Volvo S40 II D3 Business Pro Edition Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 110 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 9.5 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 5.0 l
Atsiliepimai (8)
Volvo S40 II 1.6, 2007m
Turiu 2007 m. 2,4l benzinas ir nėra problemų, kuras iki 10l mieste
Volvo S40 II 2.0D, 2007m
vairuotojui komfortiskumas tikrai geras net ilgose kelionese, puikiai valdosi, 1.6d labai ekonomiskas bet traukos mazai, triuksmu lygis daug mazesnis nei volksvagenu, moteriskas miesto automobiliukas vyrams nerekomenduoju
Volvo S40 II 2.0D, 2006m
Vazinejausi 7 metus su 2.4 125kw automatu.Kuro ji srebia daugiau nei 535 bmw F10,aisku pas mane buvo amerikonas,ir manau ju rinkai variklius kiek kitokius gamino,nes europietiskas 2,4 125kw visai kitaip atrodo,gal aisku ten skirtingais metais skirtingos modifikacijos buvo,nors nemanau.Zozdiu vilniuje be 16litru nei is vietos.Deze automatine tai totalus pravalas,nesamoningai jugineja begius ir jei nori greiciau pavaziuot tai paprasciau jungti rankiniu budu,tai ir masinos neprismaugi ir greiciau aplenki, kitu atveju arba meta kokius 3700apsuku ir nebekyla ir nesibegeja kai laikai gaza arba dadejus gaza jau kala dugna iki raudonos ir zviegia kaip nezinau kas.Del patvarumo nera labai bloga,gan gerai atlaiko,bet anksciau ir veliau ateina laikas remontuot, o tada jau laikykis brolau :) Kaip kas nebrangu , bet kai kurios detales tai brangesnes negu limuzino klases masinu,as turiu omeny c'mon tai vos ne zemiausia klase visoje volvo gamoje o detales artimos audi A6 ar bmw 5 o kai kas NET JAS LENKIA! Zodziu realiai nepatariu pirkti,yra konkurentu aukstesnes klases ekonomiskesniu ir su pigesne eksplotacija.
Volvo S40 II 2.0D, 2004m
VOLVO S40 2.0 D. 100kw. traukos atžvilgiu geras dyzeliukas. Kokybė detalėse, salone, surinkime. Minusas siemens kuro padavimo sistema.
Volvo S40 II 1.6, 2007m
Nusipirkau iš labai netvarkingo savininko. Salonas buvo baisus. Iš karto pakeičiau tarpinio veleno guolį, spyruoklės, sailenblokus ant priekinių svirčių, ir priekinius stabdžių diskus, už viską gavosi apie 560eu. Dar reikėjo nudažyti galinį bamperį, pažįstamas padare už 90eu. Ir štai mano pirmas Volvo puikiam stovyje. Iš pradžių turėjau labai daug įspūdžių, bet pasakyt nėra ką. Mano manymu jis yra toks, koks turi būti normalus sedanas. Nemažas, nedidelis, viskas taip kaip turi būti. Tiesiog paprastas kasdieninis automobilis, be prabangos. Jokių nereikalingų mygtukų, puikus borto kompiuteris su paprastu valdymu. Išoriškai patrauklus, lengva prižiūrėti, puikios važiavimo savybės. Variklio garsas esant apkrovai mažoms apsukoms dirba kaip mažas traktoriukas. Salone pastoviai girdisi girgždėjimas nuo plastiko, ypač žiemą.
Volvo S40 II 1.8, 2004m
Pirkau 2011 metais 1,8l 125 arklio galių. Mechaninė pavarų dėžė. Puiki garso izoliacija, salonas labai gražus ir patogus. Labai patogios sėdynės, su šildymų. Klimato kontrolė veikia idealiai. Nors mašina ir maža, bet sveria daug, matosi, kai uždarai durys pagal garsą. Įsibėgėja greitai, galios užtenka. Kelią laiko puikiai, valdosi taip pat. Žiema labai komfortiškas. Labai greit sušyla, ilgai laiko šilumą. Pats šilčiausias automobilis, kokį esu matęs. Kalbant apie minusus, kietoką pakabą, bet čia yra normalų tokios klasės automobiliams. Ne mažos kuro sąnaudos, man mažiau 11L/100km nesigauna. Labai greitai baigiasi langų valiklis. Po dviejų metų eksploatacijos prasidėjo nesąmonės. Prieš mėnesi mašina ne priėmė plastikinį raktą, mašina užvesti nepavyko, visa elektronika taip pat nustojo veikti. Teko kviesti evakuatorių. Dažnai neatsidaro priekinės durys. Pastoviai, privažiuojant prie sankryžos šokinėja apsukos. Servise pasakė, kad kompiuterinė diagnostika nieko neparodo.
Volvo S40 II 2.0 Business Edition, 2013m
Prieš tai vairavau Škoda Octavia RS, nusprendžiau nusipirk ramesnį, lėtesnį automobilį, nes atsibodo mokėti baudas už greičio viršijimą. Pasiėmiau naują iš oficialios Volvo atstovybės. Iškarto pamačius savo naująją Volvo pastebėjau, kad Kėbulas labai tvirtas ir kokybiškas, pravažiavus 23000 km nesigirdi jokių pašalinių garsų ir visa tai per labai šaltą orą. Salonas minimalistiniam stiliui . Atrodo gražiai ir tikrai ne pigiai, kaip pavyzdžiui korėjietiškuose automobiliuose. Gera garso izoliacija, salone vietos užtenka, bet važiuojant trise galia sėdintiems keleiviams vietos būs mažoka. Muzika palyginus su Octavia RS labai silpna. Variklis 2.0 su powershift dėže važiuoja normaliai, bet palyginus su Škoda beveik nevažiuoja, aišku čia yra visiškai kitą klasė, tai lyginti tokias mašinas negalima. Žiemą labai greitai sušyla. Powershift dėže skiriasi nuo DSG sklandžių persijungimų Kuro sąnaudos 10-12L mieste. automagistralėse 7-8L. Pakabą kietoka, bet tai nėra minusas. Bendrai galima pasakyti kad Volvo S40 tai automobilis mėgstantiems klasiką, griežtumą, saugumą ir kokybė. Net ir šis mažylis s40.
Volvo S40 II D5 Summum aut, 2008m
2008 metų 132 kw S40. Važiuoja gerai, variklis gyvas. Kuro sanaudos vasarą mieste apie 7,5 - 8 litrus/100, priklauso kaip važiuosi(manau galima ir į 7 ar net šiek tiek mažiau sutilpti). Žiemą būna apie 9 litrus, nes prisideda šildytuvo sudegintas dyzelis ir t.t. Dviem žmonėm, mašina kaip tik. Bagažinė maža, bet šita mašina nebuvo sukurta pervežinėt dideliems kroviniams. Remontas brangokas, bet jei susitaisei originaliom detalėm viską- gali pamiršt apie remontą ilgam. Mašina žemoka, tai kaimo/miško keliukais reiktų atsargiau važiuoti.