Skoda Superb 3T 1.6 TDI Comfort / Active Green. Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 1.6 l
- Galia:
- 77 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 12.5 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 4.4 l
Atsiliepimai (6)
Skoda Superb 3T 1.6 TDI Elegance Greenline, 2013m
Vairuoju superb 2014 metų automobilis gražus, talpus, patikimas, nesigailiu įsigijas
Skoda Superb 3T 1.6 TDI Elegance Greenline, 2011m
Greenline.
Skoda Superb 3T 1.6 TDI Elegance Greenline, 2012m
Sveiki, nusprendžiau įvertinti savo automobilį ir suteikti informacijos norintiems įsigyti tokį pat.
Tai va SUPERBA vairuoju jau pusantru metu. Pries tai 5 metus vazinejau su golf4. Brestant man paciam panorau daug erdvesnes masinos ir norejau kad butu patogu ne tik man priekyje, bet ir sedintiems uz manes, nes golfe uz manes galedavo atsisesti tik vaikas, arba reikdavo prisispausti man prie vairo ir vairuoti laaabai nepatogiai..
Norint apibendrinti Superba, tai per pusantru metu turejau siokiu tokiu bedeliu. Tik nupirkus pakeiciau priekini kairi atramini guoli. Po metu stabilizatoriaus trauke. Tepalu su filtrais as jau neskaiciuoju kaip i remonta..
Is rimtesniu bedu, tai buvo uzstriges EGR voztuvas ir masina persijungdavo i avarini rezima. Buvo laabai problematiska parvaziuot is sodybos i Vilniu. Vos ne vos parvaziavau.. ARX Skoda pasiule remonta uz 700 euru. Keitiamas i nauja. Internete pasidomejus buvo priimtas sprendimas ji programiskai isprogramuoti. Su ta salyga iskart ispjaunamas DPF filtras. Tokia paslauga suteike Vimota. Kaina per pus pigiau. 350eur. + toki darba atliekant cipavimas "remap" paslauga nemokama, nes lendama prie kompiuterio smegenu.. Atlikus siuos darbus EGR vostuvas programiskai isjungtas ir kompas jo nebemato+ nenera DPF regeneraciju ir tikimybes kad jis uzsikis. Masinos trauka labai pagerejo ir vaziaviams tapo kaip 2.0 TDI variklio. Trasoje aplenkti automobili vienas malonumas :)
Beja ryte uzkuriant automobili ismeta dumu puse sekundes, bet gazuojant ir vaziuojant jokiu dumu nemeta ir gerai angliu uzdavus.
Siaip bendrame aspekte esu tikrai patenkintas savo pasirinkimu ir nei trupucio nesigailiu. Ypac kai gale kazkas atsiseda ir visi sako ta pati "KIEK CIA DAUG VIETOS" :D Vietos atzvilgiu lenkia ir audi A8, A6 ir VW Passat, ir Ford Mondeo ir Volvo S80. Priekyje labai patogu sedeti, vairuotojui viskas po ranka, su vairo pagalba galima gan nemazai nustatymu keisti automobilio parametruose prietaisu skydelyje. Pvz kaip palydek namo, pasitik is namu funkcija. Ja isjungti, ijungti, nustatyti kiek laiko nori, kad svietu. Salono koju apsvietimo lygi reguliuoti. ir panasiu smilkmenu. Tai man labai patinka atlikti paciam be joku papildomu kompiuteriu pajungimu. :)
Gale sedintiems tikrai begalo komfortiska, kojas galima pilnai istiesti padejus ant zemes, ir aukstesnu zmones nesiliecia i lubas kaip kitose masinose sedint plaukais trinamasi i lubas. :)
Bagazine taipat begalo erdvi ir virsutinis palanges atidarymas begalo patogus, vos paspaudus i apacia atsidaro pusiau, o dar kart spustelejus- iki galo. Pas kitas masinas reikia ji atsargiai laikyt, derint, tai man labai nepatinka..
Gaila, kad nekomplektuojama su atsarginiu ratu, tik kompresorius ir kliju buteliukas. Todel teko pirkti atsargini rata- tablete ir donkrata. Mano atzvilgiu taip yra patikimiau nei klijai. Rinkausi tablete, nes aplink ja as daug daiktu smulkiu pridejau ir visa bagazine lieka tvarkinga, be jokiu pasaliniu daiktu pagrindiniame skyriuje, viskas paslepta apacioje.
Kuro sanaudos tikrai neimanomos kaip gamintojas deklaruoja. Kad trasoje pasiekti 3.9ltr 100km, tai nebent visada vaziuojant i pakalne.. Siaip sanaudos nera dideles, vasada su truputi miesto rezimo ir daugiau vazinejant rajoniniais keliais vasara siekia apie 5.5ltr. Cia uzmiestyje vaziuojant apie 110- 120km\h vidutiniskai. Leciau net nesivaziuoja nes 5u begiu vaziuojant 80km\h apsuku 1500. o 120km\h rodo apie 2000 apsuku. Ziema sanaudos siekia apie 6.0- 6.5ltr.
Skoda Superb 3T 1.4 TSI Active, 2011m
Pirktas ne naujas,iš Belgijos 1.6cr tdi greenline.Per nepilnus porą metų prisukau 60000. Čipuotas .Keiciu tepalus,filtrus,padangas. kaladėles.Teko pasikeist ir sankabos pilną komplektą ,nes kalnuose pradėjo ūžti vaziuojant atbuliniu.Žinau atsiras skeptikų kuriems toks variantas nepriimtinas,bet patikėkit ponai vieninitelis minusas užsienio autostradose padidejąs ūžesys ties 140-150.Važiuojant 160-180 viskas pranyksta.Galios pilnai krautam ir dviems vaikams bei šturmanei tikrai pakanka.Prieš tai turėta automatinė audi su v6 net atrodo lėtesnė,vangesnė bet žymiai stabilesne, autostradose važiuojant dideliu greičiu.
Tikrai tai nėra pats geriausias mano turėtas auto,bet kad patikimas ir nebrangiai eksplotuojamas tai tikrai.
Sėkmės beieškant jums gero žirgo.
Skoda Superb 3T 1.8 TSI Elegance DSG, 2008m
Taigi, darbas man davė balta gražuolė Skoda Suberb. 1.8 TSI tuo metu rida buvo 22000km puikiam stovyje, dar su garantija. Salonas buvo ne odinis, bet gražus ir tvarkingas, viskas savo vietose, po Touareg ne atrodė kad sėdžiu kitoj mašinoj, beveik viskas taip pat, tik vairas šiek tiek kitoks ir logotipas. Garso sistema buvo be navigacijos, bet su SD kortelių jungtimi, ir tai man labai patiko, nes Touareg'e nebuvo nei mp3, nei SD kortelių. Bet labai nuvylė, kad muzika groja ne tai kad vidutiniškai, o visiškai niekaip. Subo nėra, garsas kaip iš pigių kolonėlių. Variklis 1.8 įsibėgėja greitai, trasoje jaučiuosi užtikrintai. Pavarų dėžė greitai perjungia pavaras, pats automobilis gerai laiko trajektorija. Pakaba irgi nenuvylė. Labai komfortiška, vienu metu kieta ir minkšta. Dar norėčiau paminėti, kad Superbo klirensas visai padorus. Kuro sąnaudos: mieste 12-13L, Trasoje 8-8.5L/100km. Labai patiko Twindoor galimybė. Jeigu nori automobilis gali būti sedanas arba hečbekas. Vietos bagažinėje labai daug. Šviesos puikios, vienas iš geriausių, kurie buvo mano automobiliuose. Adaptyvus bi-ksenonas. Ant ledo labai lengvai užneša, nors automobilis turi keletą sistemų, kurie užtikrina saugų vairavimą. Salonas labai erdvus, galė sėdintis keleiviai ne tai kad gali koja ant kojos užmest, gali beveik ištiesti kojas. Čia buvo geros puses, dabar pradėsiu apie blogas. Pradėsiu nuo to, kad variklis žvėriškai ryja tepalus. 500g/1000km. Atstovybėje nieko aiškiai į tai ne atsake. Po 5000km tepalai pradėjo dingti litrais. Galu gale atstovybėje patikrino kiek ryja tepalo, užpylė naujo tepalo, ir po 700km užsidegė lemputė. Buvo iškviestas evakuatorius ir automobilis išvežtas į servisą. Žodžiu, sprendimas buvo toks, reikia daryti kapitalinį variklio remontą ir tai esant 30000km ant odometro. Kitą staigmena atsirado prie 45000km atsirado smūgiai perjungiant pavaras. Atstovybėje pasakė, kad reikia keisti visą dėžė. Pakeitė pagal garantija. Prie 60000km automobilis neužsivedė. Eilini kartą nuvažiavus į atstovybė, pasirodė kad variklio grandinė peršoko ir sulenkė vožtuvus. Po kai kurio laiko automobilis buvo parduotas ir pakeistas kitu.
Skoda Superb 3T 2.0 TDI Ambition, 2010m
Vazineju nuo 2010 04 iki dabar, jokiu problemu, pakeistos stabdziu kaladeles, einami dalykai, kaip filtrai, tepalai, dirzas. Kad uzmiestyje valgo 4,6 L cia jau nesamone, normaliai vaziuojant 90/100 km/h ~5-5,3 L, bet ar tai yra daug tokio dydzio masinai? :) Automobiliu esu patenkintas, rekomenduociau ir draugui isigyti.