Toyota Avensis II 2.0 VVT-i Prestige Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 108 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 9.6 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 8.1 l
Atsiliepimai (22)
Toyota Avensis II 2.0 D-4D Luna, 2004m
Šiaip tai visapusiškai geras ir patikimas auto.
Man jis patinka nuoširdžiai. Geras kainos ir kokybės santykis. Aš ėmiau 2004m. 85 kw modelį, nes man jis patinka labiausiai. Gražus šviesus salonas, patikimas 85 kw variklis. Nors geriau imti naujesnį 93kw, bet tada man nepatinka salonas su kažkokia dėže ant paneles ;) Labai ekonomiška, nebrangiai išlaikoma, bet už golfą tikrai brangiau. Jei patinka, imk drąsiai.
Toyota Avensis II 2.0 D-4D Sol, 2003m
Nieko vertas automobilis arba man nepasisekė per du metus daug investavau į techninę dalį, ypač variklis,purkštukai, turbina,sankaba ir.t.t, nors orginali Toyota rida buvo 167000km.
Toyota Avensis II 2.2 D-4D Prestige, 2006m
Variklis galingas, bet tuo pačiu ekonomiškas. Pajudėjus labai tyliai dirba, net greitkelyje neūžia. Patikimas automobilis, jokių netikėtų gedimų, tiktai planuoti reguliarūs susinaudojančių elementų pakeitimai.
Salonas ankštas, maža erdvės kaip tokio dydžio automobiliui. Vairavimo pozicija blogiausia, kokią teko patirti. Vairas nepakankamai atsitraukia atgal, todėl norėdamas jį pasiekti turiu prisistumti sėdynę tiek, kad keliai trukdo vairuot bei pradeda skaudėt po ilgesnio pasivažinėjimo. Sėdynė nepakankamai žemai nusileidžia - žemiausia pozicija kaip džipo, - todėl tiesiai sėdint nesimato pakabintų šviesoforų, kelio ženklų.
Per priekinio lango rėmus susidaro didžiulė akloji zona, kurioje kažkada pradingo visas Smart'as, su kuriuo vos nepadariau avarijos važiuodamas iš šalutinio kelio.
Pernelyg kietai sureguliuota važiuoklė, komforto mažai. Užtai 'skubant' stebėtinai geras valdomumas, stabiliai stovi ant kelio. Nėra mygtuko išjungti stabilumo kontrolę, dėl to automobilis 'saugus'.
Toyota Avensis II 2.0 D-4D High, 2004m
Turiu virš 2 metų. Pakaba labai patikima, variklis nėra blogas, bet nesakyčiau, kad kažkoks super mega patvarus kaip kai kurie galvoja. a le juk čia gi Toyota! Kaip man asmeniškai šito variklio galios mažoka tokiai mašinai. Detalės nėra labai brangios bet, ir ne iš pigių. Pakeist pag. diržą su darbu kainuos 250+ eur, per 2 metus vaziuokles isvis neteko remontuot ir T.A praejo savo eiga. su varikliu rimtu problemu nera, visos dyzelio problemos kurios yra pas kitus- yra ir cia. tai turbinos, egr dpf ir t.t bet neapleidziant galima ekspluotot ilgai ir laimingai. labai daznas atvejis kad situose masinose pavogia katalizatoriu, kas buvo ir pas mane. jeigu ziurite 2.0 d 85kw su mechanine 5 pavaru deze, tai pasivazinekit ilgiau ant 5 begio nes sio modelio liga - iskrenta 5 begis. remontas apie 200-250 eur
siaip masina nebloga, tik pries perkant atsakykit sau i klausima: ko man reikia nuo masinos? jeigu vazinet ramiai is tasko A i taska B su siokiu tokiu vidutiniu komfortu ir viskas - tada imkit ir nenusivilsit. bet jeigu jums masina siek tiek daugiau nei transporto priemone - net neziurekit. to ko jums reikia ji neduos, cia yra vidutiniskumo etalonas. jei jums iki 25 metu jus joje pasensit greiciau laiko
Toyota Avensis II 2.0 D-4D Sol, 2004m
Tai va, praėjo beveik 2 metai kaip turiu šį automobilį, tai galiu kažką jau papasakoti. Sąnaudos kiek gamintojas deklaruoja tiek ir yra, interjero medžiaga kaip japonui dar pakenčiama, bet vistiek barškutis, variklis tarnauja gerai, vos nusipirkus iškart daugumą mazgų pasikeičiau, na bet kainos Toyota dalių tai didokos. Pvz disko apsauga VW,Audi ir kitoms mašinoms ~10 eurų nauja, Avensiui 30 :) Rudims ganėtinai atspari, nors dažniausiai stovi lauke. Bet kas jau spėjo nusibosti, tai garso izoliacija, kurios praktiškai nėra. Yra pasirinkimas važiuoti Avensiu ir Mersu W211,tai Merse girdisi tik variklis, o Toyotoje važiuojant toliau 100km galima kurčiu likt, važiuojant mieste visi šeimyniniai kivirčai girdisi, o padangos yra visai geros. Manau antra kartą į Toyota nebežiūrėsiu.
Toyota Avensis II 2.0 D-4D Sol Premium, 2008m
Turiu 2 metus, nusipirkau k1tik parvaryta ir viena iš brangiausių tuo metu skelbimuose. Norėjau tvarkingo tai į pigius net nesidairiau nes labai geras nemuštas nelibdytas iš dviejų neskendęs būna tik pasakose
Toyota Avensis II 2.0 D-4D High, 2003m
Automobilis skirtas šeimai.
Toyota Avensis II 2.0 D-4D Prestige, 2006m
Puikus, patvarus automobilis. Labai gera garso izoliacija. Talpus
Vairuoju 2 metus. Problemų neturėjau, išskyrus dpf filtrą. Teko išoperuoti. Tai palengvėjo ir auto: nukrito kuro sąnaudos iki 6,5 ltr/100km, prailgėja turbinos resursas.
Toyota Avensis II 2.2 D-4D Prestige, 2006m
Puikus automobilis
Toyota Avensis II 2.0 D-4D Prestige, 2004m
Patikimas auto. 2,0l D4D patikimas, 2,2l jau kiek daugiau bijo perkaitimo. Pakaba neužmušama. Kėbulas kol nepažeistas laiko gerai, po pažeidimo ir nesutvarkymo lenda rūdelės.
Toyota Avensis II 2.0 D-4D Prestige, 2006m
Vairuoju Avensi 2006m 2.0 Dyzeli 93kw jau 5 -ti metai. Ir skaitau kitus vertinimus ir panasu,kad savininkai vairuoja kazkokius tai grabus, o ne japoniska automobili. Arba tiesiog nusipirke "ledini" auto tik is nuotrauku. Zinoma visu lietuviu budas, nupirkti Labai Pigiai, Su Labai maza rida ir aisku vieno seimininko. Todel ir prasideda eksploatavimo malonumai servisuose.
Pirkau dauzta automobili is vokietijos, pagal vin pasitikrinau paskutinius aptarnavimus atliktus vokietijoje ir pagal rida rodancia lietuvoje viskas atitiko realiai. Per visa eksploatavimo laikotarpi teko keisti tik tepalus ir padangas ziema/vasara. Viska priziurint auto laiko idealiai ir nereikia pasakot kad viskas luzta ir kainos JAPONISKOS. Kainos pigesnes uz bet kuri vokiska auto + tarnavimas daug ilgesnis, nereikia keist kas du menesius.
Turbut Vienintelis minusas automobilyje tai DPF filtras, kurie beabejo montuojami ir i kitus automobilius, ne tik i JAPONISKUS nuo 2006 metu, bet ji pasalinus problema tuo ir baigiasi, plius pagereja dinamika ir sumazeja kuro sanaudos.
Toyota Avensis II 2.0 D-4D Prestige, 2004m
Jau treti metai eksplotuoju darbinį auto. Per mėnesį vidutiniškai nuvažiuoju tarp 2000 - 3000 km mieste, užmiestyje, šiek tiek žvyrkeliais.
Vargas su lemputėmis, pradžiai teko gan dažnai ir labai sunkiai keisti, vėliau varydavau į servisą, dabar jau virš metų laiko, nebeperdega tai viena tai kita, bet pačiam pasikeisti priekines - tikra tragedija... Maniškės salonas nors ir su medžio imitacija, atrodo gražiai po valymo... visgi sėdynių, durelių, ypač daiktadėžės tarp sėdynių apdaila po mėnesiuko labai nublunka - nekokybiškas audinys... Pakaba maniškėje labai erzina, po serviso mėnesį nebilda ir po to vėl atsinaujina, tai vienur, tai kitur kažkas bilda, servise pakeičia tai traukike, tai selenbloką, tai stabilizatoriu ir taip trys metai :( užkniso nerealiai, nei su vienu automobiliu neturėjau tiek problemu su pakaba...
Džiugina kuro sąnaudos užmiestyje telpu į 6/100km, mieste 7/100km, žiema +1litras, bet kai tokių gabaritu auto manau pakankamai ekonomiška. Tiesa kompas rodo kartais net visu litru mažesnes sąnaudas, nei realios, visuomet piluosi pilną baką, nusinulinu odometrą ir pasiskaičiuoju kiek nuvažiuoju, tai kompas rodo maždaug litru mažiau nei realybėje. Džiugina kondicionierius ir webasta, kol kas veikia pavyzdingai :) Talpus ir erdvus automobilis, patogus ilgesnėse kelionėse, visgi kai kam iš kolegu per daug minkštas, nors man liuks, ko gero skonio reikalas. Kol kas kaprizu nerodo sankaba, nors jau nuvažiavau apie 100000km, pavyzdingai tarnauja elektronika (neskaitant perdegančiu lempučių). Variklio 85kW bent man užtenka, žinoma mieste kiek sunkokas auto sportininku prie šviesoforu pasijusti neleidžia, bet užmiestyje tikrai nesukelia diskomforto net kai reikia spūstelti.
Būtų puikus auto, jei ne erzinantys pakabos gedimai ir prastokas salono gobelenas/audinys.
Toyota Avensis II 2.2 D-4D Prestige, 2005m
2005 galo Toyota avensis (T25) 2.2L 110KW.
Galima trumpai ir aiškiai: jei automobilis su tikra rida ( jei pasiseks rasti 200000 KM ribose ) tai variantas kurį galima pirkt ir didelė tikimybė, kad nebus nuvarytas arkliukas. Kas liečia 300000 KM ir daugiau: pasiruoškit plačiai atverti piniginę automobilio remontui.
1. 1-2 purkštukai bus pavargę. Apie naujų kainą nekalbame.
2. Sankaba ir dviejų masių smagratis bus ant pabaigos. Kaina kandžiojasi.
3. Kondicionierius tai tik pavadinimas, kad jis yra nes kompresorius ant pabaigos arba miręs.
4. Važiuoklė patikima ir laiko, tačiau jei kas suges tai dalių kainą JAPONIŠKA.
5. Priekinių lempų reflektoriai išdegę. Remontas reflektorių arba visų lempų keitimas. Galinės lempos patrukinėjusios. Visos lempos rasoja.
6. Kėbulas be rūdžių ir tai vienintelis pliusas.
Galima vardint ir vardint kad byra ir neduok dieve papult ant tokio lavono. Sumokėsit už auto 3500 eu. tai remontui teks paklot vos ne puse tiek nes kaip minėjau dalių kaina ar jų restauravimas yra brangus malonumas ir kai kuriais atvejai brangesnis net už BMW 5 serijos ar panašios klasės auto išlaikymą.
Nusprendę pirkti šį automobilį iš pardavėjo reikalaukite serviso knygelės dėl atlikto techninio aptarnavimo ir tikrosios ridos. Jei jų pardavėjas nepateikia tai tokį automobilį aplenkite didžiausiu įmanomu atstumu jei net ir kaina pasirodytų labai priimtina. Atsargiai su Toyota automobiliais iš Olandijos nes neįmanoma sužinot tikrosios ridos, o kaip visi žinom tikroji rida minimaliai 150000KM bus atsukta/sumažinta mūsų tautiečių.
Toyota Avensis II 2.2 D-4D Sol Plus 180 Premium, 2008m
Toyota su 2,2motoru ir 130 kw patikimas nepilk bulbasinio kuro ir purkstukai laikys.ir jeigu varai tik mieste tai norss karta i menesi pavaryk uzmiesti dideliais apsisukimais kad isdektu smulkiu daleliu filtre visas sudas servyze sitas malonumas 170-200e keturi metai po patarimo varau problemu nera.gero keliuko.vaziuokle patikima
Toyota Avensis II 2.2 D-4D Sol Plus, 2006m
Automobilį turiu 5 metus, pirkau 4 metų senumo, buvo rida 130.000, Lietuvoje pravažiavau dar 170000 km. Ruošiuosi keisti į analogišką - 2012 m. Toyota Avensis. Labiausiai patenkintas eksploatacijos sąnaudomis, kasmet pravažiuoju 30-35000 km, daugiau užmiestyje, tai labai smagu borto kompiuteryje pamatyti "4,9 l/100 km" (pilant baką faktinės sąnaudos atitinka). Varikliui tikrai pakanka traukos, iš benzininio perlipus, nelabai jaučiasi, kad dyzelinu varomas. Labai praverčia 6-a pavara.
Stipriausias gedimas - Prancūzijos autostradoje netikėtai subyrėjo rankinio stabdžio suportas (būgno viduje), tai buvo reikalų suvaldyti ir sustoti, o po to ir susiremontuoti (buvo šeštadienio vakaras). Bet ačiū tautiečiui sunkvežimio vairuotojui, su jo pagalba aikštelėje tiesiog atsukome būgną, išvalėme viską, ką radome viduj, taip ir parvažiavau į LT.
Iš elektros - erzina dažnas artimųjų šviesų lempučių keitimas (nepaisant ar perki geras, ar keiti po dvi, ar dar kaip nors bandai užkalbėti, kad neperdegtų:-). Vietos ten variklio skyriuje palikta minimaliai, ir aš su savo stambokais ir trumpais pirštais praktiškai nepajėgdavau pats pasikeisti. Kadangi tamsoje nevažiuosi su viena lempa, tai keisdavau momentiškai, įvairuose miestuose. Servisuose priimdavo nenorinčiai, kas žinodavo, kad keisti sudėtinga, pirštus ir riešus apsibrodzina. Be to, ne vienam servise nesugebėdavo tinkamai lemputės arba jos dangtelio užfiksuoti, ir tas paaiškėdavo jau išvažiavus iš serviso.
Kėbulas - atsirado dvi rūdys, abi ant keleivio durelių apvado (kur aprėmina stiklą).