Volkswagen Lupo 1.7 SDI Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.7 l
- Galia:
- 44 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 16.8 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 4.4 l
Atsiliepimai (9)
Volkswagen Lupo 1.4 TDI, 2000m
Fainas, manevringas automobiliukas, kaip u= tokius pinigus - pats tas
Volkswagen Lupo 1.7 SDI, 1999m
Labai manevringas, mažai kuro ima lengva parkuotis, tvirta važiuoklė, turiu 4 metus jokių problemų žiemą kuriasi prie visokios temperatūros, detalės nebrangios ir keist reikėjo tik filtrus, rankinio troselį labai geras automobiliuks pradedantiems vairuotojams ypac merginoms paliginus gerai traukia 130 be problemu su bemvais lenktiniauju,mano benzinas nezinau kaip su dizeliais,tik bagazine mazoka jei reik ka daugiau parsivezt,bet sulankscius sedines pakanka dar privalumas bent jau mano dugnas cinkuotas ir visai rudziu nera
Volkswagen Lupo 1.7 SDI, 2002m
Labai patvarus ekonomiškas automobilis. Buvo pridėta galios pakeistos kai kurios detalės maksimalus greitis nuo kalno buvo 190 km/h . Taupus iki 100km/h . Labai manevringas, greitai pajuda iš vietos. Sunkiai įsibėgėja nuo 90 km/h .
Volkswagen Lupo 1.0, 2000m
Labai patikima, manevringa, ekonomiška mašina. Pas mane 1,7 SDI, variklis neužmašamas. Kuro valgo trasoje : 80 km/h -3,2 litr ; 100 km/h - 4 litr. (pevėjui buvau išspaudęs 109 km su 3,1 litru ;) ) Mieste 4,5 litr / 100km. Yra kondicionierius, vairo stiprintuvas ir el. langai. Konforto neperdaugiausia, bet mieste nuvažiuoti į darbą, pasiimti vaiką ar į parduotuvę - pats tas. Dalys tikrai pigios, bet ir gesti mažai kam yra (nei turbinos nei kitų įmantrių daiktų). Bėda gal jei kas nori gale atsisėsti ;) - trumpoje kelionėje galima, ilgesnėje už vairuotojo (mano ūgis virš 190) gan nelabai telpa ir kūda mergina ;D Kėdės išsilanksto, durys plačios - įsėsti tikrai patogu.
Volkswagen Lupo 1.2 TDI 3L, 2000m
Pirkau automobilį tik dėl kuro sąnaudų ir jis visiškai pateisino mano lūkesčius. Didžiausios problemos 3L modelio kyla dėl pavarų dėžės valdymo. Tokios problemos buvo ir pas mane, bet dažnai užtenka tik sukalibruoti patį robotą ir vėl viskas veikia.. Aišku tas pats VW atstovus kainuos apie 200 lt, o kalibruoti reikia kas 30 tūks. km. Aišku tą nėra sudėtinga padaryti ir pačiam. Visa kita, kaip ir visuose auto, jei prižiūrėsit problemu nebus. Vedasi ką žiema prie -25, ką vasarą prie +30 vienodai gerai. Turiu auto jau virš dviejų metų ir kolkas nesiruošiu keist. Vien kuro sąnaudos 2.9l šimtui km. atperka visus trūkumus. Galima drąsiai važiuot keturies, mano ūgis 185 cm. ir už manęs dar gana laisvai atsisėda žmogus.
Volkswagen Lupo 1.0, 2000m
Dirbau su tokiu picerijoje, pristatinejau picas. Nezinau uz kiek firma ji nupirko bet vairuodamas iskarto supranti kad sedi pigiame automobilyje. nezinau kaip kitos versijos bet mano turejo 1.0 varikli kuris yra labai silpnas taciau patvarus. kiekviena diena sis vargselis patirdavo redline'a apie 20 kartu bet kentejo ir nieko jam nenutikdavo, pakaba irgi labai patvari, su tokiu darbu daznai tekdavo lipti ant bordiuru, lekti daugiabuciu namu kiemais ir ji viska atlaikydavo. kuro sanaudos visada buvo stabilios - 10 litru, galbut vaziuojant ramiai butu maziau bet mano atveju man tai nerupejo. is elektronikos masina turejo tik langus ir centrini uzrakta ir jie daznai uzstrikdavo. vos ne kiekviena diena tekdavo ilgai stengtis kad uzrakinti duris, langai irgi ne visada veike taip kaip turi. salonas kaip orkestras isduoda visa spektra skirtingu garsu. stereo sistema nekokia, tik 2 kolonkes ir nors ant ju parasyta BOSE taciau groja silpnai ir nesvariai. garso izoliacijos nesijaucia, girdi viska kas vyksta lauke. salonas nera labai erdvus, bet priekyje vietos pakanka (mano ugis 1.90), patinka aukstos lubos, taciau ant galiniu sediniu gali tilpti nebent cichuahua suniukas arba kate. maksimalus greitis kuri man pavyko isspausti - 140 km/h ir daugiau vargu ar imanoma nes jau spaudziau kiek galejau. patekti i avarija su tokia masina irgi nera malonus dalykas. patyriau smugi i sona nuo VOLVO, jai nurove numeri i subraize bamperi, man-vos ne apsiverciau, vienas ratas pakrypo i sona, duri ilenke taip kad reikejo keisti, su sparnu tas pats. taigi siulyciau toki automobili tiems kurie niekur neskuba, vazioja labai ramiai, atsargiai ir neveziuoja keleiviu ir daiktu.
Volkswagen Lupo 1.2 TDI 3L, 2000m
Galiu paneigti apie bloga uzsivedima saltu oru. Vazineju jau antri metai ir praktika rodo, jog -20 laipsniai neproblema uzsivesti.Gal itakos daug duoda, jog automobili priziuriu ir pries ziema atitinkamai paruosiu. Nauju detaliu kainos kaip ir kitu tokiu metu VW automobiliu. Kuro sanaudos ziemos metu misriu vazinejimu 3,9 l, vasaros metu misriu 3,5 l. Niekaip nesuprantu kaip kitiems valgo daugiau.
Volkswagen Lupo 1.2 TDI 3L, 2001m
NUVAZIUOTA 80 000 KM ,RIMTU GEDIMU ISVENGTA.KURO SANAUDOS VID.4.3 LTR. ZIEMA APIE 5 LTR. ZIEMA VIRS -10 IR SALCIAU ARBA UZSIKURS ARBA NE. Trasoje nera pats smagiausias automobilis, bet ekonomika tai kompensuoja. Vietos - nera daug, bet mieste lengva parkuoti.
Volkswagen Lupo 1.2 TDI 3L, 1999m
3L modelis yra lengvesnis uz kitus Lupo 150kg.Tuo siekiant padaryti automobili labai ekonomiska.Jo kuro sanaudos tik 3 litrai dyzelino.ir jis pateko i Gineso rekordu knyga,kaip maziausiai degalu naudojantis automobilis.Bet jis turi viena beda,kaip issiaiskinau daugumai automobiliu.Toi jo trip tronikas.(tai mechanizmas,kuris hidraukikos ir elektronikos pagalba valdo mechanine greiciu deze).Jis naujas kainuoja 4800Lt.todel buvo perdaryta i mechanini begiu perjungima.Susidurem su kita problema.Buvo 2 valdymo kompiuteriai.Vienas triptroniko (begiu perjungimo),kitas variklio darbui.Trip troniko neliko ir teko viena kompa ismesti visai,o,variklio darbui buvo gautas kompiuteris nuo Audi A2.Galvojau vargai pasibaige,bet pasirodo Audi A2 kompiuteris valdo turbina valdoma slegiu,o Lupoj buvo turbina valdoma vakumu.Ji pastoviai pradaryta ir pridega.Taigi mane uzkniso ir masina pardaviau su dideliais nuostoliais.Pirkta buvo 11 tukst.Lt,remontai kainavo 6 tukst.Lt,parduota uz 6 tukst.Lt.Viso nuvaziavau 16800Km.