Subaru Impreza I 2.0 GL Season Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.0 l
- Galia:
- 85 kW
- Degalų tipas:
- Benzinas
- 0-100 km/val:
- 9.7 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 9.3 l
Atsiliepimai (6)
Subaru Impreza I SW 2.0 RX 4x4, 2000m
Mūsų keliams labai tinkamas automobilis nebijo nuvažiuoti ir nuo kelio į laukus. Awd dirba kuo puikiausiai tik svarbu prisižiūrėti laikų ir bus viskas gerai
Subaru Impreza I SW 2.0 GL Season, 1996m
Man labai patiko šis automobilis, pravažus ir patvarus, niekas negedo per mano turėtus 9 mėnesius, nors ir negailėjau jo. Važiuodavau ir į mišką ir aikštelėje užpiešdavau neblogai. Viskas ką remontavau buvo aptarnavimai, visos alyvos, stabdžių kaladėlės. Šiame modelyje kitaip nei kituose subaru neišpūna stakanai, bet supūna galinio amortiko atrama. Reiktų atkreipti dėmesį. Salonas nėra labai patogus, bet neblogas. Visgi senas japonas. Geriau nei hondoje. Bet ne bmw ar mersas. Maniškis buvo su palėtintoju, afigienas dalykas, vaziuodavau kaip su 6 pavarom, nes galima taip, nereikia sustot, kad perjungt. Iš vietos irgi lupdavau kartais, galvojau sudeginsiu sankabą, bet ne. Prieš mane ją turėjo vidutinio amžiaus moteris 5 metus. Na apibendrinant, tai yra puikus automobilis norint išmokt vairavimo su awd.
Subaru Impreza I SW 2.0 RX 4x4, 2000m
Smagus, patikimas, saugus ir lengvai valdomas automobilis. Turint omeny, kad 2l variklis ir keturi varomi, manau, jog kuro sąnaudos gan normalios. Visu bėda yra kėbulas, pagrinde galinės arkos ir slenksčiai. Tvirta pakaba, puikus pravažumas. Variklis kantrus, svarbu laiku keisti tepalus. Nepakeičiamas daiktas stipriai pasnigus ar tiesiog esant blogom kelio sąlygom. Prasta garso izoliacija, dažniausiai salone kažkas turi barškėt. Šeimynai su vaikais gali būti per mažas.
Subaru Impreza I SW 2.0 GT, 1997m
Automobilis isties teikiantis dziaugsma. Bet reikia buti entuziastu. Dideles kuro sanaudos, kieta sankaba, kasdienai nera patogi, nors ir universalas. Itin greita ir stabili, taciau kaip kasdieninis automobilis, yra nepatrauklus. Siulau kaip antra automobili pramogai. Jei nera pakankamai pinigu STI ar EVO, impreza GT yra puikus pasirinkimas.
Subaru Impreza I SW 2.0 RX, 1996m
Nusikalba savininkas konkrečiai,rūdyja tik dėl baisaus LT barstomo druskos-salietros mišinio,Subaru skardos gaminamos specialia technologija ir yra itin tvirtos sudėties,eiliniu grąžtu neįgręžiamos.Net susidūrimo su daug sunkesnia t.p. visos Subaru nukenčia mažiau,ir ne tik dėl stabilumo bei žemo svorio centro,o būtent dėl skardų ir kėbulo tvirtumo.Tai vieni saugiausių automobilių pasaulyje.Kitas,dar didesnis fantazavimas-apie ą0 kat sunkesnio sunkvežimio ištraukimą.Tai neįmanoma nes prieštarauja fizikos-mechanikoks dėsniams.Net mano Toyota Land Cruiser HDJ100 4,2 TD 180KW su dygliuotom padangom nei6traukia 5klimpusio auto,kurio mase daugybe kartu didesne uz velokančiojo.Nebent kalbame apie paprastą vilmžkimą lygiame kelyje arba ištraukimą iš apledijusios balutės.
Subaru Impreza I SW 2.0 RX, 1996m
Metus važinėjau laukinėmis sąlygomis, apkrautas pilnai kiek įmanoma... pvz. traukdavo užklimpusius sunkvežimius kurių bendra su kroviniu masė viršija 12000 Kg. vilkdavo priekaba kurioje 4 m3 malkų ~ 3400 Kg. Išnaudojant bagažinės visa erdve telpa 1 m3 skaldytų malkų tai yra apie 1 tona.
Didelių techninių gedimų nepasitaikė, bet problema jog kai užgesini variklį girdi kaip rudyje, labai jau minkštos ir plonos skardos. Privalumas tik vienas, pravažumas geras, ne visi neva visureigiai dar pravažiuotų kur šis išbrenda.