Volkswagen Passat B3 Variant 1.8 GL Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.8 l
- Galia:
- 55 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 16.0 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- -
Atsiliepimai (6)
Volkswagen Passat B3 Variant 1.8 GT, 1988m
Надёжный и простой в обслуживании.Езжу уже 10 лет так что знаю этот патомобиль очень хорошо.
Volkswagen Passat B3 2.0 GL aut, 1991m
Man pasisekė nupirkti Lietuvoje nevažinėta egzempliorių už 900 eurų. Mano Passačius buvo 2 senukų vokiečių. Tipinė istorija kuri buvo patvirtinta vokiškais dokumentais kurių kopijas saugau labiau negu save. Nupirkau su rida 201828 km. Dabar rida yra 235430. Ką aš dariau tai pasikeičiau 3 kartus tepalus, 1 kartą pagrindinį diržą, 1 kartą kuro filtrą, 1 kartą stabdžių kaladėles, 1 kartą atraminius guolius su gumom. 1 kartą stabdžių diskus su kaladėlėm bei taip pat paskutinį išmetimo bakelį. Kėbulas kaip beveik 30-ies metų senumo tai beveik be rūdžių. Tiesiog reikia prižiūrėt kėbula kaip priklausom. Kas rašo kad priekinė lūpa tai trūkumas tai tiesiog nemoka parkuotis. Kas liečia automatą tai šis agretas daug mano pakeleivių nustebimo ypač, kad galima pasirinkt tarp Economy ir Sport rėžimų.
Volkswagen Passat B3 Variant 1.6 TD CL, 1989m
Pasiseke nupirkt mazai vaziuota, grazu ir visiskai nedrozta. Puikus automobilis nuvaziuot i darba. 100km po miesta nuvaziuoju su 5,5l dyzelio. kaip 1,6 traukia labai gerai. daugiau nera ka pasakot- visi zino, kad tai darbinis arkliukas skirtas nusigaut nuo cia iki ten... Remontuot teko tik priekines atramas ir granata. Viskas labai pigu. Salone viskas veikia be priekaistu, peciukas sildo puikiai. Ganetinai nebloga garso izoliacija. Tiesa, komforto nerasta- viskas baigiasi centriniu uzraktu, vairo stiprintuvu ir ABS. Odiniu sedyniu kokybe puiki- per tiek metu ir kilometru nusitryne tik minimaliai. Vaziuokle kietoka, uztad ant kelio stovi gerai. Is esmes geras automobiliukas tikslui pasiekt. turbut turesiu ir mylesiu dar daug metu ji.
Volkswagen Passat B3 1.8 16V GT, 1989m
Taigi turėjo tėvukas passata b3 1,8 GT benzas dujos, unversalo kebule. Galiu pasakyti, kad tai puikus darbinis arklys, komforto nulis, bet uztai galvos neskauda, genda retai, veza daug ir viska, o kuro sanaudos ir traukos santykis puikus. Apie 10 duju eme. Na teko ji paremontuoti, bet rimtu gedimu nebuvo. Detales labai piogios. Pasatas buvo visiskai negailimas, pastate namus su juo, suveze daugybe daugybe statybiniu medziagu, vaziuodavo per buzynus, niekas ten jo per daug nei plaudavo nei ka.. palaudavo lietus ji. Atvazinejom apie 8 metus su juo, investicijos minimalios, o naudos daug atnese. Poto pardavem tipenui kuris veze su juo benza is ruskyno. Man atrodo po siai dienai jis dar su juo vazineja. Na ka galiu pasakyti, tai puikus qautomobilis kaime, prie ukio, prie statybu, tikrai geresnio nerasit. Per visus ekspoatvimo metus supuvo tik galinis dangtis, daugiau nei rudeles nesimate.
Taigi isvada: Tai puikus auto darbui, kaima pas karves, prie statybu, ir tiems kam nedega su juo vaziuoti, rekomenduoju visu 100 procentu:)
Volkswagen Passat B3 2.0 16V GL, 1989m
Turiu 1989 08 metų sedaną. gavau už 1,3k, dar tiek pat sukišau sankabai ir kuro sistemos remontui. Dabartinė vertė su draudimu ir TA ~3kLT. Traukia tikrai smagiai, nebaisu lenkti kelias fūras iškart. Visos rūdys nusipirkus - slenksčiai sulankstyti nuo domkrato ir kelios rūdelės ant bagažinės dangčio.
Elektronika - el. reguliuojami ir šildomi veidrodėliai, el. langai, šildomas galinis langas, borto kompiuteris ir kt. - viskas veikia puikiai.
Sureguliuotas valgo 8-12 benzino ir 10-14 dujų - priklauso nuo važiavimo stiliaus.
Esu patenkintas ir nežadu parduoti, pasiliksiu kaip hobį ir dailinsiu po truputį.
Volkswagen Passat B3 1.6 CL, 1993m
Masina isties gera. Pigios dalys ir didelis ju pasirinkimas, kiekvienoje daliu parduotuvje ju rasi. Ideali masina darbo tikslams. Gali krauti labai daug, atlenkus galines sedynes galima ir patogiai issimiegoti neriecint koju (mano ugis 1,8m). Patogumo ir komforto nera labai daug, bet jei reikia patogumo tai tam yra "prancuzai" ir "italai". Bet uztat patvarumas super, tikra kokybe. Elektronikos beveik nera, isskyrus automatinius veidrodeliu, o jei nera tai ir negenda :). Valina neblogai, isvietos gal ir neypatingai, bet isibegejes 5 pavara lengvai kyla i kalna. Variklis ganetinai triuksmingas. Nusipirkti toki neuzdrosta nera lengva, nes paprastai is jo isspaudziama viskas, bet pasikartosiu, susiremontuoti vaziuokle daug nekainuoja, o variklis neuzmusamas. Klasika, nykstantis po truputi automobilis, taxistu svajone, idealus ukininkams.