtesnių gedimų per metus neturėjau, viskas ką teko tvarkyti lietė tik pakabą, smulkmenas, kurias reguliariai reikia keisti visiems automobiliams. Kadangi šis Volvo modelis rinktas ant Ford Mondeo bazės, tai ir visa pakaba iš Fordo, todėl detalės ganėtinai pigios. Variklis labai ekonomiškas, užmiestyje važiuodamas iki 120km/h laisvai telpu į 6 ltr. dyzelino, mieste ima apie 8-9 ltr. Traukos pakankamai su 100 kW. Perkant teko domėtis, kad kitas dyzelinis 1.6D variklis šitam modeliui silpnokas. Automobilio salono medžiagos kokybiškos, plastmasės nebarška, prietaisų skydelis neeilinis, patikti gali ne visiems, bet viskas labai aišku ir paprasta, man asmeniškai patinka. Kaip dideli pliusą galiu įvardinti patogias sėdynes, ilgos kelionės neišvargina. Elektronika veikia be priekaištų, borto kompiuterio rodmenys aiškūs ir ganėtinai tikslūs. Bagažinė galėtų būti didesnė lyginant su kitais universalais, bet jei rimtų krovinių vežioti nereikia, tai daiktams vietos tikrai užteks. Kitas dalykas, kurio negaliu praleisti, erdvė automobilio gale. Aukštesniems nei 180 cm ūgio žmonėms gale ankštoka, du važiuoti dar gali, bet trims aukštiems vyrams jau sunku gale, žemesniems problemų nekyla. Kas liečia išorę, tai neturiu prie ko prikibti, gražaus dizaino automobilis. Vertinant bendrą vaizdą, variklį, komfortą, kainos ir kokybės santykį įžvelgiu daugiau teigiamų dalykų, vertas dėmesio automobilis!