Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 4Mot. DSG Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 130 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 8.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 5.9 l
Atsiliepimai (18)
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF 4Mot. Highline, 2009m
Pakankamai talpus ir patogus automobilis šeimai su tikrai ne prastu kainos ir kokybės atžvilgiu. Jei buvo saugotas, neturės riebių problemų. 4motion nors ir ne quattro, bet darbą gerai atlieka - duoda pasitikėjimo ant slidaus paviršiaus, tačiau prideda gerą litrą kuro sąnaudoms (labai norint, galima atjungti, bet tuomet praslydimo kontrolė kiek mažiau reaguos). Surinkimas kaip visų VW. Nėra prastai, bet ir ne mercedesas. Kai kurių trimų panėlių mygtukai trinas ir lupas - nepatarčiau valyti salono plastmasių su didelės koncentracijos alkoholiniais valikliais. Ne "premium" modelio garso izoliacija nedžiugina.
Galų gale, renkuosi, jog automobilį rekomenduoju. Jei jums reikia pakankamai patikimo, saugaus ir patogaus šeimyninio automobilio, tai geras variantas. 2.0TDI DPF 4mot specifikacija gera, bet, visgi, gal labiau už paprastą 2.0TDI būčiau - vien dėl mažesnių sąnaudų ir DPF filtro ramybės.
Volkswagen Passat B6 1.9 TDI Trendline, 2007m
Turiu du metus, dar nepavedė nei karto, mažos kuro sąnaudos, patvarus variklis, patogiai, maloniai važiuojas, per tuos metus neskaitant tepalo bei kitų svarbių dalykų, reikėjo pasikeist tik rankinio varikliukus ir pasitvarkyti rūdis.
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Highline DSG, 2008m
Tepalą rijo po litrą 1000km... Benzininis Passat B6 2.0 , 150AG. Pirktas su serviso knyga ir gan nedidelė rida. Po vizito į servisą paaiškėjo kad tokia visu benzininiu 2.0 varikliu problema. Kentėjau kol baigėsi kantrybė, nes dar ir varė tepalą I alsuoklį ir oro filtrą. Po gražiomis plastmasėmis viskas skendo tepale... Pardaviau ir labai džiaugiuosi
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Highline DSG, 2006m
Geras auto tik reikia prižiūrėti kaip ir visus auto ir nebus jokių problemų.
Volkswagen Passat B6 1.9 TDI Comfortline, 2006m
Sveiki visi,
turiu šį automobilį jau ketvirti metai. Specialiai ieškojau su 1,9 tdi varikliu, kurie turi patikimo variklio reputaciją. Bet per visus naudojimo metus nusivyliau automobiliu visiškai ... Pirmuose metuose pasirodė tepalas aušinimo skystyje, tad teko keisti aušintuvą. Nuo pat įsigijimo variklis buvo kiek guminis. Patikrinus normaliame servise buvo pasakyta, kad problema yra dujų skirstymo mechanizmas - išardžius paaiškėjo, kad tiek skirstymo velenėlis, tiek kompensatoriai tiek velenėlio įdėklai jau susidevėję, todėl teko viską keisti. Po kurio laiko dingo salono šildymas - pasirodo trūko galvutė ( mikrotrūkimas ) ir kompresija sudarydavo oro kamščius, tad teko keisti galvutę su visais jos elementais ... dar vėliau sugedo priekinio stiklo valytuvai- atrodo kas čia tokio, bet problema didelė, nes toje modifikacijoje įdėtas Mitsuba japoniškas mechanizmas su visa elektronika ir jokie BOSH netinka, tad teko gerai pavargti kol radau tokį patį. Elektrinis stabdys ir kaladėlių keitimas tai dar viena problema - trūkinėja varikliukų korpusai, oksiduojasi jungtys ir kompas nematydamas varikliukų meta klaidas, neatleidžia kaladėlių arba jų neužstabdo, tuomet rėkia signalizacija ir pan. Ko nesitikėjau tai korozija ant galinio dangčio, po durelių juostomis, ant kapoto ir net radau ant stogo. Žodžiu automobilis kuris labai mėgsta servisą ir žiauriai plonina piniginę, o nuvertėjimas siaubingas ...
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 4Mot. Highline, 2005m
VW passat 2,0tdi b6 highline 4motion. Neabejotinai savo klasėje praktiškiausias, patvariausias, talpiausias, ekonomiškiausias ir pigiausiai eksplotuojamas automobilis. Prieš tai rašiusiam komentarus apie nesibaigiančius gedimus girgždėjimus nesivedimus ir panašiai vienintėlis patarimas nereikia pirkti su milijono rida ir viso to tikrai nebus. Net neabejoju kad rida nustebintu pati :D Patikrinti automobilio rida labai paprasta paskambinus i bet kuria vw atstovybe ir pasakius vin kebulo numeri arba tiesiog pajungus vag-com laida .
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Highline, 2006m
VW Passat b6 2006 2.0 Highline BKP (-291 000km)
1. Išorė: pats automobilis iš išorės visai gražus, led žibintai gale, chromuotos apdailos, didesni ratai visumoje atrodo labai neblogai. Vw mylėtojams patiks paprastas bet kartu ir gana sportiškas automobilio dizainas. Minusas - net 2008;2009 m šio modelio pasatams jau daugelyje vietų yra korozijos židinių ant bagažinės dangčio, arkų, sparnų, durelių...Maniškiam dar palyginus nedaug (porą rūdelių ant bagažinės, durelių kampuose).
2. Viduje visas mygtukų ir prietaisų išdėstymas per daug nereikliam vairuotojui mėgstančiam vw automobilius įtiks, bet tikrai niekuo nenustebins. Plastmasės girgžda, prastoka garso izoliacija - greičiau važiuojant girdisi šniokštimas, lėtai važinėjant mieste - gana garsus variklio triukšmas. Greitai nusitrina dažnai "čiupinėjamos" dalys: šviesų jungiklio, langų, rankinio mygtukai, porankis ir kitos salono detalės. Savo auto daugumą nusitrynusių plastmasių jau pakeičiau. Praktiškai visuose šiuose passat modeliuose iš po panelės sklinda klimatroniko garsai. Nuolatos ten kažkas "braška" darinėjantis sklendėms. Dažnai sugenda tie patys motoriukai darinėjantys sklendes arba elektrinis pašildytuvas. Kas antras mano matytas šio modelio pasatas turėjo vienokių ar kitokių bėdų su šildymu-šaldymu. Saviškiam sukišau jau virš 400e bet vistiek žiemą auto vos vos šyla.
3. Važiuoklė minkšta, smagi. Su mažais r16 ratais nieko nesijaučia, labai malonu važiuoti. Palaksčius prastesniais keliais, žvyrkeliais vis kokia traukelė ar šarnyras pradeda klibėti, barškėti. Detalės nebrangios, bet bent jau mano ateju važiuoklę tvarkyti tenka dažnokai. Per pusantrų metų stabdžių kaladėlėms, diskams, amortizatoriams, traukelėms išleidau apie 400e.
4. Variklis: 2.0 tdi BKP skelbiami kaip patys blogiausi motorai ne be reikalo. Gal tik man taip nepasisekė bet savo automobiliui išleidau krūvą pinigų turbinos remontui, diržų, filtrų, tepalų keitimui. Buvo nulėkusi interkūlerio šlanga, prakiuręs radiatorius ir dar keletas smulkesnių gedimų. Po visų remontų vis tiek dažnai reikia dapilinėti tepalą. Šaltam motorui kažkas "kalena". Žiemą jau sunkokai nori užsivesti. Išleista virš 800e ir galo tikriausiai dar nesimato. Paguoda bent ta, kad prieš auto įsigyjimą buvo pakeistas visas sankabos komplektas ir purkštukai.
5. Elektronika: elektrinis rankinis labai dažnai pasitaikanti šių passatų problema. Mano atveju prasisukau pigiai pakeitęs tik rankinio mygtuką tačiau žiemą vistiek dažnai rankinis meta klaidas skydelyje. Rankinio varikliukų keitimas nepigus, o pačiam pasikeisti ne viskas taip paprasta. Aplamai žiemos metu atšąlus orams iki -2 krūva problemų: nebesidarinėja durelės ir bagažinė, užšąla durelių troseliai, norint pasitvarkyti pačiam tenka išardyti kone visas dureles + išimti stiklus. Prie dar didesnių šalčių auto sunkiai kuriasi. Šiuo metu pradėjo "durniuoti" multifunkcinio vairo mygtukai. Nebešyla keleivio sėdynės atlošas.
Ne veltui visur minimas, kaip blogiausias VW kūrinys apskritai. Motoras 2.0 103 kw ne veltui tarp prasčiausių visam pasaulyje 4ever. Mėgstamas vagių auto, dažnai vagiamos multimedijos. Per pusantrų metų būtent šio modelio kaina nukrito per 1000e + dar beveik dvigubai tiek sukišta į jo "einamus" ir "netikėtus" remontus. Naujesni 2008 bluemotion automobiliai šiek tiek patikimesni, tačiau vistiek išlenda labai erzinančių ir netikėtų gedimų. Prieš perkant šio modelio automobilį visiems siūlyčiau gerai apsvarstyti kitus įmanomus pasirinkimus.
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Comfortline, 2008m
GERAS AUTOMOBILIS TIK REIKIA PRIŽIŪRĖT NEAPLEISTI TAI IR BRANGU NEBUS
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Comfortline, 2007m
Passat b6 2,0tdi pd 4motion highline. Nuostabus automobilis ir kas rašo kad purkštukai ar rankinio varikliukai brangus sankabos ir panašiai tai nereikia pirkt su 500000 rida ir nebus tokių problemų, o ir joms iskilus kainos juokingos,rankinio varikliukas pilnai restauruotas su pakeitimu ir garantija 50e, purkstuko restauravimas iki 100e bet cia tokie remontai kur pakeisi ir pamirsi visam laikui.. kaip tokio dydzio ir svorio masinai kuro sanaudos tiesiog juokingos iki 8 litru mieste su r18 ratlankiais traukos per akis .stabilumas nepalyginamas su jokiais bnw kur palijus ar pasnigus pilni grioviai :D
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Trendline, 2007m
Naudojuosi daugiau kaip metai ir iš 10 balš duodu 7 :) for pumpeduse
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Highline, 2010m
Prastas auto, šiek tiek geriau nei b5 bet vistiek atbulai viskas gaminta. Triukšminga važiuoklė, prasta garso izoliacija, variklio dirbimas kaip traktoriaus, prasta komplektacija net ant highline, amžinos purkštukų bėdos, brangus remontas.
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Highline, 2007m
Pirkau šį automobilį, nes patiko dizainas ir šiaip pagal mašina normali kaina.
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Comfortline, 2005m
GERAS AUTOMOBILIS TIK REIKIA PRIŽIŪRĖT NEAPLEISTI TAI IR BRANGU NEBUS
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Highline, 2007m
Atitinka norus
Volkswagen Passat B6 1.8 TSI Highline DSG, 2010m
Pradėsiu nuo populiarios DSG pavarų dėžės. Galima pasakyti kad šita dėžė yra šiuo automobilių ir trūkumas ir privalumas. Persijungimai nesijaučia, keičiasi tik tachometro apsukos. Dinamika puiki, ekonomiška. Bet! Persijungiant į žemesnė pavarą, jinai yra žiauriai lieta, šita dėžė tiesiog negali persijungt pavarą nuo penktos iki antros ir panašiai. Jį persijunginėja pavaras paeiliui, 5,4,3,2 ir t.t. Nuo to krenta dinaminės savybės. Nei sportinis, nei aktyvus režimas nepadeda. Labai letai perrenka pavaras ir nekreipia dėmesio į jūsų komandas. Veidrodėliai... Kodėl jie tokie maži? Nieko per juos nesimato, salono veidrodėlis toks pats, net galinis stiklas netelpa, važiuoji kaip tanke. Patogi kruizo kontrolė, labai geras borto kompiuterio ekranas, simboliai lengvai skaitomi. Labai didele bagažinė. Salone daug vietos net atitraukiant priekinės sėdynės iki gali iš galo sėdintis turi pakankamai vietos kojoms. Pakabą yra kieta, bet kelyje stovi tvirtai. Elektrinis rankinis stabdis tikrai ne mums. Jis nenusiima kol neprisisegsi saugos diržo. Žiema kartais reikia rankinio stabdžio padaryti apsisukimą, bet su elektrinių tai padaryti neįmanoma.