Volkswagen Polo IV 1.4 16V Comfortline aut Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.4 l
- Galia:
- 55 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 15.3 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 7.5 l
Atsiliepimai (7)
Volkswagen Polo IV 1.9 SDI Basis, 2005m
Pirkau naudotą 2005 m. gamybos 1.9 SDI. Nors degalų sąnaudos palyginus nedidelės (vid. apie 6l), bet šiek tiek pakėlus apsukas norint įgauti šiokio tokio dinamiškumo dirba garsiai. Važiuojant autostrada klausyti radijo ir susikalbėti - neįmanoma. Pakaba gana kieta, tad komforto mažai, nes jaučiasi kiekvienas kelio nelygumas. Mieste naudotis smagu, nes dėl savo mažo dydžio galima greitai rasti vietą parkavimui, tačiau iš kitos pusės nukečia sėdinčiųjų gale kojos, nes ilgesnėse kelionėse pavargsta ar net nutirpsta.
Pagrindinė problema, tų metų modeliui - tai nekokybiškas (perdirbtas) metalas iš kurio buvo gaminamos kėbulo detalės. Jei pradėjo rudyti, tai nesustabdysi - pasirodžius vienur ar kitur, paplinta labai greitai ir paprastos priemonės nelabai padeda.
Interjero medžiagos gana pigios, tačiau ne pačios prasčiausios kokybės.
Kaip bebūtų keista VW'ui, remonto kartas nuo karto reikalavo - tai galinis valytuvas, tai bagažinės spynelė, tai generatorius, tai kondicionierius, ar dar kas nors.
Automobilis šiaip geras išskyrus tuos pora trūkumų.
Volkswagen Polo IV 1.4 TDI Comfortline, 2007m
Pirkau naują. Vidutinės kuro sąnaudos 6l, patikrinta. Pakaba pakankamai kieta, 3 cilindrų variklis, ant laisvųjų apsukų dirba gana triukšmingai. Dinamika man labai patinka, toks mažas variklis, o traukia įspūdingai. Automobilių spūstyse jaučiasi labai patogiai, paleidi sankabą ir pati važiuoja. Kėbulas nudažytas kokybiškai, ir pats kėbulas yra tvirtas. Salonas surinktas kokybiškai, nesigirdi jokių pašaliniu garsų, sėdynės kietos, bet patogios. Gale sėdintys ilgą atstumą nepravažiuos. Triukšmo izoliacija nelabai gera, bet tokios klasės automobiliuose tai nėra minusas. Tikras miesto automobilis. detalės nebrangios, remontas taip pat nėra brangus. Išskyrus važiuoklės remonto jokių rimtų problemų neatsitiko. Kondicionierius puikiai šaldo vasaros metu.
Volkswagen Polo IV 1.2 Basis, 2002m
Automobilis pirktas Vokietijoje su 78000km rida. Iškart po pirkimo buvo suremontuotas starteris(apie 90eu),po 2 mėnesiu sugedo užvedimo spynelė keitimas ir kodavimas kainavo apie 130eu. Surūdijo visas kapotas, teko keisti naujų. Pravažiavus 10000km pakeičiau visus filtrus, tepalo, kuro, salono, kainavo apie 100eu. Visi diržai su įtempėjais ir vandens pompa kainavo 350eu. Iš svarbiausiu aptarnavimo aspektų tai viskas. Bendrai automobilio įvaizdis labai geras. Mažas, greitas, visada galima rasti kur priparkuoti. Pakankamai didele bagažinė tokiam mažam auto. Priekyje vietos užtenka, gale sėdintiems kojoms vietos per mažai, važiojant ilgą atstumą greitai pavargsit. Tikras miesto automobilis. Jeigu jūs ieškote patikimo ir ekonomiško automobilio imkite Polo.
Volkswagen Polo IV 1.4 FSI, 2003m
Pirkau naują 2003m. Mašina pravažiavo 320000km. Išlaikymo kaina nedidele. Pati mašina mažytė, greita, nors ir variklio litražas tik 1.4. Surinkimo kokybė aukštam lygyje. Iš pradžių remontą atlikinėjau oficialioje atstovybėje, bet veliau pakeičiau į paprastą servisą. Atstovybėje kainos labai dideles, palyginus su garažų meistrais. Nors ir nepasitikiu tokiais meistrais, bet turiu pažįstamą žmogų, ir jis viską labai kokybiškai sutvarko. Kartą per 2 mėtus reikia tvarkyti važiuoklė. Daugiau jokių problemų neturėjau. Tik teko nudažyti kapotą, nes nuo akmenukų pažeidžiami dažai dėl to kad mašina yra žema.
Važiuojant trasoje 5 bėgių kuro sąnaudos fantastiškos: 2.5L/100km! Mieste, su 1, 2 pavara kompas rodo 12L/100km. Gerai ir patogiai reguliuojasi sėdynės, aš su 160cm ūgiu ir vyras su 190cm lengvai galime nustatyti pagal save.
Volkswagen Polo IV 1.4 TDI Q-Line, 2006m
Automobilį turiu daugiau nei metus. Bendrai paėmus esu juo patenkintas. Džiugina nedidelės kuro sanaudos. Vilniaus mieste per didelius kamščius naudoja apie 6-6,5 l/100km, be kamščių apie 5,5 l/100km. Užmiestije važiuojant 90-100 km/h sunaudoja 4-4,5 l/100km. Kuro sanaudas labai įtakoja vėjas. Važiuojant prieš stiprų vėja kuro sanaudos gali padidėti ir vienu litru. Važiuojant greitkelyje mažo automobilio sindromo nesijaučia. Viduje pakankamai erdvus. Salono kokybė kaip tokios klasės automobiliu pilnai tenkina. Bagažinės erdvės dar nei karto nepritrūko.
Šis Polo antras automobilis kuri turiu su trijų cilindrų varikliu. Kaip tokio variklio trauka įspūdinga. Visdėlto sukimo momentas 195 NM. Kalbos apie didelę variklio vibracija dažniausiai paistalų lygio. Savaime aišku, kad šis motoras nedirbs taip pat tyliai, kaip bendzininis variklis. O jeigu salone labai jaučiama variklio vibracija, tai jau kažkas negerai su purkštukais.
Detalių ir remeonto kainos nedidelės. Viskas paprastai padaryta. Džiugina, kad variklio skyriuje daug erdvės. Nesudėtinga pačiam ką nors pasikeisti, kad ir pagrindinį diržą.
Norintiems nedidelio, parasto ir ekonomiško automobilio tikrai jį rekomenduoju.
Volkswagen Polo IV 1.4 TDI Basis, 2003m
Turėjau tarnybinį tokį automobilį, rinkausi būtent dėl kuro sąnaudų. Mieste pravažiuodavau su juo praktiškai tiek pat kiek užmiestyje. Automobilio tikrai negailėjau ir spaudžiau kaip priklauso, kuro sąnaudos niekada nebuvo didesnės nei 6L/100km, vidutiniškai 5-5,5L/100km. Jis gerai jaučiasi tiek mieste, tiek užmiestyje. Salonas erdvus, lubos aukštos, važiuoklė kietoka, bet toks automobilis minkštas būti negali.
Volkswagen Polo IV 1.4 TDI Basis, 2003m
Automobili pirkau Anglijoje, nes reikejo mazo automobiliuko, kad butu pigus draudimas ir keliu mokesciai. Siaip nepirkciau tokiu masinu su 1.4 varikliu, maziausiai ieskociau 1.9tdi. Taigi nusipirkau as ji uz 2000 svaru arba 8000 litu. Iskart isedes ir pabandes pavaziuoti likau patenkintas- patogus, labai erdvus, smagiai riedantis automobiliukas. O trauka isties gera, turint omeny, kad tai 55kw. Pradejes ilgiau vazineti pastebejau, kad jis sunkiai vaziuoja mazomis apsukomis (reikia laikyti virs 2000 apsuku). Mieste neymanoma vaziuoti ketvirta pavara, nes trukcioja, o vaziuojant trecia pavara girdisi variklio didelis uzimas. Dar viena beda ta, kad kamsciuose vaziuojant reikia deginti sankaba, nes motoras sunkiai tempia mazu greiciu. Buvau nuvaziaves pas mechanika, galvojau, kad sankaba netvarkinga, ar siurblys i pabaiga. Taciau serviso meistras patikino, kad tai normalu sitai masinai su tokiu varikliu. Be to jis pasake, kad sitas variklis yra labai neekonomiskas. VW sumazino variklio kubatura, bet masinos mase liko ta pati, todel 1.4 55kw varikliukui sumku tempti 1100kg sveriancia masina. Dar vienas didelis minusas tai, kad variklis yra triju cilindru, todel labai netolygus jo darbas, didele vibracija variklyje, kuri jauciama ir salone. Dar apie sanaudas: nesuprantu kaip sitas vw polo su 1.4tdi varikliu priskiriamas prie paciu ekonomiskiausiu automobiliu. Tiek internete, tiek serviso knygeleje parasyta: mieste 5,5 uzmiesty 3,9 vidurkis 4,5. Realios sanaudos mieste 8 litrai, pats tuo isitikinau vazinedamas i darba. Su 6.5 litro nuvaziavau 47 milias, labai nespausdamas. Tokias sanaudas man prognozavo ir servizo meistras. Automobili turejau du menesius, bet dziaugiuosi ji pardaves, nes sitas 3 cilindru variklis tikras galvos skausmas del sanaudu ir vaziavimo komforto. Visada buvau VW gerbejas, bet su siuo varikliu mane Volkswagen labai nuvyle.