Volkswagen Phaeton 3.2 V6 (5 os.) Atsiliepimai

Volkswagen Phaeton 2003-2004
Darbinis tūris:
3.2 l
Galia:
177 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
8.6 sek
Vid. degalų sąnaudos:
11.4 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 6 0
Vidutinis vertinimas: 4.5
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (6)

Volkswagen Phaeton 3.2 V6 (5 os.), 2004m

2018-03-11
Kokybiškos interjiero dalys, gražus kėbulas, gera garso aparatųra, orinės važiuoklės privalumai, pasiaukštinti kada reikia, pasiminkštinti, kada norisi, masažo sedynes ir t.t...
Senas automobilis jau 2004m yra jau tu smulkmenu nusidevejusiu, bet labai mazai palyginus su kitais auto.

Iš visų limuzino klasės automobilių maždaug tų pačių metų, šiame važiuoti yra maloniausia. Turiu jau puse metų, tai nei explotaciniai kaštai nenugazdino, nei kuro sanaudos nei dar kažkas. Pas mane 4 virtu pilnai limuzino klases komplektacija. Tai komplektacijos gausa tiesiog praveria akis iki dar didesnio džiaugsmo, zinoma kol viskas veikia

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Volkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 4M L (5 os), 2006m

2017-10-20
privalumai tai tokei ka kely spustelejus pedalalenki visus lenki be vargo
nematau as tu trukumu dideliu

Labai geras auto, taisymas brangus aišku, bet važiuoja gerai taisyti reikia ne garažiukuose o servizuose wolsvageno ir bus ok. Turiu 5litrų dyzelį ir nesiskundžiu

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Volkswagen Phaeton 3.2 V6 (5 os.), 2003m

2016-08-11
tai isvaizus erdvus komfortiskas automobilis,nebrangios dalys gera garso aparatura,prabangus ir kokybiskas salonas
Per tris eksplotavimo metus trukumu nepastebejau

Puikus ir patikimas automobilis geras neturintis bėdų 3.2 ne fsi variklis kuro sanaudos vidurkis 12l.patikima ir sandari air matic sistema turbut lauzynuose del to ir kainuoja dalys du ar tris kartus pigiau negu audi a8.stovi du akumuliatoriai jeigu netycia klausydamas muzikos izkrausi komforto akumuliatoriu visada uzkursi su antru starterio akumuliatoriu

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Volkswagen Phaeton 3.0 V6 TDI DPF 4Mot (5os), 2009m

2015-12-08
Puikus, prabangus, verslo klasės automobilis. Suteikia daug gerų emocijų, lengvai valdomas, dinamiškas, tylus, įspūdinga garso izoliacija, kokybišką stereo sistema. Patogus ir komfortiškas salonas, didelė bagažinė. Patvarus, prabangus dizainas nenusileidžia MB ir Audi šioje klasėje.
Labai brangūs kuro sistemos remontas, reiklūs kokybiškam kurui.

Prieš tai turėjau Mercedes W220 5.0 2003m. Senau norėjau pakeisti ir taip nutiko, kad įvažiavo į manė taksistas. Nuo jo mašinos beveik nieko nebeliko, o mano Mersas stipriai nukentėjo. Gavus draudimo išmoka ir pardavus Mercedes nuvažiavome su draugų į Vokietija. Radome Phaeton 2009m. Restyling, rida 158000. Atsisėdus iškarto pajutau skirtumą tarp jo ir MB. Daug komfortiškesnis, dėl dinamikos Phaeton iš vietos startuoja labai gyvai, bet po 100km/val atsilieka nuo MB, bet važiuojant 200km/val greičio išvis nesijaučia, garso izoliacija puiki, važiuoja labai minkštai, yra keturių pozicijų amortizatorių reguliavimas. Pirmas techninis aptarnavimas buvo toks, pakeičiau tepalus, filtrus, pagrindinio diržo rolikus, ir klimato kontrolės varikliuką. Visas malonumas kainavo 700eu. Buvo vasara, ir su žmona nusprendėme nuvažiuoti su naują mašina į Serbija. Niekur neskubėjom, važiavom lėtai, viskas buvo idealiai iki to momento kai reikėjo užsipilti degalų, žodžiu viskas baigėsi tuo, tęsti kelione teko ant evakuatoriaus. Kelione truko 10val. Atvykus iki vieninteles Volkswagen atstovybės tuose kraštuose išaiškėjo, kad tie 40L dyzelio buvo maišytas benzinas ir visi 6 purkštukai mirė. Remonto kainą 6200eu. Taip ir baigėsi mūsų atostogos Serbijoje. Bet nuo to mano nuomonė apie šį automobili nepasikeitė, kaip sakant pats kaltas, vis tiek automobilis yra puikus ir aš juo labai džiaugiuosi.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Volkswagen Phaeton 4.2 V8 4Mot. (5 os.), 2006m

2015-12-08
Adekvatus automobilis už protingą kainą. Labai daug privalumų, puikus, prabangus, komfortiškas automobilis.
Greitai krenta kaina. Labai lėtai atsidaro elektro bagažinė, net nervina. Brangus remontas. Brangios detalės. 4.2 variklių traškėjimas.

Apie Phaeton galima pasakyti tik viena dalyką – Puikus automobilis tiems, kas nenori išsiskirt iš bendros masės ir reikią nuvažiuoti iš taško A į tašką B su komfortų. Variklis puikus, važiuoja labai dinamiškai, nors ir automobilio svoris 2,7t. Bet jeigu dažnai spausti akceleratorių kuro sąnaudos būs nežmoniškos. Nors su tokių automobilių nesinori niekur skubėti. Mano yra brangiausios komplektacijos, su visoms opcijoms, bet jomis beveik nesinaudoju. Audio sistema groja puikiai, bet mp3 neskaito. Pirkti šį automobilį iš paskutinių pinigų tikrai nepatarčiau, nes išlaikymas atitinka tokios klasės automobiliams. Dabar apie mano problemas, su kuriai teko susidurti. Kaip ir daugelių 4.2 variklių savininkai turiu problemą su grandinės hidro įtempėju. Užvedant variklį girdisi traškėjimas. Vieno įtempėjo kainą apie 300eu. Labai brangios padangos, mano R20 kainavo 200eu už vnt. Tepalo keitimas variklyje ir pavarų dėžėj kainavo apie 350eu. Ir dar pakeičiau lambda zondą, 50eu. Žodžiu po pirkimo remontas man kainavo 1300eu su darbais. Čia neskaitant to, kad prieš pardavimą savininkas pakeitė visus diržus ir man nereikėjo. O tai labai brangūs malonumas.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Volkswagen Phaeton 3.0 V6 TDI DPF 4Mot (5os), 2013m

2015-12-08
Prabangus, labai daug elektronikos, Dvd grotuvas, cd keitiklis, labai erdvus salonas, reguliuojama pakaba, solidžiai atrodo. Pasakiškas komfortas.
Vairas be šildymo. Purvinasi galinė vaizdo kamera, dėl to nieko nesimato, tenka valyti. Mažai vietų sudėti smulkmenas.

Super automobilis. Gražus, solidus. Salonas labai erdvus, ypač galinėse sėdynėse. Kelyje stovi tvirtai kaip traukinys važiuojant bet kokių greičių. Pakaba reguliuojasi pagal kietumą. Su sportinių režimų nors ir 140km/val į posūkį įeisite. Puikus valdomumas, puiki garso izoliacija. Važiuojant 150km/val galima ramiai kalbėti į klausyti muzikos. Dvigubi langų stiklai. Labai geras kondicionierius, keturių zonų klimato kontrolė. Tepalo beveik nevalgo. Automobilis tinka ir mieste ir užmiestyje, pakabą galima pakelti iki krosoverių lygio. Labai malonu važiuoti šiuo automobilių ilguose distancijose, ypač gale. Muzika groja labai kokybiškai. Labai patinka DVD grotuvas centrinėje konsolėje. Cd keitiklis ir USB jungtis daiktadėžėje, bet tai dar ne viskas. Galiniams keleiviams įmontuoti monitoriai su ausinėmis. Labai patogi opcija galinė vaizdo kamera, tik kartais per lietų nuo purvo reikia valyti kameros objektyvą. Nepatiko kad medinis vairas be šildymo.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2003 - 2004 (2003, 2004)