Saab 9-5 I 2.2 TiD Linear Atsiliepimai
- Darbinis tūris:
- 2.2 l
- Galia:
- 88 kW
- Degalų tipas:
- Dyzelinas
- 0-100 km/val:
- 11.0 sek
- Vid. degalų sąnaudos:
- 6.6 l
Atsiliepimai (16)
Saab 9-5 I 2.3T Vector, 2002m
Geras auto kad ir kas ka sakytu, reikalauja demesio, kaip kazkas minejo, kad kazkas paluzineja bet menknekiai kur pats gali pasidaryt jeigu turi kazkiek supratimo ir irankiu deze, kas antra tepalo keitima nusiimti karteri issivalyti butinai. Tikrai mazos kuro sanaudos vazinejant dujom 11 uzmiesti, misrus 15. Geros automatines dezes, nesigailiu nusipirkes tik galejau su AT deze, nes vazineju pagrinde mieste. Didelis nuvertejimas, delto gaila parduoti norint atsinaujinti. Pigios dalys, pilna srotu , nebrangiai galima visko gauti, kuro siurbliai eina, DI kasetes(babinos) is brangesniu, daugiau centai. Del elektros pas sedanus buna nusilanksto laidu kulia tai gale - bagazineje elektronika pradeda pjaut, bet nesunkus tvarkymas sulytuojant laidus pagal spalva. Nepirkit pigiausio, patariant kad butu ne sviesus salonas, greit apsifkes nusitrina, rankenos, sunku gaut paskui graziu, daug ivairiausiu salonu elektriniu ne elektriniu , lopsiai ir ne, patariu lopsius, kad neslidinetumet paskui.
Saab 9-5 I 2.3t Arc, 2006m
2.3t 136kw lpg/95 arc
Saab 9-5 I Kombi 1.9 TiDPF Vector, 2006m
Laba. Atvažinėjau keturis metus ir supratau, kad tai pirmas automobilis kuris netuštino mano piniginės. :) Drąsiai važiuodavau po Europą ir niekada nepavedė. Komforto ir kokybės santykis puikus.
Saab 9-5 I 1.9 TiDPF Arc, 2005m
Auto labai gerai sutvertas, tiek metalo antikorozinis padengimas tik kėbulo tvirtumas. Turiu jau antrą SAAB 9/5 auto reikėjo truputi piršus prikišti, bet tik dėl to, kad prieš tai buvęs šeimininkas neturėjo supratimo apie automobilį ir visiškai neprižiūrėjo. bet šiek tiek investavus turi gerą kainos ir kokybės santykį aukšto lygio auto. Puiki garso izoliacija, nedidelės kuro sąnaudos, pakankamai gera trauka pilnai krautu auto, žmonių požiūris į auto ir gi daug ką pasako. Ne per daug reikalaujantis auto priežiūros klausymais. Puikus salonas, talpus auto, puiki kondicionavimo sistema, aukšta važiuoklė ir geri žibintai, bei salono apšvietimas.
Saab 9-5 I 2.0 LPT, 2001m
Nieko gero, ner ka pasakyti apie sita Opeli su Saab zenklu 3.0 tid niekam nepatarciau pirkt variklis galvos skausmas, masina vaziuoja siaip gal ir nieko bet kuro sanaudos benzininiu varikliu tai tragiskos. 2.3T variantas 170kw per priekinius ratus baisu perdau galios tik tieseje ir tevaziuot.
Saab 9-5 I 2.0 LPT, 2000m
Abejingų nepaliekantis automobilis, pabandęs įsimyli arba nekenti.
Saab 9-5 I 2.0 LPT, 2000m
Turiu SAAB 9-5, auto labai patinka, vienintele problema jei nusiperki SAAB su juo važieji ir niekada ji neparduosi ir gaila atiduoti už kapeikas plius prisirišimas. Kodėl rinkoje tokia kaina? kažkoks mires prapuvęs pasatas brangesnis už Limo klases automobili ?
Saab 9-5 I 2.0 LPT, 1998m
Nauduoju automobilį jau 2 metus, ir jau turiu ką pasakyti. Pirkau 9-5 atsitiktinai, išvis niekad negalvojau apie SAAB, bet automobilis patiko. Manau išvaizda puiki, modernus dizainas su klasikinėmis natomis. Variklis 2.0 Turbo, dokumentuose parašyta turi tik 150 A.g, bet traukia puikiai jau nuo žemų apsukų. Variklis gana ekonomiškas, mieste su automatų 14L/100km, Trasoje 7-8.4L/100km. Per visą eksploatavimo laiką nei vieno karto nepavedė. Variklis užsiveda prie didelių šalčių. Automatinė pavarų dėžė veikia normaliai, bet paprastam režime šiek tiek per lieta. Bet tam yra padarytas Sport režimas, su juo dėžė dirba visiškai kitaip. Taip pat yra žiemos režimas, nei vieną kartą padėjo žiemą. Salonas tiesiog įspūdingas. Oda labai aukštos kokybės, labai daug įvairių funkcijų, žmones kak atsisėda į mano mašina visada sako: negalvojau, kad SAAB'e taip patogu. Labai gera garso izoliacija. Pakaba šiek tiek nesuprantama, nors ir pakankamai kieta, bet posūkiuose nėra labai stabili. Geriausiai su SAAB važiuoti tiesiai. Bet važiuokles patikimumas nustebino. Per 2 metus nieko nedariau. Techninį aptarnavimą darau kas 7000km. Keičiu tepalus, filtrus, žvakės. Dabar apie problemas: automobilis visada reikalauja daug dėmesio. Nieko rimto neatsitinka, bet visokios smulkmenos pastoviai genda. Arba kažkoks daviklis, ar šlangelis. Iš svarbiausiu sugedo kuro siurblys. Po to termostatas, el. lango mechanizmas ir pnš. Kaip nebūtu keista detales nėra labai brangios, kaip visi sako. Daug ką gamina General Motors, o tai tas pats Opel. Išvis Saab yra panaši platforma su Opel Vectra. Man automobilis labai patinka, jeigu ir keisiu, tai tik į SAAB. Važinėjau su panašios klasės BMW ir MB beveik tas pats, o kainos labai skiriasi.
Saab 9-5 I 1.9 TiDPF Arc, 2006m
Tūrejau prieš tai Mazda 323, 626, Honda Accord, Renault Megane. Automobilius keičiau kas 1-2metus, kol nenusipirkau SAAB. Pirktas Švedijoje, salonas suteikė metų garantija. Atvažiavus į Lietuva dėl viso ko atvažiavau į servisą, kad padaryti pilną diagnostika ir pakeisti eksploatacinės medžiagas. Servise patvirtino, kad automobilis puikiam stovyje. Dėl remonto kainų ir patikimumo galiu lyginti su automobiliais, kuriuos turėjau prieš tai. Važinėjau maždaug po 40000km per metus. Mazda 323 buvo patikima ir remontas daug ne kainavo. Bet 626 mane nustebino. Labai daug pinigų išleista remontui, ypač važiuoklės. Accord buvo patikimas ir remontas kainavo dvigubai mažiau negu 626. O SAAB buvo pats patikimiausias iš visų. Iš tikrųjų reikalavo tik pusės visu pinigų, kuriuos aš išleisdavau ant Accordo. Labai patiko SAAB'o saugumas, antikorozinė, metalo storis, palyginus su japonais, Mazda ir Honda buvo folija, o ne metalas. Kuro sąnaudos mieste 7.5L, trasoje 5.5L/100km. Aptarnavimas: išskyrus tepalų ir filtrų keičiau pagr. dirža, kainavo su darbais apie 190eu. Visos dalys nuo Opel, juose statomas toks pats variklis. Dar keičiau Webasto akumuliatorių, kad žiemą ne butu problemų. Elektrikos gedimų taip pat nebuvo. Automobilio įranga: Baltas odinis salonas, ksenonas, el. sėdynes su atmintimi, klimato kontrolė, webasto, lietaus jutiklis, ESP, kruizo kontrolė, daiktadėžė su šaldytuvų parktronikai, veidrodėliai, kurie nusileidžia įjungus atbulinė pavarą. Puiki garso aparatūra su CD keitiklių, 7 dinamikai. Automobilis gana retas ir traukią žmonių dėmesį. Į ilgas kelionės važiuojam tik su SAAB, nes garso izoliacija ir komfortas įspūdingas.
Saab 9-5 I 2.3TS Aero, 2008m
Manasis 2009m Griffin sedanas 2.3T 191Kw(260) automatas.
Bendrai tai labai geras auto,vazineju 2m ir gedimu realiai neturejau jokiu.Labai geras auto tolimoms kelionems,puikios sedynes,greitas ir stabilus auto kad ir vaziuojant didziausiu 245km greiciu.
Pukiai draugauja su dujomis.
Islaikymas nera super brangus tokios galios auto.
Komplektacija viskas ko reikia,automatiskas aukscio reguliavimas ksenon zibintu,navigacija,valytuvu sencorius,atstumu jutikliai,autopilotas,klimatronikas,sildomos visos 4 sedynes,elektra reguliuojamos sedynes ir ttttt.
Saab 9-5 I Kombi Aero 2.3 TS, 2001m
Puikus sportinis universalas, mėgstantiems dinamišką važiavimą, tačiau reikalaujantis nuolatinės priežiūros , gerų tepalų ir dažno žvakių keitimo. Labai malonus automobilis vairuoti, nevargina ilgose kelionėse, paklusnus vairas, nepateikia nemalonių staigmenų. Dalių kainos didele dalimi nesikandžioja, tačiau nėra pigios, kas liečia variklį. Kaip minėjau jam dėmesio gailėti nereikėtų. Pataupymas nepakeičiant kartu su tepalais žvakių gali kainuoti degimo kasetę, o pastarosios naudotos kaina ~400-600lt, nauja ~1200lt. Jei tektų keisti variklį, tektų palikti apie 2000lt už gerą naudotą. Norėtųsi geresnės garso izoliacijos viduje, nuolat girdėti didesnis pakabos darbas, dėl savęs nepakenktų iškloti vidų izoliacija. Aero varijantui pkaba pakankamai kieta, visas automobilis žemesnis už standartinį varijantą ir priklausytų R17 ratai, tačiau be didesnių problemų važinėti galima ir su R16. Kur sąnaudos gana normalios. Su automatine dėže mieste išeina apie 13-14 litrų, užmiestyje 8,5-9 litrai.
Saab 9-5 I Griffin 3.0 LPT, 1999m
Labai komfortiškas ir patvarus auto, puiki garso izoliacija, gera trauka, erdvus salonas, salono medžiagų kokybe puiki, daug įrangos, patogios sėdynės.
Puikiai draugauja su dujomis.
Automatai patikimi tik keturių bėgių (iki 2002), vėlesni(5 bėgių) yra lepesni.
Detalės tinka nuo OPEL Vectra B todel nebrangios.
Saab 9-5 I 3.0 TiD Vector, 2002m
tikrai patvarus auto.detales tinka nuo opel vectra todel labai nebrangios net vokiskos dalys tipo febbi ar swag.pvz traukiu antgaliai po 22lt .stabilizatoriu traukes po 24lt.beto mūsų keliams tai tokia pakaba yra tikrai tvirta ir retai kas genda lyginant su vw passat b5 ar audi a6.a4. Neblogas kebulas,praktiskai nerudyjantis,labai patogios sedynes.ypac gerai sugalvotas vairuotojo sedynes reguliavimas su šoniniu prilaikymu.del variklio irgi neblogi o dyzeliniai tai irgi opelio geri.teko vazinet su 3.0tid tai kaip lektuvas kuro nedaug ima,traukia puikiai,ten turbut variklis toks pats kaip isuzu trooper dzipe todel galios jam tikrai uztenka.4 metus atvazinejau tai apart tepalo ir kaladeliu nieko nekeiciau.
Saab 9-5 I 1.9 TiDPF Arc, 2005m
Pats turiu Saab 9-5 2.3T manau, jei dauguma žmonių išlaiko ir prižiūrį tokį automobilį tai jis tau laikys labai ilgai. Pinigų kišimas nėra ir daug, bet kaip pakėlė kuro kainas, tai geriau patylėsiu. 7L/100km ir 10,11L/mieste. Įsėdus jautiesi kaip lėktuve, patogios sėdynės, šildomos. Manau kas yra turėja Saab nepasigailėjo nusipirkę, kaip kuriem. ;)
Saab 9-5 I SE 2.0 T, 1999m
Yra nemazai zmoniu skeptiskai ziurinciu i si automobili, ju argumentai brangios detales ir komplikuota prieziura. Su tuo sutinku tik is dalies, nes automobilis patikimas, komfortiskas. Daliu kainos vidutines, pasitaiko, kad perkant is dyleriu, kokia nors smulkmena tikrai kainuoja nemazai, bet visada yra devetu daliu alternatyva.Variklis 2.0T 141kw tad galios tikrai pakanka, sanaudos priklauso nuo to kaip vaziuoji, bet mieste kazkokiu stebuklu tiketis neverta. Vazineju pusantru metu tai keiciau tik stabilizatoriaus gumas 50lt su darbu ir tvarkiau klimato kontroles sklendes. Visa kita tiesiog puiku, kitas auto tikrai bus saab. Kas liecia bedas tai: Variklis pakabintas ant galvos ir laikui begant pradeda leisti tepala is po galvos tarpines, uzsikemsa karterio ventiliacija, luzta klimato kontroles sklendes, taciau naujasni modeliai nebeturi isvardintu bedu... Kas liecia motoro vidurius tai laiko iki plius minus 300AG. Palyginus su senaisiais tai nedaug, bet labai skustis nagalima. perkant pasiklausyti ar nezlega grandine, ju yra dvi viena pagrindine kita balansine. grandiniu keitimas nepigus malonumas bet ju resursas apie 300k km ir daugiau. Zvakes reikia keisti laiku ir tik tokias kokias rekomenduoja gamintojas, nes priesingu atveju rizikuojama DI kasetes sveikata.
Siaip tai puikus automobilis, galintis nesti dziaugsma kiekviena diena, Priziurimas jis tarnaus tikrai ilgai.