Puikus variklis, gerai valdoma masina, super pravazumas. Retai genda. Auksta- labai gerai matosi vairuojant, nebrangios dalys.
Truputi gruboka- kazkiek traktoriukas. Bet juk ne parketinis visureigis, ko noret... Megsta parudyt- juk japoniska.
Labai geras ir patikimas automobilis. Variklis 3.0 turbo dyzelis- idealus, neryja tepalu. Su mechanine deze gan ekonomiska auto. Didele bagazine- vezem 2 storas nupenetas kiaules.
Galingas, ispudinga trauka, kuro sanaudos 10-13 L. Labai ramiai vaziuojant imanoma ir i 9 litrus tilpt. Visada varantys 4 ratai dzipa padaro labai stabilu kelyje.
Gale mazokai vietos, bet ten pas mane mazai kas sedi todel neturiu del to bedos
Jau 4 metai eksplotuoju, rūdžių kaip buvo perkant tiek ir liko, gerai plaunant po važiavimo tkrai korozija neplinta ir bėdų del to nėra, aisku metai padare savo truputi, bet kaina atitinka kokybe. Gailiuosi pardaves, norejau naujesnio ir likau nusivyles.
super auto. viskas tuo pasakyta. ir patvarumas ir pravazumas. VISUREIGIS is didziosios raides. genda retai , tiksliau negendantis, jai laiku keisi, filtrus, dirzelius , tepalus.
Talpus, patvarus, praeinamumas labai geras,šiltas, greitai užkaista žiemą netgi ant tusčių apsukų (pas mane buvo taip vadinamas skandinaviškas variantas su dviem akumais), ekonomiškas
Na iš trūkumų, tai yra amžius, norint sukišti 35 ratus labai daug pakeitimų reikalauja
puikus automobilis, važiavau ir į darbą ir į sodą ir į medžioklę 8 m, kuro sąnaudos 10-12 l, kantri ir patikima mašina
Išvaizda nebloga, geras matomumas iš salono, patvarūs varikliai.
Per didelė kaina už tokių metų mašinas. Kieta pakaba, krato važiuojant per duobes ir per žvirkelius. Šio džipo kaina ir reklama neatitinka kokybės ir realybės. Kainos išpūstos, o iš to realiai nieko gero.
Pabandžiau pasivažinėt su penkiaduriu kruizeriu, bet man nepatiko, todėl gerai, kad ir nepirkau :) Kažkoks sunkvežimis, o ne mašina. Pliusas tik tas, kad gerai ima greitį, o daugiau tai ten nieko gero.